- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Galaxy Z Fold6-hoz viszonyítva mutatják, mennyivel lesz vékonyabb a Z Fold7
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Kkromer #12265 üzenetére
Én a Note 9-et venném továbbra is. Többször voltam megtapizni az S10+-t, de úgy vagyok vele, hogy a ceruza,ha nem is sűrűn, de nagyon jól jön, a hátlapi gyors és pontos ujjlenyomat olvasó is jobb, S10 topikban csak a szívást olvasom vele, pár embernek van, akinek tényleg úgy működik, mint ahogy azt elvárná az ember.
Aztán ott a kameralyuk, amit nyilván a következő generációval már a Note sem kerül el, de amíg megtehetem, addig nélkülözöm. -
baladam86
aktív tag
válasz
Kkromer #5186 üzenetére
A ködös képet direkt azért tettem fel, ha nem lett volna egyértelmű, hogy ilyen körülmények között senki ne várjon jó minőséget.
A Lánchidas kép kézből készült, és nem volt túl meleg az idő, de nem magyarázkodom.
Eddig se vettél Note 9-et, szerintem ezután se tedd, kíméld meg magad a csalódástól, és vegyél olyat, ami jobb fotós képességekkel rendelkezik, ha neked ez számít. A nekem címzett, es az utánam következő trollkodó stílust pedig tartsd magadban, és lődd el a közeli hozzátartozóidnak, mert én (és szerintem a fórumtársak) sem igazán vagyunk vevők rá. -
-
Saccco
nagyúr
-
-
MrCsiT
addikt
válasz
Kkromer #4831 üzenetére
Ezzel az i-shop.hu üzlettel is ez lehet a helyzet?
Hiába mondják, hogy Samsung garis, mégsem lenne az?szerk: keresőszónak: i-shop ishop
UPDATE: Bár csak Samsung telefonokat írtál, a focuscamera.hu-nál ez nem tartott sokáig. "24 hónap SAMSUNG gyártói garancia"
-
keccsa
aktív tag
válasz
Kkromer #4642 üzenetére
Felhívtam őket reggel, és rákérdeztem kifejezetten a garanciára. Azt mondta az úr a szájával, hogy "természetesen" nem nekik kell majd hiba esetén a készüléket visszaküldeni, hanem bármelyik Samsung szervizbe bevihetem a számlával.
Mondtam neki, hogy remélem így lesz, mert még kibontás előtt elmegyek vele egy Samsung szervizbe, ott megnézetem, hogy tényleg így van-e, és ha nem, akkor a futár egy keresettel együtt viszi majd vissza a készüléket nekik.Ezután mintha egy kicsit bizonytalanabbul állította volna az igazát, de majd meglátjuk, ne játszunk fűnyírót kölcsönkérő nyuszikát.
De az is lehet, hogy ezek után jön egy visszautalás meg egy levél, hogy sajnos készlethiány miatt nem tudnak szállítani...
-
Teal'C
veterán
válasz
Kkromer #4611 üzenetére
Nem nulla csak tovább tart, nyilván van szlovák samu kapcsolatuk: beviszem, kiküldik, leadják, megszerelik, elmennek érte, visszaküldik, szólnak bemegyek
Ha minden lépés 1 nap akkor ez 1 hét minimum de ettől még garancia. A magyar törvények szerint azthiszem 30 nap áll rendekezésre a forgalmazónak hogy mondjon valamit, de lehet csak 15 pontosan nem tudom.
-
Teal'C
veterán
válasz
Kkromer #4608 üzenetére
1. De lehet hogy vakit érdekel.
2. Neked biztos kötelező nekem nem, mivel fél évnél tovább biztos nem lesz meg még sosem volt telefonom hoszabb ideig pedig 1610 el kezdtem 1997ben és saját fizetésből. Másrészt meg hogy nem 2 nap alatt készül el hanem 1 hét alatt na bumm. De mint azt privátban is írtam neked én megoldom hogy az első évben a Samuhoz vigyem. -
válasz
Kkromer #4597 üzenetére
Nem tévedek, de azt nem is az eMAG adja - az nem is érdekel, hogy ott mit mondanak az ügyintézők -, lásd a korábban linkelt hozzászólásomat, ahol beidézetten a Samsung leírja a lényeget, hogy az első 12 hónapot megadja gyártói jótállás képében a nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készülékre is. (Márkavédelem...stb.)
a.sebi: Szia, Üdv itt, használd egészséggel az új készüléket!
Mások is csatlakoztak mostanság, nekik is szól a fenti mondandóm! -
válasz
Kkromer #4592 üzenetére
Arra ahogy korábban is írták itt, nézni kell a forgalmazót, mert gyűjtők, de amire nincs 12 + 12 hónap Samsung garancia, azt is lehet vinni magyar Samsung/szerződéses szervizbe az első 12 hónapban, mert úgy adott a gyártói jótállás.
Az eMAG viszont nem írja, hogy Ssamsung/gyártói jótállást ad, így aki náluk nézi, azzal nincs gond.
A Samsung oldalán fent vannak, mert olyat is forgalmazhatnak, de az nem jelenti azt, hogy mindig csak olyat adhatnak, ezért kell nézni a forgalmazói kiírást is.
Amely forgalmazó viszont kiírja a gyártói 12 + 12 hónap Samsung garanciát de nem olyat ad valójában, azt szankcionálni kellene. -
válasz
Kkromer #4590 üzenetére
Üzletpolitika, szinte mindenhol így van, a "képviseletek" kiváltsága különböző országokban, ellenkező esetben minden nem hivatalos viszonteladó élősködhetne és nyerne a dolgon a szürkézésével/feketézésével, de más nem, sem a gyártó, sem a hivatalos viszonteladók, de még a fogyasztók sem.
Még így is jobb a Samsung ebben a tekintetben, mint sok más gyártó, nem nevesítem egyiket sem, de a többi vagy akkor sem adja meg az első évet sem, amikor EU-s és megfelelő számlás a készülék, vagy hiába van egy év "világgarancia", hazai hivatalos viszonteladónál vásároltra sincs második év jótállás...stb. -
válasz
Kkromer #4495 üzenetére
Ez úgy működik, hogy bárki szerződhet a Samsunggal, hogy hivatalos partner lesz, és árul pár darab telefont, melyet közvetlenül a hivatalos importőrtől vesz. De e mellett árulhat bármilyen más forrásból is, hiszen a Samsung ne kötheti ki, hogy csak tőle vehet telefont. Ezért van ez, hogy bizonyos hivatalos partnerektől, szürkeimportos készülékek is jöhetnek (pl. az Aqua is ilyen).
-
PeteePeti
őstag
válasz
Kkromer #4469 üzenetére
Emag által forgalmazott készüléket vettél, vagy olyat amit partner cég hirdet? Emagnál vannak olyan gsm boltok akik használják az Emag által nyújtott piacteret! De akkor ez oda is van írva, hogy forgalmazó pl: GSM-Home! Vagy olyat vettél, aminek a forgalmazója az Emag? Érdekes eset, ha igen!
-
válasz
Kkromer #4403 üzenetére
Nem sufni GSM, de nem is hivatalos hazai viszonteladó.
Vásárló tudomásul veszi, hogy garanciális reklamáció esetén, a terméket az Alza címére (Alza.hu Kft - 1137 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58.) kell visszaküldenie.
Forrás: [link]A 12 hónap gyártói jótállás lehetséges, kijavításra jó, a többit viszont a forgalmazóval kell intézni.
Akinek megéri így az árkülönbözetet, az megveheti, nincs azzal gond, egyéni döntés kérdése.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
- Előrendelhető a OnePlus Pad 3
- Milyen monitort vegyek?
- PlayStation 5
- BestBuy topik
- Mobil flották
- OLED TV topic
- Elképesztő mértékben tömörítenék be a nagy nyelvi modelleket
- EA Sports WRC '23
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Xiaomi Redmi A3 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac Pro (2017) 5K - Xeon W-2140B 64GB DDR4 RAM 1TB SSD Radeon PRO Vega 56 8GB
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest