Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • joci86

    senior tag

    válasz #20584850 #4299 üzenetére

    Megjött a Samsung hivatalos válasza...

    "Tisztelt _______!

    Köszönjük, hogy kérdésével hozzánk fordult.

    A Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készülékekre két év gyártói garancia érvényes a dokumentumok (számla és magyar nyelvű, kitöltött Samsungos jótállási jegy) alapján. Ezeket a dokumentumokat a viszonteladó vagy szolgáltató tudja Önnek biztosítani.

    Ügyfélszolgálatunkon a két év gyártói jótállási időn belül lehetőségünk van szervizbejelentést rögzíteni gyári meghibásodás esetén, hogy márkaszervizünk kiszálljon a helyszínre, és a szükséges javítást elvégezhesse pl. háztartási gépek esetén. Telefonok esetén az ügyfeleink szállítják be készülékeiket a szervizeinkbe.

    A két év garancia leteltét követően, hivatalos márkaszervizeinknek lehetősége van kivizsgálni a készüléket és tájékoztatást adnak további díjszabásáról.

    Bízunk benne, hogy mihamarabb újból igényeinek megfelelően használhatja készülékét. ..."

Új hozzászólás Aktív témák