- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #10382 üzenetére
Régen minden jobb volt... Régen könnyebb volt aranyat hekkelni... De ha esetleg már korábban kifulloztál mindent, akkor az új autók megszerzéséhez nem kell túl nagy effort, mert minden végigtolva és kifullozva sem fogy már az aranyam, pedig már a napi reklámokat se nyomkodom végig. A napi bónusz, a wttt arany meg a szériákból jövő arany bőven elég mindenre...
[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #10415 üzenetére
Most kefélték el az oldalsó listát statot is.
Nálam is 6e van pedig 10e felett volt.
Úgy járt, mint a fentről lehúzható personal stat.
Ott is csak lestem, hogy pl Lacival összevetve 6e vs 10e van.Amúgy mindkét helyen neked is neki is most is 10e feletti kupát mutat.
Szerintem csak júzer felöl van hülyén kiírva.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #10424 üzenetére
Flashback alatt se a kupák nőnek, hanem az others-be megy minden.
Elég gagyi lett már az egész, ez az átszervezősdi se korrekt.
Igazából semmi haszna, arról nem is szólva, hogy a komplett WEC meg F1 a sima carrierben maradt.[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
McImy
csendes tag
válasz DigitXT #10513 üzenetére
Konkrétan itt nem az adaptívról van szó!
Special event - Road Trip. Adott a pálya melyen különböző megkötésekkel 1:55:20 (asszem) alatt kell végigmenni. Namost, mint látjuk a videón, "alulméretezett" tuninggal is teljesíteni lehet. Azonban itt teljesen mindegy, milyen szintű a tuning, akkor sem jelentkezik ennél a feladatnál az autó paraméterein. Olyan mintha egy "gyárilag" beállított paraméterekkel menne az autó.
Természetesen a karrier és egyéb pályáknál működik az "adaptív" megoldás.McImy
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #10553 üzenetére
Nem, szerintem a J50 is szar csúszkálós, de lehet, hogy csak azért éreztem így, mert nem tuningoltam fullra és úgy próbáltam megnyerni kevés szervízzel: hát nem ment, majdnem mindig szervízelni kellett. Fullosan azonban a nagylevelen szervíz nélkül meglett, igaz ott jobban voltak butítva a botok. Viszont a Testarossa az tényleg ótvar gagyi, hasonló mint a szériában is szereplő Countach: mindenhol csúszik.
Kíváncsi vagyok ezek után az F430-ra... -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #10556 üzenetére
Igen, lehet, hogy kacsa vagyok. A J50 fullozva már egész kezelhető. Csak minél hamarabb le akartam tudni ezt az LTS-t, mert amúgy kb semmire se jó ez a kocsi a karrierben, csak arra, hogy azt a 3 drag race-t, az Indy Speedway elimination-t meg azt a pár nagy PR-os kupát megszerezzem vele. Aztán évekig rá se fogok nézni. Igaz, hogy hozzászoktam a tapadáshoz, a jobb autókhoz, így előszedve ezeket a régi kocsikat, újra meg kell tanulnom vezetni őket. Mint amikor betették wttt-re vmelyik Viper-t, na ott spec ki kellett kapcsolnom a fék assist-ot, hogy beférjek B-be. De igazad van, ha nem muszáj, akkor kényelmes vagyok és assisttal tolom, csak akkor kapcsolom ki, ha máshogy nem megy...
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #10558 üzenetére
Szombat hajnalban kezdődött, délután már megvolt a kislevelen és nem sokkal éjfél után a nagyon is behúztam. Ott már tényleg könnyebb volt kezelni, de hát fullosan minden kocsi jobb, de mondom a botok is sokkal jobban le voltak már butítva, mert nincs kedvem állandóan reklámokat nézegetni a javítás miatt...
A kislevelen a botok is erősebbek voltak, mivel azon nem is nyomom a karriert, csak az autókat húzom be, így erősebbek voltak, nehezebb volt nyerni. Igaz csak a minimum PR-t tettem rá, de már az LTS-ben sem úgy működik a butítás, ahogy korábban: sokkal több idő kell, hogy lassuljanak a botok...
(Nem, nem veszítettem direkt, csak minimális előnnyel nyertem, a nagylevelen mégis meglett nulla szervízzel, fullpiros autóval a 3. tier-től kezdve...) -
McImy
csendes tag
válasz DigitXT #10891 üzenetére
Egyik leglatvanyosabb peldaja a “hozzanyulasnak” az idore valo futas. Ha van egy auto snap (ha jol emlekszem) ahol idore megy a jatek es mondjuk a szukseges szint kb 50% fejlesztes kivan. Nem tudod teljesiteni, ratolhatod a fullosat, akkor sem fogsz jobb eredmenyt futni mindaddig, amig nem azokon az iveken messz, nem azokat a fek es kigyorsitasi pontokat hasznalod, amit a futam megalmodoja elkepzelt.
Alapbol en sem hasznalok semmi assist-ot. Viszont erdekes latvany mikor kitekerem a kormanyt jobbra, az elmeleti ivre, az auto meg megy egyenesen vagy kisse talan meg balra is tart.McImy
-
Petya25
addikt
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #11120 üzenetére
Hát igen, ezt múlt hét szerda éjfélig (2018.10.24) lehetett elkezdeni. Ezt onnan tudom ilyen pontosan, hogy majdnem buktam ezt a kocsit a kislevelen, mert volt egy kis affér az aranykészletemmel, ugyanis eltűnt több, mint 24000 arany...
Az úgy volt, hogy az október 20-i hosszúhétvégén elég sokat játszottam vele és egyszer le is merült a droid játék közben. Nem tudom pontosan, hogy ezután, vagy később, de észrevettem, hogy kerek 5000 aranyam van, pedig 29370 volt előtte pár órával. Nem tudom, hogy a droid fagyása (merülése), vagy a majmok trükközése segítségével sikerült ezt összehozni, de kicsit beparáztam, hogy hiába a 2 év munkája, kezdhetem előlről az aranyhekkelést. Szerencsére volt még egy telefon, ahol volt egy korábbi 29k mentés, csak az BP-en volt én meg Zegen... Tiszta mázli, hogy pont fel kellett utaznom és este 11 körül még el tudtam kezdeni ezt a szériát is. A szappantartó Porschét viszont buktam, mert azon a telón nem volt még meg, de hát inkább 400 arany, mint -24000...
Utána viszont alig tudtam rámenteni arra a profilra, mert hiába csináltam akármit, akárhányszor mentettem, mindig azt írta ki utána, hogy az utolsó mentés 1 órája történt (ez egy bug ugyan, de minden 1 óránál régebbire ezt írja). Szóva elkezdtem versenyezni, hátha az számít. Hiába volt több arany kupám, nem segített. Ezután a következőket próbáltam:
- több játékidő (nem nyert)
- több megszerzett arany, moziztam egy 100-ast, hogy több legyen (nem nyert)
- megvettem a hiányzó autót, hátha az lesz a ludas (nem nyert)
- több fame, money, ezért mentem egy duplás LM-et (nem nyert)
Miután a fentiek egyike sem segített, elkezdtem nézegetni a többi statisztikát, hogy mi lehet még a ludas? Hiába volt nagyobb érték ez "Event Stats" oldalon, hiába volt szinte minden érték nagyobb, akkor se mentett rá. Végül már csak kettő marad: a több tuning és a több teljesített verseny. Végül a "Total races" érték nyert, miután mentem még egy pár verseny, már rá tudtam menteni a profilomra és vissza tudtam varázsolni az elveszett aranyakat a droidra is.Amúgy ez az MP snap engem is megszivatott, sehogy se ment nekem 3 sor tuninggal az 315.28, mindig 314 vége lett csak, akárhogyan is vettem be azt a kanyart az egyenes előtt. Én nem vártam semmire, rátoltam a 95 aranyas tuningot, 29k-ból telik simán, ráadásul a heti 100 arany a wttt-ből is simán megvolt, szóval ennyit megért a kocsi.
-
l4ci
senior tag
-
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #11162 üzenetére
Szia
Nem terveztem/ígértem Top időt menni, nem szánok rá annyi időt. A heti TT-n általában megy a B ami nekem elég, ha nem jön össze na bumm, órákat nem cseszek el vele. De találj ki valami nem frekventált bulit és oda benézek, hogy legyőzhess.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #11164 üzenetére
Azért nem tolom ki a belét, hogy ne kelljen órákat várni a szervízre, iOS-re nincs szervíztrükk, a droidos kütyüjeimet meg mind kinyírtam már. Így "butítva" majdnem végig lehet vinni egy szériát szervíz nélkül is, a TT-ket néha megtolom, de arra se fektetek már annyi időt, még mindig van vagy 120 verseny hátra és kevesebb, mint két hét van hátra az upgrade-ből, tolni kell, vagy lemaradok...
Na meg felraktam az F1 Mobile játékot is, mert iOS-re elérhető pár hete, hát nem győzött meg. Hasonló free to play rendszer, mint az RR3, de sokkal vacakabb tuning lehetőségekkel és jelenleg csak online versenyekkel lehet pontokat szerezni, hát ez se egy gyorsan haladós: 3 féle online verseny lehetőség van és csak kb az "időmérős" verzióban nem tudnak kilökni, minden más esetben lehet ütközni és olyankor vagy lelassulsz vagy kicsúszol, amivel nagyon sok időt veszítesz és akkor bukta a futam. Egyszer olyan is volt, hogy egy sikán után belementem az előttem leparkolt járműbe (talán Kanadában a bajnokok falánál), erre azonnal DNF lett, mondom miafene...
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #11164 üzenetére
Sosem mondtam, hogy kirázon kisujjból, csak annyit próbáltam átadni, hogy nem éppen acélos környezetben nem lehetetlen jót futni. Időt rászánod (én nem) és az elejében nem ezrével hemzsegnek az éhes vadak, akkor jön a jó idő. A heti TT-ben verseny van, na ott rengeteg időt rászánva is qrva messze van az A (főleg nekem).
Én is elfáradtam már, minden fullon, daráló, egyre drágább gépek, resetelt szériák , feleslegesen sok új verseny... ha még a szervizt is fogyelnem meg nyomkodnom kellene már feladtam volna.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Diszke
kezdő
válasz DigitXT #11162 üzenetére
BikaGt igen sajnos ott vagy szarok a szellemek vagy abszolút nincs is. Sajnos ez egy Bh bug volt h szinte senkinek nem volt ott normális szelleme. Mondjuk nem is tudom h javították-e azóta. De itt a replay video róla ha érdekel.
[link]https://www.youtube.com/channel/UCE58IewtYEsI3gHyIh8wQjQ
-
Diszke
kezdő
válasz DigitXT #11175 üzenetére
Ez azért van mert kevés a memória. Akkor csinálja nekem mindig ha túl sok videom van. Nem akarja h összeomoljon a rendszer ezért inkább törli az assetseket. Maradjon legalább 4giga szabad helyed és akkor nincs gond.
https://www.youtube.com/channel/UCE58IewtYEsI3gHyIh8wQjQ
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #11177 üzenetére
"Azért nem kár: unoka nincs."
ez átjöttA 16GB tényleg nem valami nagy, nekem a telóm annyi, alig van rajta valami progi, kép + a RR3 és nincs 2 GB szabad.... A rendszerek nagyon sokat megesznek.
Na találsz egy TT-t ahol futhatunk pár karikát? Valamit az új sorozatok közül.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Diszke
kezdő
válasz DigitXT #11177 üzenetére
Olyat töröl csak ami nem tud elveszni. Ezért az assetseket. Gondold el ha egy számodra fontos képet törölne, mit kapna a felhasznalóktól az Apple. Hát igen a 16gb az sajnos kevés nagyon. Oda kb semmi nem fér el a játék mellé😞
https://www.youtube.com/channel/UCE58IewtYEsI3gHyIh8wQjQ
-
BikaGT
tag
válasz DigitXT #11167 üzenetére
Igen ez szubjektív. Nekem tényleg megérte a rászánt időt meg a szórakozást. Eddig sosem TT-ztem ennyit adott eventnél. Kíváncsi voltam, hogy meddig tudok előre jutni és szerintem összességében is fejlődtem vele az egész játékot illetően. Már visszakerültem eléd és látok még benne további 4-5 tizedet. Jelenleg Global 29. vagyok már.
Egész érdekes amúgy ghostoat is nézegetni, hogy melyik pályán hol-merre lehet még találni tizedeket. Számomra teljesen meglepő ívek is léteznek. Pl. Spa-ban is volt egy két necces, no offtrack pillanat. - képen
Amúgy meg személyes indíttatásból vágtam neki az egész eventnek, mert Spa amúgy is az egyik nagy kedvencem a világ versenypályái közül (Nordschleife és Suzuka mellett), a 458-assal meg legalább van személyes tapasztalatom is.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #11188 üzenetére
Eventekben valóban nincs ovál, TT-ben meg kb vicc is lenne, mert full random, de az egyik Motorsport szériában pont a héten találkoztam Indi ovál pályával, h2h meg cup is volt benne, meg is lepődtem, hogy mi a fene, mert rég volt már ilyen. Már nem sok van hátra a 100%-hoz, csak kb 40 futam, kb egy hét múlva meg jön az update, újabb 3-400 versennyel...
-
BikaGT
tag
válasz DigitXT #11188 üzenetére
Elite/Battle Italia/12/Spa/458 Italia
Tényleg alakul! Tegnap hanyagoltam kicsit, mert görcsölt tőle a kezem. Én full manuál beállításokkal, mindent kikapcsolva, tilt B-vel megyek és így nyomni a gázt nem egyszerű néha. Én is a te idődet vettem ma alapul, kíváncsi voltam a különbségekre, amit írtál. Az első szektorban tényleg sokkal jobbnak tűnik az időm/tempóm, az Eau Rouge-t például annyival jobban csinálom meg, hogy a Les Combes-ig volt olyan, hogy 6-7 tized előnyöm lett az egyenes végi féktávra. Viszont most már a technikásabb 2. szektor is kezd elég jól összeállni. A Rivage utáni név nélküli balosban (11. kanyar) pedig volt egy marha nagy megcsúszásom is. A harmadik szektor viszont a Stavelot-tól kezdve még mindig nem az igazi. A Blanchimont neked megy jobban.
Mindent együttvéve sikerült újabb majd negyed másodpercet találni, amelyből 225 ezredet adtam neked. Így már Global 24. vagyok.
Utána megnéztem a ghostokat és elég érdekes dolgokat vettem észre. A Pouhonban én hatodikban fordulok, míg te hetedikben. A Kemmel egyenesben viszont, az Eau Rouge beli tempókülönbségnek köszönhetően 2km/h-val vagyok gyorsabb az egyenesben.
További érdekesség, hogy nekem úgy tűnik, mintha nem minden ghost ellen lenne egyformán könnyű versenyezni. Nem a hackerekre gondolok, bár ki tudja, de pl. ha kiválasztok egy ellenfelet, aki pl. csak pár ezreddel van előttem, néha sokkal nagyobb szívás megtalálni azt a pár ezredet, mintha egy olyat választok, aki tizedekre előz meg. Utóbbit meg simán lenyomom, szinte mindenhol...
Van még benne szerintem további kb. 3 tized. A WR-t viszont nem tudom, hogy lehet összehozni?!
Hajrá!
[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #11246 üzenetére
Most rápróbálhatsz az A-re Te is, lehet neked menni fog.
Én harmadikra futottam egy top 500 körüli helyet a ca 150e userből szellemek nélkül.Abból indulnak ki, hogy 4 kerékkel nem lehet elhagyni a pálya vonalát, ebbe belefér a füvezés. De az igaz hogy 2 keréken a valóságban sosem lehetne elfordulni, ahogy korábban a falról lepattanva sem...
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #11248 üzenetére
Még elszúrtam egy-két órácskát a semmire, mire megtört a jég s végre javítottam:
onnan viszont már könnyebb volt tovább faragni. Szóval megvan a B csoport, LOL!
Aztán jött Diszke: ellene egész szórakoztató a versenyzés. De azért fárasztó, na!Szerk: viszont még szarráverve is jobb voltam magamnál: van haszna a nyúlnak...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Diszke
kezdő
válasz DigitXT #11304 üzenetére
A simán az túlzás. 3szor csúsztam ki A közepéből B-be. Az utolsó órákban is kellett kicsit javitanom h tutira bent maradjon. Új pálya volt és folyamatosan javítottak akik sok időt szántak rá. Sok helyen borult is a papírforma.
https://www.youtube.com/channel/UCE58IewtYEsI3gHyIh8wQjQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- XTRFY M8 WIRELESS Egér Garancia: 2026.02.08
- Samsung Galaxy Watch 6 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- ThinkPad P1 Gen4 27% 16" 4K IPS érintő i7-11850H T1200 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Acer Gaming (i5 8.th, 8 GB , 256 GB, 1050, 17.3 FHD) notebook! AkciÓ!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest