Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz saltanus #568 üzenetére

    Nem hiszem. Volt mondjuk pozitív változás is, de az a ritkább.
    Profitmaximalizálás. (Pozitívum volt, amikor a megvásárolható
    drive-slotok árát drasztikusan lecsökkentették. Aztán ennyi...)

  • DigitXT

    félisten

    válasz saltanus #566 üzenetére

    Ő is frissített, őt is ellehetetlenítették. Nem véletlen 78%-on áll. Kb. annyi volt
    reális, ha valaki még régebben kezdte, és egy darabig még kitartott az 1.2-es,
    ill. 1.3-as frissítések után is. Onnantól kb. jött, hogy fizess - ha bármit akarsz.

  • Mela Kehes

    addikt

    válasz saltanus #563 üzenetére

    Én már a megjelenéstől játszok vele, pénz befizetése nélkül. Most álltam le vele, mert betelt a pohár.
    [link]

  • DigitXT

    félisten

    válasz saltanus #562 üzenetére

    Nekem az első komolyabb gépem a Porsche 918 volt. Baromi sok goldba került, de mivel épp 50%-os leárazás volt, és épp volt annyi goldom, megvettem. Aztán "vasárnaponként" elvittem egy-egy futamra gurulni, mert ha megtörtem, simán elvitte a javítása a nyereményt.:)) Szóval mondhatjuk, hogy az tanított az óvatosságra, tanított "vezetni". Ez a mai szisztéma, hogy adunk jutalmat, ha "tiszta" versenyt futsz, ellenben az autód szervizigénye 3-4x-esére nő (igaz, jóval olcsóbban), háát... Kiveszi belőle ezt a feelinget, hogy "huhh, elértem valamit, jó lenne vigyázni rá".

    szoval szerinted azt se erem el? vagy az is ilyen honapok kerdese gondolom...
    Őszintén megmondva nem tudom.:N A PR feltételek miatt nagyon be vagy korlátozva. Az AI elég béna, tehát tuning nélküli kocsival is oda lehetne neki verni, de nem is indulhatsz el egy tuning nélküli kocsival az adott futamon, tehát nem is szerezhetsz kupát, tehát nem is oldhatod fel a következő szériát, stb. Szóval nagyon be vagy korlátozva. Ez korábban nem így volt. Most nem tudom, mennyi idő lenne, ha farmolnom kéne párszázezer R$-ért, és párezer goldért, csak, hogy továbbjussak. Én is a V8 környékén járok most. Emlékeim szerint az LFA széria (amúgy nem volt nagy szám) elég messzi van még onnan.:(

    tenyleg ott legyen eloben, ne csak virtualisan lassam az autojat?
    Nem, nem lehet. A haver autóját a gép "vezeti": ez nem multi. "TSM". Ez van.:R

    "de nem adom fel"
    Még.:D Mondom: told nyugodtan, amíg élvezed a játékot, de gyors haladásra ne számíts.:B Az az amerikai vérpistiknek van fenntartva, akik apuci hitelkártyájáról betolnak párszáz valódi dollárt a játékba, és már haladnak is vele, mint a szél.:DDD Szerk: igen, még szar időkkel, béna vezetéssel is lehet haladni, ha van pénzed, mert olyankor lebutítja magát az AI: válogatni fog neked könnyebb ellenfeleket, ha úgy látja, hogy nem megy a dolog. A "sikerélmény" tehát garantált...:))

  • Lirion

    addikt

    válasz saltanus #558 üzenetére

    Nem szívesen keserítelek el, de én még az 1.1.12-vel ~200 óra játékidő után járok kb. 98%-nál, ~27 millió gyűjtött R$-sel és kb. ~1900 gyűjtött golddal. Azt azért elmondanám, hogy az 1.1.12-ig bezárólag ~1300 gold kell a kocsikhoz tuning nélkül a 20%-os kedvezményekkel (bár én vettem kocsit 40%-kal is a heti leértékelésekkel). Valszeg ma befejezem azt a verziót, akkor csinálok majd képet és felrakom.

    Amit tudok még mondani, hogy nekem a ladderen van olyan játékos, aki 8-900 óra játék után van 80-90 millió R$-nél és ebből 70-73-t költött el. Ennek mondjuk kb. a 15%-a javítás, a többi ment a kocsikra és upgradere. Aranyból pedig kb. 3000-t lehet szerezni 7-800 órás játékidővel..

  • skylaner

    senior tag

    válasz saltanus #558 üzenetére

    Én 131 óra alatt nyomtam le 1005 eventet, ~70%.
    Azóta újrakezdtem cheattel :)
    Most 18 óra után 201 eventnél járok.

  • DigitXT

    félisten

    válasz saltanus #558 üzenetére

    Teljesen irreleváns sajnos, hogy régen mennyi idő beleölésével milyen eredmény volt elérhető. Azóta változtak az arányok: a nyeremények csökkentek, a tuning ára az egekben, és az a tuning, amit régen csak "műkedvelők" csináltak poénból (mert sok esetben semmit nem jelent egy egy fejlesztési szint), mára kötelezővé vált a PR feltételek miatt, iszonyat pénzekért. Soha nem fogsz a végére jutni.:N És ezt most mindenféle szarkasztikus felhang nélkül mondom: soha.

    Vehetsz goldot, de soha nem lesz elég...:( Illetve van az a pénz, amiért annyit veszel, hogy már elég, de könyörgöm, 27K-t elkölteni egy 1000 goldos csomagra, hogy aztán azt elvigye egyetlen (!) autó, vagy rosszabb esetlen egyetlen autónak egyetlen (!) tök értelmetlen tunigszintje, egyszerűen hihetetlen mértékű lehúzás.:O

    Cobra így, Cobra úgy... Vannak ott más nyalánkságok is... Nekem a Lexus LFA csapta le a biztosítékot - annak idején. Pedig benne volt 150-160 órám már, és kb. 78%-nál tartottam. Volt párszor, hogy közben vásároltam is (egyszer egy Car Packot, amikor még lehetett, néha goldot, néha egy kis R$-t amikor "hirtelen kellett"), szóval miattam nem fognak éhen halni a programozók, az tuti.:R Csak csúnyán átvertek a frissítésekkel, ellehetetlenítették a játékban való haladást.:U

    Amúgy ha sokat akarod egyhuzamban tolni, akkor ott a töltő. Csak egy hosszú USB kábel kell hozzá, és nem zavar a kormányzásban.:) Viszont a csuklód fájni fog, azt borítékolom. Annyit meg nem ér az egész, hogy hosszú órákat farmolj, és pikk-pakk elmenjen a megkeresett összeg egy értelmetlen tuningra.:o Goldot farmolni meg még sokkal nehezebb, hiszen ha ugyanazokat a versenyeket futod, akkor nincs 25%/50%/75%/100%-os bónusz a szériában, tehát marad a szintlépésekért kapott ~3 goldos alamizsna. Szintet lépni meg hadd ne mondjam, hogy mennyi idő, ha ilyen lófütty összegeket ad a proggi versenyenként. Eleve csak kevés futamon "éri meg" farmolni, ahol a befektetett időért viszonylag sok R$ jár, és ezzel "fame" is. Szerintem csináld, amíg szórakoztató, de azt már most felejtsd el, hogy "belátható időn belül" a végére érsz, ha nem költesz rá "párszázezer" forintot. (Márpedig nem vagy megőrülve, hogy ennyit rákölts, ugye...)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés