- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szmar
csendes tag
Nem, a Veyronnál a pénzes ár működik, és valószínűleg csak annál a verziónál, aminél új volt (2.4 talán), csak az oka azonos a két dolognak (Tehát csak az új spadas széria pr-je tűnik el) . Alapvetően azt lehet kihasználni, hogy a fejlesztők nem mindent tesznek bele a játékba, hanem bizonyos dolgokat játékon belüli frissítéssel, utólag(mint most a Porschét). Ezeket a frissítéseket viszont ki lehet kerülni, amennyiben a játék letöltése után, az első indítás előtt, a netkapcsolatot nem engedélyezed a játéknak, így nem tudja letölteni a játékon belüli frissítést. Anno a Veyront, ha telepítés utáni első alkalommal offline indította el valaki, meg tudta venni 2,5 millió cashért, mert a goldos ár csak egy játékon belüli frissítéssel került be.(Android alatt viszont ez sokaknak nem ment sajnos, mert ott rögtön le akart egy csomó fájlt tölteni ha jól emlékszem) A mentést ilyen esetben nem lehet felhőből visszanyerni, azt számítógépen érdemes az új verzióba betenni.
Összességében most a spadas sorozatnál is ez a helyzet, csak a pr követelményekkel. Én pl. amikor a frissítés után airplane módban indítottam el a játékot, nem voltak pr követelmények az új szériában, a fejlesztők valamiért nem tették ezt bele a játékba alapból, csak egy játékon belüli frissítéssel került bele később. Ha arról fel tudok tenni screenshotokat, hogy el tudok indulni az utolsó, 70-es pr ű futamon a 62,8as coupeval vagy a 60.7es barchettával, de gondolom ez pont a kevésbé érdekes része a történetnek. Viszont ha már a Veyronnál sikerrel jártál, akkor ha nem akarsz pr követelményeket a sorozatban, tegyél még egy próbát a lement, letöröl,visszatesz,oflline elindít dologgal -
DigitXT
félisten
-
Pompi
nagyúr
Ez van nálam is. Biztos van ott valami rejtett széria amit majd a challenge után kapunk meg.
Crash viszont nem volt. Az új verdák rondák, a lecsapott tetejű verzió még úgy ahogy...
Inkább pár Hondát raktak volna be, kezdve az NSX-szelde Accord coupe, Civic coupe is jöhetne simán.
-
-
l4ci
tag
Na éppen ezért az utolsó 10 körös verseny előtt én toltam egy mentést felhőbe, ha hasonló eset fordulna elő, ugyanis egyszer már történt hasonló az '50-es F1-el, azt ugyanis nem kaptam meg, de megvehettem 3.600.600-ért. De nem volt semmi gáz most, azonnal ott volt az autó és végig is toltam a saját szériáját vele még tegnap.
-
Pompi
nagyúr
"Ennyit arról, h aki időben ugrál a szerviz gyorsítás, fejlesztés miatt nem kap a végén kocsit."
Inkább ennyit. Neked lehet most (is) szerencséd volt.
Ez pedig egy válaszlevél egy ismerősnek aki megreklamálta, hogy miért nem kapott kocsit (igen, állítgatta az időt):
Greetings,
I sincerely apologize for the delay in response. Going forward, we would do our best to respond in time.
The Game Team have confirmed that a majority of players who did not receive the reward had not received it due to adjusting the Local Time/Date settings on their device, causing the Game to believe that they had finished the challenge after the deadline that was set. The Support Team is unable to assist you if you have adjusted your Local Time/Date settings on your Device.If you have NOT adjusted your time/date settings on your device, but still experienced this issue, we can investigate this further for you, provided that you have not disabled your usage sharing through the course of this event.
However, due to the extensive investigation required for this, false or fraudulent reports are taken equally seriously. If a report is found to be false or fraudulent during the course of our investigation, you may be penalized, up to and including indefinite suspension from the game. Would you like to continue the investigation process at this time?
Regards,
Shakti K. -
thrill
tag
Nekem is hasonló van. Letoltam a bajnokságot, nem kaptam meg a kocsit, sem az aranyat (pedig direkt online fejeztem be - offline szoktam játszani). VISZONT! A kocsi ott állt a a garázsban, de az össz. számba nem számolta bele. Boltban is azt írta owned. Letoltam pár sima futamot vele, és most eltűnt. A garázsban sincs, és menni sem tudok már vele. Felajánlja, hogy megvehetem 1050 aranyért. Ekkor bugos szart....
(igen, volt időcsalás, mint ahogy eddig is mindig és soha nem volt gondom belőle)
-
rumos14
nagyúr
nekem 11/25 autóval (csak pénzes fejlesztés kivéve az Engine 3/8) bőven sikerült a menj 338-cal, braking assists low.
el lehet játszani amúgy azt a trükköt, hogy ahogy megvan a 338, kicsit fékezel, majd még u.abban az egyenesben visszagyorsít megint 338 fölé, máris 2 megvan a 3-ból.
de enélkül is mennie kell. -
DigitXT
félisten
Nekem már annyira le voltak butulva, hogy a lepukkant, PR99-es autómmal
az Eau Rouge utáni egyenesben (pár másodpercig!) vezettem is a versenyt,
de jellemzően 2-4. hely környékére tudtam feljönni. Alig győztem elengedni
őket. Aztán megint jöttek a kanyarok, így muszáj volt előzgetni kicsit. Egyik
próbát úgy buktam el, hogy a célegyenesben pöcögtettem a féket, várva az
idiótákat, erre nem begurultam véletlenül 5-ként? Érted. 9. hely KELL PONT!Mondjuk az is egyféle kihívás, hogy pont jókor húzz bele a célvonal előtt lol:
még jó, hogy ilyenkor csak a befutó számít. (A pozíciótartás szívatósabb.)
Amúgy az az 5. hely is már 2:27.976 volt, csak a miheztartás végett.
Végül 2:34.968-cal sikerült abszolválni. Ekkor a győztes ideje 2:16.608 volt.
(Az 5. pedig szintén 2:27-et ment, szóval egy szint után tovább nem butul...
Csak az volt a vicc, hogy itt több kihíváson át hozta ezeket a béna köröket!)Igazán tudhatatná, hogy miért nem lett meg, de ő akkor is tovább lassul.
(Veszi ki az elejéről a jobbakat, így lesz bugosan 2 egyforma rajtoló, stb.)
De kizárólag kanyarokban. Egyenesben megy, mint a golyó/be is csapódik. -
F-ECT$
titán
Na ez a geci: hogy toljak be 48 órás fejlesztést, mikor a javítás is 5 óra, így a nehezebb napokon már sokszor azt csinálom, hogy tolom éjfélkor is, hogy 5 full leromlással számolhassak, így 2 nap kiesést tuti nem hoznék be.
Azért azt bőven megtehetnék, hogy az event alatt ne legyen 12 óránál hosszabb egy fejlesztés, de persze akkor senki se költene aranyat
-
DigitXT
félisten
Szerencsére ez még nagyon pite nap volt, de a végén már időmérő.
Automata gázzal ultragáz a kocsi. Úgy dobja ki a seggét a kanyarban.Botok gyengék: 1:33-at mentek, én 1:22-t. De nem TT: vágás/csúszás.
Próbáltam én a végén tiszta kört menni, nemigen sikerült. (Az aero jó,
de kis tempónál nem játszik: ott az automata teligáz életveszélyes.)
-
DigitXT
félisten
Van benne kézi váltó?
Szerk: bocs, DRAG-nél pont van, és csak az van.
Ezek a rossz váltások amúgy nem véletlen rossz váltások? Vagy azt írja a proggi,
hogy "Perfect Shift", csak éppen lassú? (Ha nagyon szívatós, akkor esetleg meg
lehet próbálni a "kiugrást", azaz bemákolni a rajtot - három lehetőség adott rá.)
Találkoztam olyan Drag futammal, ahol csak ez segített: pár tized/század kellett.
-
DigitXT
félisten
Még mindig ugyanarról. Maserati 9/3. A lekörözéses.
1:27-hez segítséggel ugye "vért izzadsz", anélkül meg
egy viszonylag (!) laza idő.Töltőn volt a telóm, és a
kései órára tekintettel füles = halmozottan hátrányos:
ha így is ment elsőre - full tuninggal -, nem túl gyilkos.A kolléga inkább aziránt érdeklődött, hogy valaki hogy
körözhet le 8-at, minimál tuninggal. Gyengébb ellenfél,
ő a Schumacher? Nem is volt az 8? Bármi lehet LOL.
Mondom, csak köridőből derülnek ki a viszonyok.Amivel felbosszantottam, az az, hogy a segítség lassít,
csak hát ez tényszerű. Ha az adott feladvány úgy nem
jó, ki kell kapcsolni. SpeedRushTV-ben amikor csináld
meg fék nélkül? Oda hasznos volt a manuális gáz. Írta.
Különben folyton nyomná, ergo tuti vért izzadós lenne. -
rumos14
nagyúr
csináltam egy felhőmentést előzetesen, de úgy döntöttem, inkább szkippelem a lekörözős feladatot, mert elsőre nem sikerült, és még csak látótávolságon belülre sem kerültem.
az utána következő etappon 0,75G-s úttartással kell nyerni, ez nem nehéz, most sikerült. sztem a 2 perc alatti kör is meglesz.
az utolsó 2 körös challenge egy sima verseny ahol nyerni kell? -
thrill
tag
"fébukba be vagyok lépve nem hiszem sok köze lenne a dolognak ehhez"
nekik talán jobban hiszel
https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/articles/203387464-Version-2-7-Android-crash-on-startup-while-offline -
thrill
tag
ahogy látom az IOS-eseknek alapból megy az offline, Androidon van a gond. amúgy meg nem kell túlbonyolítani: ha nem megy, ki kell lépni a közösségi hálókról és úgy megnézni. ha megy örülés, ha nem az szívás (de talán nem akkora). nekem megoldódott, a delorean is megy így.
-
Pompi
nagyúr
Mintha úgy lett volna, hogy ezt is megkapjuk. Ennek kicsit ellentmond, hogy Limited Edition. De majd meglátjuk.
Bosszantó, hogy még rosszabb a helyzet fejlesztések terén, mint az alap modellnél, első körben itt már csak 11 upgrade-et lehet pénzzel (persze aztán lesz még pénzes, de tovább csak golddal lehet lépni).Én mondjuk a 27 méteres eventet megcsináltam még fejlesztések nélkül, igaz nem elsőre, oda kellett figyelni, kigyorsításokon voltak necces helyzetek, volt, hogy a végén a célegyenesben buktam el
-
DigitXT
félisten
Nehéz Indi versenyekre (neadjisten TT-re) javasolt az automata gáz kikapcsolása (a verseny erejéig), mivel ha elkezd csúszni, és belefékezel, azt nehéz megfogni (ha meg korán/sokat fékezel, lassú vagy), ellenben gázelvétellel nagyon könnyű, és értelemszerűen gyorsabb is. Már rég csináltam ilyen TT-t, de emlékeim szerint egy kis bömössel automata gáz mellett nagyon megszenvedtem, nem tudtam bekerülni a Top100-ba sehogy sem... Manuális gázzal, és csak gázelvétellel operálva meg simán.
Ennyit számít.
MÁS: nekem is szaggat (One X) már a menü is a frissítések óta.
Meg néha be sem tölt a játék, szerintem a memóriaigénye is megnőtt, vagy a fene tudja. Az is idegesítő, hogy már nem kérdezi meg, hogy valóban ki akarok-e lépni, és valójában nem is lép ki, hanem bent ragad a háttérben, "majd az Android lelő, ha kell" jeligére. Gáz. Korábban jobb volt, de hát mindig ez van. (Régen jobb volt.
)
MÁS: legutóbb legalább beadta a Miurát.
Épp csak benéztem este, erre azt írta, In Stock, 490 arany... Lecsaptam rá, így megint teljes a géppark.
Viszont szarkasztikus festést készítettem.
Végül egy megjegyzés: hihetetlen "segítőkész" a játék, és nem tudom, hogy csinálja (és főleg: miért). Adott volt egy Oval verseny, nehéz volt, jól gyorsultak, szemét mód kilöktek, meg hibáztam is: nem fejeztem be, inkább kilőttem a játékot, hogy ne veszítsem el a managereket, meg a kihívást. Gondoltam én. Másodszorra is így jártam: megint kilőttem. Harmadszorra viszont egész más ellenfeleket rakott be (gyengébb autókkal), és még a jók is sokkal lassabbak lettek: 1 kör alatt megvolt az első hely. Kihívás sehol. Miért csinálja ezt? Nem vesztettem el a futamot, nem is kéne róla "tudnia", hogy elbénáztam (kétszer).
De tudja, és könnyít. Sokat. Túl sokat.
-
l4ci
tag
Amikor olvastam róla itt a fórumban, akkor lementettem a telepítőjét, mert ki akartam próbálni, de miután olvastam, hogy visszafelé nem kompatibilisek a felhős mentések, ezért végül nem raktam fel. De lehet, hogy újrakezdeném 30000 arannyal...
Az 50 gold hackről Lirion írt még egy régi posztban.
-
l4ci
tag
Nem csak neked csúszkál, nekem is iszonyat gáz mindkét kocsi. Lehet, hogy ha teljesen feltuningolnánk (PR 40-ig), akkor jobb lenne, de annyival nem, mint amennyibe kerülne. Akkor már inkább a Cobra, szerintem sokkal jobban veszi a kanyarokat, plusz ha már egyszer tuningolni kell, akkor inkább ezt, mert ezzel legalább két szériát lehet kimaxolni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Építő/felújító topik
- Medence topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- PlayStation 5
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Gitáros topic
- Óra topik
- További aktív témák...
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- ZBook Firefly 14 G11 14" FHD+ IPS Ultra 7 155H 32GB 512GB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
- Olcsó Laptop! Új akkumulátor! Dell Latitude E6540 : I7 4600M / AMD HD8790M / 8GB DDR3 / 128GB SSD
- Csere-Beszámítás! Intel Core I5 14600K Processzor!
- Csere-Beszámítás! Lenovo Legion 5 White ! R5 5600H / RTX 3050Ti 6GB / 16GB / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8400 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus Prime A320M R5 1600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Rampage SHIVA TT 500W
- iKing.Hu - Motorola Edge 50 Ultra - Nordic Wood - Használt, karcmentes
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest