- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
Új hozzászólás Aktív témák
-
cuebler
senior tag
válasz
DigitXT #10154 üzenetére
a minap állandóan kifagyott a spa-i pályánál a játék. gondoltam, valami gebasz lehet az állománnyal, szóval töröltem a spa-i pálya adatait, a legközelebbi indításkor úgyis hiányolni fogja és letölti. nem töltötte le, hanem a spa-i versenyt laguna seca-ban futottam. na, ilyenkor ébred fel a kisördög
kitöröltem minden pálya adatát, kivéve a brands hatch-ét. kitaláljátok, másnap reggel hol futottam a tízkörös le mans-t...? a hab a tortán, hogy a brands pályán futott versenyre továbbra is a le mans-i versenyre jutó lét és fp-t fizeti ki, szóval egy ilyen futással megspóroltam vagy 20-22 percet aznap reggel. tettem egy próbát egy endurance king-es endurance versennyel "le mans"-ban
tizenhat körre kifizetett közel 1M-t és 90k körüli fp-t
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #10147 üzenetére
Hát nekem az SE-n kicsit lassabbnak tűnt a 11-es, de sztem csak az animációk miatt, teljesen megváltoztatták sok helyen, de most ki is kapcsoltam, mert idegesítően más volt. A játék nem tűnik lassabbnak és legalább már fel lehet venni gyári programmal a videókat, bár a minősége elég érdekes lesz, megnéznem egy erősebb iPad-en, mert iPhone-ról elég pixeles lesz a mozi (igaz a Mac képernyőjén néztem kinagyítva).
Én mindenképp egy erősebb iPad Pro-t vennék, de csak a 9.7" verziót, a legújabb Pro-nak (10.5") is kidudorodik a kamerája (mint az összes új iPhone-nak). -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #10068 üzenetére
Az RX-3-as 50 goldba kerül, az RX-7-es 175 gold, tehát kár volt skippelni...
Mellesleg meg akkor lesz legjobb a statod, ha minden LTS-t befejezel, mert azzal nő a kupák száma. Én anno a fél éves kihagyás miatt le vagyok maradva kb. 500 kupával, még úgy is, hogy a sok Flashback széria miatt meg tudtam szerezni sokat abból, ami anno kimaradt. De még így is ott a 4 Nascar meg a 3 LMP kocsi szériája, ami több száz kupa, nem hiszem, hogy mindet betennék Flashback-be. Nascar dobozautó akció is régen volt már, december óta biztos nem volt semm, azóta nyomom a második profilomat is... -
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #9916 üzenetére
Na elindítottam a tuningot (már csak a pénzesek pörögnek), az ABT-t választottam végül. A jobb gyorsulást fontosabbnak érzem, mint a rövidebb féktávot, vagy nagyobb vég sebességet.
Közbe tolom a Stingray-es Flashback eventet, és nem értem miért ilyen szövegeket tolnak néha. Magnus-nál direkt rájátszanak, hogy mekkora pöcs legyen, de néha tök hülyeség ami kijön tőle: egyik feladat volt az, hogy vagy győzzük le őt, legyünk elsők, vagy Ahmed-et segítsük meg, hogy legyőzze Rusty-t. Mindkettő sikerült, én első, mögöttem Magnus majd Ahmed és Rusty, erre jön a szöveg Magnus-tól, hogy na ez a nap az övék lett, el se hiszi, hogy rosszabb vagyok mint legutóbb. És volt már hasonló bullshit dolog más eventnél is, ahol nem volt feltétel, hogy legyőzzük pl. őt, de ha sikerült is jött nagy pofával, hogy szarok vagyunk. Értem én, hogy ez "scripted", egy opció és ez van, de vehetnék a fáradtságot arra, hogy legalább az ilyen versenyeknél legyen több szöveg opció is amit végén nyomhat. Az meg a másik, hogy unalmas mindig Magnus-t elverni (tudom, ez flashback, nem is erre értem), és mindig úgy jön szembe, mintha nem vertük volna már el nem tudom hány tucatnyiszor. Változatosságot a népnek! -
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #9916 üzenetére
Nekem csak a Next EV fullos (kellett a szériához), de szerintem másikkal sem tudnék a top 1000-be férni. 10e-ig meg mindegy hogy hol vagy.
Elég balfasz ez a megoldás amúgy, meg hogy egy hétig tart, mi a ráknak?
Napi TT kellene, adott autó - adott pálya 1 napig, aztán aki akarja az mutassa mit tud. -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9910 üzenetére
Tudom, emlékszem rá, de ha a fal miatt bannolnának, akkor minimum az A csoport első 100-200 résztvevőjére lecsaphatna a banhammer! HK-ban 3 helyen lehet falazni, MP-n a fallal lehet lassítani a balos kanyarban felfelé az emelkedőn, az elsők ott is végig használták, mégse kaptak érte semmit se. Érdekes, hogy Radu hónapok-évek óta elől van mindenhol és sose kap semmit se, mást meg észnélkül bannolnak itt is, ott is, ha csalt, ha nem. Az egyértelmű csítereket (GameGuardian) meg közben nem szedik ki az első helyekről, szóval nem túl konzekvensek. Ha nem lehet falazni, akkor csináljanak olyan update-et, ahol nem lehet a fallal lassítani, egyszer már törölték ezért mindenki idejét, mert Porsche hosszún mindenki lepattanóval vette a visszafordítót. Azóta ezt a fajta ütközést ugyan kitiltották, de más helyen még lehet használni, ha ügyes vagy és jó kőműves. Nekem max az első kanyar megy HK-ban is, a többit már nem tudom jól venni, és nagyon messze vagyok még az A csoporttól is. Ugyan nem hiányzik az a 100 arany (50 bőven elég), mert van bőven mindkét profilon, de az 1000-be én se fogok bekerülni, max még A-ig bekőműveskedem magam, de lehet még az se jön össze, nagyon nem megy nekem ez a pálya. Manuál gáz-fékkel próbáltam amúgy, mert az autógázzal mindig kicsúszott...
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9908 üzenetére
Az semmi, az egyik legjobb magyar wttt-s srácot meg ma reggelre bannolták, 10045-ös kóddal, ő volt a második HK-ban, és meg tudta volna verni Radut is, ha hagyják. Elvileg ez a TT cheat kódja, de ő nem csal, mindenki más is falazott az elsők között, nem értjük a majmok banstratégiáját...
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #9896 üzenetére
Jé tényleg, tegnap dokinál ültem és a váróban letoltam, mindkettőt elsőre tuning nélkül.
Csak az új gép volt kiválasztható (a másik Camry most is 58-as tehát nem lett volna gáz).
Az viszont igen, hogy meg kell venni de mi a fenének...Berakhatnák újításnak a régi Monza+ovál kombót.
Arra jártam ma a Kúntáccsal és totál bent van a játékban a régi rész.
Két klikk lenne feloldani a makiknak és egy tök új pálya jönne ki. -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9878 üzenetére
Tudom-tudom. Nem szeretem ezt a pályát, nem is gyakoroltam eleget, csak megemlítettem, hogy a top időket itt is csak falazva lehet menni. Annyi gyakorlást meg nem ér, hogy 2 mp-el beljebb legyek, akkor is marha messze van még az A csoport. Ha tennék bele egy kis erőfeszítést, akkor mindenhol tudnék faragni még 1-2 mp-et, de még akkor is több másodperc lenne az A. Ennyi időm nekem nincs, ráadásul a pici iPhone-on csak pattogok ebben az egéralagútban, ha kikapcsolom a low fék assistot...
Épp ezért marad a heti 10-15 perc kényelmes B csoport még egy ideig. Talán egyszer ráveszem magam, hogy megtanuljak normálisan vezetni - ezt mondogatom magamnak kb. másfél éve! -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9876 üzenetére
Nem mentem jó kört, mert azt a kört nem pattintottam, csak mentem 1 érvényes kört reggel a tableten, hogy ott is legyen idő. A kislevelt meg nem ismered, mert az asszony nevén fut, ott mandínerből 1 mp-el jobb időt futottam ennél. A második kanyarig még tudom tartani a mezőnyt, de utána elvesztem a fonalat, nem vágom a rendes féktávokat, épp ezért csak low fékkel mentem ezt a kört is. Eddig nem éreztem affinítást, hogy megtanuljam ezt a pályát, annyira nem tetszik, meg annyira kiakasztott múltkor, hogy nincsenek jó emlékeim róla!
A falazást már múltkor is kipróbáltam, akkor se ment jól a vége, hiába pattintottam jól az elején, pedig volt, hogy 1-2 tizeddel az A csoportos haver szelleme előtt voltam. Akkor is csak arra használtam, hogy bentmaradjak B-ben, nem mindig jött össze, mert kevés játékosnak voltak meg a porszívók!
Egyszer már tettek egy kísérletet a falazás megszüntetésére, de úgy látszik a trükk visszatért, és a játékosok újra rájöttek arra, hogy hol/hogy lehet jobb eredményt futni. Lehet, hogy most pont nem ez a legnagyobb gondjuk a makiknak, volt itt egyéb bugfix is, legalább a csítereket megpróbálják távoltartani a csapatversenyekről...
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9873 üzenetére
A falazást arra értem, hogy van ahol izomból nekimész (első kanyar) és ahogy visszapattansz, sokat nyersz vele, ergo megspórolod a fékutat. Tényleg 3 helyen kell falazni: első kanyar, második kanyar (nekidörgölőzni a hátsó kerékkel) és a jobbos visszafordító. Nekem csak az első megy, a másodikat mindig elcseszem, vagy ha nem, akkor máshol verem falhoz a kocsit. Onnan tudom, hogy hol kell falazni, hogy a top10-es időket futottak mind falaztak és pont ezeken a helyeken. Az első kanyarba fék nélkül bele lehet szállni, ha bal oldalt jól kapod el a kék "falvédőt", akkor nem lesz piros, simán több, mint fél másodpercet lehet hozni így már az elején. Amikor legutóbb volt ez a pálya a porszívókkal, akkor is ugyanígy falazott mindenki, azért voltam pár hétig C-ben, mert nekem akkor se ment már ez, most se nagyon, de legalább mindenki ingyen megkapta a porszívókat, könnyebb bekerülni B-be, igazából már az első 50.x-es köröm is B csoportot ért...
-
-
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #9821 üzenetére
Akiknek már megvan az autó, annak goldért éri meg. 110, 70 és 60 gold jár az eventekért. Az mondjuk bosszantó, hogy miért kell ezeket is napi bontásban csinálni. Akinek már megvan az autó, végigtolta egyszer, nem lehetne simán egybe elérhetővé tenni, hogy végig szaladhasson rajta ha akar?
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #9813 üzenetére
Én már kinőttem a gép előtti játékból, mobil eszközökön is csak a RR3 van fent.
Laptopon még ott figyel a CSGO, de online nem játszom, régen is csak kampányokat toltam (MoHAA, CoD, Splinter Cell, FarCry, Half Life).
RR3 sose lesz 100%, csak max az event mutató (fene se érti).l4ci
Nálam csak 13e futam ment le, de már majdnem feladtam párszor. -
#27441408
törölt tag
válasz
DigitXT #9808 üzenetére
Ha vissza tekersz olvashatod kb tavaly nyáron panaszkodtam itt,hogy a NASCAR rész nagyon akadt, meg is utáltam a gamét uninstall, (írták itt a fórumozók,hogy 40+ autó a versenyen azért megakaszthatja a telót), most hogy újra kezdtem és nem csinálom (egyenlőre) a NASCAR-t nekem elég szépen fut, még a több autós versenyek is, persze nem tudom a későbbi karriere módokon mi lesz.
Terapeuta droid6-on már elvileg automatikusan zár mindent ha elalszik a készülék.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9805 üzenetére
Én is marhára unom már a karriert, főleg a 10 körös versenyeket. Az R3 szériákban volt nagyon sok, ahol hiába csináltál meg minden versenyt, nem adott elég plecsnit, na ott újrafutni ezeket a hosszú versenyeket - mert a rövidekre nem adott semmit se -, nem nagyon volt kedvem...
-
#27441408
törölt tag
válasz
DigitXT #9805 üzenetére
Android 6-tól már maga a droid akku kímélés címén (gondolom), bezár minden futó alkalmazást ami nincs a kivétel listán, ha kikapcsol a képernyő, ezért is kérdeztem a kérdésem, mert a játék is záródik ha nincs a listán, tehát ezért érdekelt, ha záródik a játék megtartja e a félbehagyott pause-zott versenyt .
.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9781 üzenetére
A játék abszolút alkalmazkodik, ha mindig kilométerekkel nyersz, akkor a botok (TSM ellenfelek) is marha erősek lesznek. Ezért volt régen, hogy az Indy oválon nem tudtam nyerni 4-5 körön, mert utol sem értem ez elsőket, úgy elhúztak. A bot-butításhoz nem kell sokszor veszíteni, sőt igazából veszíteni sem kell, csak mindig éppen csak egy kicsivel kell nyerni, akkor nem szállnak el nagyon. Pl. Speed Snap-en, Speed Record-on mindig csak pár km/h-val kell nyerni, Endurance-on az első hely után megállni és várni, hogy leteljen az idő, Cup-okon meg csak 50-100m előnnyel nyerni. Tudom-tudom,akkor meg nem lesz kihívás a játékban. Kihívásnak ott a wttt, az autók megszerzésével nem szeretnék túl sokat szívni...
Ráadásul trükkösek a majmok: mivel két profilt viszek, egy fullosat meg egy átlagosat, eltérő taktikával játszok a kettővel. Az egyiken, ahol sok arany van, mindig fullozom a kocsit, a kislevelen viszont spórolok, próbálom minél kevesebb arannyal túlélni az event-et. Ilyenkor sokszor tapasztalom, hogy hiába könnyebb nyerni kupákon a butább botokkal, a kedves majmócák próbálnak arra ösztönözni, hogy költsél minél több aranyat tuningra, ezért Speed Snap-en meg Speed Record-on is nehezebb feladatot kaptam a kislevellel, mint a naggyal. A nagyon ugye fullos volt, a kicsi meg csak 18 tuning a One esetében, és mindkét feladatnál 1-2-3 km/h-val nehezebb volt kevesebb tuninggal. Semmi gond, először azt hittem, hogy ezt lehetetlen megcsinálni, de néhány próba után rájöttem, hogy ha megvan a megfelelő féktáv és kigyorsítás, akkor meg tudom nyerni. Így esett meg, hogy kevesebb tuninggal többet mentem, mint a fullos autóval: nem akartam skippelni és több aranyat beletolni, inkább megtanultam bevenni azt a két-három kanyart...
-
#27441408
törölt tag
válasz
DigitXT #9750 üzenetére
Elrontottam a linket, tudom de utánna már nem lehetett szerkeszteni. bocsi
Nem tudtam,hogy kamu csak rákerestem, hogy van e a 4-esre terv vagy valami, mivel mint írtam érdekelt e,hogy ezt is leváltják e majd,vagy amíg termeli a pénzt marad ez mivel már kb 4 éves a játék és eddigi tapasztalataim szerint sok gyártó 2-3 évente kiad 1 új verziót a játékából (viszont ezt még aránylag viszi a készülékem, félek, hogy 1 vadi új játékot már nem bírna
). köszi,hogy válaszoltál.
Gondolom, új autókat meg pályákat meg a meglévő programba is tehetnek azért kár újat kiadni .
(#9748)-asra esetleg tudnál válaszolni?
Az EA fejleszt Tetrist? Az igen. Gondolom pénzért lehet benne venni "extrákat".
igen, és azt pl már kb 10 éve fejlesztik, nyílván nem adtak ki újat hanem azt meg a blitzet foltozgatják, a blitz inkább a pénzéhesebb az ilyen olyan extrákat lehet valódi pénzért megvenni
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9633 üzenetére
Ja, úgy látszik lemaradtál kicsit, pedig nem ez az első poszt, ahol említettem az új készüléket. Szóval vettem egy iPhone SE-t kb. két hete. Azért SE-t, mert alapvetően telefont akartam, nem tepsit, elegem lett a lassú nagy droidos telefonomból és akartam egy kicsit gyors almát. (Meg az új céges Macbookhoz jól jön.) Hát ezen tényleg marha gyors a játék (is), koppintásra indul minden pálya, LeMans-on se kell többet várni, mint Brands Hatch-en. Felbontásilag ugyan nem nagy, tehát nem kell fullhd-t renderelnie, de az nagyon állat, ahogy az esti naplementében LeMansban a hátsó egyenesben szembesüt a nap, a félhomály és a becsillanás effektek miatt semmit se látni, pont mintha élőben lennék a helyszínen...
Az időmérőt még szokni kell, tegnap mentem az 5"-os Lenovoval 2mp-el jobb időt (Suzukában), mint az SE-vel. Ma pedig kb. 10-15 perc alatt 1.5 mp-el csökkentettem a hátrányomat a Lenovohoz képest. Nem rossz annak fényében, hogy az SE csak 4"-os, teljesen más fogás esik rajta, de ha jó a szellem, amivel megyek, akkor könnyű hozni az időn. Volt olyan köröm, ahol a visszafordítóig fél másodperccel is vezettem az iPhone-nal, ott vesztettem 1-2 tizedet, a többit pedig a hátsó egyenesre ráfordító balosban, majd a végén a 130R-ben kicsúsztam...
Ha gondolod tehetek fel képeket, de az ugye nem fullhd lesz, csak 640x1136.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9628 üzenetére
Nekem is nehezen ment, a vége már marha unalmas volt. Nyomtam volna neki, de nem lehetett nagyon lealázni a botokat, mert akkor a vége
nehéznehezebb és muszáj szervízelnem. Inkább lenyomtam így hétvégén, mint hétköznap kelljen játszani vele. Na meg aztán kíváncsi is voltam, hogy tényleg meg lehet-e csinálni szervíz nélkül és tényleg meg lehet...Én is le vagyok maradva, több szériát el se kezdtem még, kettőt meg épphogy 25%-ig toltam csak, szóval nekem is van még vagy 300 verseny hátra. Szerencsére kikerültek a falazós pályák a wttt-ből, így újra csak 5-10 perc a B csoport...
Utóbbi bejegyzésedre reagálva: ezért vettem 64GB-s iPhone-t, hogy ne kelljen matekoznom a tárhellyel!
Amúgy meg tényleg ég és föld a kettő, 1 mp alatt betölt bármelyik pálya, LM, MP és Spa is, sose kell várni semmire. Néha ugyan megmakkan, ha leszakad a hálóról (repülő mód), de ha magához tér, akkor újra gyors... -
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #9592 üzenetére
Igen, jópofa ha eléggé fel van tuningolva az autód, amúgy szenvedés lehet sok feladat ezek közül. Sőt, még ha megvan megfelelő PR akkor is. 6. napon 53.3 PR-al 2 órát szenvedtem. Az autó elég gyors, nincs gond a teljesítéssel, HA nem csúszol ki, mész falnak. Vagy 5x voltam úgy, hogy legszívesebben földhöz vágnám a telefont, de soha nem teszek kárt semmiben, elég volt 10 cm-ről leejteni puha ágyra.
Mikor megy az ember, röhögve megvan a kívánt pozíció, de nem akarsz kockáztatni, és mégis sikerül neki koccanni valakinek és kifordulsz, kezdheted elölről. Egy hiba és dobhatod el egészet, utálom a Nascar-t. Ez volt utolsó Nascar-os speciel event amit kitolok, következőt el se fogom kezdeni. Pályát rühellem, autókat rühellem, és ezeket feladatokat is.
Miért nem raknak be jó kis DTM vagy WTCC autókat? Hülye nascart tolják most folyton, unalmas már. (tudom, tudom, amerika...) -
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #9588 üzenetére
52.2 PR-al már sikerült (8 órás pénzeseket megvártam, még pár 12 órás pörög rajta). Átlag sebesség így is csak 317 volt, de legalább megadta végre. Annak ellenére, hogy a TT-nél 46 sec-et adott meg, és 50.7 PR-t javasolt, nekem 52.2-vel lett 45.992-es időm. Ovális pálya, nagyon minimális időt lehet veszteni, max. 1-2 századot, nem fékeztem, nem csúszott, és még így is éppen hogy, fura. Másik két feladat könnyű volt mai nap. Remélem utolsó 2 napra elég az a tuning ami most van és még pörög rajta. Nem akarok többet tolni rá, és skipelni se akarok.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9580 üzenetére
A no collision kb. annyira működik, hogy ha teljes erőből nekimész a falnak, akkor DNF lesz (nem tudsz pattanni), de egy csomó pályán továbbra is lehet falazni, illetve a fallal lassítani magad. Hong Kong, Porsche Dynamic, Hochenheim Short mind ilyen, ha ügyesen csinálod (én nem), akkor másodperceket lehet nyerni vele. Az elsők mind falaznak ezeken a pályákon.
Én amúgy végigcsináltam anno az összes TT-t, jött is belőle pár száz arany (7-800-ra tippelek, elkezdtem írni excelbe, valahol biztos megvan még). A másik kérdésed: az overall completion pedig sose lesz 100% akkor se, ha mindent megcsinálsz, mert ahhoz minden pályán el kell verni minden ismerősöd, aki azon futott valaha valamilyen eredményt, ilyen pedig kb. sose lesz...
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #9580 üzenetére
Azokat a TT-ket csak akkor vette el ha kérted külön. Visszaesett az adott event %-a és ha megcsáltad újra 100-on állt. Nekem nem ért ennyit. Akik a friends listában előttem állnak azok csak a több trophy-val többek (meg az upgrade/garage mutatóban de az nem játszik). Én nem az elejétől tolom, az némi hátrány ebben, de a legjobb is csak 72%-on állt a fullos mutatóival....
-
tailor
őstag
válasz
DigitXT #9484 üzenetére
Igen, csak egy 1,16 g oldalgyorsulást bíró autó kicsit másképp kéne viselkedjen... Na mindegy, végül összehoztam a sikert. Amúgy nem tudjátok, a kocsik fizikája hozzávetőleg az eredeti alapján készült, vagy egyes gyártók fizetnek, hogy a kocsijuk vezethetőbb legyen a játékban? A Ferrarival pl. nagyon rossz a tapasztalatom, olyan hirtelen dobják el a feneküket (458, FF, F12), hogy azt egy '92-es 911 turbo is megirigyelné
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9478 üzenetére
Sok embernek megvan már, én a nagy levelen még el sem kezdtem, a kicsivel is csak 25% körül járok, nem sürgős, ráérek vele hétvégéig, hamar le lehet nyomni. Csak az utolsó speed recordot kell majd kicsit butítani kevesebb tuninggal...
Néhány speed miatt tolattam már vele a célegyenesben, elég gyorsan megy hátrafelé is (na azért nem egy Regera).
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9475 üzenetére
Na igen, ez érdekes, nekem a két porszívóval együtt sincs meg az 1Mrd garázsérték, csak 989M körül van. Talán majd a harmadikkal. De én ugye nem vettem meg a matricákat a fullozás előtt, valszeg ez számított sokat.
Aladdin: én is azt hittem, hogy a Sony tabbal nem tudok jó időt menni, aztán mégis összejött 44.756, ami nem is rossz. Sokat kell próbálni, egyszer csak bead egy jó időt. Eszköz nem annyira számít, inkább csak "szerencse" kérdése, meg persze nagyon jól kell venni azt a 4 kanyart, első kettőt durván levágva, majdnem a füvön, a második kettőt pedig lehetőleg a fehér vonal mellett. A top10-ből nem soknak van szelleme, akinek meg van, nem a legjobb idővel van bent, az enyém (Zóra P. és László T.) sem az, amivel a legjobb időt mentem...
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9469 üzenetére
Hmm, valóban, tényleg én ajánlottam, hogy törölj, akkor hát bocsi. Azóta amúgy már nem vagyok ilyen csapatokban, mert van egy állandó csapatunk, ahol parkoltatjuk a profilunkat a nagyobb versenyek előtt, ha kell az eredmény, akkor átlépünk, amúgy meg csak van. Nem azért döntöttem így, mert a lányom is nézegeti időnként a játékot, nem hiszem hogy súlyosan befolyásolná a lelki fejlődését, több mocskot lát az iskolában, meg a TV-ben, mint egy játékban. De amúgy oké, megértelek, én is csak poén szinten használtam ezeket a tageket, semmi célja nem volt, ha téged zavart, akkor ennyi a történet. Peace!
Volt egy saját 2 személyes csapatom is (l4ci taggel), de elvesztettem, mert a csapatarany miatt mindkettővel átmentem, a csapat "megszűnt", de nem tudom újra létrehozni, mert már foglalt a név. Beragadt, így jártam...
Azt hiszem, csak egy Endurance volt, valamelyik Exclusive Ferrari szériában, ami 30 km felett sikerült és egy elég jól menő barátnak sem sikerült azt megdönteni, de amúgy nekem se jött össze többet...
Próbáltad már az Exclusive FXX-K szériában a Porsche Test Track Endurance-ot? Na itt több 100 km-t is lehet futni levágásokkal és elég jól tud hozni a kasszába fame vagy R$ bónusz napokon.
-
Terapeuta
őstag
válasz
DigitXT #9463 üzenetére
Szerintem nem, (pontosabban igazából nem figyeltem, mert akkor még fel sem tűnt a dolog) mert utána is megmaradt a tempó (a második köröm lett 2:45-ös), aztán amikor elkezdtem kőrözni, becsapódtam egy 911-be (próbálkoztam, ha már ment a verda), ill. kétszer-háromszor ki is csúsztam...na utána a 365 is csak kínkeservesen ment.
Este keresek valamit, amivel rögzíteni tudok videót a tableton, ha sikerül feltöltöm a jelen állapotot (nem nagyon találok éles LM videót ezzel a porsché-val). -
Terapeuta
őstag
válasz
DigitXT #9458 üzenetére
Ezt nagyon köszi: ahogy nézem, van hová fejlődnöm, megjegyezve, hogy az én kocsim nem igazán gyorsul 365 felett (ugyanolyan kocsim van, mint amilyen Neked volt), a tegnapi 380 feletti tempót először láttam (és biztosan bőven 280 alatt lehettem a rázón, mivel ez volt az első kör, a kanyar előtt még voltak előttem, nem ideális íven voltam). Még a végén az derül ki, hogy a 365-ös tempó a rossz tempó: az általad leírtakból azt látom, hogy a 380 megfutható tempó (és az idők is ezt támasztják alá). Én a rázóról 310 fölött "szoktam" lejönni (magyarázat a "szoktam"-ról: versenyenként kb. egyszer
...sajnos van még egy olyan rossz reflexem, hogy a rázókőröl visszarántom az aszfalra, ahelyett, hogy a kövön tartanám...ezt még csiszolnom kell, általánosságban 300 a rendszeres).
A lényeg: ha a kocsi gyorsul 375-ig, akkor ezt akkor is megfutom fékezésig, ha mondjuk 280 alatt jövök ki a rázóról. -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9457 üzenetére
Befejeztem, ez tehát nem válasz, csak biztosítalak, hogy többet nem feszegetem egyik említett témát sem, mert úgy sem fogunk egyet érteni...
Kérdésem lenne viszont még, hogy akkor miért is töröltél facebookon, mint ismerős? A csapat tag választás nem tetszett, esetleg valamelyik eredmény szúrta a szemed? Nem hinnem, hogy nem tudnád megdönteni, annyira nem vagyok jó...
Nem mintha nagyon hiányoznál a barátlistából, de régen néztem egyszer-kétszer a szellemed, pl. Daytona Road-on elég jó volt a oválra ráfordulás, azóta se tudtam úgy bevenni...(A válasz nem minősül további reakciónak, mert ez már egy másik téma!)
-
Terapeuta
őstag
válasz
DigitXT #9430 üzenetére
Tegnap esti adalék: a Mulsanne első sikánjánál én általában 365-367-ról fékezek (919-es, 95.2 (három engine hiányzik). Tegnap 382-nél néztem a km órára (eddig mindig 375 környékéig ment fel): annyira meglepődtem, hogy az oszlopok helyett azt néztem, hogy nem 282? Neki is vágtam a falhoz...és nem tudom, hogy mitől gyorsult ennyire fel .Gyorsan mentem utána egy 2:45-ös (nem TT kompatibilisen) kanyart, de lehetett volna 2:42-43 (elszúrtam a Porsche kanyargósban).
-
Zedco
csendes tag
válasz
DigitXT #9448 üzenetére
Elképesztően osztod a "kollégát"!OK, így már értem a lefokozást!
Ezt a 4 lábbal a füvönt pedig megnézem magamnak, csak sajnos TT-n nem müxik mindez ugyebár érthető okokból!Örülök, hogy többen is alapnak (és nem csít-nek) tekintitek a kölcsön-upgrade-eket!
Nos, igen, így lehet a semmiből nettó 50-100 aranyat csinálni hetente! Csak kell kb. 1.000-2.000 forgó-arany a durvább autók fullra húzásához! És nem árt egy tartalékmentés egy másik profillal (fiókkal), mert mostanában többször is előfordult nálam, hogy verseny indítása előtt közvetlenül(!!!) rámentett a profilra! Szóval csak óvatosan! -
Zedco
csendes tag
válasz
DigitXT #9435 üzenetére
DigitXT: hogy tudod lefokozni Magad "valós" időre?
A WTTT-re (ugyebár) kölcsön szokjuk venni a fullra húzott Legjobb autót az adott pályára, és így futunk gyors kört, hogy aztán visszatöltve az "eredeti" állapotot - tényleges aranyinvesztíció nélkül - várjuk a "megérdemelt" (???) jutalmat... ( az mondjuk jó kérdés, hogy ez így csít-nek számít-e Szerintetek. szerintem igen, de nem zavar!)
Viszont ezek után a megfutott jó időt én sehogy nem tudom annulálni. Neked hogy sikerült ez?
-
Zedco
csendes tag
válasz
DigitXT #9432 üzenetére
Érdekes, amit írsz, mert nálam pont az ellenkezője igaz a "füvezés"-re!
Ha fél lábbal a füvön vagyok, és ugyanazon a ponton elkezdek fékezni, amikor még aszfalton simán elfordul az ató, akkor füves helyzetben szinte esélyem sincs a kanyarig lelassítani és elfordulni! Mintha sok-sok méterrel nőne meg a féktáv!Vagy rosszul értettem, amit írtál?
-
Terapeuta
őstag
válasz
DigitXT #9435 üzenetére
Ááááá...én ha futnék egy értékelhető kőrt, biztos nem nézném, hogy bugos-e, örülnék, hogy a nevem fent van a szaknévosban
. De tény, hogy jobb lenne azzal a tudattal játszani, hogy az elért eredményem tényleg összevethető a többivel, illetve azt tudni, hogy pl a TT listán lévők idejei szintén "tiszta" idő
.
-
Terapeuta
őstag
válasz
DigitXT #9430 üzenetére
LM-ban nemcsak a végsebesség, hanem ilyenkor - úgy érzem legalábbis - jobban kanyarodik, kigyorsítás jobban megy, íven marad, stb...
igazából arra gondolok, hogy ha egy egyszerű mezei felhasználóként ezeket a hibákat megtalálom, esetleg reprodukálni is tudom (erre lusta vagyok, bár gyanítok valamit), akkor extrém felhasználók esetleg több ilyen hibát ismerhetnek, és tudatosan használhatják
@Laci: igen, azt láttam, hogy az általatok talán tavaly előtt futott eredményeitek tizedekkel jobbak, mint a jelenlegi legjobb idők
.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9432 üzenetére
Azért gondolom, hogy valami biztos változott 1-2 autónál, mert volt olyan, hogy többször is rápróbáltam ugyanarra a TT-re a régi ghostommal és sehogy se ment ugyanaz az idő, vagy jobb és régen nem voltam én olyan jó. Az eszköz ugyanaz: Sony tablet. Ferrariknál meg talán Ariel Atomnál tapasztaltam ezt, ha jól rémlik. A legtöbb helyen azért tudtam hozni az időt, sőt megdönteni is sikerült. És a régi ghostok még TC on állással mentek, azóta kikapcsolom, mert rengeteget lassít!
-
Terapeuta
őstag
válasz
DigitXT #9428 üzenetére
Végig olvasva a fórumot, játék közben már nem lepődtem meg, amikor a hunter-en a célban látom magam előtt befutni az elsőt (megtestesítő vonalat) és mégis én nyerek...de amikor farmolás közben azt tapasztalom, hogy valamikor jobb kocsival futok, mint általában (a végsebességem nagyobb), azon elgondolkodtam (eleinte).
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9426 üzenetére
Nem tudok mutatni, mert nincs!
Köszi a pofont, már vártam. Nem tettem bele annyi időt, hogy rendes pályákon is top100-ban legyek, de ott is ugyanúgy él, hogy nem annyi a vége, mint amivel befutsz, csak ott nem tűnik fel. Csak itt az oválon jönnek az okosságok, meg hogy csomó embernek nincs szelleme (azt ráfogják a rossz hálózatra, mobilnet rulez). Nekem se az a szellemem van bent, ami a legjobb időt futotta, hanem egy korábbi, pedig ezt az időt már otthon csináltam ágyban párnák közt. De tartom magam ahhoz, hogy ha esetleg be tudnék kerülni ezzel a telefonnal A-ba, akkor nagy előny lenne az, hogy néha a valós eredményt posztolja. Mert 4x0.1s az már 4 tized, sokat számít a végén. És nem gondolom, hogy bugos lenne a telefon, inkább a játék ennyire hektikus, némely eszközzel kivételezik, te is tudod mennyire széttöredezett az Android platform. A véletlenszerű századok-ezredek hozzáadása minden eszköznél él, ha sokat mész egy pályán ugyanolyan időket, akkor Neked is beakadhat néha egy jó eredmény. Nem csak oválon, máshol is. A telefonon nincs semmi, gyári Android 5.1, nincs rootolva, dec 31-én reseteltem és húztam újra mindent, mert tetűlassú volt (5-10 perc volt egy játék indítás), azóta gyors, 1 percen belül elindul a játék, mert nem SD-re, hanem belső memóriába telepítettem, csak azok a programok vannak rajta, amiket ténylegesen használok is, nekem ne lassítson semmilyen widget meg háttéralkalmazás...Ui: este megpróbálok a tableten is néhány kört menni a Camry-val, hátha oda is beakad vmi jó eredmény...
Ha van vmi, akkor jelentkezem! Én már csak ilyen bug-hekker maradok, de ez volt az utolsó poszt erről most már tényleg... -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9423 üzenetére
Nem szereztem több ezer aranyat 1 kattintással, szép lassan, beosztva csordogált, nem LP-ztem, nem GG-ztem, az pedig, hogy ki hogyan tud haladni, csak a saját lelkiismeretére tartozik. Én csak leírtam, hogy lehet TISZTÁN is játszani és így is be lehet kerülni B-be. Tartom magam ahhoz, hogy a kis levelem "csít-mentes", és azt a profilt nem hekkeltem szét. Való igaz, hogy a régi Lenovora tettem fel, ahol régen a nagy levelem is volt, de az már csak egy eszközön, a Sony tableten van fent. Való igaz, hogy be van regisztrálva szériaszám szerint, mert az RTID valószínűleg ugyanaz, mert ez azonisítja az eszközt, de az a régi TT cheat ban se volt valós, de nem reklamáltam, mert a welcome back gold miatt nem volt tiszta. Most már reklamálnék, mert videoval tudom bizonyítani, hogy szar a rendszerük. Az a bizonyos Indianapolis Speedway TT pedig valós eredmény, nem TT cheat, 44.730-at láttam a célnál, ebből lett 44.732. De 10-ből 9-szer rohadt sokat ad hozzá, volt olyan, hogy -7 ezredre +82 ezred lett. És nem csak a Lenovon, hanem a tableten is. Mellesleg meg Indyn nem elég az eszköz, tudni kell azt a 4 kanyart jól bevenni, nem elég csak a vonalon végigmenni, mint Daytonán. Ott a Camry, Neked is fullos, próbáld meg az iPad-del. A mögöttem lévő kollégának is iPad-je van...
Nem kell rá válaszolni, nem azért írtam, csak a tisztánlátás végett...
-
Pompi
nagyúr
válasz
DigitXT #9406 üzenetére
Nem, már jóideje belső nézetben nyomom ahogy "kell" (iPadra váltás óta biztosan) és persze minden assist off. Sokáig mentem low steering assistal és manuális fékkel, aztán amikor az egyik verzióban elszaródott a steering assist, akkor leszoktam róla, eztúton is köszönet a majmoknak
@tailor: hozta nekem is ezt.
-
Fez69
csendes tag
válasz
DigitXT #9335 üzenetére
Mivel a száz valahány autómból csak tíz van teljesen felfejlesztve és azok is a leghitványabbak közül valók, nem nagyon foglalkoztat a TT-n elért helyezés. Ezzel az AMG GT3-mal 52.1-es kört futottam például, 19/27 fejlesztéssel. Az valahol az F/G csoport körül lehet. Hagytam bent időt bőven. Lehet, hogy megpróbálom újra.
Azt látom viszont, hogy az MI igen szépen fejlődik. Ha az ember nem vállal csak akkora kockázatot, amit egy igazi futamon is bevállalna, akkor nagyon élvezetes versenyt futhat. Az Ahmed és Magnus által "irányított" GT3-asok pont úgy mennek, mint az igazi versenyautók. Ideális íven, nem szarakodva, pontos féktávokkal és kigyorsításoķkal. Négy kerékkel aszfalton maradva komoly kihívás. Tudom, hogy szabályos az is, ha néhány kerék a füvön fut, de az a valóságban inkább hátrány, mint előny.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9333 üzenetére
Ja, elég érdekes megoldás. A facebookos RR3FI oldal tulajdonosa a 3 elemes F1 autóval együtt már 1 milliárd R$ fölött jár garázsértéken. Nem rossz, nem tudom nekünk kijön-e a végére ennyi, vagy kell-e esetleg még egy update?
Én meg most ráadásul két profillal tolom, tegnap már asszony iPhone-jára is felraktam a játékot, hogy tudjak aranyat farmolni az akciós autókra. De hogy ezek a majmok mekkora szemetek. Kiszámoltam, hogy a Racing Spiritben a Renault RS-t PR 80-ig fel tudom húzni, a két tuning PR értéke 0.6 + 0.6 volt, R$-ért, ki is számoltam, hogy az pont 80.0 lesz. Erre nem annyi lett, hanem csak 79.9. Ugyanígy jártam a PR 83-as szinttel, ami viszont kellett a McLaren széria feloldásához, az utolsó előtti tervezett tuninggal csak 81.9 lett, nem pedig 82.0, és így nem volt elég neki a 0.8-as aranyos tuning, két aranyost kellett rátolni. Utána pedig a széria végén lévő Drag Race-t offline kell butítani, mert a Renault ellen a Porsche RSR eléggé egyértelmű vereség. Miért van az, hogy két tuning együttes használata esetén 0.1 PR-al kevesebb a vége? Persze, hogy toljunk rá még egy aranyos fejlesztést...
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #9330 üzenetére
Én is megnéztem újra, miután meglett a Merci, a festések és a felnik adnak hozzá plusz értéket, a matricák viszont nem, mert az már mind ott van, vagyis unlockolt. De az előző verzióban is ugyanez volt, ott is kb 2 misivel nőtt a garázs értéke, itt is nagyjából annyival. Pontos számokat nem tudok, mert a tablet és a screenshotok otthon maradtak megint...
A második profilommal csak szombaton kezdtem el a Mercit és igy már egyhuzamba végig lehet nyomni, de ugyanúgy 6 nap van rá. Viszont érzésre nem nehezebb, mint a fullos kocsival a nagyon, sőt szerintem könnyebb volt. A 2 körös Dubai, vezess legalább 50 mp-ig nekem a kicsin könnyebb volt, mert előbb voltam első csak pénzes tuninggal, mint a nagyon közel fullossal. És a harmadik nap első versenye is ajánlott PR alatt lett meg könnyen, szóval tényleg alkalmazkodik az autóhoz a feladat. A végén azért kell rá arany is bőven, mert az utolsó nap azért nem lesz könnyű, de simán hozható 19-20 tuninggal, ahogy többen is írták.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #9302 üzenetére
Kipróbáltam újra: 24 aranyas felni 86400-at ér (24x3600 mint az közismert),
és hozzáadja a full tuning után, úgy, hogy feljön a FREE gomb. Ellenben az
MP4-X-nél a különféle fiszfasz matricákat automatikusan adta, s nem nőtt a
garázs értéke egy huncut krajcárnyit sem, tehát nem mindegy, mi marad ki?
(Alternatív magyarázat, hogy az előző verzióban BUG volt, amit javítottak...)Petya25: ezért sincs értelme másnak megmondani, hogy könnyű, vagy sem.
Hiszen úgyis az ő eredményeihez fogja igazítani a nehézséget: ha kell butul,
ha meg a pénzlehúzás a lényeg, akkor követel bizonyos szintet mindenképp.
Jellemzően a TopSpeed feltételek nem foghatók meg "alap" autóval, hiába a
jó sofőr, aki kinyomja a szemét az autónak, ha annyit/ott nem lehet megfutni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Gyúrósok ide!
- Notebook hibák
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Programozás topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nincs kill switch az NVIDIA chipekben
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Garanciális Gamer Számítógép, PC (GTX 1070 8GB, I7-7700, 16GB RAM, SDD) Beszámítás Posta ok (32)
- iPhone 11 128GB fekete, gyárilag független, újszerű karcmentes állapot, 87% akku, legjobb ár!
- iPhone 12 128GB FEHÉR, gyárilag független, újszerű karcmentes állapot, 94% akku, doboz, legjobb ár!
- iPhone 12 128GB fekete, gyárilag független, karcmentes kijelző szép állapot, 86% akku, legjobb ár!
- Félkonfig Asus z690, i7-12700k, 4x8gb 4400mhz, 1tb Ssd,
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3087
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i7-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 2600 / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 512 SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
- PS4 + VR szemüveg / Számla / Garancia /
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest