Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomboy0013

    veterán

    válasz RaveForce #32 üzenetére

    "De pusztan a marketingre kenni eleg buta dolog."

    Buta dolog lenne, ha nem azt láttuk volna pl az Apple-től, hogy elképesztően durva szériahibákkal kiengedett eszközök után is rekordokat döntöttek a következő szériák. Az antenna gate meg bend gate dolog azért igen csúnya volt, ahogy a Samutól is a Note 7 incidens. Ha nem csupán a marketingen múlna a dolog akkor ezek után csökkenie kellett volna az eladásoknak hisz tulajdonképpen silány minőséget adtak horror áron, de ennek ellenére folyamatosan nőtt, párhuzamosan a marketingre fordított összegekkel amik ismét leírom, hogy nyílvános adatok, nyugodtan utána tudsz nézni. Felettébb gyanús dolog lehet ez még egy laikusnak is, csak picit jobban bele kell ásnia magát a számokba. Ha a marketing erős és ezt folyamatosan tartja is akkor tulajdonképpen megallíthatatlan egy cég. A probléma egy rossz vezető döntéséből szokott eredni, illetve a sokat akar a szarka nem bírja a farka hozzáállásból. Előbb utóbb mindig jön valaki aki átreformálja a kiadásokat, ezek között marketingre fordított összegeket is, pont abból az okból kifolyólag, mert azt hiszi hogy a szóban forgó márka már eladja önmagát. Ilyenkor szokott erős visszaesés lenni, olykor cég felszámolás is. Ilyenkor általában más is rátesz még pluszba a dologra, de a kiindulópont ugyanaz, a korábbitól kevesebb marketing "budget". Tehát a marketing adja egy jól működő cégnek a lelkét manapság.

Új hozzászólás Aktív témák