- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomboy0013
veterán
Ha erős lesz a marketing márpedig az lesz, akkor siker lesz. Ennyi a sztori. Lehet itt bármit elemezni kizárólak azon múlik mennyi pénzt pumpálnak reklámokba, hirdetésekbe, sponzorációkba stb.
-
tomboy0013
veterán
1-2 évig lehet menne a szekér marketing nélkül is, de utána elkezdene meredeken zuhanni az eladás. Hogy ez ne történjen meg így folyamatosan lökik a pénzt bele mert tudják ők is pontosan (meg mindenki más aki behatóbban foglalkozott marketinggel, illetve ennek a pszichológiai részével), hogy ma már nem az számít milyen egy termék hanem az, hogy mennyire tudják hatásosan bejuttatni az emberek tudatalattijába mind a terméket mind a cégnek a nevét és logóját. Az apple termékek dobozaiban lévő ragasztós Apple logo is pontosan az ilyeneket szolgálja. Bármelyik cég elhasal marketing nélkül a mai világban ebben biztosak lehettek, legyen az bármekkora, még az Apple is, de mivel jól megy nekik a szekér ezért tudnak sokat a reklámokra áldozni. Ameddig így folytatják addig gyakorlatilag mindig szárnyalni fognak. Nincs ebben semmi varázslat, tisztűn pszichológia az egész.
[ Szerkesztve ]
-
tomboy0013
veterán
Sajnálom ha zavarnak a hozzászólásaim, de elég jól benne voltam és tudom, hogy működik. És mivel szabad fórumon vagyunk ezért nyugodtan megoszthatom másokkal is. Ha ez téged zavar akkor ugrd át vagy tilts le
(#16) RaveForce: Elég egyértelmű kicsi utánajárással miért fogynak drasztikusabban jobban ezen cégek telefonjai a többinél. A kulcsszó: a marketing. Egyenesen arányos az eladott készülékek száma a marketingre költött összegekkel. Ezek nyilvános adatok, nyugodtan utána tudsz nézni. Ha meg nem dolgoztál marketingben vagy nem foglalkoztál mélyrehatóbban a témával és úgy szólod le a hozzászólásaimat akkor meg nincs is miről beszélni.
[ Szerkesztve ]
-
tomboy0013
veterán
Nem kell feltétlen butának lenni. Egy okos embert is simán lehet manipulálni (mert ez tiszta manipuláció) az ügyesen elhelyezett reklámokkal, termékbemutatókkal, stb. A lényeg, hogy minél több impulzust kapjon az ember. Ezért költenek olyan rohadt sokat rá a nagy cégek, hogy mindig menjenek a TV reklámok, mindenhol legyenek hírdetések, plakátok, szponzorációkban is részt vesznek. Van kismillió módja a dolognak és minnéál többet akar alkalmazni egy cég annál többe fáj a dolog.
(#26) szekra: Nem dolgozom benne, 5 év elég az emberek manipulálásából. De te még eléggé az elejét kapargathatod ha szerinted baromságot írtam.
[ Szerkesztve ]
-
tomboy0013
veterán
válasz RaveForce #32 üzenetére
"De pusztan a marketingre kenni eleg buta dolog."
Buta dolog lenne, ha nem azt láttuk volna pl az Apple-től, hogy elképesztően durva szériahibákkal kiengedett eszközök után is rekordokat döntöttek a következő szériák. Az antenna gate meg bend gate dolog azért igen csúnya volt, ahogy a Samutól is a Note 7 incidens. Ha nem csupán a marketingen múlna a dolog akkor ezek után csökkenie kellett volna az eladásoknak hisz tulajdonképpen silány minőséget adtak horror áron, de ennek ellenére folyamatosan nőtt, párhuzamosan a marketingre fordított összegekkel amik ismét leírom, hogy nyílvános adatok, nyugodtan utána tudsz nézni. Felettébb gyanús dolog lehet ez még egy laikusnak is, csak picit jobban bele kell ásnia magát a számokba. Ha a marketing erős és ezt folyamatosan tartja is akkor tulajdonképpen megallíthatatlan egy cég. A probléma egy rossz vezető döntéséből szokott eredni, illetve a sokat akar a szarka nem bírja a farka hozzáállásból. Előbb utóbb mindig jön valaki aki átreformálja a kiadásokat, ezek között marketingre fordított összegeket is, pont abból az okból kifolyólag, mert azt hiszi hogy a szóban forgó márka már eladja önmagát. Ilyenkor szokott erős visszaesés lenni, olykor cég felszámolás is. Ilyenkor általában más is rátesz még pluszba a dologra, de a kiindulópont ugyanaz, a korábbitól kevesebb marketing "budget". Tehát a marketing adja egy jól működő cégnek a lelkét manapság.
-
tomboy0013
veterán
válasz janeszgol #42 üzenetére
Ez az "eladja önmagát" elmélet ott bukik meg, hogy ott van pl. a Coca Cola. 1885-től létezik az ital, boldog boldogtalan issza. Akkor mégis mi szükség van a dollár milliós reklámokra?
Elárulom: Mert ha nem lenne reklám akkor már nem inná a kutya se. Olyan nincs, hogy huzamosabb ideig működjön egy cég reklám nélkül. Ez a mai világba hatványozottan igaz amikor már mindenki reklámozhat ha elég pénze van hozzá. Itt a nagy cégeknek mégtöbbet kell költeni erre a területre, hogy a köztudatban maradjanak. Reklám=manipuláció, pszichológia és érzelmekre való hatás. Enélkül előbb utóbb kifingik bármelyik nagy cég.[ Szerkesztve ]
-
tomboy0013
veterán
Köszönjük az építő jellegű hozzászólást. Igazán sokat lendít a topik hangulatán a hozzád hasonló emberek jelenléte. Úgy gondolom intelligens diskurzust folytatunk a témáról(én legalábbis azt tettem). És te mit is csinálsz pontosan? Azt a bizonyos T betűs dolgot?
[ Szerkesztve ]
-
tomboy0013
veterán
Na meséld el mi nem igaz abból amiked eddig írtam, vagy linkeltem. Nem tudok mindent, de az itteni emberek zömétől biztosan jóval többet ( a hozzászólásaik alapján) és ha ezt nem látod akkor több mint valószínű, hogy tőled is. Tudom én, hogy jó ellenkezni a másikkal, de na. Azért van egy határ.
[ Szerkesztve ]
-
tomboy0013
veterán
A komikus az, hogy beszólogattok, de ész érveket meg nem tudtok írni (ahogy most sem tetted pedig kértelek). Attól, hogy valaki okosabb nálad egy témában még nem lesz se csőlátása meg nem ő a hülye sem, egyszerűen nem vagytok képesek beismerni ha valaki valamit jobban tud nálatok és elindul a személyeskedés. Vagytok ti ketten hárman akik folyton ezt csináljátok. Nem tudom miért jó ez nektek, de most már ignorállak mert használható választ úgysem fogok kapni a kérdésemre csak ezt a felesleges szócséplést mint mindig.
Aztán meg meglepődtök, hogy otthagylak titeket ahogy most is. Tanuljatok meg intelligensen kommunikálni,
nem csak beszólogatni a másiknak meg vigyorogni érvek nélkül mint a vadalma mert ez többet elárul rólatok mint rólam.(#60) nordo: A költségként leírás még mindig nem azt jelenti, hogy visszakapják az egészet... Maximum egy kis százalékát ami miatt többet tudnak költeni marketing vagy más célokra ami ismét jó nekik. De nem azért költenek sokat, hogy visszaigényeljék egy részét... Marha logikus lenne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Bluetooth hangszórók
- Gumi és felni topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Eredeti játékok OFF topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...