Új hozzászólás Aktív témák

  • nutfile

    aktív tag

    csak egy gondolat még a UPS témához.
    szvsz mindig is furcsa cég volt/vagy lusta futár járt felénk, aki rohadtul nem akart újra jönni és/vagy kamuzott.

    többször jártam úgy, hogy egy 100-200eFt értékű (külföldi koncertjegyeket, NFL jegyeket, stb. tartalmazó) borítékot beb.szott valamelyik szomszédhoz, akivel éppen csak köszönő viszonyban voltam.
    erről szóló értesítés? nulla. jogosultsága erre? nulla.
    természetesen semmilyen értesítés még csak a kézbesítés napjáról sem... akkor kezdtem csodálkozni, amikor a jegyárusító oldal (Ticketmaster) küldte a mailt, hogy a jegyek kézbesítve...

    de olyan is volt, hogy a UPS oldalán egy rendelés tracking numbere alapján sikertelen kézbesítés volt egy adott napon, amikor egész nap otthon voltam... természetesen a kapun sem volt semmilyen értesítés a sikertelen kézbesítésről... gondolom a csúszások miatt a mi címünket így "teljesítette" aznap...

    nyilván nehéz meló, de a futár cégek és az emberek között is van jelentős különbség...

Új hozzászólás Aktív témák