Új hozzászólás Aktív témák

  • K82

    őstag

    válasz K82 #9786 üzenetére

    Megvan a megoldás. Jeleztem nekik a hibát webchaten, ott nem tudták megoldani de látták h vmi nem kerek; hívni kellett őket, az ügyfélszolgálatos jó pár percre eltűnt a vonalból, mikor visszajött jelezte h már kitalálták hogyan lehetne megoldani a problémát és átadta a háttércsapatnak. Maximum 72 (!) órán belül elintéződik...
    Annyira jól sikerült a számhordozás (egy előfizető, kettő telefonszám) hogy csak az egyik szám ment át elsőre (a másik számhoz, amelyik soha nem volt a feleségem nevén, előkotorták valahonnan a 8 évvel ezelőtti lakcímem és sikertelen azonosítás miatt mehettem még egyszer személyesen újraindíttatni), plusz kimaradt az SMS szolgáltatás is. Bónuszként jött tört számla amin az előfizető én vagyok a régi lakcímemmel, a számla befizetője én vagyok a jelenlegi lakcímemmel. De persze nem tudják honnan került oda a régi cím, szerződéskötéskor elkértek minden létező igazoló kártyát... :DDD

    Hogy valami jó is legyen a dologban:
    15 beta 2.2 alatt működik a VoWifi (végre meg tudtam rendelni SMS-ben) és 5G is van alapáron a Yettelnél.

    [ Szerkesztve ]

    Pixel / OnePlus Pad / Creative Aurvana Ace 2 / Bose QC Ultra

Új hozzászólás Aktív témák