Új hozzászólás Aktív témák

  • #82729984

    törölt tag

    válasz Mikemend #26922 üzenetére

    "de én lojális vagyok egy gyártóhoz, amíg az törődik az ügyfelekkel és ad rendes supportot"

    Akkor továbbra sem értem a problémád.
    Kapsz rá rendszeres szoftverfrissitést? Igen, elsőként jött ki az android 6.0.
    Szó nélkül javitja a szerviz a hibás készüléket? Igen.
    Néhány napon belül javitvja? Igen.
    Még a fekete/szürkeimportos telefont is javitják? Igen.

    Ennél többet mit vársz? Azt hogy egy telefon sose menjen tönkre? Olyat még nem találtak fel.

    Minden telefonnál ott a kard hogy egyszer tönkremegy, csak épp a többinél nagyságrendekkel nagyobb erre az esélyed.

    Te magad mondod hogy gyakorlatilag ez a világ egyik jelenlegi legjobb telefonja.
    Erre mit csinálsz? Telesirod a fórumot és lebeszéled az embereket a világ egyik legjobb telefonjáról hagy vegyen a hülyéje valami másfajtát ahol hetente van annyi hiba mint itt évente és ahol jó esetben a gyártó majd kiad 2 év múlva 1 db frissitést a készülékre (és az is jól be fogja lassitani)....

    Szóval nem értelek. Próbáld meg elfogadni hogy a G4-et nem fogják visszahivni azért mert ezrelékben mérhető készülék hibás, főleg úgy nem hogy lassan már nem is kapható mert kijött a G5 és innentől az lesz fókuszban.

    A gyártó szemszögéből egy telefon életciklusa 2 év, a G4 már bizony átlépett és a B oldalt tekeri.

Új hozzászólás Aktív témák