- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Légies iPhone halvány színei
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Magisk
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
Na igen, bár azért az élethűséghez grafika terén is még kéne domborítani... persze nem a felbontással van a gond, hanem az árnyékolással, gondolok itt elsősorban a szórt(abb) fény hatására. A másik ami engem főleg zavarni szokott, az ahogy a karakterek járnak (főleg ahogy megfordulnak)... azzal valamiért gyakran gond szokott lenni, pedig nincs benne semmi számításigényes. A harmadik meg az ostoba AI. Mondjuk nem vagyok játékos ember, de amiket kipróbáltam, ott ezekkel volt leginkább gondom.
-
Jah, de akkor ez mi lesz? Oldjuk meg erőből, mint észből?
- Kevés az erő? Nem megfelelő hardver? Toljunk bele még 20 magot...
Nekem nem túl szimpatikus.
Meglátásom szerint az Intel megpróbál erőből és pénzből tökéletesen más irányba menni, hogy ha bejön neki, hatalmas előnye legyen. Olyan próbálkozás, mint az Atom erőltetése az ARM architektúra helyére. De még utóbbinál látok némi fantáziát, az előbbinél kicsit borúlátóbb vagyok. -
Sanyix
őstag
szoftveres render -> m$ halála (mivel nem lesz mivel a platformjukhoz láncolni a fejlesztőket, és így a játékosokat sem, akikből meg a rencergazdák lesznek, hiszen a directx-nek vége). De szép lenne...
de sztem az amd megoldása életképesebb, hiszen ott cpu és gpu magokat kevernének, úgy hogy a gpu is tud x86-ul. Viszont a gpu magok bizonyos feladatokban sokkal sokkal gyorsabbak.
-
mephi666
nagyúr
ezt nézd meg szerintem, ha még nem láttad és van kis időd... nekem pont amiatt tetszik, amit te is írtál... jó a karakterek kidolgozása meg a mozgás és a fizika is szerintem rendben van... nekem is hiányzik, amit írsz... nem szeretem azokat a játékokat (főleg fps-ekkel szoktam játszani) ahol lényegében egy föld felett 1.8méterrel lebegő kamerát irányítasz... a fear tetszett amiatt, hogy ott pl a korlátok átugrása normálisan le volt animálva meg ha lefelé néztem, láttam végre a "lábam"
a hw-ekben meg sokkal több erő lakozik most, mint pár évvel ezelőtt... a játékok nagy része pedig alig több már grafikailag, mégis emelkedik a gépigény ész nélkül... ez nem tetszik még... nem optimalizálnak normálisan és az "apróságokkal" nem foglalkoznak igazán... pedig akkor jó egy játék, ha minden kis részletére odafigyelnek... ezért tartom a blizzardot a legjobb cégnek, mert odafigyelnek mindig minden egyes termékükre nagyon... és olyat még nem adtak ki, ami ne vezette volna az eladási listákat
a diab3-ban meg a gpt alapján, nagyon ottlesz a fizika... pl amikor elfut a barbár a zászló mellett, akkor az belebeg... teljesen dinamikus a környezet... ez szerintem nagyon fontos...
sc2 fejlesztését annyira nem követtem, de rts-ekben szerintem gyorsan lemossa a piacot
jah és a blizz játékai soha nem a gépigényükről voltak híresek...
-
Peter13
senior tag
Nekem meg pont a fizika hiányzik. Sosem értettem miért a felbontásra helyezték a hangsúlyt: hiába megy HD felbontásban vagy akár afölött a játék, ha a dolgok fizikája nincs a helyén. Nincs igazi súly, tömeg, erő, vagy visszahatás-érzet. Az animáció még mindig messze van az élethűtől, már ami pl az emberi mozgást illeti.
Egy mezei DVD felbontása töredéke a ma használt népszerűbb felbontásoknak, de az egész kép valahogy sokkal hihetőbb, vagy kellemesebb. És most nem csak a "normál" filmekre gondolok (az más tészta, tudom), de az egyszerű animációs alkotásokra is, és megint nem csak a legújabb számítúgép-generált csodákra (bár anno a Finaly Fantasy teljesen levett a lábamról), hanem olyan, immáron klasszikus alkotásokra mint a "Tűz és Jég", vagy akár egy mezei Tom&Jerry 1955-ből.
Arra akarok kilyukadni, hogy a fizika szerintem igenis fontos, sőt számomra (!) sokkal fontosabb mint a 60 millió szín vagy a sokezerszer*sokezerszer felbontás. Kicsit olyan megapixel érzésem van: növeljük a számokat hátha akkor jobban el lehet adni, holott egy jobb 2MP cucc simán kenterbe ver egy 8MP-es kompaktot.
Nem feltétlenül a Larrabee az egyetlen, vagy jó megoldás erre, de legalább reményt ad hogy valaki ezt is végre felveti (a PhysX engem finoman szólva sem nyűgözött le, pedig az elgondolás jó volt). -
ddekany
veterán
"azért a Larrabee nem csak grafikus kártyaként használható, szal ha mint GPU "nem jön be", marad még terület ahol alkalmazni lehet"
Igen, viszont nekem itt az átlagos gépeken (vagy mondjuk inkább az otthoni gépekben és mondjuk grafikus munkaállomásokban) való elterjedés járt a fejembe. Oda jelenleg az egytelen betörési lehetőségnek a videókártyában való alkalmazás tűnik számomra (a fizika nekem nem tűnik eléggé ütősnek ahhoz, hogy amiatt ez tömegesen kerüljön a gépekbe), tehát ha a Larrabee azon alkalmazását elbukják, akkor talán a többi alkalmazását is elbukták olyan értelemben, hogy nem fognak köznapivá válni. De hát csak gondolatébresztőnek mondom...
-
-
mephi666
nagyúr
vajon honnan éreztem, hogy te írtad a cikket?
egyébként ez a Z-buffer az a Z-buffer, amit 3dfx-éknél már 10éve is használtak?
ilyen gyűrűhálózatról jópár éve tanultam hálón... a token ring fogalma dereng még, ha jól rémlik, hogy az a legkiegyensúlyozottabb, de nagy adatforgalomnál elég nagy lenne szerintem itt a késleltetés... :S -
vers
tag
nem arrol van szó hogy hülyék lennének az intelnél , ahogy az nvidiánál se hülyék dolgoznak
csak csodát nem tudnak tenni , ez a larrabbe egy az egybe ugyanaz mint a cell, ami már 7 éves processzor
és képtelen grafikára , különben a sony a ps3-ban azt használná és nem egy pöcs geforce7900-eta több rétegü chip nem leányálom 8 éve be van szabadalmaztatva, és még fizikai kontaktus se kell a rétegek között mivel indukcioval kommunikálnak, gyakorlatilag rádioznak egymás között a rétegek
ezt csak érdekességképpen irtam le -
schwartz
addikt
válasz
FoxiestFox #14 üzenetére
Nem csak, de gondolom ok irjak a drivereket.
Az i740 ota nem kepesek egy epkezlab VGA meghajtot osszehozni valamihez....
-
-
eXodus
őstag
válasz
FoxiestFox #14 üzenetére
Itaniumot is sokan halálra ítélték még megjelenés előtt. (Hiába votl benne pár jó ötlet is)
P4 -ről ne is beszéljünk. -
-
vers
tag
ez a larrabbe halálra van itélve ilyen memoria architecturával
az egyetlen lehetséges megoldás az hogyha egy másik réteg memoriát ültetnek a chipre
mivel a raytracing algoritmus intenziv memoria nyüstölö méghozzá véletlenszerüen
a másik probléma hogy az RT -nél 90%-ban a döféspont keresés fut
ezt egy célprocesszor sokkal jobb hatékonysággal tudná párhuzamosan végrehajtani , mint az ilyen relative nagy magokkal rendelkezö procitehát a tökéletes chip az valahogy ugy nézne ki hogy a felsö rétegen van egy bazigyors bazinagy memoria
a középsön egy döféspont keresö réteg több ezer célprocesszorral
és végül a 3-ik a számolo egység
na a larrabenál ebböl még csak az egyik van meg ami semmire se jo -
ddekany
veterán
Nem véletlenül nem akar a legtöbb cég letérni a főcsapásról. Intel megteheti persze, szóval örülök hogy próbálkozik. Végül is túlélte az Itaniumot is, csak aztán nehogy Larrabee-vel is hasonlóan járjon. Nyilván sok szempontból más, de mégis... nem tudom kinek van még hasomló érzése.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ez egy 4 magos procin fut így, nem pedig egy 48-64 magos Larrabee-n.
Carmack és Sweeney a következő generációs konzolokra már szoftveres renderrel rendelkező motort ír. Ők még nem nagyon tévedtek. 2014 körül bizza meg is jelennek. Izgi lesz majd elhagyni a DX futószalagot.
-
origamihl
csendes tag
Szoftveres renderelés visszatérése. Hmmm.
erről csak ennyit [link]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván több maghoz nagyobb sávszélesség kell, de ezt nem feltétlenül kell a busz szélességével növelni az órajelemeléssel is hasonló eredmény érhető el. Illetve ha a busz növelése problémás akkor növelni kell a magok L2 gyorstárának a méretét, így tehermentesíthető valamennyire a Ring busz.
-
Psych0
őstag
Vajon miért, terveztek ilyen ring bust, ha már most tudják, hogy kevés
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Xbox Ultimate előfizetések
- Bitcoin miner Bitmain Antminer S9 S9I 13.5 - 14 Th 1250W eladó
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- ÖRÖK GARANCIÁVAL - OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - LicencAruhaz.hu
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest