Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz Peter13 #25 üzenetére

    Na igen, bár azért az élethűséghez grafika terén is még kéne domborítani... persze nem a felbontással van a gond, hanem az árnyékolással, gondolok itt elsősorban a szórt(abb) fény hatására. A másik ami engem főleg zavarni szokott, az ahogy a karakterek járnak (főleg ahogy megfordulnak)... azzal valamiért gyakran gond szokott lenni, pedig nincs benne semmi számításigényes. A harmadik meg az ostoba AI. Mondjuk nem vagyok játékos ember, de amiket kipróbáltam, ott ezekkel volt leginkább gondom.

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Peter13 #25 üzenetére

    ezt nézd meg szerintem, ha még nem láttad és van kis időd... nekem pont amiatt tetszik, amit te is írtál... jó a karakterek kidolgozása meg a mozgás és a fizika is szerintem rendben van... nekem is hiányzik, amit írsz... nem szeretem azokat a játékokat (főleg fps-ekkel szoktam játszani) ahol lényegében egy föld felett 1.8méterrel lebegő kamerát irányítasz... a fear tetszett amiatt, hogy ott pl a korlátok átugrása normálisan le volt animálva meg ha lefelé néztem, láttam végre a "lábam" :) a hw-ekben meg sokkal több erő lakozik most, mint pár évvel ezelőtt... a játékok nagy része pedig alig több már grafikailag, mégis emelkedik a gépigény ész nélkül... ez nem tetszik még... nem optimalizálnak normálisan és az "apróságokkal" nem foglalkoznak igazán... pedig akkor jó egy játék, ha minden kis részletére odafigyelnek... ezért tartom a blizzardot a legjobb cégnek, mert odafigyelnek mindig minden egyes termékükre nagyon... és olyat még nem adtak ki, ami ne vezette volna az eladási listákat :) a diab3-ban meg a gpt alapján, nagyon ottlesz a fizika... pl amikor elfut a barbár a zászló mellett, akkor az belebeg... teljesen dinamikus a környezet... ez szerintem nagyon fontos... :) sc2 fejlesztését annyira nem követtem, de rts-ekben szerintem gyorsan lemossa a piacot :D jah és a blizz játékai soha nem a gépigényükről voltak híresek...

Új hozzászólás Aktív témák