Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Új hozzászólás Aktív témák
-
helixP
nagyúr
válasz
BusinessGuy #44 üzenetére
Wear alapon?
-
-
kchris78
veterán
válasz
BusinessGuy #41 üzenetére
azért túlzásba se essünk! ha tölteni is kell minden nap az nem egy teljes 0-100 ciklus. De igazából azért nem kell tölteni minden nap, nekem 2-t kibír. Ha úszok jobban megragja de 1 óra úszás nem meríti le max 10% körül...
-
helixP
nagyúr
válasz
BusinessGuy #41 üzenetére
nem volt full lemerítve/feltöltve amit az akksik kifejezetten kedvelnek => rég nem igaz ez már.
Nekem egy "minőségi" TicWatch E bírt ki 4 évet úgy, hogy napi töltés volt és nem degradálódott az akksi kapacitás. Xiami BT headsetet is rendszeres töltöttem / rá töltöttem, cirka 3 év után ugyanannyit bír (más miatt szar
).
Szóval biztosan van akksi degradáció, mert a fizika az fizika, de az új akksi töltési mechanikzmusokkal / BMU-kal jóval jobban lehet élni ezzel.
-
BusinessGuy
őstag
Csak ezek az 1 nap után töltögetős szarok még az 1-2 évet sem húzzák ki rendesen nemhogy a 3-at.
Ahogy írtam a közel 3 éves watch még mindig lazán hoz közel 1 hetet normal használat mellett...Ezek a szarok szándékosan normal használat mellett jó ha 1 napot kibírnak és csutkára merülnek. 3 év alatt nem látott a watch annyiszor töltőt és nem volt full lemerítve/feltöltve amit az akksik kifejezetten kedvelnek, mint egy 1 éves watch 2 vagy 3...A 4-el sem lesz másképp...
Tényleg szánalmasan arra mennek hogy mielöbb megdögöljön a termék... -
helixP
nagyúr
válasz
BusinessGuy #38 üzenetére
3 év múlva a felhasználok nagy része úgy is újat vesz.
-
PirosHello
senior tag
válasz
BusinessGuy #38 üzenetére
Az első hsz-ban azért írtam az akkuidőt, mert Galaxy Watch (1-es széria) volt az első okosórám. Szerettem is 3 évig, amíg azután az akkuideje megfeleződött (kb. 1,5 napra csökkent) és meguntam. Vettem egy Garmin Venu 2 + órát azzal elvagyok 9 napig, és a tevékenység (edzés, alvás, véroxigénszint stb.) mérés sokkal pontosabb, mint a Samun. Kiránduláskor tudok vele trekkelni és a különböző alkalmazások (Connect, Strava) is fejlettebbek hozzá. Szerettem-szerettem a Watch-ot, de a Garminnal úgy érzem, hogy szintet léptem.
-
BusinessGuy
őstag
A Samsung watch (1) óta várom az új generációt minden évben de elrettentenek a nevetséges akkuidők. Oké többet tud, de átlagos felhasználás mellett röhej hogy míg a Watch heti 1 max 2x kerül töltőre a w4 egy napotnem húz ki rendesen....Eleve röhej hogy az akksi ahelyett hogy fejlődött volna rendesen visszafejlődött és kisebb lett... Rrmélem igazak a hírek és jönni fog egy watch 5 classic pro amiben az akksi végre nem kevesebb hanem több lesz....
Persze lehet félremagyarázni miért ilyen lófax akkumulátor van az új watch szériákban ám a valóság az hogy direkt...Meg lehet nézni majd hol lesznek ezek az órák a napi töltögetéssel lemerüléssel miközben a közel 3 éves watch konkrétan többszörösét bírja a mai napig.... -
jacis
nagyúr
Nekem sima watch 4 van pont a lünette irreális púpja miatt. Szerintem nagyon ronda dudort képez az óra tetején.
-
gcsabi94
csendes tag
válasz
Essentials #33 üzenetére
Szerintem te nagyon nem vagy tisztában azzal, hogyan is működnek ezek a fizetési megoldások. Amivel nem is lenne baj, ha nem szeretnéd mindenáron a magad igazát bizonygatni, féligazságokkal, csúsztatásokkal. Az általad bedobott mondás okán igenis ketté kell bontani a "feleket", mint az eszköz gyártója és forgalmazója, a fizetési megoldás szolgáltatója és a pénzintézet.
Nézzük...
Eleve ez volt a kiindulópontod: "A Samsung óráinál működik már a "straight" mobilfizetés, vagyis odatartom, pittyen, vagy még ott is a fintech harmadik fele egyenlegeire kell pénzt töltögetni?"
Egyrészt, ahogy te is beláttad később, a Samsung óráin működik már a mobilfizetés. Az más kérdés, hogy nem minden hazai pénzintézet támogatja a Google Pay fizetési megoldást (mint ahogy az Apple Pay-t sem (bár valóban jóval kevesebb bank nem támogatja az Apple Pay-t, mint a Google Pay-t). Igenis külön kell választani azt, hogy miért nem működik nálad a Samsung okosórával a fizetés. Mert az óra forgalmazója elérhetővé tette számodra a funkciót, benne van minden szükséges hardver és szoftver, az adott pénzintézet, akinél a bankszámlád van, ő nem biztosítja a Google Pay szolgáltatást. Ez olyan, mintha egy olyan szolgáltatónál lenne mobil előfizetésed, ahol nem lehet esim-et rendelni, ezért az órádban lévő "esim funkcionalitást" nem tudod kihasználni. De ez nem azt jelenti, hogy az óránál nem működik az esim, csak neked nincs olyan szolgáltatód, aki biztosít esim-et, amivel ki tudod használni ezen funkciókat. Attól a funkció még működik, és használhatod, ha olyan szolgáltatónál van előfizetésed. Google Pay-re "fordítva": Google Pay működik az órán, csak akkor tudod használni, ha olyan banknál van számlád, aki elérhetővé tette a Google Pay szolgáltatást. A kettő nagyon nem ugyanaz (nem működik != nekem nem működik). Ha nem érted, akkor az baj...Vagyis azért kell érdekeljen felhasználóként, hogy kinek a hozzáállása miatt nem
működikérhető el az esetedben a szolgáltatás, mert a pénzintézet, akivel szerződésed van, nem biztosítja azt, ami fontos tényező, mert ez ellen tudsz tenni: 1. a szolgáltatónál jelzed az igényt, az hogy ez használ-e, más kérdés. 2. ha ez annyira fontos funkció, hogy mindenképp használni szeretnéd, akkor vagy olyan bankra váltasz, aki biztosítja neked a Google Pay-t, hiszen az órában a képesség már ott van.Az megint teljesen más, hogy nem működik, vagy a hazai felhasználók mekkora részének nem elérhető. De ezen sincs mit magyarázni. Teljesen külön dolog a kettő.
De egyébként, hogy kicsit az egész mögé láss, mondok pár dolgot, hogy megértsd hogyan néz ez ki:
- Apple Pay-t azért támogat itthon sokkal több pénzintézet, mert Apple telefonokon csak és kizárólag az Apple Pay megoldással van lehetőség mobilfizetésre (bank saját app nem képes ilyenre), Apple korlátozza. Vagyis míg Apple termékek esetében csak így tudja a bank biztosítani a mobilfizetést, addig Android esetében elég egy saját mobilalkalmazás fejlesztése, amibe lehet ezt a funkciót implementálni.
- közel 2 évvel később lett elérhető Magyarországon hivatalosan a Google Pay, mint az Apple Pay
- a bankok jelentős része Androidra már elérhetővé tette a saját mobilfizetési megoldását évekkel ezelőtt, amelyek bevezetése súlyos milliókba kerültek, míg az okosórával való fizetésre az igény csak jóval később jelentkezett széles körben, mint a mobilfizetés
- a Google Pay és Apple Pay bevezetése nem csak két kattintásból áll, elég nagy IT munka van mögötte. A banki rendszert integrálni kell a Google Pay vagy Apple Pay rendszereivel, ami önmagában jelentős munka. Ezt megelőzi egy hosszas szerződéskötési procedúra, majd egy hosszadalmas elfogadási tesztelés kell, hogy a megvalósított fejlesztésekre tanúsítványt adjon a Google vagy Apple Pay fizetési szolgáltató.
- a bankoknak nem 2 forint költése lesz egy Google Pay, Apple Pay bevezetés miatt, például az ügyfelek ösztönzésére adott kedvezményeket előírja az Apple, de azt a banknak kell állnia, a hazai bankok kicsik a Google-lel és Apple-lel szemben, nagyon egyoldalúak a feltételek, ugyanakkor a valós igény a Google Pay-re a saját mobilfiztési megoldással szemben eddig nem volt jelentős.Félre ne értsd, nem a bankokat kell sajnálni, csak azért egy ilyen megoldás bevezetése elég sok tényezős dolog, és az MNB elvárásoknak való megfelelés egy banknál szintén nem gyorsítja a folyamatokat. Biztosan meg fog jelenni egyre több bank a Google Pay megoldással a piacon, ahogy érzékelik az erre való igényt. De mint látod, már vannak is bankok, ahol sikeresen elindult itthon is a Google Pay. Ők vagy hamarabb reagáltak a piaci igényre, vagy ezzel akarnak kitűnni és ügyfelet szerezni - ezért bevállalták a magas bekerülési költséget, vagy egyszerűbb a rendszerarchitektúra a háttérben, stb, stb.
De a Google Pay-ben a Samsungnak nincs érdekeltsége, nem fogja erőltetni, és házallni, pláne nem a magyar bankoknál (kis piac), azt a Google-nek kell.Szerencsére velem senki nem fizettetett ki semennyi összeget az óráért. Én döntöttem úgy, hogy megveszem.
De amúgy meg, ha a bankod nem is támogatja a Google Pay-t, akkor sem kell fintech egyenlegekre pénzt töltögetni és azt használni. Curve. A Curve kártya mögé akár több kártyát is regisztrálhatsz és mindenféle utalás, átvezetés nélkül megy a fizetés, úgy mintha a saját kártyáddal a saját számládról költenél.
-
thomas92
aktív tag
válasz
Essentials #32 üzenetére
Valóban felesleges neked bármit is írni, mert nem sikerült felfognod, hogy honnan ered a probléma és nem látod továbbra sem, hogy itt ki az, aki meg tudja oldani a te problémádat.
Gondold azt nyugodtan, hogy nem működik a Google Pay okosórás fizetés és legyél magaddal boldog.
A Samsung Pay esetén valóban tehetne valamit a Samsung, de a G Pay terítéséhez semmi köze,
Köszöntem.
-
helixP
nagyúr
válasz
Essentials #33 üzenetére
" Emberrel kifizettetnek 100-200 ezret ": érdekes, velem senki nem "fizettette ki" akaratom ellenére. Én magam döntöttem úgy, hogy kifizetem. Amúgy 50 volt csak.
Nem tudom, mi múlik rajtad, vagy mi nem, és mért kevered ide a hardveres fejlesztést, és Samsungra való nyomásgyakorlást, amikor egyrészt nem erről beszéltünk, másrészt össze sem lehet hasonlítani a Samsung multi cég magyar felhasználói bázisát, (akinek nyomást kellene gyakorolnia) a magyar OTP magyar felhasználói bázisával. Valóban nem lenne értelme a Samsungnak írogatni. Ezért HA meg akarod oldani a helyzetet az OTP-t kéne zaklatni. De mondom, nekem mindegy. Nekem működik. Csak értsd meg, hogy ez OTP probléma, nem Samsung.
A HMS-összehasonlítás azért sántít, mert a HMS felhasználók csak egy kicsi (mazochista
) réteg, az ő lobbierejük nem lenne fogható ahhoz, ha a regular wannabe GPay felhasználók lobbiznának az OTP-nél.
-
Essentials
aktív tag
"Hát, ha nem érzed a Te dolgodnak, nem érzed, de akkor a hardware-nak sem illik beírni egy ilyen miatt feketepontot."
Valóban úgy gondolod hogy ennek a működtetése rajtunk múlik?
A hardveres fejlesztésbe mennyiben tudunk beleszólni? A Samsung változtatott az üzletpolitikáján az Exynos chipsettel kapcsolatban? Hány éve ültetik őket szégyenpadra az európai fogyasztóik egy látható része, és röhög rajtuk a világ? Hírek voltak arról is, hogy a negyedéves részvényesi gyűlésen a befektetőknél az Exynos volt a téma, és követelték a változásokat. Vannak dolgok, amiket felülírnak az üzleti érdekek, akár évek távlatában is, és nekünk nincs ráhatásunk. Itt fogalmam sincs kinél pattog a labda, nem is fontos, mert ahogy a HMS felhasználók nem kapnak OTP appot a rengeteg felkeresés, igény benyújtás ellenére, úgy az sem rajtunk múlik, hogy a hazai bankok és a Pay szolgáltatók hogyan egyeznek meg, és mikor. SAJNOS. De ideje lenne lépni, pláne ha az emberrel kifizettetnek 100-200 ezret egy felsőkategóriás okosóráért.
-
Essentials
aktív tag
Felesleges volt írni erről egy regényt, mert ugyanazokat sorolgatod, és szeretnéd tisztára mosdatni a gyártókat ebben a dologban, mintha bármit is változtatna a végeredményen a bűnös kiléte.
A lényegét már számtalanszor leírtam, és te is, én is tisztában vagyunk vele: NEKEM például NINCS lehetőségem Google, vagy Samsung Pay mobilfizetésre okosórán ( sem ), és ez egy valós probléma. Azt hogy ez a probléma hány százalékban múlik az ebben érdekelt feleken TÖKMINDEGY, a lényeg hogy a hazai felhasználók jelentősebb részének NINCS lehetősége ezt igénybe venni.
Tök felesleges arról vitázni, hogy a te meggyőződésed, vagy az én meggyőződésem szerint a Pay szolgáltatást működtető hibája ez, vagy a konkrét pénzintézeté.
Valóban hülye példákat sorolgatsz a kék pólók igényével, mert a megoldásnak annak kell lennie, hogy elérhetővé válik ez a szolgáltatás a legnagyobb hazai pénzintézeteknél is. Az hogy az OTP-nél például nincs, az 2022-ben vérciki. És attól függetlenül az, hogy ezt a Samsung, a Google, vagy az adott bank nem képes tető alá hozni. Az mindesetre sokat elmond a dologról, hogy a Samsung mobilfizetése összesen kb 10 országban elérhető a világban, tehát indulás óta láthatóan nem törik össze magukat a bővítésen...
-
helixP
nagyúr
válasz
Essentials #28 üzenetére
Hát, ha nem érzed a Te dolgodnak, nem érzed, de akkor a hardware-nak sem illik beírni egy ilyen miatt feketepontot.
-
thomas92
aktív tag
válasz
Essentials #28 üzenetére
Úgy tűnik, hogy nagyon nem vagy képben azzal, hogyan is működik az Apple Pay és Google Pay fizetési megoldások banki bevezetése, vagy nem tudom... A bankok megállapodnak a Google-lel, fizetnek nekik azért, hogy használhassák a Google Payt, komoly kritériumoknak kell megfelelni, majd kell a fejlesztéshez a bank részéről humán és anyagi erőforrás is. És ez csak nagyon a felszín.
Az, hogy TE pont nem ott bankolsz, ahol nincs Google Pay, az a "te bajod", NEKED nem működik. Aki mondjuk Erstés, annak megy. Szóval működik az órás fizetés bankkártyával a Samsung órákon is. Úgyis mondhatom, hogy a Samsung órákkal lehet fizetni, a bankoddal viszont nem. Ezen én sem tudom, hogy neked mi nem megy át.
Nem kell, hogy érdekeljen felhasználóként, hogy ki miatt nem működik a TE bankodnál, de azt ne jelentsd ki, hogy vagyis "Nem, nem működik", mert NÁLAD nem müködik, miközben igenis működő funkció .. Apple Pay sem volt minden banknál (azt hiszem ilyen volt a Sberbank), akkor az Apple Pay sem működik? De, működik, ha a bankod lehetővé teszi.
Az adott bankot használók átmehetnek másik bankhoz (ha valakinek ez annyira húsbavágó kérdés, bár kétlem, hogy értelme lenne), ha valaki most nyit számlát, akkor ennek figyelembevételével választhat, hogy hol és milyen mobilfizetési szolgáltatás érhető el. Akár lehet őket panaszlevelekkel bombázni. Ha a bank emiatt hátrányba kerül, akkor majd elgondolkodik, hogy rászánja magát a fejlesztésre. Ha meg nem foglalkozik azzal, hogy az ügyfeleinek lenne igénye erre, akkor az megint a bank sara. Ha az OTP-nél nem lehet elérni, akkor olyan is a bank, nem veszi figyelembe ügyfelei igényeit.
Hülye példa, de ha nagyon akarsz mondjuk egy kék színű pólót, de az üzletben nincs, akkor is kereshetsz másik üzletet, ahol figyelembe veszik, hogy a vásárlóknak kell a kék színű póló és árulják is, és az üzlet a hibás, amelyik nem forgalmazza, ha a pólógyártótól nem akar kéket rendelni, pedig igény lenne rá.
-
Essentials
aktív tag
válasz
LosBlancosRM #17 üzenetére
Pontosan tudom, hogy teljesen jogos a kérdés, pláne ebben az árkategóriában.
-
Essentials
aktív tag
Ezt hogy képzeled a gyakorlatban, hogy kellene fellépnie a használónak hogy annak eredménye legyen? Nem hiszem a mi dolgunk ezt "kiharcolni".
Pláne hogy a HMS tulajok évek óta leveleznek például az OTP-vel, jónéhányuk megjárt már mindenféle fórumot ezzel kapcsolatban, és sok év távlatából is az a válasza az OTP-nek, hogy "használd a webes felületet, mert az szuper."
Ja, csak éppen a webes felület nem lép interakcióba a terminállal amikor fölé tartod a csuklód hogy rendezd a cehhet...
-
Essentials
aktív tag
Nekem nem működik. Pont nem vagyok benne abban a hazai 4 pénzintézetet összefogó támogatásban, amiknél bizonyos kártyatípusok mellett működik a Google Pay. Mivel az OTP messze a legnagyobb kiszolgáló itthon, de ott van még rengeteg nem támogatott inézet, így kijelenthető hogy a hazai felhasználók zömének NEM, nem működik. Ezen nem értem, mi nem megy át.
Engem felhasználóként miért kell hogy érdekeljen hogy kinek a hozzáállása miatt nem működik, ha nem működik? Ilyen szempontból édesmindegy, hogy kire akarjuk vonni a felelősséget, a pénzintézetre, vagy a szolgáltatást működtetőjére ( Google, Samsung, stb )
2022 van, a méregdrága okosórák alap funkciója a csuklós fizetés, itthon mégsem működik az Apple Watch-csot kivéve ami teljeskörű támogatást élvez ezen a téren 6 éves órákig visszamenőleg, ami azért egy igen szomorú dolog.
-
Essentials
aktív tag
Pontosan erről van szó szerintem. Ha az Apple-lel lezsírozták az üzletet, akkor gondolod hogy a bankok hibája kizárólag, hogy nem működik az adott mobilfizetés? Én kétlem. Lehet hogy a másik oldal sincs annyira rápörögve arra, hogy ez működjön széles körben. Tán nincs kellő erőforrás erre fordítva, ki tudja.
-
thomas92
aktív tag
válasz
Essentials #13 üzenetére
2 modell, mivel ennyi óráján van Wear Os, de ne aggódj, a jövőben lesz több is ...
-
thomas92
aktív tag
válasz
Essentials #12 üzenetére
Felhasználói oldalról nagyjából mindegy, mert ugyanaz a végeredmény. De a bankoknál kell érdeklődni, hogy ott miért is nincs még Google Pay. A Samsung részéről a lehetőség adott. Ha meg ennyire fontos, lehet bankot váltani. Bár szerintem senkinek nem ennyire fontos, hogy emiatt bankot váltson.
-
thomas92
aktív tag
válasz
Essentials #7 üzenetére
Szóval de, működik.
Az, hogy melyik bank fejleszt saját oldalról a Google Payhez, az nem a Samsungon múlik, hanem főleg a bankon és valamennyire a Google-ön. Az, hogy a magyar bankok egy része még mindig saját alkalmazást használ a mobilfizetéshez, nem a Samsung hibája.
Mivel a korábbi órái Tizenesek, az újak Wear OS-esek, nyilván azon fogod tudni használni a Google megoldását ...
-
youngboy
senior tag
A fizikai tekerőről nem tudok nyilatkozni, mert nincs tapasztalatom, de a virtuálisat én nem használom. Nincs rá szükségem. Nekem nem kényelmes.
Egyébként Apple vonalat nem tudom, de pl. OTP azért nem tolja pl. a Google Pay-t, mert a saját megoldását akarja. Simple.
-
LosBlancosRM
őstag
válasz
Essentials #14 üzenetére
Jaj, hagyjuk már. Pontosan tudtad a választ.
-
DS39
nagyúr
válasz
Essentials #14 üzenetére
A magyar bankok hibája nem a Samsung sara.
Ha ennyire kényelmesen akarsz fizetni (órával), akkor Apple watch. Az Apple Pay-t még az OTP is támogatja, pedig ez egy kőkorszaki bank. -
Essentials
aktív tag
válasz
LosBlancosRM #9 üzenetére
Jaaa, milyen aljas, direkt meg meri kérdezni, hogy a 100+ ezres okosóráikon fut-e végre egyenes úton 2022-ben a mobilfizetés.
Micsoda troll, még érdeklődget itt.
-
Essentials
aktív tag
Felhasználói oldalról mindegy kinek kell lépni szerintem. Egyébként megértem ha mondjuk a Huawei Pay szolgáltatását nem veszik napirendre a kontinensen a bankok adatvédelmi aggályok miatt, de létezik Samsung Pay is, és mi van a Google Pay-jel itthon? Se OTP, se Raiffeisen, BP Bank és tsai... Feltűrhetné már valaki az ingujját.
-
válasz
Essentials #7 üzenetére
Talán azért csak a 4-es szériával megy,mert a régebbi órákon Tizen OS fut,ergo nincs Google Pay.
A 4-es szérián már WearOS van (Samsungos felülettel),azaz Google oprendszer,így lett elérhető a Google Pay is.
Amúgy van a régebbiekben is nfc,de azok csak Samsung Pay-jel működnek.Illetve működnének,mert ez a szolgáltatás erre felénk nem elérhető. -
helixP
nagyúr
válasz
Essentials #7 üzenetére
LOL, de inkább a bankoknak kellene lépni. Nem?
-
Essentials
aktív tag
Szóval nem. Azaz a hazai felhasználók javának még mindig nem. Ahogy nézem, csak a Gránit, a K&H, a CIB, és az Erste egyes kártyáival támogatott idehaza a Google Pay. LoL, de a Samsung is arról ír, hogy csak a Watch4, és Watch4 Classic-kal működik. A többiben nincs is NFC, vagy mi?
-
thomas92
aktív tag
válasz
Essentials #5 üzenetére
Ha a bankod támogatja a Google Payt, akkor biztosan működik az órával fizetés egy jó ideje (kb. szeptember óta), nem kell fintech céget bevonni.
-
Essentials
aktív tag
A Samsung óráinál működik már a "straight" mobilfizetés, vagyis odatartom, pittyen, vagy még ott is a fintech harmadik fele egyenlegeire kell pénzt töltögetni?
-
helixP
nagyúr
válasz
PirosHello #1 üzenetére
Nekem is bőven elég. Napi pár perc (rá)töltés belefér.
-
kchris78
veterán
amilyen akciokkal adják persze hogy fogy...
-
ShadowX
őstag
válasz
PirosHello #1 üzenetére
Én azt kapom amit vártam, ami után utánaolvastam. 2 nap. A GWA2-m is ennyit tudott tizennel, ugyanilyen beállításokkal. Ellenben itt sokkal több mindent meg tudok oldani.
-
PirosHello
senior tag
Az üzemidőre még mindig van mit gyúrniuk a Samunál...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma A SamMobile szerint az ötödik Galaxy Watch széria elhagyhatja a lünettát. A negyedik viszont nagyon jól fogy.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Fractal Design Nano S 600W
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest