- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Technológiai forradalom kell ehhez még, mert a lítium kb. ugyanolyan gyorsan (50 év) elfogy a bolygóról mint az olaj.
Mire a magyar géppark 30%-a elektromos lesz, az még szerintem 15 év minimum.
TCSZ:
Tesla Model S Long Range has an EPA range of 370 miles (600 km), higher than any other electric car.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
milyen elektromos hálózat lesz az, ami elbírja a töltési terhelést
Kb. bármelyik. Max azzal lehet gond, ha a panelablakból kilógatott hosszabbítókkal töltenek majd sokan egyszerre, mert azt a 40 éves panelen belüli hálózat nem fogja bírni. De az utcai töltőhálózat simán fogja bírni.
Nem az autók lesznek a legnagyobb fogyasztók akkor sem, mint ahogy nem az autók a legnagyobb üzemanyagfogyasztók most sem...Aki él és nem boldog, az téved!
-
vidotom
kezdő
Konkrétan a magyar villamoshálózatot tekintve semmilyen alapvető változást nem jelentene az sem, ha az összes jármű elektromosra váltana. Köszönhető ez elsősorban annak, hogy a hálózatunk még arra a rendszerváltás előtti időkre lett méretezve, amikor még nehézipari gyártelepek sokasodtak országszerte és Budapesten is. Azok java része már rég megszűnt, a hálózati kapacitás pedig hátramaradt. Nyilván fogyott belőle azóta az új infrastruktúrának és gyáraknak köszönhetően. De még mindig van bőven tartalék a rendszerben.
Népszerűbb töltési pontok környékén helyi kapacitásfejlesztésre szükség lesz, de a gerinchálózathoz hozzá sem kéne nyúlni.Mondjuk Németországban egészen más a helyzet, de MO-on nincs miért aggódnunk ebből a szempontból.
-
cucka
addikt
milyen elektromos hálózat lesz az, ami elbírja a töltési terhelést
Ez fejlődni fog az elektromos autózás terjedésével. Az áramtermelési kapacitás lesz a szűk keresztmetszet, ezt nyilván fejleszteni fogják.
Ha van igény és fizetőképes kereslet, akkor az infrastruktúra kiépül. A benzines autók elterjedése előtt se volt egyetlen benzinkút se.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- További aktív témák...