- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi Mi Note 10 / 10 Pro - 108 megapixel, maradhat?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Magisk
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vegitaa
senior tag
Na igen...
Csak annyiban gáz a dolog - ahogyan írtad - hogy bizonyos hardver elemek élete lerövidül. Nálam mondjuk számít az élettartam is, bár ez a passzivitás és a hosszú élettartam kissé kiüti egymást. Ha összeállítottam nagy nehezen egy nekem tetsző konfigot, azért jó lenne ha nem menne szét egyhamar.Esetleg ez megoldható egy nagy ventivel, mely alapból nem megy, de olykor be lehet kapcsolni...
-
Vegitaa
senior tag
Amúgy még kezdő vagyok a témában, szóval lehet hogy hülyeségeket kérdezek.
De sokak szerint ostobaság a "passzívkodás", mert hamarabb melegszik a rendszer, ergo rövidebb lehet az egyes alkatrészek élettartalma. Arról nem is beszélve, hogy lényegesebben alacsonyabb teljesítményt lehet velük elérni.Ebből mennyi igaz? Tény, hogy aktívan elég egyszerűen lehet hűteni, de például nekem elsődleges szempont a csend.
-
Vegitaa
senior tag
Azért ilyenkor megnyugszom, hogy nem én vagyok az egyedüli minden vackot gyűjtögető, felhalmozó fanatikus...
De hát egyszer még jól jöhetnek...
-
Vegitaa
senior tag
Kössz az átmenő csavaros ötletet! Ez eszembe sem jutott, de nagyon jól hangzik. Vagy épp még szivacs keretet is rakhatok a hűtő aljára, ahogyan a gyárinak is volt.
Nem, sajnos ilyen hosszú hőcsöves hűtőm nincsen, csak sima bordáim vannak. Szivem szerint ezt [link] tenném fel, de túl magas. Bár a Thermalright HR-05-SLI is jó lenne, ha egy kicsit hosszabbra kanyarodna...
Majd keresek valahol megfelelő méretű hőcsöveset.
-
Vegitaa
senior tag