- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Újabb DeepSeek-vita: kevesebb vagy több áramot zabál majd az AI?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MK VII
veterán
Röviden tömören.:
2 hónapja összetörtem. Biztosítón keresztül elintéztettem a javítást, mert a 3 hónapos kijelző gariba nem fért bele..
Visszajött több hibával. Kamera nem fókuszált, poros volt a lencse és a kijelzőn fekete sávok vibráltak.
Visszaküldtem.
Visszaküldték.. Kamera zizeg, folyamatosan fókuszál, kamera ugyan úgy poros.
Leadtam a Telekomba, hogy csereutalványt kérjek, mert nem voltam hajlandó ugyan ezt a készüléket már használni ennyi sikertelen javítás után.
Most megint visszaküldték..Elhoztam a Telekomból ahol azt mondták azért nem küldtek értesítést, mert majd postán fogom megkapni..
Mondom itt vagyok, hagyjuk ki a postát..
Eleve nem értem, hogy miért nem küld a Telekom értesítést, hogy ott a telefon, elküldjék postán vagy bemegyek érte? Na mindegy..Munkalapon telefon csere van feltüntetve.. Valóban új készüléknek néz ki és az IMEI is megváltozott szóval valószínűsíthetjük, hogy tényleg új készüléket kaptam, bár semmi fólia nem volt rajta és csupa ujjlenyomat meg kosz volt a kijelző. Gyanítom, hogy egy felújított készüléket vágtak hozzám új telefon címen..
Eleve nem is értem, hogy, ha új készüléket kapok akkor miért nem cserutalvány formájában tudom elintézni az új készüléket? Garancia papírt nem kaptam vissza. Bár gondolom az új készülék miatt.. A lényeg, hogy a munkalapon fel van tüntetve, hogy miről mire változott az IMEI szám.
Kész katasztrófa ez az ügyintézés.Szerk.:
Na. Valóban teljesen új készüléket kaptam.. Huawei arany tagságot most tudtam regisztrálni. 2017 szeptember 26-ig érvényes.
Ideje volt már végre egy használható készülék... Bár már annyira elszoktam tőle, hogy nem is tudok neki örülni.. Megkeserítette az utóbbi 2 hónapomat. Remélem hamar visszaszokok hozzá és megint meg tudom szeretni ezt a készüléket.(#4258) JimiArena
Kb tök mindegy milyen készüléket választasz. A szerviz ami a béka segge alatti szinten dolgozik.
Alapvetően nagyon jó a P9.. Én a helyedben nem gondolkodnék rajta.A 3 hónap kijelző gariba sehol nem írják a komplett telefon cserét.. Kijelző cserét kapsz..
Önhibádon kívüli hardver meghibásodásnál adnak új készüléket. Ez a 3 hónap hardver garancia.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Asztalos klub
- Kingdom Come: Deliverance
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Bittorrent topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest