- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
-
Mobilarena
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrBrown26
csendes tag
válasz Gaben-1971 #19532 üzenetére
Na igen, de az egész sztori.... Bementem ma kb 15percet vitatkoztam azon az amúgy lekezelő eladóval, hogy ez csere vagy nem csere, számomra ez nem fer csere, szerinte meg ez így működik. ( Ami igaz is, mint végül kiderült ) nade 15perc után azt mondja, ha nem hiszem hivjam fel az apple supportot,na mondom oké. Felhivtam és mint kiderült nálunk nincs ilyen részleg a supportba akik a reklamációkkal foglalkoznak, ìgy kapcsolt egy külföldi kollégát, akivel 20percig kellett beszélnem, meg szembesiteni a helyzettel és akkor mondta, hogy az apple szemlélete az, hogy a rossz készülékek működő alkatrészeit újra felhasználva ( hogy ne gyártson annyi szemetet ) beépìti új ( ?! )készülékekbe és amit küldenek telefont cserébe , na annak az árából kap az ember kedvezményt a régi telefonjából felhasznált alkatrészek alapján. Na szóval,ha ezt tisztázta volna velem az eladó a boltba, akkor nem vitáztam volna ott 15percet plusz 40percet az apple supporton.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs