Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Szerintem egyértelmű miért PCI, egyrészt teljesen elég a PCI által nyújtott sávszélesség, másrészt, PCI portja mindenkinek van.
    Véleményem szerint túl magas a kártya ára a jelenlegi támogatotságához képpest. Továbbá mi a helyzet a Physx által képzet füsttel, törmelékdarabokkal? Azok renderelése a VGA-nak plusz feladat, tehát jó esély van rá, hogy Physx karival - processzor tehermentesítése ide vagy oda - lasabban fog futni a játék, mert a VGA extra feladatokat kap.

    Az Ati és az Nv féle megoldást nem támogatom, az a problémám az Nv és az Ati elképzeléseivel, hogy egyellőre, csak kétkártyás rendszer esetén működik. A másik probléma, hogy a top motorokhoz, már licencelve van a Novadox Engine amivel a PhysX dolgozik, így az Nv és az Ati már ezeket játékokat kihúzhatja, mert a Havok motort nem integrálják bele a fejlesztők (logikus, miért legyen két fizikát számoló rutin a játékban). Tehát ez a PPU-t a GPU-ba szlogen jó ötlet, de lényegében mi járunk a legrosszabbúl, mert kell venni egy SLI/Crossfire rendszert a Havok-hoz, és kell venni egy PhysX-et a Novadoxhoz. Vagyis érdemes lenne egy szabványon elgondolkodni.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák