- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
Namelesske
addikt
válasz
Badboys #4124 üzenetére
Figyelj egy 3-4 éves készülék esetében én mindenkit arra bátorítok akinek van hozzá érzéke és utánajárókája vágjon bele. Minimális szerszám és kellékanyag kell hozzá. Annál több türelem, hidegvér és ügyesség.
Az a baj ezekkel a Samsung telefonokkal, ha az amoled kijelző sérül és nincs kerettel együtt valami jó minőségű IPS utángyártott akkor game over mert 30-40 ezer egy kétes minőségű pixel hibás beégett bontott amoled kínából. Gyári új szintén nem mindig áll már rendelkezésre, ha van is lehet zsákbamacska ha untested NOS.
Egyértelműen GTK. Mert kapsz ennyiért használtan valami normális Redmi 8T-t is...
Egy iFixit akku vagy töltő port készletbe bármikor bele vágnék, csak legyen új hátlap is meg méretre vágott gyári vízálló ragasztó. De ha amúgy is sérült a telefon akkor az se feltétel.
Btw: Az A szériában nagyon botrány utángyártottakat kapni, mert az első naptól GTK ha törik.
-
Namelesske
addikt
válasz
Badboys #4117 üzenetére
Nagyon sok flegma, nagyképű magabiztos szervizest láttam már, yepp ez csak egy Samsung kitérkel mit mond a vevő úgyis megtudjuk csinálni, aztán meg jött a felismerés hogy ez nem is exynos... és akkor jön a kamu duma hogy rossz az alaplap, meg kell még egy töltő board is. meg stb...
DD Semmivel se jobbak mint sok autószerelő.
Nem egy olyan nagyon bonyolult cucc ez a telefon, ha nem SOS-kell akkor inkább magamnak javítom gari után.
-
-
-
-
justmemory
senior tag
válasz
Badboys #4042 üzenetére
Figyi... az Apple is volt, hogy elismerte, hibázott. Vagy mondjuk voltak autógyártóknál is visszahívások, ahogyan - feltételezem - sok egyéb gyártó is fut bele pofonokba (pl. Intel). Azt gondolom mindenki tudna mondani legalább egyet.
Ha és amennyiben csoportos panaszban gondolkoztok úgy, hogy annak eredménye is legyen, annak az ilyen próbálkozásoknál (értsd jól) komolyabbnak kell lenniük. Nem véletlenül írtam tegnap samu-nak, amit. Lehet egyesével levelezgetni, de sok eredménye nem lesz.
Bizonyítanod kell, hogy a gyártó elismerte azt, hogy hibázott. Nem ráutaló magatartást tett, hanem l e í r t a. Mindent. Effektíve azt, hogy olyan konstrukciós hibát vétett, mely közvetlenül megkárosítja a felhasználót azáltal, hogy a pénzéért nem azt kapja, amit a cég ígért/vállalt. Emlékszel az Apple akksikorlátozó botrányára...? Na... akkor tudod milyen nehéz.
Emellett a magukat megkárosítva érző felhasználóknak össze kell szedniük minden esetet, reprodukálni, a körülményeket elemezni, stb. Miért? Triviális: ne fusson user error-ba a panaszkodás. Igen. Nyilván ez az első, amire fogják majd. Aztán lehet olyan is, hogy mondjuk egy adott gyártási sor volt csak ilyen-olyan hibás, mert esetleg valaki hibázott a minőségellenőrzésen és mondjuk a beszállítói átvizsgálás sem volt alapos. De meghozták a megfelelő javító intézkedést, így az adott hiba nem állhat fenn. Ekkor neked keresned kell és bizonyítanod kell tudni, hogy pedig de (értsd találsz egy usert egy olyan telefonnal, ami a hibajavítás után jött ki, és produkálja az adott hibát. Nem elmondás alapján, random, hanem reprodukálhatóan, vagy legalább videóra rögzítetten).
Azt hiszem ebből is látszik, hogy mennyire komolyba kell ezt átfordítani, ha csoportosan kell eredményt elérni; lehetne sorolni a szükséges lépések folyamatát napestig Miért? Gondold el, ha a gyártó egy komplett modellsorozat kapcsán felvállal egy ilyet. Pont a Samsung érezte a bőrén ezt a Note 7 kapcsán, de azt viszonylag jól kezelték. Szóval pénzről szól ez, nyilván. Ezekről pedig a vezetés dönt. Mit lehet bevállalni és mit nem. Mit bír el a rendszer. A befektetők, részvényesek nyilván nem dicsérnék meg a vezetést egy kanosszáért; de amíg jön az osztalék, addig apróbb bakik beleférnek. Ne legyenek illúzióink, minden nagyobb cég így működik. A sikerhez komoly felhasználói nyomás kell; minden legyen megalapozott, bizonyított/bizonyítható, egy közös irányba mutató, akár a gyártó saját vállalásait/közléseit megforgatva szembesíteni őket akár logikai bakikkal, stb. Ehhez pedig az kell, hogy a felhasználói tömörülés is letisztázza ezeket; mit is akar elérni, mi pontosan a probléma, kiszűrje azokat az eseteket, melyek valóban egyedi hibák, stb., ezeket is lehetne sokáig sorolni. Ezek akkor is kellenek, ha simán csak írsz a fogyasztóvédelemnek, hogy a Samsung készüléke egy rakás sz@r... Ja, és persze nyíltan kell a közösségnek felvállalnia a saját levelek tartalmát, mert úgy lesz hiteles.De ez csak a saját véleményem...
-
válasz
Badboys #4042 üzenetére
Akkor ugyanannyit tehetsz mint bármely más cég esetében, addig piszkálod őket, míg méltányosság néven valahogyan kártalanítanak, de nem lesz precedens értékű, nem lesz "nyoma", s nem lesz semmi következménye.
Arra is kíváncsi lennék, hogy az eladott Exy 990-es készülékek után hány lett panaszos. Tized százalék? Század? Sírnak redditen? Sírnak sammoibile-on? Nincs jelentősége. Te másképp látod? -
-
-
Namelesske
addikt
válasz
Badboys #3917 üzenetére
6 hónaposan a vételár kevesebb mint feléért mennek el
GOOD JOB
Szerintem már értitek miért vettem frinc franc tokokat fóliákat töltőket mindeneket, mert ebből már csak előre lehet kiszállni.
El kell pusztítani ezt a telefont rendeltetés szerű használat mellett és ennyi. Másfél két évet csak ki kellene bírni neki...
-
justmemory
senior tag
válasz
Badboys #3894 üzenetére
De tudod... azért azt is illik figyelembe venni, hogy melyik telefonban milyen hardver van, amögött milyen OS milyen egyéb szolgáltatásokkal, stb., stb. HTC-n pl. biztosan nem fut Bixby a háttérben - csak egy nagyon kiragadott, triviális példát említsek. Nekem is van egy régi, Nokia, nyomógombos telefonom. Na azt tényleg heti 1x töltöm... Szóval alma, körte... továbbra sem akarom felmenteni a Samsungot, de akkor legyen korrekt az összehasonlítás is.
-
justmemory
senior tag
válasz
Badboys #3671 üzenetére
Ezt azért egzaktnak nem nevezném abból a szempontból, hogy 1. nem ugyanazon a kijelző frekvencián megy az összes (90, 120... akkor legyen fixen 60 az összes...), 2. ahány telefon, annyi chipset... Nem az Exynos-t/FE 4G-t akarnám védeni, csak na, ha már csináljuk, legyen már egzakt. Plusz ez egy szárazteszt, progikkal, nem a valós felhasználást tükrözi, ami továbbra is: egyénenként eltérő... Pl. én nem használom a Zoom-ot, míg az egyik fórumtárs igen, és küzd az üzemidővel. Stb.
-
Namelesske
addikt
válasz
Badboys #3584 üzenetére
Párom esküszik rá, csak olyat használ mert szerinte esztétikusabb.
Én nem szeretem, túl puha, gyűjti a zsírt, hamar kilyukad, karcolódik, felhajlik a széle. Ragadós vele a görgetés ami nálam kiveri a biztosítékot.
Okosórára tökéletes, amit inkább néz az ember mintsem tapicskol ott jó hogy követi a kijelző ívét.
Ha száraz a bőröd, nem izzad a kezed akkor jó a hidrogél. Ellenkező esetben 1 hónap alatt cserésre silányul.
-
-
justmemory
senior tag
válasz
Badboys #3527 üzenetére
Szerintem egy rettenetesen hosszú procedúráb torkollna, amit a user-ek nem győznének kívárni, a gyártónak végül pedig... nos, vissza kéne vennie teljes áron, vagy kompenzációt fizetnie (mi van a szolgáltatói készülékekkel?), vagy... (túl azon, hogy el kellene ismernie ezzel, hogy egy nem túl acélos terméket alkotott)? Szóval jogi út lehetne a vége, persze, de kicsi esélyt látok a sikerre. Esetleg nemzetközi összefogással és nyomásra mindenféle felügyelőszervekkel karöltve...
-
Zalcsika80
kezdő
válasz
Badboys #3527 üzenetére
Az utolsó mondatod rám is igaz.
A fogyasztóvédelem akkor jöhet szóba, ha a samsung nagyobb előfordulás esetén sem hajlandó semmit tenni. Továbbá a hibát tényszerűen alá kell támasztani úgy, hogy az szinte védhetetlen legyen.
Az nem elég hogy a te igényeidnek nem felel meg a készülék.
A hivatalos specifikáció szerinti üzemórát általában tudja. Más kérdés, hogy azt ki milyen felhasználás alapján értelmezi. Azt itt halkan megjegyezném, hogy a samsung honlapján az üzemidőre vonatkozó adatok meg lettek változtatva a közelmúltban, mert több órát írtak és nem volt belecsempészve az "akár" szócska. -
Antonio989
csendes tag
válasz
Badboys #3388 üzenetére
Ez engem is érdekelne. Többször is hívtam a Samsungot, hogy lesz-e 5G-s változat itthon, de nem tudták megmondani ők se. S21 FE szintén exynos lesz valószínű. Nem panaszkodom egyébként félre ne értsétek, sztem ez még így is egy király telefon. S7 edge után, ég és föld a különbség.
leslien
Szeretem a Samsung szoftveres megoldásait, így nem jött szóba más márka. Sokszor szoktam képeket szerkeszteni és a Samsung fényképszerkesztője az egyik legjobb, rengeteg hasznos funkcióval. Nem olyan rég megkapta pl az object removert is, amivel tárgyakat, személyeket lehet eltávolítani a képekről. -
doooo
veterán
válasz
Badboys #3283 üzenetére
Mondjuk azzal a fenti 5 órával aligha van mit dicsekedni (mármint ezen a szinten, ami az elmúlt hónapokban minden Exynost vagy Samsungot érintő topicban elérünk). Pont annyival több, mint amennyivel takarékosabb az az SoC (max. + 1 óra, ami nyilván jobb (van olyan aki ezt tagadja?), de ismétlem, annyira nem, hogy hatszázadszorra is ez legyen a téma), de semmi egyéb, ez várható volt előre, a jelenlévők többsége is nyilván számított rá. Teljesen normális, átlagos. Tekintve, hogy a hazai forgalmazás miatt amúgy is a topic 98%-ának 4G-s van (ahogy te is mondod), meg külön értelmetlen ez az egész. Szimpla b@szogatás.
-
szemy94
senior tag
válasz
Badboys #3177 üzenetére
Persze, gondolj bele, elhagyod, esetleg távolról elérhetnéd, de rossz ember találja meg, egyből kikapcsolja, és te keresheted, úgyse találod meg.
Más kérdés, hogy lehet az illető sem tud vele mit kezdeni, de az lényegtelen. (Az előző hozzászólásban pedzegették, hogy miért.)
Sőt tovább megyek, nincs feloldva a telefon, próbáld kikapcsolni a mobil adatot, a wifi-t vagy a helymeghatározást. Az sem fog menni -
icemad
nagyúr
-
szamoncsy
csendes tag
válasz
Badboys #2839 üzenetére
Hogy sok benne a gyári hibás készülék meg hogy nagyon hamar melegszik . Úgy konkrétan ezt olvastam.
Még van egy két fajta ugye az nem Samsung ami szóba jöhet de abban sem vagyok biztos ezeket is csak mert nagyon dicsérték kamera szinten huawei p30 pro xiaomi 10 . Szeretnék jól választani most legalább két évre.Mivel neten rendelem hüséget hosszabitok és kisgErek miatt nem is tudok elmenni megnézni itthon vagyok igy probálok jo tanácsokat kérniRemélem nem baj érdeklödöm
-
samu74
addikt
válasz
Badboys #2690 üzenetére
Ha automatán fotózol, mikor ráböksz középre kb. hogy hová fókuszáljon, a kör alatt megjelenik egy csúszka amivel tudod szabályozni az ISO-t.Balra húzod sötétebb lesz, jobbra világosabb lesz a kép.Ja és a főkamera amivel érdemes fotózni sötétben a másik két kamera nem a legjobb arra.
-
dionaea
őstag
válasz
Badboys #2683 üzenetére
ISO 640 miatt világos,
Sztem a lencse párás volt vagy koszos az egyik képnél ez latszik.. mivel divat az este való fotózás így az automatika túl tolja.
Jelenet optimalizálás lazán okozhat ilyet. Szerintem nem rossz a kamerája. Bár én sokszor fel automatán használom ha úgy érzem az automatan készült kép nem az igazi. -
LeliM
kezdő
válasz
Badboys #2658 üzenetére
igen sajnos itt minden felesleges.
A neten, reddit meg pár forumon, szóval nem oylan húde hivatalos, de a külföldiek közül sokaknál láttam hozzászólásokat, hogy ezzel a telefonnal kapcsolatos problémák miatt szó nélkül kaptak másikat vagy pénzt nem is olyan régen, akik elvileg még megjelenés körül vették a telefont, szóval nem is 14napos elállás vagy 3 napos "offline" vásárlós elállás...
Itt meg hallani se akarnak rólad és semmit se érsz a hatóságoknál, még feljelentéssel se, mert ők bevannak védve a törvényekkel. -
samu74
addikt
válasz
Badboys #2147 üzenetére
Hát a WiFi ereje sokban múlik a routertől is. De nekem már az S7-S9+ szériánál is feltünt hogy kevesebb a pálcika mobilhálózaton mint pl. párom Huawei P9-én.Viszont a katasztrófális hálózatkezelés az S7-en 7-es droid után sokat javult és S9+ telomnál abszolút nem volt.Szóval azért van javulás, csak lehetne jobb is.
-
justmemory
senior tag
válasz
Badboys #1983 üzenetére
Szerintem ezt a "magyar szokás"-os dolgot hanyagoljuk; általában nagyon mellé megy...
Senki nem írta, hogy a Samsung korrekt lenne; személy szerint pont a korrekt, tényszerű leírásokat hiányoltam.
Abban egyetértünk, hogy meg kellene beszélni, hogy mi a a jó és mi nem; szerintem ezt tények mentén lehet megtenni, nem érzelmi alapon. Ennyit írtam, senki nem volt ellenséges, ahogyan neked sem ment senki; de elnézést, ha így érezted. -
justmemory
senior tag
válasz
Badboys #1976 üzenetére
Figyi, minden rossz szándék nélkül... akkor miért használod és fikázod; miért nem adod el és veszel mást...?
Egy egzakt összehasonlításnak vagy bemutatásnak látom, látnám értelmét: mi javult, mi romlott esetleg, mi változott és így bonyolultabb, milyen funkciók kerültek ki vagy be, stb.; és ez alapján bárki eldönti, hogy akarja-e kipróbálni vagy sem. De az, hogy "ratyi", sokat nem mond. Nekem spec semmi gond az óra-telefon viszonylatban... Akkor most hogyan legyen megítélve egy gyanútlan vevő részéről...? Érteni vélem, hogy nem ilyen lovat akartál, de... na... -
justmemory
senior tag
válasz
Badboys #1897 üzenetére
Én most figyelem, majd 1 hetet ki fogok átlagolni. Én ugye tegnap este (18 óra) töltöttem föl 93%-ra, úgy végeztem el a teszteket, telepítettem a frissítést, majd újabb teszt (geekbench, leslien kérésére), aztán használtam úgy, mint máskor. Jelenleg 24%-on áll úgy, hogy a tegnapi nappal a frissítést követően kvázi kinullázta az akksiadatokat, tehát 18 órától van adat. Tegnapi napra ez jelent 3 óra 27 perc képernyőidőt, mai napra 44 percet, és így áll 24%-on még.
-
-
válasz
Badboys #1868 üzenetére
Az alap s21 egyébként nem kicsit jön drágábban az s20 FE-nél, szóval nem várok gyors árlecsapást. Ráadásul az tudtommal exynos-os lesz 5g kivitelben is, amiről majd bizonyítania kell a samunak, h nem egy akksizabáló hulladék (reméljük tleg nem az).
-
-
leslien
nagyúr
válasz
Badboys #1619 üzenetére
Szerintem neked nincs is semmilyen telefonod csak bizonyos oldalakra jársz unaloműzés okán. Vissza küldtél 2 db. 5 G samut ha egyáltalán vissza küldtél valamit is.
igazad van befejezem mivel nincs ilyen készülékem...
nekem ilyen van, vannak...sajnálom, h nincs a 5G külön .. csak azért azt se felejtsük el , h vkinek van pénze az 5G re és itt tud kérdezni...
-
Vyndree
őstag
válasz
Badboys #1595 üzenetére
Nem fogod tudni meggyőzni róla, add fel.
Mondjuk azért mert megszűnt még a garancia élhet, bár nem tartom valószínűnek tök mindegy mit mondtak a szervizben. Majd ha baj lesz kiderül, hogy mégse volt olyan olcsó. Nem rendelnék ilyen cégtől 180 ezer forintért, de még 1800Ft-ért se.
-
samu74
addikt
válasz
Badboys #1564 üzenetére
Elhiszem hogy van gond az appal,bár nem értem ha gyári(samsung) app akkor hogy fizetős? Általában azok az appok fizetősek amiket valaki fejleszt és tesz közzé .
Jakesz nekem volt S7,ahhoz képest ez egy komolyabb cucc. Üzemidőben is meg kamerában sokkal komolyabb. 60 hz-en biztosan jó üzemidő lesz,bár nekem "megszerette" a 120 hz-et a szemem.
-
samu74
addikt
válasz
Badboys #1550 üzenetére
Van igazság benne amit írsz, de azért foglalkoznak a problémával is.Most itt gondolok arra hogy vagy 2 update jött a touch hibára is. Meg valamelyik külföldi portál oldalán olvastam ,hogy akinek az FE teloján probléma volt az érzékeléssel, annak a béta 11 telepítés után megszünt ez probléma. Szóval megy a fejlesztés/javitgatás a felszín alatt,csak kicsit lassan. Mondjuk az viszont bosszant hogy az S20 széria után nem erre a típusra jön az update közvetlen...
-
samu74
addikt
válasz
Badboys #1383 üzenetére
Samsung nyavaja a hálózatkezelés az tuti. Huawei jóval jobb ezen a téren, de az akkor se kellene ha ingyen adnák se.
Pláne GMS nélkül. Mondjuk a szolgáltató is legalább annyira saras ebben mint a samsung, pláne hogy verik a mellényt az 5G-re, aztán meg nézi a paraszt a 2G ugrálást...
-
-
FordFair
tag
válasz
Badboys #1324 üzenetére
Jól hangzik, akkor nem várok gyors megoldást, lehet, hogy böngésző-váltás lesz, de azért ez mégiscsak gáz...
Az sgw3 tervben van/volt pedig...
Bdanyy #1325
A többi google app-pal egyelőre nálam nincs gond -
-
Vyndree
őstag
válasz
Badboys #1279 üzenetére
Napi rendszerességgel használom az NFC-t. Pénztárnál feloldom a telefont, bekapcsolom az NFC-t, fizetek majd kikapcsolom az NFC-t és a telefont. Felesleges bekapcsolva hagyni mert ha nincs feloldva a készülék úgyse tudsz vele fizetni.
Rinocerosz: "az FE még istenes a sima S20 szériához képest. Nálam az S20 1 hétig bírta, ekkora egy kotvány szar üzemidő mint azon van", mondta egykor rendkívül intelligens topictársunk.
-
Vyndree
őstag
válasz
Badboys #1208 üzenetére
prohardver27: teszt nálam is rendben, nov 3.-án érkezett meg.
Badboys: rendeld meg ha nem hiteles, lesz 14 napod tesztelni, ha nem jó akkor visszaküldöd.
zsolez76: mivel ugyanannyiba kerül, nem befolyásol semmit.
lacko22: vowifi működik amennyiben a szolgáltatód támogatja (már az öregecske A6+ is tudta) az hogy alapból vagy állítani kell rajta azt nem tudom, erről a szolgáltatód majd tájékoztatni fog.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Tovább csúsztatja az 1,4 nm-es node-ját a Samsung
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Windows 10
- Sugárhajtómű ihlette a Zalman CPU-hűtőjét, de nem az üzemzaj tekintetében
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- több EIZO EV2456 FlexScan 24" 1920x1200 16:10 IPS fekete több jelenlegi ár: 170.000.-!!!
- Eredeti Windows 10 / 11 Pro aktiválókulcs AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL!
- OLCSÓBB!!! DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest