Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz wildpig #100 üzenetére

    Én csak azért nem hiszek neked, mert 5-6 éve nem láttam normálisan működ AA-t, csak olyan post-process szűrőket, amik mindent elmaszatolnak a képen, de attól még sokszor ugyan úgy látni az élek recéit is, csak azt is kicsit tompábban (ahogy minden mást is csak úgy), vagy persze 4x SSAA-t, de az 4k-val halál minden kártyának (16k-ban kéne renderelni).

  • janos666

    nagyúr

    válasz Abu85 #94 üzenetére

    Tudom, hogy nem csak ez a baj.

    Próbáltam a játékot 290X 4Gb-al, RX480 8Gb-al és Geforce 1070 8Gb-al is. Kb. ebben a sorrendben volt egyre elfogadhatóbb. Ugyan így kapcsolgattam ide-oda pár dolgot a menüben/konzolban (erre használtam el 8 órát a 10 órás trial-ból :D). Az egyik legbiztosabb pont volt, hogy mindhárom kártyával "begerjedtek" az áttetsző dolgok TAA-val.

    Nézz meg egy egyszerű holo-kilincs/ajtónyitó animációt, amin szaladgálnak a fehér kis pöttyök: megszűri temporálisan az animációt, amitől statikus és hézagos lesz. Vagy beszélgess az emberi formájú hologrammal. Az is dinamikus, áttetsző cucc, és azt is "megszűri" keményen, olyan lesz mint egy olvadt fagylaltszobor. De majdnem minden ilyen, ami áttetsző, ha rámászik a TAA és/vagy DoF.
    A "legjobb" pedig szerintem az, mikor valamit elmaszatol a DoF, és ráhúzza a fejére a tésztaszűrőt a TAA, az már haláli pixelháború.

    Hihetetlen, hogy még konzolparanccsal sem tudom letiltani a DoF-ot, pedig ízlés szempontból szimplán utálom, ráadásul szerintem sok látványos baki a DoF-ból ered: akár közvetlenül (mikor olyat is elmos, amit nem kéne, vagy épp kihagy foltokat, mint pl. a sisakok üvege), akár közvetve (mikor valami förmedvény születik a különböző effektek szuperpozíciójából).

    Mondjuk azt sem értem, hogy a motion blur-t miért csak a konzolból tudom kilőni, az is őrület: eleve utálom, és mikor ilyen egresszív, hogy finom egérmozgástól is azonnal "elolvad a képernyő", még szédülök is tőle.

    De végül is a GTX 1070-el, AA nélkül, konzolból kilőtt blur-al már élvezhető, mert szerencsére nem vagyok epilepsziás (nagy ritkán elkezd színesen villogni a kép cut-scene közben -> ilyet viszont a Radeon nem csinált :U).

  • janos666

    nagyúr

    Aztán a globális főmelegedést az megó'dja-e? Vagy legalább az afrikai éhezést...?
    [Bocs, csak a hangzatos cím ezt hozta elő belőlem.]

    A TAA érdekes most a Frostbite3-ban. Legutóbb a MEA-ban próbáltam ki. Első ránézésre jónak tűnt ("végre egy post-process AA, ami tényleg simít éleket, de nem mossa szét túlzottan az egész képet", gondoltam én, úgy egy óráig...) aztán nagy nehezen rájöttem, hogy az csinál moslékot sok áttetsző "dologból" (ezek többnyire gondolom shader effekteken alapulnak, nem textúrákon, de a fene tudja, ehhez nagyon amatőr vagyok), illetve még tovább "gerjeszti" azt is, amit a kikapcsolhatatlan (!:(((!) DoF effek kent el, ami úgy már őrület hülyén nézett ki ("kipixelesedett", totál HALO 1 hangulata volt néha a jelenetnek).

Új hozzászólás Aktív témák