- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rive
veterán
válasz
#54625216 #86 üzenetére
Ha a döntéshozók azt látják, hogy az önvezetés engedélyezésével mondjuk évente 30%-al kevesebb ember hal meg
vs.
Ha a döntéshozók azt látják, hogy ... covid vakcinákkal ... mondjuk évente 30%-al kevesebb ember hal meg...
Nem lesz ez ilyen egyszerű. Sosem volt az.
Én is úgy gondolom, hogy a megfelelő képességű önvezetés előbb-utóbb meg fog magának teremteni alkalmas jogi keretet, de ehhez lesz nem egy, nem két évtized késleltetés -
Rive
veterán
válasz
#56573440 #83 üzenetére
...a gyártó teljes felelősséget vállal a termékére anyagi és büntetőjogi értelemben is...
Ez így ebben a formában biztos, hogy nem fog megtörténni. Egyetlen gyártó se fogja felvállalni az esélyét sem a szokásos túlduzzasztott kártérítési pereknek.
Valószínűbb valami új jogi keret kialakítása, esetleg biztosítók bevonásával.
-
Rive
veterán
válasz
#54625216 #80 üzenetére
Az egész kérdés nem úgy merül fel, hogy hány %-os az FSD
A százalék úgy merült fel, hogy mennyire térnek el egymástól a megoldások.
Ha az FSD-k elérik azt a szintet, amikor ugyanannyi autóra és vezetett kilométerre vetítve bizonyítottan jobbak a baleseti statisztikáik, mint az emberi vezetőknek, akkor nem lesz racionális oka, hogy ne engedélyezzék őket.
De, akkor is lesz még egy nagyon racionális és eléggé nehezen kezelhető ok, mégpedig pontosan a felelősség kérdésköre.
-
Rive
veterán
...ha jól értelek...
Nem jól értesz. Arra akartam rávilágítani, hogy egy valamennyire jól működő önvezető rendszert összehozni 'bárkinek' megy (90%). Utána ezt a valamennyit feljebb tornászni már arányosan sokkal komolyabb meló, de látható difi korlátos marad: annál korlátosabb, minél jobb egy rendszer.
A Tesla kétségtelenül összerakott valamit. A többi gyártó is összerakott már valamit. A 'lényeges különbségek', ahogy fogalmaztál, már egy korlátozott tartomány.
-
Rive
veterán
Azért a Mercedes eseténél a törvényi korlát és a technikai nem biztos hogy távol áll egymástól.
A fejlesztőműhelyek között nincsenek túl nagy különbségek, a lehetőségeket a szenzorok és a számítási kapacitás nagyban behatárolják. A nagy difit az adja, hogy mit mernek ténylegesen kiengedni az utcára, mennyi tesztelés után. És ebben a Tesla szerepe most nem az úttörő, hanem a rosszfiú aki miatt megb@sszák az egész iparágat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Léghűtés topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- BestBuy topik
- Házimozi belépő szinten
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 14 5G
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Seasonic 520W
- Bomba ár! Dell Latitude 3550 - i5-5GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Enermax 650W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest