- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rive
veterán
Azért a Mercedes eseténél a törvényi korlát és a technikai nem biztos hogy távol áll egymástól.
A fejlesztőműhelyek között nincsenek túl nagy különbségek, a lehetőségeket a szenzorok és a számítási kapacitás nagyban behatárolják. A nagy difit az adja, hogy mit mernek ténylegesen kiengedni az utcára, mennyi tesztelés után. És ebben a Tesla szerepe most nem az úttörő, hanem a rosszfiú aki miatt megb@sszák az egész iparágat.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Rive
veterán
...ha jól értelek...
Nem jól értesz. Arra akartam rávilágítani, hogy egy valamennyire jól működő önvezető rendszert összehozni 'bárkinek' megy (90%). Utána ezt a valamennyit feljebb tornászni már arányosan sokkal komolyabb meló, de látható difi korlátos marad: annál korlátosabb, minél jobb egy rendszer.
A Tesla kétségtelenül összerakott valamit. A többi gyártó is összerakott már valamit. A 'lényeges különbségek', ahogy fogalmaztál, már egy korlátozott tartomány.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Rive
veterán
válasz #54625216 #80 üzenetére
Az egész kérdés nem úgy merül fel, hogy hány %-os az FSD
A százalék úgy merült fel, hogy mennyire térnek el egymástól a megoldások.
Ha az FSD-k elérik azt a szintet, amikor ugyanannyi autóra és vezetett kilométerre vetítve bizonyítottan jobbak a baleseti statisztikáik, mint az emberi vezetőknek, akkor nem lesz racionális oka, hogy ne engedélyezzék őket.
De, akkor is lesz még egy nagyon racionális és eléggé nehezen kezelhető ok, mégpedig pontosan a felelősség kérdésköre.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Rive
veterán
válasz #56573440 #83 üzenetére
...a gyártó teljes felelősséget vállal a termékére anyagi és büntetőjogi értelemben is...
Ez így ebben a formában biztos, hogy nem fog megtörténni. Egyetlen gyártó se fogja felvállalni az esélyét sem a szokásos túlduzzasztott kártérítési pereknek.
Valószínűbb valami új jogi keret kialakítása, esetleg biztosítók bevonásával.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Rive
veterán
válasz #54625216 #86 üzenetére
Ha a döntéshozók azt látják, hogy az önvezetés engedélyezésével mondjuk évente 30%-al kevesebb ember hal meg
vs.
Ha a döntéshozók azt látják, hogy ... covid vakcinákkal ... mondjuk évente 30%-al kevesebb ember hal meg...
Nem lesz ez ilyen egyszerű. Sosem volt az.
Én is úgy gondolom, hogy a megfelelő képességű önvezetés előbb-utóbb meg fog magának teremteni alkalmas jogi keretet, de ehhez lesz nem egy, nem két évtized késleltetés/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Rive
veterán
válasz #56573440 #101 üzenetére
... amikor a személyszállítás FSD módban eléri kocsiknál a 0.00003%-ot...
És ez különösen amiatt nehéz ügy, ugye, hogy az 'úttesten közlekedők' az a macskáktól az öngyilkos hajlamú fogalmatlan őrültekig terjed.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...