Új hozzászólás Aktív témák
-
,,Na most fel akarsz húzni, vagy azt kell mondjam, tán te vagy a nehéz észjárású..."
Nem akartalak felhúzni, te húzod fel magadat és sértegedet a másikat, csak mert nincs igazad. Se baj, további jó dértegetést és beszólogatást.,,HP növelés valószínűleg akkor szükséges, ha túl sokszor ölsz 1-2 csapásra középszar sebzésnél is. De is menjünk bele, matek..."
Ebbe se mennék bele mert megint csak sértegetsz... Igen ezt magyarázod adjunk több hp-t a moboknak öljük tovább. Sebezzenek jóval nagyobbat, hogy 0 gearral többet haéjunk. A játékban nem ez volt a hiba, hanem az hogy régi és nincs kifejlesztve, egy idő után uncsik a küldik stb. Nem jó dologgal kezdtél érvelni. Mindegy.,,Én már zártam volna, de ilyen hozzászólásokra nem állom meg, hogy ne reagáljak..."
Nem tudod megállni, mert nem adtam neked igazat? Ja és igen te azzal zárod, hogy le gyp-ztél mindenkit, akinek tetszik a D2, leszólsz, hogy nehézfelfogású vagyok és számodra ezzel van befejezve... Ja értem... Nem muszáj megjegyzéseket tenni és nem fog senki reagálni a te hsz-re, ne aggódj!! Üdv, további kellemes hétvégét!! -
Sirandrish
legenda
Igazából mivel azért két ugyanolyan karaktert nem csináltam így mindig a normal fok volt az ismerkedési fázis.
Igaz, tényleg kevés kihívás van benne de legalább van időm átlátni hogy kb mit is tud a karakterem..
Ráadásul mivel már tudom hogy mi hogy merre meddig így ha nagyon akarok szinte át tudok rohanni az egészen..persze ez nálam soha nem állt fent mert én mindig meg akartam csinálni mindent
Ha meg nehezebb fokon akarok/akartam játszani akkor előveszek egy olyan karit ami már hellt is megjárta és neki futok újra a hellnek.."értelmetlen, nem kell hozzá semmi, csak nyomkodni összevissza"
Nagybátyám azért nem szereti mert kicsi a karakter és nem látni szinte semmit
-
Sirandrish
legenda
-
Sirandrish
legenda
"Azért nevezek valakit idiótának, ha erre a tutorial módra, mondjuk D2 esetén, ilyen mértékben van szüksége"
Milyen mértékben? Hogy ki akarják tolni normalon is? Vagy legalábbis nem tüntetnek ellene? fuudelowok..A Diablo első és második része is nagyon jó működött a tutorialnak nevezett normal fokozattal együtt, (és te vagy az első akitől azt olvasom hogy emiatt elégedetlenkedik) így valószínű hogy a harmadik is fog.
És abban is biztos vagyok hogy aki megvette az első és a második részt azoknak legalább a 95%a megveszi a harmadikat is.
Szóval én még mindig azt mondom hogy ha neked a normal fokozat ekkora fájdalmat okoz akkor nem kell játszanod ezzel a játékkal.
-
Sirandrish
legenda
"Csak akkor minek egyáltalán megszólalni"
Természetesen megszólalhatsz..és a véleményedet is elmondhatod..ami egyébként szerintem már meg is történt, csak nem kell ugyanazt 12szer leírni...szerintem."És nem vagyok róla meggyőződve, hogy illedelmesen mosolyogni kell mindenkinek, aki utálja, hogy manapság csak az idióták számítanak fogyasztónak"
Nem kell "illedelmesen mosolyogni"..ezt senki nem mondta.
Azt viszont nem értem hogy miért nevezed idiótának azt aki mondjuk szeretne előbb belejönni a játékba, illetve aki szeretné kiismerni az adott kasztot és a játék adta lehetőségeket mielőtt komoly kihívások elé néz, nem csak az a cél hogy "start game->megyek->halok mert nehéz jajdejó->megyek balról->halok mert fingom sincs mit tud a karakter->megyek jobbról->halok mert azt se tudom milyen karaktert indítottam->megyek hátulról nyersz puff vége jössz a forumba hogy ffuuu..megvan hellen..nem volt nagy show".Ha te erre vágysz akkor ez nem a te játékod..szerintem a Blizzardot sem bassza földhöz ha esetleg nem veszed meg a játékát és neked sem lesz olyan érzésed hogy nem kellett volna kiadni ezért a játékért X ezer forintot mert hogy egy szar..
-
Wolverine
félisten
Nézd, a normál = tutorial kb. egyenlő azzal, ami az MMO-kban a szintezés; ismerd meg a karaktert, az ellenfelek alapvető típusait stb. Ez kikerülhetetlen, mert a designerek így alkották meg a játékot. Két dolgot tehetsz: vagy kihagyod a játékot és keresel olyat, ami (jobban) megfelel az igényeidnek, vagy együtt élsz az általad hibának tartott döntéssel és átvágod magad a contenten, ahogy azt a designerek kitalálták.
-
Sirandrish
legenda
"Kár, nem örülök neki, hidd el."
Ennyi...nem kell ezt csűrni csavarni.
Felesleges érveket felhozni...neked nem tetszik másnak meg igen..Én még mindig azt mondom hogy nem baj az ha a játék ad időt a kiismerésére...főleg hogy elég sok újítás lesz benne az előző részekhez képest..
-
Sirandrish
legenda
Akkor most már így 50-80K karakternyi sárdobálás után eljutottunk végre oda hogy nem fogsz játszani a játékkal?
Csak mert az addig rendben van hogy nem tetszik a játék, vagy legalábbis egy nagy része.. az is ok hogy elmondod a véleményedet de az hogy már a 30. hsz óta folyamatosan erőlteted rá a véleményed mindenkire, az már kicsit fárasztó..Miért is baj pl hogy a játék legkönnyebb fokozaton, (milyen meglepő) könnyű lesz?
-
Wolverine
félisten
Tudod, miért nem jó az általad kitalált átjárhatatlan elkülönítés? Mert maximum a játékosok 5%-a hardcore (de inkább kevesebb), a többi casual a mai világban - egy HC-knek készített játék általában bődületes bukás szokott lenni. A normál szint a tutorial, amelyben megkapod a skilljeid nagy részét és megtanulod azokat használni is. Erre még a profiknak is szüksége van, mert minden játék más, és épp ezért bele kell szokni a körülményekben, és ki kell alakítani a saját stílusodat.
Ja igen, és ha már hiányolták: a Diablo annyira RPG, mint a Battlefieldek vagy a PostalSemennyire.
TavariS85: hmm, lehet, hogy keverem a dolgokat egy kicsit
Ilsyde: ó, dehogynem fogja tudni a kliens, hogy külön programmal makrókat használsz
A kliensben lesz egy programkomponens, amit a WoW-ban Wardennek hívnak: ez gyakorlatilag egy spyware, ami figyeli a rendszered, és jelenti a Blizznek, hogy nem engedélyezett külső programot használsz. Mit gondoltál, hogy szűrik majd ki a botozókat?
-
,,Miért kínozzák" Neharagudjatok ez már számomra csak dráma, meg szappanopera. Elhiszem, hogy neked nem tetszik, de akkor miért vágysz arra, hogy karakterenként (ha egy adott skill pontot elnyomsz) elöről kezdjed az egészet? Komolyan egyik szavad üti a másikat. Meg a Diabloba ha nagyon nehezet akarsz ott a HC mód nem értelek továbbra sem sajnos. A normál fokozat kell, szép lenne, hogy lvl1 -től szembe jönnének veled Hell fokozatú lények. Nem tudom mit akarsz?
Egyik játék gyártónak sem az a célja, hogy a játékát kizárólag olyan emberek vegyék meg akik hajlandóak napi 8-10 órát ülni a gép előtt. A játék idő felét pedig arra szánni, hogy alaposan kitanulmányozza a játékot és ha belép, már élből tisztában legyen mindennel. Sőt még a küldetéseket is kivülről tudja, mert videon, meg bétán már előre betanulta. Nem csak a gép őrültekből áll a világ. Igenis vannak emberek akik elmennek megvesznek egy játékot (mert az elöző rész tetszett neki) és kb. fingja sincs arról, hogy milyen az új játékban a rendszer. Ezt tudod hogy hívják? Újdonságnak! Mivel az elején van a játéknak így örül, hogy fokozatosan vezeti be a nehézségekbe. Ezzel csak arra akartam kitérni, hogy ne legyen már gyp-s az aki nem annyira, vagy kevésbbé tájékozódott egy játékban az elején, ez annyire szemétség. Sőt messzebbre megyek míg egy HC gamer megcsinál 2-3 karaktert, föl geareli indít egy újat és összetalálkozik egy olyannal aki még csak akkor vette meg a játékot? Akkor az dögöljön meg, mert nem állt szándékában mindjárt 2 hét alatt végig vinni...?? Azt ne várja senki, hogy csak és kizárólag az elkötelezett playereknek fognak játékot készíteni, mert abból nem fognak megélni. Az pedig jelenleg nem megoldható, hogy külön csinálnak a fanatikusoknak is játékot. Lehet az lenne a jó...
-
frame>24
addikt
Vártam, hogy Wolverine szól, de akkor írom:
ez NEM a klÁsszikus értelemben vett RPG. (nem is rpg: a legbonyolultabb dialógus-opció kb. az "OK"). Ez "hack-UND-slash." Nicht war?
Hogy az eredeti 1. rész milyen volt, abból ne induljunk ki, az volt az első próba.
A jócskán "csiszolt" 2. részben pedig a normal ugyanerről szólt, ~5nap alatt végigvitted kényelmesen, megszállottak nyilván fele ennyi idő alatt. Az csak egyfajta "bemelegítés" volt.
Nightmare-en kiderült, jól gondoltad-e a "buildet", hell-en meg befejezted/finomhangoltad.p.s.: pont azért könnyű az első szint, hogy relatív gyorsan kipróbálj egy alapvázat az adott karakterhez. Egyszerűen ide nem jók az Oblivion/Skyrim/stb. játékokhoz elvárt alap-tételek.
-
TavariS85
csendes tag
Értem hogy alapvetően mi a bajod a változtatásokkal, röviden megfogalmazva túl casual-esítve lett a játék(de szépen hangzik
)
Elsőre én is ezt gondoltam, majd rájöttem hogy minden inkább a kompetitív játékélményt szolgálja, de a Blizzardnak sikerült ezt jól álcáznia és elhitetnie a hétvégi játékosokkal hogy egyszerűsítették a játékot az ő igényeikhez alkalmazkodva. Ez igaz is normal szintre, ami a Blizzard szerint nagyon egyszerű lesz, kizárólag az a célja, hogy azok a játékosok akik még soha nem diabloztak megtanuljanak játszani a játékkal, megismerjék a spelleket, ezek hasznos kombinációit valamint tapasztalatot gyűjtsenek a nagyobb kihívásokhoz (nightmare, esetleg hell). Magyarul a hozzád hasonló rutinosabb játékosok röhögve fognak végigmenni normalon. Ettől még nem kell falramászni, mert pont miattad (miattunk) találták ki az inferno fokozatot, ami olyan lesz mint az überezés (über Tristram, aki nem hallott róla és érdekli azok guglizzák ki), csak végig az egész játékon és ráadásul jóval nehezebb az überezésnél is...
Na és itt jön be a fentebb említett kompetitív mivolta a játéknak: oda 4 ember kell, mert egyedül vért fogsz hugyozni (persze az abszolút elérhető legjobb gearrel egy pro játékos egyedül is meg fogja tudni csinálni, de a legjobb cuccok és a legmagasabb szintű rúnák kizárólag infernon esnek, tehát mikor először/másodszor/harmadszor/stb. mész oda még biztos nem lesz meg a legjobb item semmiből sem...).
Ezért haverokkal/ magyar szobából másokkal/random arcokkal (igen, lesz random mód is mint pl. sc2-ben 4v4 random) összeálltok és egymáshoz igazítjátok a karakterek képességeit, próbáljátok kiválasztani kinek milyen stílushoz illenek a legjobban a felszerelései rúnái stb. majd együttesen nagyon jó csapatmunkával megpróbáljátok átverekedni magatokat a mobokon, ahol a leggyengébb is 61. szintű lesz(mivel a max szint 60 még a kiegek előtt, ezért igen, valóban erősek lesznek).
Másrészt a 6 aktív skill és 3 passzív sokféle kombinációt eredményezhet, ezek a különböző rúnák még nagyon sokat változtatnak, van olyan támadó skill amiből a rúna egy védekező spellt kreál, illetve ezeregy különböző buildet eredményez.
A pvp meg elvileg periférián van a Blizzard állítása szerint, de ez a slotos rendszer az alapja a kompetitív aréna játékoknak(dota,lol,hon), ezért én 100%-ig biztos vagyok benne hogy a pvp a játékosok nyomására egy idő(és bizonyos balanceolás után ami a "kampányt" nem fogja érinteni) versenyszerűen játszott mód lesz.
ui:
1. harc közben nem lehet skilleket váltani, a legegyszerűbb megoldani ha cooldownos lesz, a legutolsó támadás után mondjuk 2 perccel lehet változtatni a skilleken, de a városban azonnal resetelődik a cooldown, ezzel mindent megoldottak
2. skilleken cserélni a slotokban ingyenes lesz, de a rúnákra úgy néz ki lesz megkötés, belerakni egy skillbe ingyenes lesz, de utána "megjegyzi" hogy melyikben volt benne, és másikba csak akkor teheted bele ha "reseteled" a rúnát, ehhez valószínűleg egy recepet fog kelleni ami nagyon nem lesz olcsó, tehát érdemes lesz több rúnát is tartani( na meg könnyen változtathatsz úgy a buildeden hogy pl 3 crimson fog kelleni) -
Wolverine
félisten
Perpill. erre nem tudok válaszolni, mert nem olvastam bétás leírást pár napja, és nekem nincs kulcsom. Viszont az biztos, hogy a játékstílusodhoz igazíthatsz mindent a megfelelő rúnák kiválasztásával: ha AoE-zni akarsz, lesz rá rúna; ha azt szeretnéd, hogy a skilljeid mindegyike kétféle schoolban sebezzen, lesz rá rúna; ha azt akarod, hogy stunolsz minden ellenfelet és közben lefaragod a hp-ját, arra is lesz rúna... és a szintet megtartó rúnacsere valószínűleg - a droprate-től függően - nem lesz olyan könnyű.
-
,,nekem ez a streamline-osítás (nehogy valaha valami hátrányos legyen) nem tetszik játékoknál. Ha belegondolsz, a D2 időtálláshoz nagyban hozzátartozott, hogy nem csak annyi karaktert csinálhattak a hardcore emberek, mint ahány féle osztály volt. "
Értem, de ezt ma már nem azzal oldják meg, hogy csinálsz másik karaktert, hogy végig menjél ugyanazon a küldetéseken meg pályákon újból és újból, hanem kiadnak egy új kieget. +szint, karakterek, esetleg map stb... Szerintem jobb megoldás és ha nem előfizus akkor árban se olyan vészes.
-
Alg
veterán
Közelítsd meg más oldalról:
Van 8-10 ismerősöd, akikkel szeretsz rendszeresen partyban játszani, de van, hogy senki nincs fent, és random partyt szeretnél. Bemész az adott partyba a babival, és szólnak hogy hé, ami most van a dobálós nem jó, tank vagy CC kellene. Ekkor szépen előveszed a shared stash-ből a hozzá való cuccokat, átállítod a skilleket és hajrá.
Nem kell kilépni, hogy "bocs, olyan karim nincs"
-
Wolverine
félisten
Van építés, de azt a gearrel és a rúnákkal valósíthatod meg - utóbbiak ugyanis módosítják a skillek működését is. Illetve az egyediséged jelenti az a választás is, hogy melyik 6 aktív és 3 passzív skilled választod ki a sok közül.
Kanczy: ne aggódj, nem te vagy az egyetlen, aki szerint a Diablo végigjátszhatatlan unalmas grindfeszt
-
Sirandrish
legenda
"Ha engem kérdeznek, én el akarok akadni ha valamit elcsesztem."
Megint más elakadni és más 14szer újrakezdeni a játékot mert meg szeretnél nézni egy skillt, aminek a módosítása nem áll módodban.."Avagy, miért örülnék ha nyerek, ha garantált hogy nyerek?"
Nem garantált hogy nyersz csak ha esetleg 1-2 skill átvariálásával képes vagy X-Y bosst leölni aki amúgy nem akkor van rá módod és nem kell elölről kezdeni..
-
Tudsz majd a karakteren változtatni. (Runakkal tudod erősíteni a skilledet) Mint wowba a glyphekkel. Speciális képességekkel ruházhatod fel a képességeidet. Azzal a különbséggel, hogy D2-ben a runák igen ritkák voltak. Tehát én úgy értelmezem a skill váltást. Ha találkoznál egy cold resistes, vagy magic resist-es mobbol, vagy elittel, akkor ne legyen már az, mint D2-ben, hogy állsz, mint répa a lakodalomba és nem tudsz tovább menni... Haza tp, skillt váltasz arra a kis időre, míg leölöd. A fő skilljeid úgy is azok lesznek amire a runákat be állítottad.
(#67) ddekany: Nem értem a fölfogásodat, az a kihívás, hogy 500. sikerül csinálnod egy jó buildet? Nem jó ,,Re talentelni" mert elrontja a játékot? Ezt marhára nem értem
. Bocs akkor most neked a Wow is rossz játék?
-
rt06
veterán
imho nem fog az ertelmesebb jatekos rovasara menni, csak most nem vegervenyesen, attributumpontokkal allitod be a karaktered, hanem az equip-bol jovo bonuszok segitsegevel (szoval a testreszabasi lehetoseg megmarad)
viszont nem tudom, te hogy vagy vele, de nekem az nem motivacio, hogy egy elcseszett konstrukcio miatt kell ujra es ujra ugyanazt csinalnom (mindig ujrakezdeni), mikor csinalhatnek mast is (haladhatnek tovabb)
-
Malachi
veterán
"Ez a mostani a skill rendszer abszolút butaparaszt optimalizáltnak tűnik nekem, az értelmesebb játékosok rovására..."
érdekes kiegészítés ehhez, most olvastam a másik hírt, miszerint kontrollerrel jobban, könnyebben lesz irányítható, mint egér+billentyűzettel. persze NEM azért, mert már nekik is a konzol a fő csapásirány. hogyne. legalább lenne bennük annyi gerinc, hogy kimondják és kész.
-
frame>24
addikt
Viszont micsoda?!
Automata attrib.-pont allokáció lesz...EZ nekem új. (gyanús volt a videón ott a szintlépés)
Ezt találtam róla neten:
"A very controversial change to the Attribute system is that the player no longer has the freedom to assign attributes points to the attributes on leveling up. The stats are automatically increased, although the exact mechanics are not known, it cannot be said to be a random increase in stats. It is possible that the stats are increased by how much the player is dependent on those attributes."nyugtassatok meg, hogy EZ miért jó? Mer furcsa.
-
Sirandrish
legenda
"semmi visszafordíthatatlan döntést nem kell soha hozni?"
Szerintem ez tök jó így..
Mármint én pl utáltam hogy nem lehetett visszavenni a skillpontot ha egyszer elnyomtad..
Főleg ha véletlenül félrenyomtál, vagy rosszul értelmezted a skillt...vagy csak szimplán kíváncsi voltál hogy ez meg az mit tud..nem nézhetted meg mert akkor az a pont bukó.. -
rt06
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- PlayStation 5
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- E-roller topik
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- IBM PS/1 2168-552 486SX-25
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 Prémium
- Eladó ÚJ csak bontott állapotban lévő Xiaomi Redmi 13C 4/128GB / 12 hó jótállás
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest