- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Már készül a rajtra a Xiaomi 15T Pro
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
-
ddekany
veterán
válasz
CsigaGyilkos #167 üzenetére
"Nem tudod megállni, mert nem adtam neked igazat?"
NEM! Mert az érveid hibásak, avagy olyanokat adsz a számba amit nem mondtam. Tudod van olyan, hogy valami logikailag hibás és kész, nem ízlés kérdése. Ha nem figyelsz, vagy nem tudsz figyelni, akkor ne irkálj, főleg ne mindig úgy, hogy neked áll feljebb. Na, most akkor elmondhatod, hogy hogy megsértettem, meg mindenkit, nem érdekel tovább.
-
,,Na most fel akarsz húzni, vagy azt kell mondjam, tán te vagy a nehéz észjárású..."
Nem akartalak felhúzni, te húzod fel magadat és sértegedet a másikat, csak mert nincs igazad. Se baj, további jó dértegetést és beszólogatást.,,HP növelés valószínűleg akkor szükséges, ha túl sokszor ölsz 1-2 csapásra középszar sebzésnél is. De is menjünk bele, matek..."
Ebbe se mennék bele mert megint csak sértegetsz... Igen ezt magyarázod adjunk több hp-t a moboknak öljük tovább. Sebezzenek jóval nagyobbat, hogy 0 gearral többet haéjunk. A játékban nem ez volt a hiba, hanem az hogy régi és nincs kifejlesztve, egy idő után uncsik a küldik stb. Nem jó dologgal kezdtél érvelni. Mindegy.,,Én már zártam volna, de ilyen hozzászólásokra nem állom meg, hogy ne reagáljak..."
Nem tudod megállni, mert nem adtam neked igazat? Ja és igen te azzal zárod, hogy le gyp-ztél mindenkit, akinek tetszik a D2, leszólsz, hogy nehézfelfogású vagyok és számodra ezzel van befejezve... Ja értem... Nem muszáj megjegyzéseket tenni és nem fog senki reagálni a te hsz-re, ne aggódj!! Üdv, további kellemes hétvégét!! -
Tim82
félisten
a Blizzardnál sem szégyen jó ötleteket lopni (Dead Space - szétrobbanós dagizombi
Nem akarlak elkeseríteni, de akkor a Dead Space alkotói lopták a dagizombi ötletet a Blizzard-tól, ugyanis a Diablo 2-ben ugyanez a dög, ugyanilyen külsővel/tulajdonságokkal már szerepel (Act IV).
Bár ha szigorúan vesszük, a robbanós zombi ötlet eredetileg a Myth-sorozatból van (első rész: 1997), ahol viszont nem rakat féregre szakadt szét a robbanás után, hanem a pukkanása sebezte/paralizálta a közelében lévőket.
-
frame>24
addikt
válasz
Sirandrish #163 üzenetére
-
frame>24
addikt
Még mindig ezen megy a vita?
Akkor íme e heti filmajánlónk!Menjetek már kirándulni, vagy valami, még szép az idő
-
ddekany
veterán
válasz
CsigaGyilkos #158 üzenetére
"összefüggéstelen elméletei vannak"
Na most fel akarsz húzni, vagy azt kell mondjam, tán te vagy a nehéz észjárású...
"Nehezíteni már mindjárt normál módot azzal, hogy a mobok hp-ját növeljük??"
Egyrészt ennél jóval fontosabb, hogy nagyobbat/többször/pontosabban üssenek, mint valószínűleg igyekeztem is kifejezni. Másrészt, mitől lesz nehezebb tehát izgalmasabb egy ilyen játék, ha nem attól, hogy az ellenfél erősebb? Ehhez gyakran hozzátartozik a HP is növelés is, értelmesen. HP növelés valószínűleg akkor szükséges, ha túl sokszor ölsz 1-2 csapásra középszar sebzésnél is. De is menjünk bele, matek...
"Komolyan nem elég, hogy így is hosszú számára a normál mód, hosszabbítsuk meg még azzal is, hogy egy amúgy is könnyen legyőzhető mobot még tovább kelljen püfölni. "
Ezek szerint az egész szál lényegét nem érted... Az nem baj, ha 7 helyett 14 óra végigmenni a normalon, ha az a 14 óra nem alvajárás, hanem valami szórakoztatóbb, értsd., folyamatosan vannak kihívások, így tudsz örülni ha találsz valamit ami átsegít rajtuk, vannak rendesen kétesélyes csaták, adrenalin, stb. Utóbbi (nekem...) 14 óra szórakozás, előbbi 7 óra szenvedés. Pont azért utálom a Normalt, mert unalmasan könnyű, nem azért mert ez a heppem. Pont amiatt mertem megszólalni, hogy kár hogy elcseszik ezzel, mikor amúgy potenciálisan a legjobb rész lenne (mert, jönnek még az új skillek, vagy akár, mert nem ismered még a sztorit, jobban érzed még a hangulatot, stb).
"Ettől függetlenül a témát zárjuk szerintem."
Én már zártam volna, de ilyen hozzászólásokra nem állom meg hogy ne reagáljak...
És az a vicc, hogy ez az egész egy megjegyzésem volt a fő témám mellé (hogy lesz a skill átpakolás korlátozva), és azt hittem már-már evidens mit mondok, és nem lesz belőle ennyi vita... Lett. Az emberek szeretik, hogy kb. sértetlenek Normal-ban. Hát basszus, dögöljek meg ha értem miért, de hát akkor ez van.
-
Sirandrish
legenda
válasz
CsigaGyilkos #158 üzenetére
A mobok hp duplázása szerintem is halva született ötlet..nem lenne tőle nehezebb a játék csak hosszabb...
Esetleg ha nagyobbat ütnének..akkor az talán neki is megfelelne.. -
válasz
Sirandrish #157 üzenetére
Én pont azért nem is írok már ebben a témában. Látom, hogy nem fog ebben egyet érteni ddekan kollega és kész ennyi. Nincs ezzel baj én elfogadom, de összefüggéstelen elméletei vannak, bele akar kötni valamibe (ami neki nem tetszik), ez nem baj csak éppen nem érti, hogy az ő ötlete sem jó. Nehezíteni már mindjárt normál módot azzal, hogy a mobok hp-ját növeljük?? Komolyan nem elég, hogy így is hosszú számára a normál mód, hosszabbítsuk meg még azzal is, hogy egy amúgy is könnyen legyőzhető mobot még tovább kelljen püfölni. Nem tudom mi ebben a jó.
Ettől függetlenül a témát zárjuk szerintem. Én nem gondolnám, hogy ilyen egyszerű játék lenne a D3. Biztos lesznek benne új és elődjénél jóval kidolgozotabb megoldások. Ne értse félre ddekan kollega én sem értek egyet teljes mértékben a D2 megoldásaival, na de az egy 9-10 éves játék könyörgöm
. Kora miatt én sokkal elnézőbb vagyok vele. (Még valami, ha a blizz nem törölte volna a Paladinomat és a Sorcimat még most is szivesen leülnék vele néha játszani. De hogy azokat mégegszer előről kezdjem, na azt nem
.)
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #155 üzenetére
"de legalább van időm átlátni hogy kb mit is tud a karakterem..."
Te tudod... nszvsz annak átlátásra kell vagy 15 perc mivel nem vagy újonc, meg hát a normálisabb csaták mellett is jutna rá idő rendesen...
"előveszek egy olyan karit ami már hellt is megjárta és neki futok újra a hellnek.."
Hell-t egyszer végig járt karakter első néhány aktban 0 ellenállásba fog ütközni... Szóval kb maradnak neki run-ok (Baal, stb.), idő után azok is már inkább /players 8-ban, na meg az Über questek, ill. ahogy hallom D3-ban az Inferno nehézség. Hell-ben elölről kezdésnek kb. annyi értelme, mint a normal fokozatnak.
"Nagybátyám azért nem szereti mert kicsi a karakter és nem látni szinte semmit"
OK, akkor mára elfáradtam.
-
Sirandrish
legenda
Igazából mivel azért két ugyanolyan karaktert nem csináltam így mindig a normal fok volt az ismerkedési fázis.
Igaz, tényleg kevés kihívás van benne de legalább van időm átlátni hogy kb mit is tud a karakterem..
Ráadásul mivel már tudom hogy mi hogy merre meddig így ha nagyon akarok szinte át tudok rohanni az egészen..persze ez nálam soha nem állt fent mert én mindig meg akartam csinálni mindent
Ha meg nehezebb fokon akarok/akartam játszani akkor előveszek egy olyan karit ami már hellt is megjárta és neki futok újra a hellnek.."értelmetlen, nem kell hozzá semmi, csak nyomkodni összevissza"
Nagybátyám azért nem szereti mert kicsi a karakter és nem látni szinte semmit
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #152 üzenetére
Na, hát akkor itt is vagy kísérleti egérnek... Te mit élvezel a normál fokozatban, főleg miután már nem vagy rutintalan sem? És főleg, tényleg nem élveznéd jobban, ha nehezebb lenne?
Amúgy ja, Andi, egyeseknek a szikrázó skarabeuszok, és főleg... az aljas Duriel normálban is tud kemény lenni. Csak sajnos ezek a játék idő nagyon kevés százalékát teszi ki.
Amúgy ez, hogy kevesen panaszkodtak rá, hogy unalmas... Van aki körülöttem nem szerette a Diablo-t, és azt mondta rá, hogy mert unalmas (értelmetlen, nem kell hozzá semmi, csak nyomkodni összevissza). Szóval ki tudja, hány ilyen ember van, aki ezért eleve elfordult tőle. Ők persze nem fognak panaszkodni sem. A jól ismert önszelekciós mechanizmus...
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #148 üzenetére
"De azt érted hogy míg te feleslegesnek tartod a Normal fokozatot addig másik 100 ember meg örül neki"
Pont ezt nem értem, és ezért ez ingerel is rendesen. Gazdag lennék, bezárnék rakás embert laborba, és megnézném mit a ****** csinálnak és miért élvezik.
Mert ez tényleg túl könnyű. Meg nem arról van szó, hogy halljon mindenki halomra, csak hogy legalább azért vigyáznia kelljen magára az embernek, hogy ne halljon meg. Azt se mond, hogy egy teljes nehézségi fokozat kell ahhoz, hogy beletanuljon valaki. Amúgy ez nem Diablo-specifikus jelenség... Torchlight dettó, a normál (tehát az alapérzelmezett, a javasolt) nehézségen. Sacred is. Mintha ha a célközönség 8-10 éves körüli lenne. Fel nem fogom. Ennyire ostoba és elpuhult nem lehet az átlag játékos... vagy de, és akkor megijedtem.
Na, hát én már nem tudok ehhez többet hozzátenni.
-
Ghoosty
őstag
válasz
Sirandrish #145 üzenetére
Lustaság?! Szerintem lustaságról csak munkával kapcsolatban beszélhetünk. Olyan nincs, hogy valaki lusta szórakozni. Valószínűleg azért húzatja magát, mert a normál nem szórakozás. Ha élvezetes lenne, csak "divat" lenne a magasabb szintű karakter, sokkal kevesebben élnének vele.
Megint a d2-es emlékeim jönnek elő, amit én csak szingliben játszottam, néha /players módosítóval, de amint elértem a hell-t, (nem csupasz karakterrel), sokkal nehezebbnek éreztem, mint a normált, sokkal több olyan szituáció volt, amit normálon simán túlélsz, hellen belehalsz. Ez kihívás volt. Mindegy, hogy adják hozzá a karaktert, vagy húznak, egyszerűen a balansz olyan, hellen hogy nehezebb.
Az, hogy hell elejére alkalmas karaktert kezdesz, még nem jelenti, hogy űbercuccban lesz. Olyanba kell adni, ami elég az elejére, de ha nem talál jobb felszerelést, akkor act2-t már csak mazohisták való legyen.
Amazonnal, volt, hogy elakadtam, mert nem találtam megfelelő íjat, így 1-1 mob megölése is hosszadalmas kite volt. Ez már a másik véglet volt."Te örülsz neki ha meghalsz és ezáltal kihívást találsz a játékban, én inkább rákészülök és a lehető legkevesebb halállal oldom meg."
Egyikönk se azt mondja, hogy kötelező legyen a szenvedős mód, csak valahogy át lehessen ugrani a tutorialnak szánt dolgot, vagy lehessen valahogy nehezíteni.
-
Sirandrish
legenda
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #145 üzenetére
"Szerintem szimplán lusták az emberek."
Háááhááát... inkább pont ezért van a kazuárosodás, mert lusták az emberek. Mármost, az igaz, hogy nem akkora kihívás ha huzatja magát az ember, vagy ha lehetne nm-en indítani, csak a fontos kérdés, hogy milyen jellegű kihívás az, amit ezzel megúszol. Jelen esetben ez az unalommal/elalvással való küzdés kihívása. De igazad van, az is egy kihívás...
csak esetleg sokan más jellegű kihívásra vágynak. Mint kemény csatákra, ahol érzed, hogy fejlődött a karaktered, mert előbb még megverték, és most végre te győztél... ilyen retró örömök.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #141 üzenetére
"A Diablo első és második része is nagyon jó működött a tutorialnak nevezett normal fokozattal együtt"
Számomra inkább annak ellenére... csak már megnőttem, eleve kevésbé köt le az ilyesmi, így már nem nyelném le valószínűleg ezt a békát. Ha ez tényleg nem sok embert zavar, nem csak lapítanak, az meg nem érthető számomra... és itt a remek alkalom, hogy elmondjátok, miért élvezitek a 0 kihívással a játékot.
"ha neked a normal fokozat ekkora fájdalmat okoz akkor nem kell játszanod ezzel a játékkal"
Ez egy tipikus fórumos fordulat... Értelme sok nincs, mivel pont azért morog valaki, mert ilyen-olyan elcseszés miatt "elrontják a játékát". Ami miatt esetleg le is mond róla. Pont ezért morog. Érted...
-
Ghoosty
őstag
válasz
Sirandrish #141 üzenetére
"...(és te vagy az első akitől azt olvasom hogy emiatt elégedetlenkedik)..."
Információim szerint elég sokan elégedetlenkedtek, d2-ben is, csak nem hangosan. Legalábbis az, hogy jó sokat húzatják magukat, az pont azt jelenti, hogy nem akarnak sokadszor is végigmenni a normal tartalmon. Ugyanez van wow-ban is, minden 2. ember húzatja magát, mert rá van kényszerülve, hogy végigmenjen a "tutorialon". Véleményem szerint ez nem más, mint csendes elégedetlenkedés.
-
Sirandrish
legenda
Azért van ott még player 2-4 és még 8 is..
Szóval mondjuk amilyen cuccba lesolozod hell Ballt, abban a cuccban lefekszel 2 ütéstől mondjuk ha négyen vagytokSzóval van értelme a jobb cuccoknak viszont semmiféleképpen nem úgy hogy átrohanunk a játékon azért hogy bejelenthessük hogy lenyomtuk hellen is..
-
Ilsyde
őstag
válasz
Sirandrish #139 üzenetére
Naja, sok embernek abbol all a Diablo 2 hogy gyorsan vegighuzza a karijukat valaki hell fokozatig, csinalnak szaz run-t olyan helyen ahol gyorsan lehet fejlodni aztan utana evekig csak bossrunok, hogy minel tobb es jobb cuccokat kapjanak.
En speciel ennek semmi ertelmet nem latom mert ha egyszer vegigvittem a jatekot a legnehezebb fokozaton es legyaktam a vegso bosst akkor felesleges a jobb gear hiszen nem maradt nagyobb kihivas, nincs ertelme tovabb erosodni. PvP miatt meg tudom erteni. Csak az meg engem egy ilyen jateknal nem erdekel.
-
Sirandrish
legenda
"Azért nevezek valakit idiótának, ha erre a tutorial módra, mondjuk D2 esetén, ilyen mértékben van szüksége"
Milyen mértékben? Hogy ki akarják tolni normalon is? Vagy legalábbis nem tüntetnek ellene? fuudelowok..A Diablo első és második része is nagyon jó működött a tutorialnak nevezett normal fokozattal együtt, (és te vagy az első akitől azt olvasom hogy emiatt elégedetlenkedik) így valószínű hogy a harmadik is fog.
És abban is biztos vagyok hogy aki megvette az első és a második részt azoknak legalább a 95%a megveszi a harmadikat is.
Szóval én még mindig azt mondom hogy ha neked a normal fokozat ekkora fájdalmat okoz akkor nem kell játszanod ezzel a játékkal.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #135 üzenetére
Nem mondtam 12x u.a.-t, az értetlenkedő/logikátlan válaszokra reagáltam...
"viszont nem értem hogy miért nevezed idiótának azt aki mondjuk szeretne előbb belejönni a játékba"
Most ne vicceljünk már... Azért nevezek valakit idiótának, ha erre a tutorial módra, mondjuk D2 esetén, ilyen mértékben van szüksége. Azért ez brutális, ami a D1-D2-ben volt ilyen téren. Vagy a Torchlight-ben is, ha nem tekerted maxra a nehézséget (ja, ott lehetett, belefért a költségvetésükbe, pedig kis cég). Én nem is akarom elhinni, hogy ennyire hülye az átlagember, talán csak nem is akar minimális kihívást sem, csak mozizik... vagy nem tudom mire gondoljak. Rejtélyes.
Ami meg főleg idegesít, hogy nem lenne szükségszerű azt az (állítólagos) 5% szívatni, mert nem kell ahhoz tök új játékot írni, hogy őket is kiszolgálják. Lehessen nm-ben indulni, vagy legyen két mód, stb... sok megoldás van.
Na hát ennyi ez...
-
Ghoosty
őstag
válasz
Sirandrish #126 üzenetére
"Mivel minden karakter más és más így ezt nem értem hogy miért lenne unalmas ha új karaktert kezdek.."
Jelenleg d2-ből indulok ki, ott normálon mindegy volt mire raksz pontot és mire nem, mindenkit legyőzöl, így nem volt lehetőséged kiismerni a karaktert. A lvl 30-as skilleket el sem érhetted. Volt egy csomó olyan build amivel normálon a fél pályát kiírthattad, viszont nightmare-en, de főleg hellen használhatatlan volt. Ezt a részt mondjuk részben feloldja az, hogy bármikor átpakolászhatom a skilleket, de kiismerni akkor se fogod a karaktert. Kiismerni akkor lehet, ha van ahol elakadsz, ahol más kombinációkat is ki kell próbálni.
Ezért tudom elfogadni, hogy végül ilyen skill koncepciót csinált a Blizz.A könnyű normál első végigjátszásnál személy szerint még annyira nem is zavar, mert én is szeretem végig hallgatni a szövegeket, olvasgatni a lore-t, ami itt játék közben új szörnyeknél megjelenik stb. Viszont a többi karakternél ugyanaz lesz, tehát mehet rá a skipp. Gyakorlatilag rohánássá válik az egész, hogy mielőbb túllegyek rajta ami legjobb esetben is 5-6 órába bele fog telleni, ami nekem 2 napnyi összes szabadidőmet jelenti, amit gyakorlatilag értelmetlenül töltök el.
Ez a része viszont nem tetszik ahogy d2-ben se tetszett, bár itt a skill rendszer miatt azért jobb a helyzet, mert változatosabban ölhetem a lényeket nem kell félnem, hogy többet más skillt nem használhatok, mert nem lesz rá pont. -
Sirandrish
legenda
"Csak akkor minek egyáltalán megszólalni"
Természetesen megszólalhatsz..és a véleményedet is elmondhatod..ami egyébként szerintem már meg is történt, csak nem kell ugyanazt 12szer leírni...szerintem."És nem vagyok róla meggyőződve, hogy illedelmesen mosolyogni kell mindenkinek, aki utálja, hogy manapság csak az idióták számítanak fogyasztónak"
Nem kell "illedelmesen mosolyogni"..ezt senki nem mondta.
Azt viszont nem értem hogy miért nevezed idiótának azt aki mondjuk szeretne előbb belejönni a játékba, illetve aki szeretné kiismerni az adott kasztot és a játék adta lehetőségeket mielőtt komoly kihívások elé néz, nem csak az a cél hogy "start game->megyek->halok mert nehéz jajdejó->megyek balról->halok mert fingom sincs mit tud a karakter->megyek jobbról->halok mert azt se tudom milyen karaktert indítottam->megyek hátulról nyersz puff vége jössz a forumba hogy ffuuu..megvan hellen..nem volt nagy show".Ha te erre vágysz akkor ez nem a te játékod..szerintem a Blizzardot sem bassza földhöz ha esetleg nem veszed meg a játékát és neked sem lesz olyan érzésed hogy nem kellett volna kiadni ezért a játékért X ezer forintot mert hogy egy szar..
-
Wolverine
félisten
Nézd, a normál = tutorial kb. egyenlő azzal, ami az MMO-kban a szintezés; ismerd meg a karaktert, az ellenfelek alapvető típusait stb. Ez kikerülhetetlen, mert a designerek így alkották meg a játékot. Két dolgot tehetsz: vagy kihagyod a játékot és keresel olyat, ami (jobban) megfelel az igényeidnek, vagy együtt élsz az általad hibának tartott döntéssel és átvágod magad a contenten, ahogy azt a designerek kitalálták.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #131 üzenetére
"Felesleges érveket felhozni..."
Csak akkor minek egyáltalán megszólalni... legalábbis értelmes emberek közt. Írhatnám, hogy "várós" meg "mikor máááááÁÁÁr???", meg "fúúúúj" az jobb lenne biztos...
Amúgy az is egy jó kompromisszumos megoldás lenne, amit valaki említett, hogy lehessen nm-ben kezdeni. Nyilván leszarja a Blizzard ezt is. És nem vagyok róla meggyőződve, hogy illedelmesen mosolyogni kell mindenkinek, aki utálja, hogy manapság csak az idióták számítanak fogyasztónak. Meg idiótát csinálnak az emberekből, és akkor ez egy fasza öngerjesztő folyamat...
-
Sirandrish
legenda
"Kár, nem örülök neki, hidd el."
Ennyi...nem kell ezt csűrni csavarni.
Felesleges érveket felhozni...neked nem tetszik másnak meg igen..Én még mindig azt mondom hogy nem baj az ha a játék ad időt a kiismerésére...főleg hogy elég sok újítás lesz benne az előző részekhez képest..
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #122 üzenetére
Milyen sárdobálás, milyen erőltetés? Mondtam a véleményemet, valaki ellentmond, főleg úgy hogy az érvén látszik, hogy nem fogta amit korábban írtam, meg logikátlan, reagálok arra mit ő mondott...
Amúgy szerintem a D2-ben és ebben is nagy potenciál lenne, csak pl. ezen elrontják. Kár, nem örülök neki, hidd el.
-
TavariS85
csendes tag
válasz
Scholes9 #125 üzenetére
Jay Wilson szerint nem lesz 4. rész, d3-hoz lesz két kieg és utána egy teljesen új világban játszódó játékot csinálnak.
szerk.: persze a Blizzardnál semmi sincs kőbe vésve, csak kicsit kínos lenne szerencsétlen Diablot negyedszerre is visszahozni... így is kíváncsi leszek hogy rakják össze sztorit, mert a worldstone elpusztítása után azt hittem már nem lesz folytatás. -
Scholes9
nagyúr
válasz
Sirandrish #126 üzenetére
"Főleg, mikor az 5. karaktert próbálod ki.
Mivel minden karakter más és más így ezt nem értem hogy miért lenne unalmas ha új karaktert kezdek.."Na igen, ezt én sem értem
TavariS85: ezt nem tudtam, de, amit írtam, akkor is tény
-
TavariS85
csendes tag
Jó azért ne essünk át a másik oldalra sem, én is a rutinosabb játékosok közé sorolom magam, a normal szintet a sztori megismerésének tekintem, meghallgatni a párbeszédeket stb., valamint nagyon kíváncsi vagyok hogyan kötik össze a szálakat. Amint végeztem normallal(nem hinném hogy egy tapasztalt játékosnak 10-12 óránál tovább tartana...), onnantól meg skippelni a szövegeket és lehet agresszívan menni előre.
-
Sirandrish
legenda
Hát szerintem a /players parancs itt is működni fog de ha nem, szerintem az sem baj.
Miért lenne unalmas? Kitapasztalod a játékot, a karakteredet, az ellenfeleket (még ha könnyen halnak akkor is) és nehezebb fokozaton már tudni fogod hogy mi mit csinál, mit hogy ölhetsz meg és nem azon kell majd gondolkodni hogy mit is basztál el..Főleg, mikor az 5. karaktert próbálod ki.
Mivel minden karakter más és más így ezt nem értem hogy miért lenne unalmas ha új karaktert kezdek.. -
Scholes9
nagyúr
Egy szóval nem írtam, h nincs igaza
A WoWot egyrészt pont ezért hagytam abba, mert nagyon a Casual játékosok felé ment el az irány
Ez a folyamatosan a Casual irányba való fejlődés nagyon szépen megfigyelhető az utóbbi években és valszeg még jobban erre fognak ráállni a fejlesztők
De, amit én írtam attól még igaz, nem kell vele játszani, ha nem tetszik, mint, ahogy tettem én is a WoWval
Mivel ez lesz az első Diablo játék, amivel játszom, egy szót sem szólhatok, tökéletes lesz így is, viszont a 4. résznél, már ismerem az előzményeket és lehet, h akkor majd nekem sem fog tetszeni pár dolog
-
Ghoosty
őstag
válasz
Scholes9 #123 üzenetére
Pedig alapvetően igaza van, aki egy kicsit értelmesebb, semmilyen kihívást nem talál a normal végigjátszásában. Magamban én is hőbőlgtem, hogy mekkora marhaság ez így, csak aztán végiggondoltam az érveket és rájöttem, hogy még külön nehézségállítást se éri meg berakni a maradék 5% kedvéért. Amit lehetne csinálni, az az, hogy ha már normálon végigvitted, akkor kezdhettél volna nightmare-nek megfelelő szintű karaktert nem túl erős cuccokkal. Ez szerintem néhán munkaóránál nem került volna többe, viszont elég egyszer végigszenvedni a túl egyszerű rohanós hentelést. Én annó d2-ben azzal szórakotattam magam, hogy nem osztottam semmire pontot és úgy játszottam végig a normalt. Diablóig nem is volt nehéz, de ott vagy 20* meghaltam, mire végeztem. Act 5-re már nem mentem.
(#122) Sirandrish
Miért is baj pl hogy a játék legkönnyebb fokozaton, (milyen meglepő) könnyű lesz?
Azért, mert nem tudod kikerülni sehogy sem. Ő csak annyit akar, hogy legyen egy kapcsoló, hogy dupla erősek normalon a lények, hogy az se legyen unalmas. Főleg, mikor az 5. karaktert próbálod ki.
-
Sirandrish
legenda
Akkor most már így 50-80K karakternyi sárdobálás után eljutottunk végre oda hogy nem fogsz játszani a játékkal?
Csak mert az addig rendben van hogy nem tetszik a játék, vagy legalábbis egy nagy része.. az is ok hogy elmondod a véleményedet de az hogy már a 30. hsz óta folyamatosan erőlteted rá a véleményed mindenkire, az már kicsit fárasztó..Miért is baj pl hogy a játék legkönnyebb fokozaton, (milyen meglepő) könnyű lesz?
-
ddekany
veterán
"Szvsz a keresztülgyalogolás azért nem jó, mert azt ugyanúgy el kell találni egérrel."
Akkor is sokkal gyorsabb ám, mintha rá kell bökni. Főleg ha sok kupac van egymás mellett... Én D2-ben idő után fel se vettem a pénzt általában, mert annyira unalmas volt ez a "csipegetés". Amúgy a legpraktikusabb megoldás, mivel D3-ban mindenkinek külön drop-ja lesz, ha simán hozzáadódik az aranyadhoz az ami a megölt ellenfélnél volt ill. a kinyitott ládában... csak az meg már olyan illúzióromboló.
-
ddekany
veterán
válasz
Wolverine #119 üzenetére
"Tudod, miért nem jó az általad kitalált átjárhatatlan elkülönítés? Mert maximum a játékosok 5%-a hardcore (de inkább kevesebb), a többi casual a mai világban - egy HC-knek készített játék általában bődületes bukás szokott lenni."
Nyilván ők is így kalkulálták, hogy leszarják aki nem teljesen kazuár (vagy mi)... ettől én még ennek nem örülök, és mellékesen lehet hogy a HC-k a leghűségesebb vásárlók és egy nehézségi fok állítás összességében nem komplikál sokat a fejlesztésen, szóval ki tudja a hájfejek fent jól kalkuláltak-e. Egyébként meg nem vagyok HC, még gémernek se lehetne nevezni, mert nem fontos ez az életemben. De ha már játszok, nem szeretem ha nincs semmi izgalom... biztos deviáns vagyok, de ez van.
"A normál szint a tutorial"
Csak ott a bökkenő, hogy ez egy kötelező a tutorial, ami ráadásul sok-sok órás. Szinte minden játékban át lehet ugrani a tutorialt, akkor is ha csak 15 perces... itt nem. (Amúgy D2-ben a nm is eléggé tutorial volt... de mindegy.)
"Erre még a profiknak is szüksége van"
Kétlem. Nekem kurvára nincs erre a szükséges, az biztos. A szabályokat úgy is ki lehet tapasztalni, hogy néha meghal az ember, sőt. És a Diablo eleve nem épp sakk, szóval nem kell hozzá komoly tapasztalat vagy IQ, hogy valahogy elboldogulj.
De hát mindegy, ha unalmas szarra csinálják megint a normlat, legalább nem cseszem el ilyenre az időmet, mert ahhoz azért öreg vagyok, hogy azon végigszenvedjek... túl sok tészta azért a kis lekvárért esete.
-
Wolverine
félisten
Tudod, miért nem jó az általad kitalált átjárhatatlan elkülönítés? Mert maximum a játékosok 5%-a hardcore (de inkább kevesebb), a többi casual a mai világban - egy HC-knek készített játék általában bődületes bukás szokott lenni. A normál szint a tutorial, amelyben megkapod a skilljeid nagy részét és megtanulod azokat használni is. Erre még a profiknak is szüksége van, mert minden játék más, és épp ezért bele kell szokni a körülményekben, és ki kell alakítani a saját stílusodat.
Ja igen, és ha már hiányolták: a Diablo annyira RPG, mint a Battlefieldek vagy a PostalSemennyire.
TavariS85: hmm, lehet, hogy keverem a dolgokat egy kicsit
Ilsyde: ó, dehogynem fogja tudni a kliens, hogy külön programmal makrókat használsz
A kliensben lesz egy programkomponens, amit a WoW-ban Wardennek hívnak: ez gyakorlatilag egy spyware, ami figyeli a rendszered, és jelenti a Blizznek, hogy nem engedélyezett külső programot használsz. Mit gondoltál, hogy szűrik majd ki a botozókat?
-
Alg
veterán
/players vagy valami hasonló lesz vajon?
-
ddekany
veterán
válasz
CsigaGyilkos #112 üzenetére
"Elhiszem, hogy neked nem tetszik, de akkor miért vágysz arra, hogy karakterenként (ha egy adott skill pontot elnyomsz) elöről kezdjed az egészet? Komolyan egyik szavad üti a másikat."
Nem üti, te nem figyelsz. Megmondtam már, hogy a félrenyomások és próbálkozások visszaszívására alkalmas respec-el egyetértek, csak bármikor-átszabom-a-karakterem respec-el nem. (Azt is megmondtam, hogy hagyjuk, mert talán mégsem lesz az utóbbi, mert egyesek rebesgetik hogy a runákat nem lehet majd csak úgy pakolászni.)
"Meg a Diabloba ha nagyon nehezet akarsz ott a HC mód nem értelek továbbra sem sajnos."
A HC jó dolog ugyan, de semmi köze a nehézség állításhoz, azt nem pótolja. Mert nem nehezebb mint a rendes, csak, hogy is mondjam... igazságtalanabb.
"A normál fokozat kell, szép lenne, hogy lvl1 -től szembe jönnének veled Hell fokozatú lények."
Hogy mi van? Mondjuk üthetnének (hasra) 3x akkorát a dögök normálban mint most, lehetnének kicsit gyorsabbak, kicsit több HP-jük lehetne... úgy nem lenne dögunalom. Erről beszélek.
"Egyik játék gyártónak sem az a célja, hogy a játékát kizárólag olyan emberek vegyék meg akik hajlandóak napi 8-10 órát ülni a gép előtt."
Nem is kellene... Az akkor kell, ha valaki hell meg inferno-ban is végig akarja nyomni, stb. Én pont azt preferálnám, ha csak normal-on végigmenni a játékon is élmény lenne, nem egy dögunalom amit "muszáj". Hogy egy átlagember annyira ostoba, hogy a mostani normál 2-3 óra után is kihívás neki, vagy hogy simán csak a grafikát akarja nézegetni, és egyáltalán nem szeretne egy kicsi kihívás sem... az szomorú, de ezért mondtam, hogy kár hogy nincs két mód, kb. "a képeket akarom nézegetni vagy ostoba vagyok" VS "játszani akarok".
"Igenis vannak emberek akik elmennek megvesznek egy játékot (mert az elöző rész tetszett neki) és kb. fingja sincs arról, hogy milyen az új játékban a rendszer. Ezt tudod hogy hívják? Újdonságnak!"
Ha az előző tetszett neki, és kihívást jelent neki a normál, akkor valószínűleg az illető igen is gy.p. DE, mondom, legyen sosem-láttam-még-diabloszerűséget mód, de vagy csak kb. az első akt első felére korlátozódjon, vagy lehessen az elején választani.
"Sőt messzebbre megyek míg egy HC gamer megcsinál 2-3 karaktert, föl geareli indít egy újat és összetalálkozik egy olyannal aki még csak akkor vette meg a játékot? Akkor az dögöljön meg"
Ha lenne kauzál meg HC gamer realm, az amúgy ezen inkább csak javítana... Ezen kívül ennek mi köze van bármihez, amit mondtam?
"Azt ne várja senki, hogy csak és kizárólag az elkötelezett playereknek fognak játékot készíteni, mert abból nem fognak megélni."
A játék lényege a kihívás, hogy lehet benne veszíteni. Ha nem lehet, akkor az nekem nem játék. És azért a normál ezekben hack-n-slash-ekben annyira szánalmas, hogy simán lehetne nehezíteni, enélkül, hogy fanatikus/HC gamer kelljen a végigvitelhez. Én sem vagyok HC gamer, még csak gémer sem. DE, ami a lényeg, hogy egyáltalán nem duplázza a költségeket, ha van rendes nehézségi szint állítás (akár csak két fokozatú) egy játékban (és nem, sem a nightmare/hell, sem HC mód nem ilyen - lásd fentebb). Kb. meg kell szorozni a dögök tulajdonságai néhány konstanssal, meg némi tesztelés kell hozzá. De a fő egyensúlyozás a karakterek közt van, nem a karakterek és a szörnyek közt, szóval már csak nem olyan sok tesztelés...
-
rt06
veterán
sot, ha osszeszedsz egy scroll of companion-t, abbol idezhetsz egy allatot, ami felszedi az aranyat
-
MageRG
addikt
Nem rossz, de ebből a videóból csak a következőket tudtam levonni:
- Irtó béna aki játszik.
- a Blizzardnál sem szégyen jó ötleteket lopni (Dead Space - szétrobbanós dagizombi, Dark Messiah - ellenfelekre omló fal)
- a fejlesztők még mindig nem jöttek rá, illene egy auto-pickup opció az aranyra. Helyet nem foglal, akkor meg legyen már elég, ha a közelébe megyek, ne kelljen klikkelgetni. -
,,Miért kínozzák" Neharagudjatok ez már számomra csak dráma, meg szappanopera. Elhiszem, hogy neked nem tetszik, de akkor miért vágysz arra, hogy karakterenként (ha egy adott skill pontot elnyomsz) elöről kezdjed az egészet? Komolyan egyik szavad üti a másikat. Meg a Diabloba ha nagyon nehezet akarsz ott a HC mód nem értelek továbbra sem sajnos. A normál fokozat kell, szép lenne, hogy lvl1 -től szembe jönnének veled Hell fokozatú lények. Nem tudom mit akarsz?
Egyik játék gyártónak sem az a célja, hogy a játékát kizárólag olyan emberek vegyék meg akik hajlandóak napi 8-10 órát ülni a gép előtt. A játék idő felét pedig arra szánni, hogy alaposan kitanulmányozza a játékot és ha belép, már élből tisztában legyen mindennel. Sőt még a küldetéseket is kivülről tudja, mert videon, meg bétán már előre betanulta. Nem csak a gép őrültekből áll a világ. Igenis vannak emberek akik elmennek megvesznek egy játékot (mert az elöző rész tetszett neki) és kb. fingja sincs arról, hogy milyen az új játékban a rendszer. Ezt tudod hogy hívják? Újdonságnak! Mivel az elején van a játéknak így örül, hogy fokozatosan vezeti be a nehézségekbe. Ezzel csak arra akartam kitérni, hogy ne legyen már gyp-s az aki nem annyira, vagy kevésbbé tájékozódott egy játékban az elején, ez annyire szemétség. Sőt messzebbre megyek míg egy HC gamer megcsinál 2-3 karaktert, föl geareli indít egy újat és összetalálkozik egy olyannal aki még csak akkor vette meg a játékot? Akkor az dögöljön meg, mert nem állt szándékában mindjárt 2 hét alatt végig vinni...?? Azt ne várja senki, hogy csak és kizárólag az elkötelezett playereknek fognak játékot készíteni, mert abból nem fognak megélni. Az pedig jelenleg nem megoldható, hogy külön csinálnak a fanatikusoknak is játékot. Lehet az lenne a jó...
-
dave666
aktív tag
Nagyon jól kidolgozott játék lesz, ha már megjelenik
Tetszik a grafika
Remélem a megjelenésig nem kell sokat várni -
frame>24
addikt
Vártam, hogy Wolverine szól, de akkor írom:
ez NEM a klÁsszikus értelemben vett RPG. (nem is rpg: a legbonyolultabb dialógus-opció kb. az "OK"). Ez "hack-UND-slash." Nicht war?
Hogy az eredeti 1. rész milyen volt, abból ne induljunk ki, az volt az első próba.
A jócskán "csiszolt" 2. részben pedig a normal ugyanerről szólt, ~5nap alatt végigvitted kényelmesen, megszállottak nyilván fele ennyi idő alatt. Az csak egyfajta "bemelegítés" volt.
Nightmare-en kiderült, jól gondoltad-e a "buildet", hell-en meg befejezted/finomhangoltad.p.s.: pont azért könnyű az első szint, hogy relatív gyorsan kipróbálj egy alapvázat az adott karakterhez. Egyszerűen ide nem jók az Oblivion/Skyrim/stb. játékokhoz elvárt alap-tételek.
-
ddekany
veterán
válasz
TavariS85 #106 üzenetére
"Magyarul a hozzád hasonló rutinosabb játékosok röhögve fognak végigmenni normalon. Ettől még nem kell falramászni, mert pont miattad (miattunk) találták ki az inferno fokozatot"
Na ne ezt ne is hozd fel, mert felhabzik a szám...
Én nem röhögve mennék rajta végig, hanem sírva és szenvedve és unalomgörcsben... Ezt számomra a Diablo széria egyik legnagyobb hibája, hogy nincs benne nehézségi szint amit elve beállíthatsz, hanem vergődj végig normal-on meg tán nightmare-n is, hogy valami kihívás legyen. (És ezzel mellékesen pont az RPG-k potenciálisan legjobb és legváltozatosabb részét, az alacsony szinteket, elcseszik.) Miért kínozzák az embert ezzel? Miért nincsenek inkább a játékosok két csoportra osztva, ami közül választhatsz mikor karakter indítasz? Lenne "Causal" és "Hardcore", mint két reálm-szerűség, amik közt nincs átjárás. Elve kétféle ember, talán jobban is éreznék magukat összezárva a saját reálm-szerűségükbe... mert hogy utóbbi már ez elején is elvárná, hogy ne bénázz. A causal arra megsértődne, hogy mi az hogy ő nem az Isten a játékban, ha már fizetett érte, és visszakövetelné a pénzét vagy ilyesmi.
Amúgy nem vagy nagy gamer és így rutinos sem, csak nem vagyok gy.p., meg elmúltam 10 éves. Nem értettem soha, hogy kinek csinálják a Diablo normált. Talán átlag amerikai hiszitzsák ödönke, és szellemi fogyatékos alkesz aszfaltozó munkás... nem tudom.
-
TavariS85
csendes tag
válasz
Wolverine #95 üzenetére
7 szint lesz lesz a rúnából(milyen fokozaton lehet őket találni: 1./2. normal, 3./4. nightmare, 5./6. hell, 7. inferno)
14 szint a gemekből lesz(itemekbe lehet majd tenni őket mint a d2-ben, ugye rúnát csak a skillekbe, jewel-ek meg charmok elvileg szintén visszatérnek de ezek még nem 100%-ig biztosak).
Valamint nem lehet minden szintű gemet találni, hanem csak az első X-et(még ez sem eldöntött), a tökéletesebb drágakő eléréséhez majd egyesíteni kell őket ahogy a horadric cube-ban is csináltuk.
Ja és még valami aki esetleg nem hallott volna róla, hogy lesz a játékban crafting system is, tehát szét lehet majd bontani a tárgyakat alapanyagra, amit fel tudsz használni az általad kívánt itemek kovácsolásához, ehhez persze szükség lesz az adott tárgy receptjére is ami szintén nem lesz minden utcasarkon.
Ki van találva ez rendesen, rengeteg variációs lehetőség van és látszik benne a koncepció, és úgy gondolom nagyon is egyedire lehet majd szabni a karaktereket. -
TavariS85
csendes tag
Értem hogy alapvetően mi a bajod a változtatásokkal, röviden megfogalmazva túl casual-esítve lett a játék(de szépen hangzik
)
Elsőre én is ezt gondoltam, majd rájöttem hogy minden inkább a kompetitív játékélményt szolgálja, de a Blizzardnak sikerült ezt jól álcáznia és elhitetnie a hétvégi játékosokkal hogy egyszerűsítették a játékot az ő igényeikhez alkalmazkodva. Ez igaz is normal szintre, ami a Blizzard szerint nagyon egyszerű lesz, kizárólag az a célja, hogy azok a játékosok akik még soha nem diabloztak megtanuljanak játszani a játékkal, megismerjék a spelleket, ezek hasznos kombinációit valamint tapasztalatot gyűjtsenek a nagyobb kihívásokhoz (nightmare, esetleg hell). Magyarul a hozzád hasonló rutinosabb játékosok röhögve fognak végigmenni normalon. Ettől még nem kell falramászni, mert pont miattad (miattunk) találták ki az inferno fokozatot, ami olyan lesz mint az überezés (über Tristram, aki nem hallott róla és érdekli azok guglizzák ki), csak végig az egész játékon és ráadásul jóval nehezebb az überezésnél is...
Na és itt jön be a fentebb említett kompetitív mivolta a játéknak: oda 4 ember kell, mert egyedül vért fogsz hugyozni (persze az abszolút elérhető legjobb gearrel egy pro játékos egyedül is meg fogja tudni csinálni, de a legjobb cuccok és a legmagasabb szintű rúnák kizárólag infernon esnek, tehát mikor először/másodszor/harmadszor/stb. mész oda még biztos nem lesz meg a legjobb item semmiből sem...).
Ezért haverokkal/ magyar szobából másokkal/random arcokkal (igen, lesz random mód is mint pl. sc2-ben 4v4 random) összeálltok és egymáshoz igazítjátok a karakterek képességeit, próbáljátok kiválasztani kinek milyen stílushoz illenek a legjobban a felszerelései rúnái stb. majd együttesen nagyon jó csapatmunkával megpróbáljátok átverekedni magatokat a mobokon, ahol a leggyengébb is 61. szintű lesz(mivel a max szint 60 még a kiegek előtt, ezért igen, valóban erősek lesznek).
Másrészt a 6 aktív skill és 3 passzív sokféle kombinációt eredményezhet, ezek a különböző rúnák még nagyon sokat változtatnak, van olyan támadó skill amiből a rúna egy védekező spellt kreál, illetve ezeregy különböző buildet eredményez.
A pvp meg elvileg periférián van a Blizzard állítása szerint, de ez a slotos rendszer az alapja a kompetitív aréna játékoknak(dota,lol,hon), ezért én 100%-ig biztos vagyok benne hogy a pvp a játékosok nyomására egy idő(és bizonyos balanceolás után ami a "kampányt" nem fogja érinteni) versenyszerűen játszott mód lesz.
ui:
1. harc közben nem lehet skilleket váltani, a legegyszerűbb megoldani ha cooldownos lesz, a legutolsó támadás után mondjuk 2 perccel lehet változtatni a skilleken, de a városban azonnal resetelődik a cooldown, ezzel mindent megoldottak
2. skilleken cserélni a slotokban ingyenes lesz, de a rúnákra úgy néz ki lesz megkötés, belerakni egy skillbe ingyenes lesz, de utána "megjegyzi" hogy melyikben volt benne, és másikba csak akkor teheted bele ha "reseteled" a rúnát, ehhez valószínűleg egy recepet fog kelleni ami nagyon nem lesz olcsó, tehát érdemes lesz több rúnát is tartani( na meg könnyen változtathatsz úgy a buildeden hogy pl 3 crimson fog kelleni) -
Ilsyde
őstag
válasz
Scholes9 #101 üzenetére
Biztosan, de az is valószínu hogy ahogy a D2-ben, úgy itt is lesznek dungeonok meg kulonbozo helyek amik viszont nem lesznek randomizálva. Ez nem gond, csak megemlítettem.
Jó lenne már tudni hogy a Blizzard miként akarja megakadályozni hogy ne lehessen konnyedén váltogatni a skilleket harc kozben (pl. makrókkal). Kicsit tartok tole hogy valami bunkó dontést fognak hozni.
-
Ilsyde
őstag
Az elrendezés véletlenszeru. Ugyebár adott a kiinduló pontod és a cél de ezek elhelyezése és a koztuk lévo terulet is véletlenszeruen generált. Máshol vannak az utak, a tereptárgyak, az ellenfelek, a ládikák, a dungeonok stb. és ezek száma, fajtája is ugyanúgy randomizált.
-
Scholes9
nagyúr
Amúgy hogyan is van ez a helyszínek random generáltsága? Vki leírhaná
oxox: Ezzel nem értek egyet. WoW-ban 3,5 évig egyetlen karakterrel játszottam és ott is lehet a talentfát, illetve vele együtt a skilleket resetelni
kovsol: még sosem Diabloztam
De én úgy tudom, h itt is úgy lesz, csak azt nem tudom pontosan, h ez mit is jelent
-
Wolverine
félisten
Perpill. erre nem tudok válaszolni, mert nem olvastam bétás leírást pár napja, és nekem nincs kulcsom. Viszont az biztos, hogy a játékstílusodhoz igazíthatsz mindent a megfelelő rúnák kiválasztásával: ha AoE-zni akarsz, lesz rá rúna; ha azt szeretnéd, hogy a skilljeid mindegyike kétféle schoolban sebezzen, lesz rá rúna; ha azt akarod, hogy stunolsz minden ellenfelet és közben lefaragod a hp-ját, arra is lesz rúna... és a szintet megtartó rúnacsere valószínűleg - a droprate-től függően - nem lesz olyan könnyű.
-
-
ddekany
veterán
válasz
CsigaGyilkos #91 üzenetére
"attól mert nem lehet resetelni nem lesz egyedi a karaktered"
Nem, de ennek az egész témának eleve semmi köze nem is volt a kombinációk számához... mert ugye az egyediség abból adódna. Az a gond, ha egy adott kombináció felépítéséhez nem kell különösebben megküzdened (mert nem kell újra kis senkiből felépíteni oda egy új karaktert), nem kell azt "felépíteni". Ettől a döntések is súlytalanabbá válnak, dilemmák nélkül meg nekem nem igazán játék egy ilyen játék. DE, most már akkor lássuk, mennyire is könnyű átvariálni a skill elosztást... mert ebben egyenlőre nincs egyesség ahogy elnézem.
-
oxox
addikt
válasz
CsigaGyilkos #91 üzenetére
szerencsere nem vagyunk egyformak
megha sokan is torekednek ra
de ez a nagy osszegert reset maris jobban hangzik, igy +1 amiert lehet kuzdeni...kovsol for president! -
-
kovsol
titán
WoW ban is van talent reszet, ami régebben olyan húzós pénz volt (mármint játékon belüli pénz) hogy nem úgy ment, hogy naponta, vagy hetente reseteltél csak úgy, meg amúgy is hülyeségnek tartom, hogy ha mondjuk van egy harcosod akkor ha dual wield vagy 2-handed vagy shieldes karaktert akarsz akkor többet is fel kell húznod ezért
-
oxox
addikt
szerintem a skill reset nem jo dolog..igy a karakter kevesbe lesz az ember sajatja...benne volt a pakliban a "felrenyomott skill" mint fentebb emlitettek, vagy a "felreertelmezett"...volt nekem is, hogy 20-as szinten inkabb ujrakezdtem...de igy kevesbe fog a szivemhez noni a karakter...
..mert nyomok egy resetet, es pont olyan lesz mint a jozskapistanak akivel az elobb jatszottam....
-
Találtgyerek
veterán
Lehet hülyének gondoltok,de nekem az 1. rész jobban tetszett.
Később lehet megváltozik a véleményem,ha már játszottam vele. -
Angel1981
veterán
válasz
Sirandrish #66 üzenetére
Bocs, de ez egyáltalán nem így volt.
Az Acteknek csak a fő quest-jét kellett teljesíteni ahhoz, hogy továbbjuthass, semmi más nem volt kötelező!
Más kérdés, hogy úgy voltak felépítve a questek, hogy "útba essenek". -
,,nekem ez a streamline-osítás (nehogy valaha valami hátrányos legyen) nem tetszik játékoknál. Ha belegondolsz, a D2 időtálláshoz nagyban hozzátartozott, hogy nem csak annyi karaktert csinálhattak a hardcore emberek, mint ahány féle osztály volt. "
Értem, de ezt ma már nem azzal oldják meg, hogy csinálsz másik karaktert, hogy végig menjél ugyanazon a küldetéseken meg pályákon újból és újból, hanem kiadnak egy új kieget. +szint, karakterek, esetleg map stb... Szerintem jobb megoldás és ha nem előfizus akkor árban se olyan vészes.
-
ddekany
veterán
válasz
CsigaGyilkos #79 üzenetére
"Az meg, hogy nem kell új karaktert csinálni, ahhoz hogy kipróbálj egy skillt szerintem nem hülyeség."
Az nem, de ehhez nem szükséges a teljes respec-et megengedni. Amúgy a D2 kapcsán ez a kipróbálósdi azért is volt idegesítő, mert basztak dokumentálni a játék szabályait. Szóval csak úgy tudtad kitalálni, hogy mi akarsz, ha előtte kipróbáltad... ami már simán szemétség kategória, de hát erre meg az a megoldás hogy dokumentálni kell a kibaszott szabályokat, de minimum rendesen ki kell jelezni a monitoron, hogy most mi mennyi (teljesen félreérthető százalékok meg effélék helyet, ugye kedves D2).
-
ddekany
veterán
"Nem kell kilépni, hogy "bocs, olyan karim nincs""
Valamit valamiért... nekem ez a streamline-osítás (nehogy valaha valami hátrányos legyen) nem tetszik játékoknál. Ha belegondolsz, a D2 időtálláshoz nagyban hozzátartozott, hogy nem csak annyi karaktert csinálhattak a hardcore emberek, mint ahány féle osztály volt, hanem ahányféle build, és azt mind újra és újra fel kellett építeni a semmiből. Most, amennyire tudom, nincs értelme új karaktert csinálni ha az adott kasztból már van karaktered. Ez akkor is így van, ha a skill váltás rúna vesztéssel jár, elvégre a magas szintű karakterrel könnyebb rúnát vadászni is. Azok akik meg örülnek, hogy nem "kell" új karaktert indítani... az "RPG"-kben pont az a legjobb rész, kiépíteni valami kis szottyosat erősebbre (más kérdés hogy D2-ben ezt is pont elcseszték, mert botrányosan könnyű a normal fokozat). Nyilván az az ideális, ha az ember általában nem azért indít új karaktert, mert az előző annyira szar, hanem mert szeretne egy még jobbat vagy csak más milyet. Utóbbit most kevesebb munkával elérheted... az úgy nem öröm. És tényleg, akkor miért nem lehet osztályt és nemet is váltani a városban? Mert akkor ilyen alapon az még jobb lenne mint a skill váltás... hiszen már tényleg soha több nem kéne új karakter és az összes osztályt kipróbálhatnád magas szinten...
-
ddekany
veterán
válasz
CsigaGyilkos #79 üzenetére
"Mit nem értesz azon, hogy egy új skillt akarsz upgradelni akkor egy nagyon ritka runát újból meg kell venned/keresned ahhoz, hogy a karakteredet ismét kitud aknázni?"
Nem volt mit értenem, mivel nem tudtam hogy így van... erről szólt az eredeti kérdésem. Persze itt kérdés, hogy egy ritka runa mennyire is ritka, de ha az, az javít a helyzeten.
-
Alg
veterán
Közelítsd meg más oldalról:
Van 8-10 ismerősöd, akikkel szeretsz rendszeresen partyban játszani, de van, hogy senki nincs fent, és random partyt szeretnél. Bemész az adott partyba a babival, és szólnak hogy hé, ami most van a dobálós nem jó, tank vagy CC kellene. Ekkor szépen előveszed a shared stash-ből a hozzá való cuccokat, átállítod a skilleket és hajrá.
Nem kell kilépni, hogy "bocs, olyan karim nincs"
-
P00By
nagyúr
Össze kéne számolni az összes skill rendszeres posztot a ph-ról
Mindig olvasom és azt hiszem értem. Aztán kiderül, h nem...de mégis!
-
válasz
Sirandrish #77 üzenetére
Konrétan azt én se tudom, hogy ha bele tettem egy runát a skillbe, akkor lehet tenni bele másikat ami jobb, vagy erősebb. Esetleg olyat tettem bele ami nem hat a skillre és kicserélni?
(#78) ddekany: Mit nem értesz azon, hogy egy új skillt akarsz upgradelni akkor egy nagyon ritka runát újból meg kell venned/keresned ahhoz, hogy a karakteredet ismét kitud aknázni? Az meg, hogy nem kell új karaktert csinálni, ahhoz hogy kipróbálj egy skillt szerintem nem hülyeség. Mert ha egy teljesen más setup-ba akarod használni előfordulhat, hogy érdemes egy másikat csinálnod.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #77 üzenetére
A változtatások számának limitálásról beszéltem... vagy hogy legalább XP-be/pénzbe kerülne egy változtatás. Ahogy emlékszem, nincs ilyen. Na. De szvsz ki van vesézve, most már mindenkinek leesett aki olvassa fórumot. Ez ilyen, szerintem 95%-ban kazuáros megfontolásból. Én nagyon nem szeretem az biztos.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #71 üzenetére
"Nem garantált hogy nyersz csak ha esetleg 1-2 skill átvariálásával képes vagy X-Y bosst leölni aki amúgy nem akkor van rá módod és nem kell elölről kezdeni."
Persze ennyire kegyetlen én sem vagyok valójában...
De a Diablo-ban is ügyeltek rá, hogy a kötelező főnökök ne legyenek semmire sem teljesen immúnisak (vagy legalábbis hogy nem két dologra). Másfelől, értelmes játékban ilyen szituációkra vannak felhalmozható extrák, amiket ilyenkor, kezedet tördelve ugyan, de felhasználhatsz. Mondjuk tűzimmunis dögöt kell kinyírni vmi tűzmágussal, akkor előkaparod az évek óra féltve őrzött villámló pálcádat, és szépen elhasználod... vagy régóta gyűjtött pénzeden veszel egy valag szkrollt.
-
ddekany
veterán
válasz
Wolverine #72 üzenetére
"Van építés, de azt a gearrel és a rúnákkal valósíthatod meg"
Ez eddig kevés... Úgy tudnám megfogalmazni, hogy ha nincs értelme újrakezdeni egy karaktert adott osztályon belül, akkor ott nincs építés. (Ha csak más felszerelést akarsz csak, akkor egyszerűbb azt a már magas szintű karakterrel beszerezni.)
Egyébként szerintem respec jó dolog, sőt szükséges, amíg arra jó, hogy a kisebb bénázásokat, próbálkozásokat, utólag visszaszedj vele. Az nem tetszik, ha a respect miatt a karaktered jellegét teljesen meg tudod változtatni.
"melyik 6 aktív és 3 passzív skilled választod ki a sok közül"
Ez pontosan mit jelent? Ha egyszer kiválasztottam 6 skill-t, akkor soha többé nem választhatok másikakat helyettük? Mert akkor jó lenne, de ahogy elnéztem a városban bármikor szabadon választhatok másik 6-ot. (Pont ezt kérdeztem eredetileg, hogy így van-e, de azt mondtátok ott, hogy igen.)
-
Wolverine
félisten
Van építés, de azt a gearrel és a rúnákkal valósíthatod meg - utóbbiak ugyanis módosítják a skillek működését is. Illetve az egyediséged jelenti az a választás is, hogy melyik 6 aktív és 3 passzív skilled választod ki a sok közül.
Kanczy: ne aggódj, nem te vagy az egyetlen, aki szerint a Diablo végigjátszhatatlan unalmas grindfeszt
-
Sirandrish
legenda
"Ha engem kérdeznek, én el akarok akadni ha valamit elcsesztem."
Megint más elakadni és más 14szer újrakezdeni a játékot mert meg szeretnél nézni egy skillt, aminek a módosítása nem áll módodban.."Avagy, miért örülnék ha nyerek, ha garantált hogy nyerek?"
Nem garantált hogy nyersz csak ha esetleg 1-2 skill átvariálásával képes vagy X-Y bosst leölni aki amúgy nem akkor van rá módod és nem kell elölről kezdeni..
-
ddekany
veterán
válasz
CsigaGyilkos #68 üzenetére
Még egyszer, a karakter építésben az építés ami motivál... Ha nincs építés, csak variálhatok folyamatosan, akkor ez nekem kiesett. Ha valaki bénán épít, akkor igenis szívja meg, vagy legalábbis legyen szarabb a karaktere mint annak aki jobban odafigyelt. Különben mi értelme az egésznek?
(Wow-ot meg nem ismerem.)
-
ddekany
veterán
válasz
CsigaGyilkos #68 üzenetére
"Ha találkoznál egy cold resistes, vagy magic resist-es mobbol, vagy elittel, akkor ne legyen már az, mint D2-ben, hogy állsz, mint répa a lakodalomba és nem tudsz tovább menni..."
Ha engem kérdeznek, én el akarok akadni ha valamit elcsesztem. (Avagy, miért örülnék ha nyerek, ha garantált hogy nyerek?) Aki csak 1-2 ágat nyomott D2-ben, az úgy járt (régen még nem számított hibának, ha egy játékban lehetett veszíteni...), vagy szedjen fel társat. Olyan meg amúgy igen ritkán volt, hogy totál lehetetlen legyen valami., max. adott karakternek adott ellenfél baszott nehéz volt. Ettől volt karaktere, ettől volt valamilyen egy karakter az adott osztályon belül.
Runapakolás, stb... Az szép meg jó, de ismét csak az vele gond, hogy nincs benne semmi perzisztens. Persze még lehetne azzal érvelni, hogy de cask adott skillekhez van felszerelésem. Na, hát ez majd kiderül mennyire igaz a gyakorlatban, mert nyilván ott is a következmények nélküli cserélhetőségre mentek rá, tehát könnyen meglehet, ez ritkán fog gondot okozni. Meg persze lehet több felszerelésed ládában... megint csak semmi okod nem lesz új karaktert indítani.
-
Tudsz majd a karakteren változtatni. (Runakkal tudod erősíteni a skilledet) Mint wowba a glyphekkel. Speciális képességekkel ruházhatod fel a képességeidet. Azzal a különbséggel, hogy D2-ben a runák igen ritkák voltak. Tehát én úgy értelmezem a skill váltást. Ha találkoznál egy cold resistes, vagy magic resist-es mobbol, vagy elittel, akkor ne legyen már az, mint D2-ben, hogy állsz, mint répa a lakodalomba és nem tudsz tovább menni... Haza tp, skillt váltasz arra a kis időre, míg leölöd. A fő skilljeid úgy is azok lesznek amire a runákat be állítottad.
(#67) ddekany: Nem értem a fölfogásodat, az a kihívás, hogy 500. sikerül csinálnod egy jó buildet? Nem jó ,,Re talentelni" mert elrontja a játékot? Ezt marhára nem értem
. Bocs akkor most neked a Wow is rossz játék?
-
ddekany
veterán
Számítógépes "RPG" esetén nekem egy igen lényeges elem a karakter ill. parti építés. Építés = sokáig tart, és képletesen egymásra raksz, felépítesz dolgokat. Ez akkor működik számomra, ha döntéseket kell hoznom, és azoknak súlya, keményen következménye is van. Pont ez adja a motiváció, hogy el is lehet cseszni, és ezért okoz örömérzést ha végre sikerül egy jó build-et csinálni. Aztán később talán egy másikfajta build-et, és ha sok "munkával" jó lett, akkor annak is örülsz. (Veszélyes szenvedély...
Ismerek kóros eseteket.) Ez a sikerérzésért való hajsza adja a motivációt a karakter építésre. Ha semminek nincs súlya, mindent vissza lehet szívni, tehát nincs ezen a téren kihívás, akkor számomra a karakter építés rész céltalanná vált. És nem tudom mi másért játszik valaki ilyesmivel, mert ha szép grafikát akar látni akkor van sok jobb stílus, vagy ha startégiázni akar valaki arra is vannak jobb specializált játékok (Shogun, stb, és rakás RTS), reflexek hegyezésére is (rakás arcade, főleg indie címek), történet mesélésre is (Witcher pl).
"elcseszett konstrukcio miatt kell ujra es ujra ugyanazt csinalnom"
Csak mellékesen, ha ez valakinek akkora gond (amit Diablo esetén amúgy abszolút megértek), akkor az annak jele, hogy a játékmenet unalmas, csak van valami lelki kényszer, hogy muszáj nyerni. (Az unalom egyik fő oka a legtöbb ilyen esetén az, hogy fájdalmasan könnyűek, nem kell figyelnem, nem termel adrenalint. Amikor szívod a fogadat az utolsó csapások előtt, mikor erősen kétesélyes a játszma... az más kategória lenne.)
-
Sirandrish
legenda
válasz
CsigaGyilkos #65 üzenetére
Hát ez a D2-ben is így volt..jó..nem folyosókon mentél de nem is nagyon tudtál elbotorkálni olyan helyekre aminek nem volt köze 1-1 questhez..
-
-
Angel1981
veterán
válasz
kill_bill1 #42 üzenetére
Nem is lenne szabad, hiszen grafikailag nem egy nagy szám, és ezt a franchise fanjaként mondom!
-
rt06
veterán
imho nem fog az ertelmesebb jatekos rovasara menni, csak most nem vegervenyesen, attributumpontokkal allitod be a karaktered, hanem az equip-bol jovo bonuszok segitsegevel (szoval a testreszabasi lehetoseg megmarad)
viszont nem tudom, te hogy vagy vele, de nekem az nem motivacio, hogy egy elcseszett konstrukcio miatt kell ujra es ujra ugyanazt csinalnom (mindig ujrakezdeni), mikor csinalhatnek mast is (haladhatnek tovabb)
-
Malachi
veterán
"Ez a mostani a skill rendszer abszolút butaparaszt optimalizáltnak tűnik nekem, az értelmesebb játékosok rovására..."
érdekes kiegészítés ehhez, most olvastam a másik hírt, miszerint kontrollerrel jobban, könnyebben lesz irányítható, mint egér+billentyűzettel. persze NEM azért, mert már nekik is a konzol a fő csapásirány. hogyne. legalább lenne bennük annyi gerinc, hogy kimondják és kész.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #56 üzenetére
"Szerintem ez tök jó így.. Mármint én pl utáltam hogy nem lehetett visszavenni a skillpontot ha egyszer elnyomtad..."
Az úgy elég gáz is, és fel nem fogom soha miért, de pl. D2-ben még csak megerősítést se kér, ami szvsz vicces... DE, csak ezért biztos nem kell eldobni a régi rendszert, mert pl. lehetne pl., hogy miden szintlépésnél lehetőséget van 1 pontot visszavenni egy skillről. Így fokozatosan torzíthatnád a skill eloszlást (ha elcseszted) ahogy fejlődik a karakter.
Ez a mostani a skill rendszer abszolút butaparaszt optimalizáltnak tűnik nekem, az értelmesebb játékosok rovására... És nem is lehet pontokat rakni skillekre? Így ezekenek a karaktereknek nincs karaktere... Mármint van, adott időpillanatban, de hát bemegyek a városba és átváltozok valami tök mássá.
Az hogy így időhiányosoknak ki lehet próbálni sokféle karaktert... De könyörgöm, ez egy játék, nem munka eszköz, azaz, nem adott cél hatékony elérése a cél, hanem a játékkal eltöltött idő, és hogy motiváljon valami a játékra. Tehát mi van, ha nem tud vki kipróbálni mindent, mert nem volt rá ideje? Nem is kell kipróbálni mindent. Viszont ha az embernek van rá kedve és ideje, akkor motivációt ad, hogy adott dolgot elérni nem pár gombnyomás (itt: kiépíteni egy ilyen-olyan skillekkel rendelkező karaktert). Diablo 4-ben már a játék elején választhatod, hogy lépjél fel 30-ik szintre, és az utolsó aktban kezdjél? Mert ugye, ha csak öt perced van ebédszünetben, akkor úgy ki tudod próbálni az összes karaktert... milyen praktikus. Sőt... kapásból megnyomhatod a nyerés gombot, így minden eddiginél hatékonyabban érted el a célt... így félkézzel a buszon zötyögve a munkába megnyerhetsz akár percenként 3 játékot is.
-
Alg
veterán
Ugyanazért, mint a skillpontos rész. Így nem sír majd Istvánka, hogy a tank babája 3 mp alatt kinyiffan egy nehézséggel fentebb, csak mert rakott 2 szintenként 1 pontot a manára, és nem kell emiatt újrakezdenie az egész karit. (meg ugye különböző buildekhez különböző Attrib. pontok kellenének, szóval vagy ez, vagy újraosztás)
-
frame>24
addikt
Viszont micsoda?!
Automata attrib.-pont allokáció lesz...EZ nekem új. (gyanús volt a videón ott a szintlépés)
Ezt találtam róla neten:
"A very controversial change to the Attribute system is that the player no longer has the freedom to assign attributes points to the attributes on leveling up. The stats are automatically increased, although the exact mechanics are not known, it cannot be said to be a random increase in stats. It is possible that the stats are increased by how much the player is dependent on those attributes."nyugtassatok meg, hogy EZ miért jó? Mer furcsa.
-
frame>24
addikt
válasz
Sirandrish #56 üzenetére
Szerintem is jó a skill reset, máshol úgy kompenzálják az előnyét, hogy jó sokba kerül (esetleg kevés helyen van npc, aki adja)...
amúgy nem egyszerű így sem egy újratervezés, mert teljesen más cuccokat kell összeharácsolni hozzá, más taktikák kellenek (persze ez inkább normal fölötti szinten jön ki)
-
Sirandrish
legenda
"semmi visszafordíthatatlan döntést nem kell soha hozni?"
Szerintem ez tök jó így..
Mármint én pl utáltam hogy nem lehetett visszavenni a skillpontot ha egyszer elnyomtad..
Főleg ha véletlenül félrenyomtál, vagy rosszul értelmezted a skillt...vagy csak szimplán kíváncsi voltál hogy ez meg az mit tud..nem nézhetted meg mert akkor az a pont bukó.. -
rt06
veterán
-
ddekany
veterán
Jól láttam, hogy a városban a karakter teljesen respecelhető? (Magyarul: az osztályán kívül szabadon átkonfigurálható.) Mert, attribútumok ugye mindenkinek ugyan azok lesznek (mert magától osztja), a rúnák átpakolhatóak, tehát csak a skillek maradnának, azokat meg szabadon át lehet állítani a városban, HA jól láttam. És nem is lehet több pontot se tenni rájuk, csak vagy megvan hozzá a karakter szinted vagy nincs? Magyarul, semmi értelme csinálni több karaktert egy ugyan olyan osztályból (mint pl. D2-ben volt, pl. amazonból volt bowazon, javazon, spearzon, és azoknak is pár variációja), mert semmi visszafordíthatatlan döntést nem kell soha hozni? Ha jól látom, akkor ez finoman szólva érdekes...
Meg bár nem néztem végig, de úgy tűnik, megint szellemi fogyatékosnak kell lenni ahhoz, hogy meghalljon a játékos a közellenségektől. Néha van valami meglepetés amibe ott lehet maradni, azokba is azért sétált bele gondolom illető, mert már elaludt. Ez nszvsz egy nagy gond volt a D2-ben, de látom ők feature-nek tartották...
A meghalásért a büntetés meg 10% item durability, és visszakapod a szerelésedet is a checkpoint-nál? Ez is messze túl enyhének tűnik...
-
Kanczy
veterán
válasz
Sirandrish #46 üzenetére
Hát, nem is a te véleményed mondom
-
cheatergs
senior tag
Beletekergettem pár percenként, úgy mondom, hogy mérsékelt csalódás (nagyjából erre is tippeltem). Kábé, mint az SC2.
Bár full HD-t írtok, de teljes képernyőn nagyon látszik az elkent kép, úgyhogy én nem vagyok benne biztos.
Ettől függetlenül nem tudom milyen beállításokkal játszott a teszter, de ez a grafika a számomra rosszemlékű Torchlightot idézi a mosott textúráival és igénytelen színösszeállításával, na meg a "fizikájával". Bár ellene vagyok, de ide bizony kellettek volna a kontúrvonalak, mert az ellenség beleolvad a környezetbe. Ráadásul a szörnyek nevetségesen néznek ki, ötlettelenek, és nehéz követni őket a kurzorral.
Eddig unalmas játéknak tűnik, remélhetőleg változtatnak a dizájnon és játékmeneten. Valami hangulat még feltűnik, de messze van még a Diablo 2-től is, nem hogy az 1-től. -
Sirandrish
legenda
Hát ez faintos cuccos.
Remélem hamarabb kijön mint ahogy gondolom mert ezzel el leszek egy darabig az tuti -
kill_bill1
tag
Elvileg nem olyan vészes a gépigénye:
-
DrTroglodyte
tag
Remélem lesz belőle demó, a gépigényt elég nehéz ez alapján megbecsülni.
-
Vistaboy
veterán
Nem úgy értem a lineárisat, hogy nem lesz több befejezés, hanem hogy sajnos ez is úgy alakul, mint a Dragon Age: Origins volt a Baldur's Gate után. Mégsem lett bukta az sem, sőt... Viszont az picit zavart, hogy míg a BG-ben volt egy hatalmas térkép, amit kedvedre bejárhattál és felfedezhettél, addig az Originsnél már a térkép 70%-ára nem juthattál el, mert nem térhettél le az útról.
Erre céloztam itt is. A Diablo II-ben jó volt, hogy a terep minden játéknál picit átrendeződött, és tulajdonképpen - bár mindegyik pálya egy nagy négyzetnek felelt meg, mégis, annak 95%-át bejárhattad kedvedre, csak itt-ott volt benne fal. Itt pedig - bár én sem néztem végig, mert még reménykedek, hogy bejutok - néhol csak egy szűk szakasz köti össze a két helyszínt, nem tudsz felfedezni, csak arra mehetsz tovább. Ez szerintem picit butítás szagú.
Az pedig, hogy bukta lesz, kizárólag az én véleményem volt, amennyiben a félelmeim beigazolódnak. A multi úgyis elviszi a hátán a játékot, én viszont csak egyedül játszok point & click játékot. Amennyiben a kampány része nem lesz kellőképpen változatos - bár mondom, tényleg kötve hiszem -, úgy számomra csalódás lesz.
Viszont a jelenlegi árak és fizetések mellett már annak is örülhetek, ha a normál változatot meg tudom venni megjelenéskor. De egyébként sincs jelentősége, mert a StarCraft II még mindig 13K és nem ma jelent meg.
Összegezve: Várom én is nagyon a Diablo III-at, de amennyiben nem jutok be a bétába, előbb mindenképpen találni fogok egy lehetőséget rá, hogy kipróbálhassam, mielőtt a vásárlás mellett döntök. Persze, ha tesztelés céljából kapok belőle egy példányt, akkor nincs semmi gond, de ha nem, van más lehetőség is.
-
vittuka
aktív tag
válasz
Wolverine #33 üzenetére
Nincs más mozgató rugója az egésznek. Miért éri meg venni 200 dollárért egy fegyvert a gép által irányított mobok ellen? Egymás ellen mennek a Jani gyerekek az új legendary-ben, másnak nem igazán látom értelmét, hezitáltak annó hogy havi díj legyen vagy ne, na most lesz helyette valós pénzes AH, ez akkor nem nagyon mehet másképpen mintha kigyúrják azt a pvp részt vagy nem tudom.. Ha az ember egyszer végigtolja, esetleg epic fokozaton is, utána mi maradna?
Mivel a sarcot az aukciós házból akarják szedni a játék megvételén kívül, muszáj hogy legyen értéke a ritka cuccoknak, szerintem ez másképp nem megoldható, ha nincs rendes pvp, nem lesz akkora az értékük. Lefogadom, hogy azok többsége aki olvassa ezt a fórumot, egy dollárt nem adna ki soha semmiért a játékban, pedig valahogyan el kellene ezt érni ha további összegeket akarnak majd beszedni.
Hozzáteszem hogy sok olyan van (persze a tengerentúlon és egyéb más országokban), aki team fortress 2-ben kiad akár 500-1500 dollárt egy különleges és ritka sapkáért, pedig a diablo népszerübb játék kell hogy legyen sokkal. Ráadásul semmiféle extrát nem kapsz a karakteredhez, csak a kinézete változik, pusztán csak a tömegbôl való kitünés az egyetlen oka..
Azt nem tudom lesz-e egyáltalán idôm játszani, biztosan jobban fogom élvezni az AH-t mint magát a játékot..
-
vittuka
aktív tag
Hmm, ez nem igazán arról szól hogy egyszer végigszaladsz rajta, a multiplayer lesz a lényeg, valamint a PvP (player vs player), ami a trade rendszert is mozgatja majd rendesen. A blizzard nem 2 hétre ír egy játékot, gondolom szeretnék hogy évekig menjen rendesen. Meg is fognak tenni mindent érte, mivel nincs havi díj, marad a trade rendszer bevétele, ehhez viszont kell hogy ne unja meg az ember a játékot!
Nagy várományosa az évnek!
-
olbaidhun
őstag
válasz
CsigaGyilkos #6 üzenetére
kicsit lehetne "darkosabb", talán volt is erről szó korábban.. de egy előrendelést megérdemel. Jó lenne, ha lenne eredeti papírdobozos edisön.. tenném a többi rész mellé!
-
rt06
veterán
-
frame>24
addikt
Aki rohangál vele, az a barbár ("Socketboy")....az ki/mi?
Mert először azt hittem, másik player, de ahhoz túl béna, vagy valami bérelhető segítő?
-
rt06
veterán
dio2-t csufoltak hack'n'slash helyett click'n'click-nek (illetve click-a-ton-nak is), megis rengetegen toljak mai napig is, es senkit nem erdekel, hogy linearis, mitobb, monoton a jatekmenet (en is csak az act3-at utalom, a tobbi rendben van, az act5 pedig mai napig ugyanolyan gyonyorunek tunik, mint megjeleneskor)
-
Kanczy
veterán
Booooooring
-
UnSkilleD
senior tag
bf3 meg ro2 mellett ez az az idei év egyik legjobb játéka
-
Harigata
tag
Aztamindenit. Talán még idén felragyog a Diablo csillaga.
-
Scholes9
nagyúr
válasz
doktordrog #19 üzenetére
-
doktordrog
aktív tag
Elég igénytelennek néz ki. Akkor lehet, hogy mégis végigviszem
-
paster.zs
csendes tag
nem voltam olyan hű de nagy Diabló fan, de ez most nagyon tetszik, várom .
Ilyenkor már teljesen kész van a játék, csak apróbb hibákat keresnek?
-
Scholes9
nagyúr
válasz
CsigaGyilkos #15 üzenetére
Nem lehet, hanem biztos
Witch Doctor alapból nagyon hasonlít a WoW Warlockjára, amivel 3,5 évig toltam
Illetve leginkább azért is várom, mert tudom, h nem zsákbamacskát kapok a pénzemért, hanem az elérhető legjobb minőséget, és ez nagy különbség az átlag játékokhoz képet, ilyen játék kb 2-3 évente 1-2, ha megjelenik, de lehet, h keveset is írtam
-
Lehet, hogy tetszeni fog neked is. Attól függ mit vársz a játéktól?! Én D2 kezdtem, warcraftoztam, aztán amikor megjelent a Wow D2-höz képest első ránézésre nem is tetszett. Aztán megszoktam és megteteszett a játékmenet. A D3 a Wowhoz (wow classic) képest egyszerűbb lesz és rövidebb . Igaz csak a kiegekkel gyorsult fel a Wow, előtte nagyon hosszú volt és tele újdonságokkal.
Angel1981: Igen ez valakinek jó, valakinek rossz. A kockáknak jó, mert előre tudni fognak sokmindent és gyorsan elérnek a játékba minent. Viszont aki pont a meglepetéseket szereti annak ez nem jó
.
-
janos1988
addikt
Tp-t csak en nem latok?
-
Vistaboy
veterán
-
janos1988
addikt
Nem rossz, de olyan DS2 beutese van. Illetve kar, hogy ennyire behatarolt a terulet es nincs szabadabb mozgas, mint pl. a Sacred-ben.
Szerk.: Van meg csemege a Youtube-on; Ma es Datum szerint kell keresni.
-
-
válasz
Lézerparaszt #4 üzenetére
Ez még nem lő le semmit ne aggódj
. Maximum tájékoztató, hogy mire lehet számítani. Én személy szerint nagyon várom már, rem. Decemberben kiadják végre.
Malachi: Abban egyetértünk, hogy gyönyörű lesz
-
Malachi
veterán
most csak 5 percet néztem meg, de úú, ez valami gyönyörű lett. remélem nem jelenik meg idén, vagy csak mire megunom a BF3-at...
de viccen kívül, úgy látom nem lesz itt gond se a színvilággal, se mással. a Diablo3 uralkodni fog.
-
Lézerparaszt
őstag
Nem tudom mit csináljak, megnézném mert már nagyon várom, de nem akarom lelőni a poént.
-
Vistaboy
veterán
5:45 környékén van pár másodperces sötét kép, ne ijedjetek meg, nem nálatok van a hiba.
-
Azt hiszem nekem is megvan mit fogok nézni
. Ráadásul a kiszemelt karakterem, amivel kezdeni fogok
-
Mukorka
addikt
Megvan az esti film!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sorozatok
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Nintendo Switch
- Formula-1 humoros
- Háztartási gépek
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest