- Milyen okostelefont vegyek?
- Úszáshoz szánt fülhallgató a Xiaomitól
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Nem nyílnak a Foldok?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
frame>24
addikt
válasz
Sirandrish #163 üzenetére
-
válasz
Sirandrish #157 üzenetére
Én pont azért nem is írok már ebben a témában. Látom, hogy nem fog ebben egyet érteni ddekan kollega és kész ennyi. Nincs ezzel baj én elfogadom, de összefüggéstelen elméletei vannak, bele akar kötni valamibe (ami neki nem tetszik), ez nem baj csak éppen nem érti, hogy az ő ötlete sem jó. Nehezíteni már mindjárt normál módot azzal, hogy a mobok hp-ját növeljük?? Komolyan nem elég, hogy így is hosszú számára a normál mód, hosszabbítsuk meg még azzal is, hogy egy amúgy is könnyen legyőzhető mobot még tovább kelljen püfölni. Nem tudom mi ebben a jó.
Ettől függetlenül a témát zárjuk szerintem. Én nem gondolnám, hogy ilyen egyszerű játék lenne a D3. Biztos lesznek benne új és elődjénél jóval kidolgozotabb megoldások. Ne értse félre ddekan kollega én sem értek egyet teljes mértékben a D2 megoldásaival, na de az egy 9-10 éves játék könyörgöm
. Kora miatt én sokkal elnézőbb vagyok vele. (Még valami, ha a blizz nem törölte volna a Paladinomat és a Sorcimat még most is szivesen leülnék vele néha játszani. De hogy azokat mégegszer előről kezdjem, na azt nem
.)
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #155 üzenetére
"de legalább van időm átlátni hogy kb mit is tud a karakterem..."
Te tudod... nszvsz annak átlátásra kell vagy 15 perc mivel nem vagy újonc, meg hát a normálisabb csaták mellett is jutna rá idő rendesen...
"előveszek egy olyan karit ami már hellt is megjárta és neki futok újra a hellnek.."
Hell-t egyszer végig járt karakter első néhány aktban 0 ellenállásba fog ütközni... Szóval kb maradnak neki run-ok (Baal, stb.), idő után azok is már inkább /players 8-ban, na meg az Über questek, ill. ahogy hallom D3-ban az Inferno nehézség. Hell-ben elölről kezdésnek kb. annyi értelme, mint a normal fokozatnak.
"Nagybátyám azért nem szereti mert kicsi a karakter és nem látni szinte semmit"
OK, akkor mára elfáradtam.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #152 üzenetére
Na, hát akkor itt is vagy kísérleti egérnek... Te mit élvezel a normál fokozatban, főleg miután már nem vagy rutintalan sem? És főleg, tényleg nem élveznéd jobban, ha nehezebb lenne?
Amúgy ja, Andi, egyeseknek a szikrázó skarabeuszok, és főleg... az aljas Duriel normálban is tud kemény lenni. Csak sajnos ezek a játék idő nagyon kevés százalékát teszi ki.
Amúgy ez, hogy kevesen panaszkodtak rá, hogy unalmas... Van aki körülöttem nem szerette a Diablo-t, és azt mondta rá, hogy mert unalmas (értelmetlen, nem kell hozzá semmi, csak nyomkodni összevissza). Szóval ki tudja, hány ilyen ember van, aki ezért eleve elfordult tőle. Ők persze nem fognak panaszkodni sem. A jól ismert önszelekciós mechanizmus...
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #148 üzenetére
"De azt érted hogy míg te feleslegesnek tartod a Normal fokozatot addig másik 100 ember meg örül neki"
Pont ezt nem értem, és ezért ez ingerel is rendesen. Gazdag lennék, bezárnék rakás embert laborba, és megnézném mit a ****** csinálnak és miért élvezik.
Mert ez tényleg túl könnyű. Meg nem arról van szó, hogy halljon mindenki halomra, csak hogy legalább azért vigyáznia kelljen magára az embernek, hogy ne halljon meg. Azt se mond, hogy egy teljes nehézségi fokozat kell ahhoz, hogy beletanuljon valaki. Amúgy ez nem Diablo-specifikus jelenség... Torchlight dettó, a normál (tehát az alapérzelmezett, a javasolt) nehézségen. Sacred is. Mintha ha a célközönség 8-10 éves körüli lenne. Fel nem fogom. Ennyire ostoba és elpuhult nem lehet az átlag játékos... vagy de, és akkor megijedtem.
Na, hát én már nem tudok ehhez többet hozzátenni.
-
Ghoosty
őstag
válasz
Sirandrish #145 üzenetére
Lustaság?! Szerintem lustaságról csak munkával kapcsolatban beszélhetünk. Olyan nincs, hogy valaki lusta szórakozni. Valószínűleg azért húzatja magát, mert a normál nem szórakozás. Ha élvezetes lenne, csak "divat" lenne a magasabb szintű karakter, sokkal kevesebben élnének vele.
Megint a d2-es emlékeim jönnek elő, amit én csak szingliben játszottam, néha /players módosítóval, de amint elértem a hell-t, (nem csupasz karakterrel), sokkal nehezebbnek éreztem, mint a normált, sokkal több olyan szituáció volt, amit normálon simán túlélsz, hellen belehalsz. Ez kihívás volt. Mindegy, hogy adják hozzá a karaktert, vagy húznak, egyszerűen a balansz olyan, hellen hogy nehezebb.
Az, hogy hell elejére alkalmas karaktert kezdesz, még nem jelenti, hogy űbercuccban lesz. Olyanba kell adni, ami elég az elejére, de ha nem talál jobb felszerelést, akkor act2-t már csak mazohisták való legyen.
Amazonnal, volt, hogy elakadtam, mert nem találtam megfelelő íjat, így 1-1 mob megölése is hosszadalmas kite volt. Ez már a másik véglet volt."Te örülsz neki ha meghalsz és ezáltal kihívást találsz a játékban, én inkább rákészülök és a lehető legkevesebb halállal oldom meg."
Egyikönk se azt mondja, hogy kötelező legyen a szenvedős mód, csak valahogy át lehessen ugrani a tutorialnak szánt dolgot, vagy lehessen valahogy nehezíteni.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #145 üzenetére
"Szerintem szimplán lusták az emberek."
Háááhááát... inkább pont ezért van a kazuárosodás, mert lusták az emberek. Mármost, az igaz, hogy nem akkora kihívás ha huzatja magát az ember, vagy ha lehetne nm-en indítani, csak a fontos kérdés, hogy milyen jellegű kihívás az, amit ezzel megúszol. Jelen esetben ez az unalommal/elalvással való küzdés kihívása. De igazad van, az is egy kihívás...
csak esetleg sokan más jellegű kihívásra vágynak. Mint kemény csatákra, ahol érzed, hogy fejlődött a karaktered, mert előbb még megverték, és most végre te győztél... ilyen retró örömök.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #141 üzenetére
"A Diablo első és második része is nagyon jó működött a tutorialnak nevezett normal fokozattal együtt"
Számomra inkább annak ellenére... csak már megnőttem, eleve kevésbé köt le az ilyesmi, így már nem nyelném le valószínűleg ezt a békát. Ha ez tényleg nem sok embert zavar, nem csak lapítanak, az meg nem érthető számomra... és itt a remek alkalom, hogy elmondjátok, miért élvezitek a 0 kihívással a játékot.
"ha neked a normal fokozat ekkora fájdalmat okoz akkor nem kell játszanod ezzel a játékkal"
Ez egy tipikus fórumos fordulat... Értelme sok nincs, mivel pont azért morog valaki, mert ilyen-olyan elcseszés miatt "elrontják a játékát". Ami miatt esetleg le is mond róla. Pont ezért morog. Érted...
-
Ghoosty
őstag
válasz
Sirandrish #141 üzenetére
"...(és te vagy az első akitől azt olvasom hogy emiatt elégedetlenkedik)..."
Információim szerint elég sokan elégedetlenkedtek, d2-ben is, csak nem hangosan. Legalábbis az, hogy jó sokat húzatják magukat, az pont azt jelenti, hogy nem akarnak sokadszor is végigmenni a normal tartalmon. Ugyanez van wow-ban is, minden 2. ember húzatja magát, mert rá van kényszerülve, hogy végigmenjen a "tutorialon". Véleményem szerint ez nem más, mint csendes elégedetlenkedés.
-
Ilsyde
őstag
válasz
Sirandrish #139 üzenetére
Naja, sok embernek abbol all a Diablo 2 hogy gyorsan vegighuzza a karijukat valaki hell fokozatig, csinalnak szaz run-t olyan helyen ahol gyorsan lehet fejlodni aztan utana evekig csak bossrunok, hogy minel tobb es jobb cuccokat kapjanak.
En speciel ennek semmi ertelmet nem latom mert ha egyszer vegigvittem a jatekot a legnehezebb fokozaton es legyaktam a vegso bosst akkor felesleges a jobb gear hiszen nem maradt nagyobb kihivas, nincs ertelme tovabb erosodni. PvP miatt meg tudom erteni. Csak az meg engem egy ilyen jateknal nem erdekel.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #135 üzenetére
Nem mondtam 12x u.a.-t, az értetlenkedő/logikátlan válaszokra reagáltam...
"viszont nem értem hogy miért nevezed idiótának azt aki mondjuk szeretne előbb belejönni a játékba"
Most ne vicceljünk már... Azért nevezek valakit idiótának, ha erre a tutorial módra, mondjuk D2 esetén, ilyen mértékben van szüksége. Azért ez brutális, ami a D1-D2-ben volt ilyen téren. Vagy a Torchlight-ben is, ha nem tekerted maxra a nehézséget (ja, ott lehetett, belefért a költségvetésükbe, pedig kis cég). Én nem is akarom elhinni, hogy ennyire hülye az átlagember, talán csak nem is akar minimális kihívást sem, csak mozizik... vagy nem tudom mire gondoljak. Rejtélyes.
Ami meg főleg idegesít, hogy nem lenne szükségszerű azt az (állítólagos) 5% szívatni, mert nem kell ahhoz tök új játékot írni, hogy őket is kiszolgálják. Lehessen nm-ben indulni, vagy legyen két mód, stb... sok megoldás van.
Na hát ennyi ez...
-
Ghoosty
őstag
válasz
Sirandrish #126 üzenetére
"Mivel minden karakter más és más így ezt nem értem hogy miért lenne unalmas ha új karaktert kezdek.."
Jelenleg d2-ből indulok ki, ott normálon mindegy volt mire raksz pontot és mire nem, mindenkit legyőzöl, így nem volt lehetőséged kiismerni a karaktert. A lvl 30-as skilleket el sem érhetted. Volt egy csomó olyan build amivel normálon a fél pályát kiírthattad, viszont nightmare-en, de főleg hellen használhatatlan volt. Ezt a részt mondjuk részben feloldja az, hogy bármikor átpakolászhatom a skilleket, de kiismerni akkor se fogod a karaktert. Kiismerni akkor lehet, ha van ahol elakadsz, ahol más kombinációkat is ki kell próbálni.
Ezért tudom elfogadni, hogy végül ilyen skill koncepciót csinált a Blizz.A könnyű normál első végigjátszásnál személy szerint még annyira nem is zavar, mert én is szeretem végig hallgatni a szövegeket, olvasgatni a lore-t, ami itt játék közben új szörnyeknél megjelenik stb. Viszont a többi karakternél ugyanaz lesz, tehát mehet rá a skipp. Gyakorlatilag rohánássá válik az egész, hogy mielőbb túllegyek rajta ami legjobb esetben is 5-6 órába bele fog telleni, ami nekem 2 napnyi összes szabadidőmet jelenti, amit gyakorlatilag értelmetlenül töltök el.
Ez a része viszont nem tetszik ahogy d2-ben se tetszett, bár itt a skill rendszer miatt azért jobb a helyzet, mert változatosabban ölhetem a lényeket nem kell félnem, hogy többet más skillt nem használhatok, mert nem lesz rá pont. -
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #131 üzenetére
"Felesleges érveket felhozni..."
Csak akkor minek egyáltalán megszólalni... legalábbis értelmes emberek közt. Írhatnám, hogy "várós" meg "mikor máááááÁÁÁr???", meg "fúúúúj" az jobb lenne biztos...
Amúgy az is egy jó kompromisszumos megoldás lenne, amit valaki említett, hogy lehessen nm-ben kezdeni. Nyilván leszarja a Blizzard ezt is. És nem vagyok róla meggyőződve, hogy illedelmesen mosolyogni kell mindenkinek, aki utálja, hogy manapság csak az idióták számítanak fogyasztónak. Meg idiótát csinálnak az emberekből, és akkor ez egy fasza öngerjesztő folyamat...
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #122 üzenetére
Milyen sárdobálás, milyen erőltetés? Mondtam a véleményemet, valaki ellentmond, főleg úgy hogy az érvén látszik, hogy nem fogta amit korábban írtam, meg logikátlan, reagálok arra mit ő mondott...
Amúgy szerintem a D2-ben és ebben is nagy potenciál lenne, csak pl. ezen elrontják. Kár, nem örülök neki, hidd el.
-
Scholes9
nagyúr
válasz
Sirandrish #126 üzenetére
"Főleg, mikor az 5. karaktert próbálod ki.
Mivel minden karakter más és más így ezt nem értem hogy miért lenne unalmas ha új karaktert kezdek.."Na igen, ezt én sem értem
TavariS85: ezt nem tudtam, de, amit írtam, akkor is tény
-
Angel1981
veterán
válasz
Sirandrish #66 üzenetére
Bocs, de ez egyáltalán nem így volt.
Az Acteknek csak a fő quest-jét kellett teljesíteni ahhoz, hogy továbbjuthass, semmi más nem volt kötelező!
Más kérdés, hogy úgy voltak felépítve a questek, hogy "útba essenek". -
válasz
Sirandrish #77 üzenetére
Konrétan azt én se tudom, hogy ha bele tettem egy runát a skillbe, akkor lehet tenni bele másikat ami jobb, vagy erősebb. Esetleg olyat tettem bele ami nem hat a skillre és kicserélni?
(#78) ddekany: Mit nem értesz azon, hogy egy új skillt akarsz upgradelni akkor egy nagyon ritka runát újból meg kell venned/keresned ahhoz, hogy a karakteredet ismét kitud aknázni? Az meg, hogy nem kell új karaktert csinálni, ahhoz hogy kipróbálj egy skillt szerintem nem hülyeség. Mert ha egy teljesen más setup-ba akarod használni előfordulhat, hogy érdemes egy másikat csinálnod.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #77 üzenetére
A változtatások számának limitálásról beszéltem... vagy hogy legalább XP-be/pénzbe kerülne egy változtatás. Ahogy emlékszem, nincs ilyen. Na. De szvsz ki van vesézve, most már mindenkinek leesett aki olvassa fórumot. Ez ilyen, szerintem 95%-ban kazuáros megfontolásból. Én nagyon nem szeretem az biztos.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #71 üzenetére
"Nem garantált hogy nyersz csak ha esetleg 1-2 skill átvariálásával képes vagy X-Y bosst leölni aki amúgy nem akkor van rá módod és nem kell elölről kezdeni."
Persze ennyire kegyetlen én sem vagyok valójában...
De a Diablo-ban is ügyeltek rá, hogy a kötelező főnökök ne legyenek semmire sem teljesen immúnisak (vagy legalábbis hogy nem két dologra). Másfelől, értelmes játékban ilyen szituációkra vannak felhalmozható extrák, amiket ilyenkor, kezedet tördelve ugyan, de felhasználhatsz. Mondjuk tűzimmunis dögöt kell kinyírni vmi tűzmágussal, akkor előkaparod az évek óra féltve őrzött villámló pálcádat, és szépen elhasználod... vagy régóta gyűjtött pénzeden veszel egy valag szkrollt.
-
ddekany
veterán
válasz
Sirandrish #56 üzenetére
"Szerintem ez tök jó így.. Mármint én pl utáltam hogy nem lehetett visszavenni a skillpontot ha egyszer elnyomtad..."
Az úgy elég gáz is, és fel nem fogom soha miért, de pl. D2-ben még csak megerősítést se kér, ami szvsz vicces... DE, csak ezért biztos nem kell eldobni a régi rendszert, mert pl. lehetne pl., hogy miden szintlépésnél lehetőséget van 1 pontot visszavenni egy skillről. Így fokozatosan torzíthatnád a skill eloszlást (ha elcseszted) ahogy fejlődik a karakter.
Ez a mostani a skill rendszer abszolút butaparaszt optimalizáltnak tűnik nekem, az értelmesebb játékosok rovására... És nem is lehet pontokat rakni skillekre? Így ezekenek a karaktereknek nincs karaktere... Mármint van, adott időpillanatban, de hát bemegyek a városba és átváltozok valami tök mássá.
Az hogy így időhiányosoknak ki lehet próbálni sokféle karaktert... De könyörgöm, ez egy játék, nem munka eszköz, azaz, nem adott cél hatékony elérése a cél, hanem a játékkal eltöltött idő, és hogy motiváljon valami a játékra. Tehát mi van, ha nem tud vki kipróbálni mindent, mert nem volt rá ideje? Nem is kell kipróbálni mindent. Viszont ha az embernek van rá kedve és ideje, akkor motivációt ad, hogy adott dolgot elérni nem pár gombnyomás (itt: kiépíteni egy ilyen-olyan skillekkel rendelkező karaktert). Diablo 4-ben már a játék elején választhatod, hogy lépjél fel 30-ik szintre, és az utolsó aktban kezdjél? Mert ugye, ha csak öt perced van ebédszünetben, akkor úgy ki tudod próbálni az összes karaktert... milyen praktikus. Sőt... kapásból megnyomhatod a nyerés gombot, így minden eddiginél hatékonyabban érted el a célt... így félkézzel a buszon zötyögve a munkába megnyerhetsz akár percenként 3 játékot is.
-
frame>24
addikt
válasz
Sirandrish #56 üzenetére
Szerintem is jó a skill reset, máshol úgy kompenzálják az előnyét, hogy jó sokba kerül (esetleg kevés helyen van npc, aki adja)...
amúgy nem egyszerű így sem egy újratervezés, mert teljesen más cuccokat kell összeharácsolni hozzá, más taktikák kellenek (persze ez inkább normal fölötti szinten jön ki)
-
Kanczy
veterán
válasz
Sirandrish #46 üzenetére
Hát, nem is a te véleményed mondom
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- BESZÁMÍTÁS! Asus H410M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest