Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TavariS85

    csendes tag

    válasz Ilsyde #142 üzenetére

    Hell után még ottvolt az überezés:) Kellett a torch és az csak ott esett:)

  • TavariS85

    csendes tag

    válasz Scholes9 #125 üzenetére

    Jay Wilson szerint nem lesz 4. rész, d3-hoz lesz két kieg és utána egy teljesen új világban játszódó játékot csinálnak.
    szerk.: persze a Blizzardnál semmi sincs kőbe vésve, csak kicsit kínos lenne szerencsétlen Diablot negyedszerre is visszahozni... így is kíváncsi leszek hogy rakják össze sztorit, mert a worldstone elpusztítása után azt hittem már nem lesz folytatás.

  • TavariS85

    csendes tag

    Jó azért ne essünk át a másik oldalra sem, én is a rutinosabb játékosok közé sorolom magam, a normal szintet a sztori megismerésének tekintem, meghallgatni a párbeszédeket stb., valamint nagyon kíváncsi vagyok hogyan kötik össze a szálakat. Amint végeztem normallal(nem hinném hogy egy tapasztalt játékosnak 10-12 óránál tovább tartana...), onnantól meg skippelni a szövegeket és lehet agresszívan menni előre.

  • TavariS85

    csendes tag

    válasz Wolverine #95 üzenetére

    7 szint lesz lesz a rúnából(milyen fokozaton lehet őket találni: 1./2. normal, 3./4. nightmare, 5./6. hell, 7. inferno)
    14 szint a gemekből lesz(itemekbe lehet majd tenni őket mint a d2-ben, ugye rúnát csak a skillekbe, jewel-ek meg charmok elvileg szintén visszatérnek de ezek még nem 100%-ig biztosak).
    Valamint nem lehet minden szintű gemet találni, hanem csak az első X-et(még ez sem eldöntött), a tökéletesebb drágakő eléréséhez majd egyesíteni kell őket ahogy a horadric cube-ban is csináltuk.
    Ja és még valami aki esetleg nem hallott volna róla, hogy lesz a játékban crafting system is, tehát szét lehet majd bontani a tárgyakat alapanyagra, amit fel tudsz használni az általad kívánt itemek kovácsolásához, ehhez persze szükség lesz az adott tárgy receptjére is ami szintén nem lesz minden utcasarkon.
    Ki van találva ez rendesen, rengeteg variációs lehetőség van és látszik benne a koncepció, és úgy gondolom nagyon is egyedire lehet majd szabni a karaktereket.

  • TavariS85

    csendes tag

    válasz ddekany #54 üzenetére

    Értem hogy alapvetően mi a bajod a változtatásokkal, röviden megfogalmazva túl casual-esítve lett a játék(de szépen hangzik :) )
    Elsőre én is ezt gondoltam, majd rájöttem hogy minden inkább a kompetitív játékélményt szolgálja, de a Blizzardnak sikerült ezt jól álcáznia és elhitetnie a hétvégi játékosokkal hogy egyszerűsítették a játékot az ő igényeikhez alkalmazkodva. Ez igaz is normal szintre, ami a Blizzard szerint nagyon egyszerű lesz, kizárólag az a célja, hogy azok a játékosok akik még soha nem diabloztak megtanuljanak játszani a játékkal, megismerjék a spelleket, ezek hasznos kombinációit valamint tapasztalatot gyűjtsenek a nagyobb kihívásokhoz (nightmare, esetleg hell). Magyarul a hozzád hasonló rutinosabb játékosok röhögve fognak végigmenni normalon. Ettől még nem kell falramászni, mert pont miattad (miattunk) találták ki az inferno fokozatot, ami olyan lesz mint az überezés (über Tristram, aki nem hallott róla és érdekli azok guglizzák ki), csak végig az egész játékon és ráadásul jóval nehezebb az überezésnél is... ;)
    Na és itt jön be a fentebb említett kompetitív mivolta a játéknak: oda 4 ember kell, mert egyedül vért fogsz hugyozni (persze az abszolút elérhető legjobb gearrel egy pro játékos egyedül is meg fogja tudni csinálni, de a legjobb cuccok és a legmagasabb szintű rúnák kizárólag infernon esnek, tehát mikor először/másodszor/harmadszor/stb. mész oda még biztos nem lesz meg a legjobb item semmiből sem...).
    Ezért haverokkal/ magyar szobából másokkal/random arcokkal (igen, lesz random mód is mint pl. sc2-ben 4v4 random) összeálltok és egymáshoz igazítjátok a karakterek képességeit, próbáljátok kiválasztani kinek milyen stílushoz illenek a legjobban a felszerelései rúnái stb. majd együttesen nagyon jó csapatmunkával megpróbáljátok átverekedni magatokat a mobokon, ahol a leggyengébb is 61. szintű lesz(mivel a max szint 60 még a kiegek előtt, ezért igen, valóban erősek lesznek).
    Másrészt a 6 aktív skill és 3 passzív sokféle kombinációt eredményezhet, ezek a különböző rúnák még nagyon sokat változtatnak, van olyan támadó skill amiből a rúna egy védekező spellt kreál, illetve ezeregy különböző buildet eredményez.
    A pvp meg elvileg periférián van a Blizzard állítása szerint, de ez a slotos rendszer az alapja a kompetitív aréna játékoknak(dota,lol,hon), ezért én 100%-ig biztos vagyok benne hogy a pvp a játékosok nyomására egy idő(és bizonyos balanceolás után ami a "kampányt" nem fogja érinteni) versenyszerűen játszott mód lesz.
    ui:
    1. harc közben nem lehet skilleket váltani, a legegyszerűbb megoldani ha cooldownos lesz, a legutolsó támadás után mondjuk 2 perccel lehet változtatni a skilleken, de a városban azonnal resetelődik a cooldown, ezzel mindent megoldottak
    2. skilleken cserélni a slotokban ingyenes lesz, de a rúnákra úgy néz ki lesz megkötés, belerakni egy skillbe ingyenes lesz, de utána "megjegyzi" hogy melyikben volt benne, és másikba csak akkor teheted bele ha "reseteled" a rúnát, ehhez valószínűleg egy recepet fog kelleni ami nagyon nem lesz olcsó, tehát érdemes lesz több rúnát is tartani( na meg könnyen változtathatsz úgy a buildeden hogy pl 3 crimson fog kelleni)

  • TavariS85

    csendes tag

    válasz Kanczy #50 üzenetére

    Ezek után kíváncsi lennék rá szerinted milyenek a jó játékok, illetve milyen gamekkel szeretsz játszani.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés