- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
Hirdetés
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Somatom
veterán
Én nem lakótelepen lakom, de a budaörsi Tesconál, vagy Óbudán, a Huszti úti mosóban szoktam kiporszívózni az autót. A Google utcakép szerint is jópáran vagyunk így ezzel. Tehát ezt a felvetést életszerűnek tartom.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Nyertél. De csak kicsit.
"Jelentős a családi házak fölénye, országosan a lakosság 54 százaléka lakik önálló családi házban. Forrás: Portfolio
Magyarország személygépkocsi állománya jelenleg 4000000, négymillió darab. Forrás: [KSH]
A lakoság fele a Portfolio adatai szerint családi házban lakik. Nem tudom mekkora hibát követek el ha a gk. állományt is felezem.
A maradék kétmillió autót légyszíves tankold meg akkor a panelba, a budapesti és vidéki városok központjába, pl. a Deák téren házi AC töltéssel. -
nmthblzs
újonc
Ez az első hozzászólásom itt, bocs téged találtalak meg pont...:
Tudod, ha valakinek vannak saját, vagy akár "elcsent" gondolatai, akkor az még nem feltétlenül agymosott. Ez egy fórum, és nem a gyalázó szoba...
Nem feltétlenül fontos mások véleményeit elolvasnod, tudjuk, hogy a te tudásod a követni való! DE se TE, se rajtad kívül többszáz internet huszár nincs feljogosítva arra, hogy másokról így beszéljen, vagy véleményeik alapján becsméreljen!Tudod, van élet a fővároson kívül is, vannak emberek (az átlag alatti magyar - a vidéki), aki munkába járással is elautózik 3-400Km-t naponta.
Tudod, van aki inkább a családjával, párjával (asszony) tölti az időt, mintsem azt nézze, hogy tölt a kocsija, a telefonja, a fogkeféje, a laptopja, a minden szarja...Bármeddig folytathatnám, vegyél/vegyetek vissza!!!
Üdv, Balázs
-
"Jaj azzal tisztában vagy hogy ez egy átmeneti időszak?"
Persze, tisztába vagyok vele.
" És a lakosság 1%-nak sincs elektromos autója."
ne üsd egyik modatoddal a másikat. Ha letelik az átmeneti időszak, akkor lép be a képbe a lakosság 100%-ának lesz elektromos autója nevű képlet amiről én hülyeségeket dumálok? -
arnyekxxx
veterán
Jelenleg az a lakosság kb. 50-60% tud otthon tölteni csak ezeknek a jelentős része olyan helyen él ahol a villanyautó előnye nem annyira jön ki (egy random faluban a napi 10 autó ami elmegy a ház előtt nem fog se tüdőrákot okozni se halláskárosodást és az ingyenparkolás se szempont mert eleve ingyen van a parkolás) de legalább a lakosoknak esélyük sincs villanyautót venni mert szimplán a 3as golf az ami belefér a családi költségvetésbe.
20 év múlva az e-autók 5 perc alatt 1000 km-t fognak tudni?
Jelenleg hol érdemes jósgömböt venni? Azt is tudja az üveggömb, hogy az áramot ehhez a tölrtési sebességhez mi fogja szolgáltatni a villanykutakon? Helyi atomerőművek?
-
Igen ez egy folyamat. De a vége az amit én mondtam, a lakosság fele fog kúton tankolni ahhoz meg sose lesz elég e kút. Meg elektromos áram.
És mint valaki írta, ez fokozottan igaz a városokra ahol a népesség 46%-nál jóval nagyobb része lakik centralizált, emeletes vagy bármi más olyan helyen ahol a házi töltés lehetetlen.
Egyébként azt is leírtam hogy ez az egész, némileg talán meddő vita a 2% alatti személyautóparkról szól amivel szemben van a soha nem villamosítható mezőgazdasági, repülési, teherautó és munkagéppark, a vasúti vontatás, a tank és teherhajózás 98%-a. Vagyis te is én is szajkózzuk a véleményünket de ezzel világot megváltani sose lehet. Mármint azzal se hogy itt vitatkozunk, de azzal a pár 100 millió elektromos autóval sem amiről itt nagy vehemenciával megy a szócséplés. -
-
8th
addikt
"Jaj azzal tisztában vagy hogy ez egy átmeneti időszak? Hogy 20 év múlva az e-autók 5 perc alatt 1000 km-t fognak tudni?"
Hogyne, hogyne. Sőt, kétezret! Hagyjuk már, ilyen butaságokat hasra ütésre bárki be tud kiabálni.
Ezt a légből kapott hülyeséget meg a szilárdtest-akkus meséket hallgatjuk minimum egy évtizede."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Chereiose
addikt
Jó hát igen. Igazából a villanyos árat kell nézni, viszont árban nincs messze tőle az E-Up vagy a kisebb akksis fiat500e, bár nálam tavaly is inkább a Dacia lett, sajnáltam
hasonlóan felszerelve az Upra +1 milliót, városi használatra nem ad többet mint a Spring.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
De, miért kell napi 25 városi Km -re ilyen kettes alá, új, villanyos autó, nyócmillióért?
Egy használt Fiesta, vagy Corsica kerül cirka 500 -ba. Fogyaszt mondjuk 7 -et városban. 800Ft -os benzinnel számolva, 100000 Km + vételár, az cirka hat milla, amiből ráadásul csak az 500 -at kell rögtön kifizetni. Napi 25Km -rel az több, mint tíz év és még marad két milla fenntartásra. Gondolom, abban egyetértünk, hogy egy 10 éves, 100 ezret futott villanydácsiánál nem érdemes maradványértékkel számolni. Vagy, ha mégis, akkor számítsuk bele a fenntartási költségeibe![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem tudom, neked milyen tapasztalatod van. A mostani előtt két tizenéves kicsi, városi autóm volt. 93 -as Fiesta 1.1, majd egy 2004 -es Kalos 1,2. Egyikre sem kellett komolyat költenem. Mindkettőben kevés Km volt és én sem nagyon pörgettem a számlálót. Mindazonáltal a Kalos -szal voltam többek között Lipcsében, a Fiestaval meg Alicante -ban. Szvsz. van tapasztalatom a kis, városi benzinesek képességeiről.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Az alap menettulajdonságok megegyeznek. Tehát az akku, motor, vezérlő ugyanaz. A csak 29 Kg különbség is ezt támasztja alá. Több hozzáértő is tesztelte az autót és nem tudtak rámutatni a több, mint háromszoros árat indokló különbségre. Itt sincs hozzáértő, mert csak tippeket írtak.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Windows 11
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nyaralás topik
- BestBuy topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mobil flották
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Gigabyte X299 UD4 + akár egy i9 7900X processzor
- iPhone 13 Mini 128GB Zöld újszerű, független, 3 hónap garancia
- Munkaállomás! HP Z400 - Xeon X5690 6 mag! / 24GB DDR3 / 256GB SSD + 1TB / Nvidia Quadro 5000 / USB3
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Patriot Viper Steel 3600 CL14 2x8GB B-die kit
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest