- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
És a Yarisban mi szerethető? Ugyanaz a szokásos japán legalja anyaghasználat (már már egy suzuki is veri házon belül) szintén 0 zajszigeteléssel, mellé bőgő cvt váltóval. Nagy komfort. És még ez a kis golyó is drágább volt 2020-ban, mint egy S-Cross pl. És még csak spórolni se spórolsz vele sokat, ahogy írtam, nagyobb gázra ugyanúgy a benzint eszi. Papíron azon is annyi szerethető, hogy relatíve olcsó fenntartani, ugyanaz mint a prius, azon se szeretnek semmit max a fenntarthatóságát. Persze a sznobság mást mond, mert “toyota” , azon túl sokat nem ad.
És nem azt mondom, hogy milyen jó a dacia, hanem hogy az a fos toyota túl van hypeolva és Istenítve. Ha már japán ezerszer inkább Mazda.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Ez is egy nézőpont. Viszont a használtat meg nem keverem az újjal, nálam a fintorgás az lenne, hogy egy több éves használt E-Upot vagy ilyesmit vettem volna drágábban, mint a Spring támogatva, jóval kevesebb hatótávval. Már ha az E vonalat nézzük. De benzinesben is inkább vennék új 0km-es Sanderot, ami egy tök korrekt kocsi, mint valami használt csodát 5-8 évesen.
Esetednél mondjuk pont a Duster szerintem nem éri meg, mivel olyan összegeket kérnek el értük ami vicc, drágábban mint amibe kerültek 4-5 éve. -
tomcat78
őstag
A kipörgésgátló résznél szakadtam a röhögéstől Na az instant nem kell bele Nyomoztam egy keveset, ha minden igaz kő kemény 122nm "nyomatékot" sikerült bele préselni a majd egy tonnához..... Ilyen tekintetben vicc
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
NoZoli
tag
Még ha a mostani árakat nézem, akkor is egy tip-top, 30 kWh-s, kicsivel többet futott, Leafről beszélted le őket, aminek kétszer akkora a csomagtere, másfélszer erősebb és majdnem fele annyi idős. És évente, legalább 130000-et fogtak volna a fenntartáson/tankoláson. Persze, úgy számolva, hogy semmi nagyobb ráfordítás nem kell a Splashre. Se fékek, se vezérlés, se kuplung-szett... Az érték különbözet, ilyen használat mellett, valószínűleg nem változna. Tehát, nagy bukta nem lett volna vele, eladáskor sem, ha mégsem válik be.
-
NoZoli
tag
Az alkatrészek ára, egy dolog. De van munkdíj is. Vagy ráfordított idő, energia a cserére.
Az autó nagyon kis részben racionális döntés (de legtöbbször, egyáltalán nem, mert akkor, majdnem mindenki Spring méretű autóval járna). Itt azért, kaptak volna nagyobb kényelmet is a felárért, nem is keveset. -
NoZoli
tag
2-3 évente? Akkor azért, már benne van a nagyobb javítás a levegőben. Az évenkénti olajcsere, kis futás esetén is erősen ajánlott!
Néhány tízezer itt, néhány tízezer ott... sok kicsi sokra megy.
Mint említettem, több kényelmet is kaptak volna a felárért. Például, nekem az is nagy kényelem, hogy tényleg nem kell évente szerelőhöz vinni az elektromos autót. Nincs a hideg indításnak járulékos hatása, nem gyilkolom az autót, a rövid távokkal.
Az autónak akkor kell megtérülnie, ha munkaeszköz. Drágábban vették volna, de a Splashnél drágábban is lehet eladni. De ezt is említettem már. -
NoZoli
tag
Ha nem mennek sokat az autóval, a viszkozitása megváltozik az olajnak, már 1 év alatt is.
Pénzkidobás akkor lesz, ha emiatt kell nagyobb összeget költeni a motorra.
Környezetszennyezés az 2-3 évente is, ami az elektromosnál, fel sem merül. De erről is lebeszélted őket.
Meg lehet csinálni otthon és mit csinálsz a leengedett olajjal, kicserélt szűrővel?
Nincs azzal gond, ha magadnak cseréled a vezérlést. Csak mint említettem, idő és energia. Na, meg, szerszámok. Elektromosnál, ez a ráfordítás sem merül fel.
Ha valakik, az idősek tudják értékelni a kényelmet. A felsoroltakon túl, a kuplung-, és váltóhasználat is mellőzve van az elektromosnál. Sok idősnek, ez is nagy kényelem. Nem csak a kütyük garmadája tud kényelmet adni.
Elolvastam újra, amit írtál, de továbbra is ugyanazt mondom. Ezek szerint, nem jól értem, mire gondolsz két autó közötti felár megtérülésénél.
Így most, 1,7M van, ugyanilyen körülmények között. Pedig, már tudjuk a topikból, hogy 500-ért is lehet kapni autót, ami kiszolgál. De ha a kütyüket nem nézzük, akár 70-ért is. Pláne, évi 4000 km-re.