- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Légies iPhone halvány színei
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
laposonly11
senior tag
Tensor magok, akkor ha konkukrencia nem jelenik meg hasonló adalék magokkal és nem kezdi utánozni az nvidiát, akkor ez is a fiziksz és herwörksz sorsára jut. Ugye physix esetén, is kiderült hogy a játékok a cpu val számoltatták a fizikát és az nvidia csak jól átverte a vásárlókat. Ma nagyszerű fizikai motorok vannak minimális cpu igénnyel és senkinek sem kellett hozzá az nvidia ajtajánál állni, hogy ehhez külön hardvert biztosítson. A raytracinget is kezdik sokan megoldani. Szóval eddig soha sem sikerült az nvidiának, de z AMD nek sem, rávenni az egész piacot, hogy kizárólag az ő hardverére támaszkodjon, így felesleges erőlködésnek tűnik, főleg hogy mindkét konzolban, megint AMD kártya lesz.
-
A sebességet csak úgy tudod összevetni, ha a RIS és 75 % rendernél nem alkalmazol plusz élsimítási eljárást mert a DLSS esetében ezt a neuronhálón számoltatják ki.
Egyébként a neve csalóka, a neuronhálós tanításnál használnak 64x SSAA-t és az AI ebből próbál meg előállítani egy ahhoz hasonló képet,de a GPU itt nem számolja ki ezt a részletet. -
na igen de a tesztben nem így volt ez a gondom vele és vissza értünk ahhoz miért mondtam amit...a DLSS mellé alkalmazhatod az Image shapreninget ezért nem ugyan az.
A RIS és az Image sharpening hasonló elven működik, míg a 75 % render nem ugyan az Mint a DLSS képbutítása. Az egyik egy fix 75 %( vagy az általad beállított) lebutított renderrel dolgozik, míg a DLSS egy neuronhálós szakaszos képminőségi eljárást alkalmaz azaz nem általánosan ront a felbontás minőségen.
Tehát a teszt úgy lenne fair,hogy 75 % render + RIS és DLSS + Image sharpening vagy 75 % render és simán DLSS képjavítók nélkül.... nem csak úgy simán a DLSS mert az úgy soha nem lesz ugyan az, mint egy textúra szűrő/ javító eljárással támogatnám a képet a butítás mellett... a DLSS 2.0 meg főleg jobb lesz sharpeninggel megtámogatva.
Az élsimítást kihagynám mindkét esetben a dologból, ha összemérném a két eljárást.
A 2.0 nak ez a lényege hogy te szabályozhatod még ezt a minőségi romlást is amit amúgy is csak a neuronháló bizonyos részleteknél alkalmaz, nem mindenhol, itt ebből adódóan az image sharpenig a kép bizonyos szakaszain a natív felbontásra dolgozik rá.
Egyébként javít a képminőségen natív felbontáson is a RIS is és az Image sharpening is szerintem, bár ez szubjektív. -
-
gV
őstag
DX12U: DXR 1.0-ról volt tudott 1 hete még, hogy támogatja a Turing, azt, hogy 1.1-est is nem és nem is volt kézenfekvő. GTX vs RTX Turing különbségek miatt pláne aggályos, hogy mellőzi a cikk a megemlítésüket.
DLSS: ha már cikket írnak valamiről akkor illene utánajárni miben van, nekem az nem érv, hogy EA. -
Miért minősítene engem? Minek személyeskedsz olyan dolgon amit nagyon egyszerű megérteni és józan paraszti ésszel felfogható?
A DLSS nem RIS elvén és céljából működik, az az image sharpening... A RIS és az Image sharpenig nem növeli az FPS-t és nem nyúl a felbontáshoz. Teljesen másra való két eljárás
Nem nehéz megérteni, hogy a RIS-re válaszul Nvidia az image sharpeninget hozta-,ami a fenti cikk megjelenésekor még nem volt,- ami egy képjavító eljárás a DLSS pedig egy sebesség növelő eljárás mamire a Direct ML van válaszul... az egyik egy textúra szűrő a másik pedig egy felbontás felskálázó eljárás.
Vonatkoztass el egy kicsit az AMD vs Nvidia részétől és próbáld józan paraszti ésszel végig gondolnia két eljárást ,rájössz hogy a DLSS mire való és az Image sharpening mire való és hogy működik, és melyiknek megfelelően működik a RIS, amivel a cikk összeveti hibásan.A Dx 12 U minden újítását egyenlőre csak az Nvidia RTX széria támogatja PC-n..
Ezzel kapcsolatban korrekt cikk az azért valami ilyesmi [link] ebből a szempontból, mert úgy néz ki az alapjait nagyon erősen az Nvidával is és AMD vel is együtt dolgozták ki a mostani frissítésnek és igen támogatja teljesen,de egyedüliként az RTX széria majd év végén az RDNA 2 AMD is. [linkgV: +1
-
már eleve a cikk is hülyeség ahol a DLSS-t hasonlította egy RIS hez amikor teljesen más a két eljárás lényege és másra való. Már akkor is kibuktam ezen.
A RIS és az image sharpening ugyan arra szolgáló a két eljárás és a DLSS és a Direct ML hasonlítható össze. Ennyire bugyuta cikket rég nem láttam.
A tensor magokra épül nagyon sok eljárás a Dx12 Ultimate most bevezetésre kerülő eljárásaiból az RTx kátyákon, gyorsítja őket.amivel pontosan a kártya élettartalma hosszabbodik meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Medence topik
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- DJI topic
- BestBuy ruhás topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Msi Mech 2x Radeon RX 6600 XT GAMING X 8G
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- XFX Swift Radeon RX 9070 OC Triple Fan Gaming Edition
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI Z370 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RX6600 8GB Cooler Master MB510L Chieftec 500W
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Digital edition! OLVASS!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest