- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aginor
addikt
Azért nem mindenki csodálkozik ezen. Viszont az RT őrületből jól látható, hogy nem tudott hova fejleszteni az Nvidia ezért nyúlhattak ehhez az eszközhöz. Bízom benne, hogy a másik gyártó is mihamarabb belép a klubba, ami a tartalomkészítők hathatós támogatásával akár még érhet is valamit még a mi életünkben. Szarkazmus off.
Ugyanakkor annak nem örülök, hogy megint a saját zárt szabványukat erőltetik, ahelyett, hogy beállnának egy nyílt és mindenki számára használható megoldás mögé, ami jelentősen gyorsítaná a technológia terjedését és elfogadottságát.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
ribizly
veterán
Nem is állítom, hogy rossz dolog ennek a bevezetése. Csak oda kellett volna figyelni a marketing-nél, hogy ezt hogyan adagolják.
Ha mondjuk akkor elárulták volna, hogy 1-1 játékban valós árnyékok (Metro Exodus), vagy valós tükröződés (BFV) lesz csupán ettől és mellette az RTX2080Ti megjelenésekor kikerült volna a full RT támogatott Quake II RTX meg a még mindig magára várató RT-s Minecraft a Control mellett, akkor mindenki tudná miről is van itt szó. De nem így volt.
Szóval elbagatelizálták a legnagyobb ütőkártyájukat, mert nem volt semmi, amivel használni lehetett volna, mostanra meg már a laikusok "leírták".|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
aginor
addikt
Az igaz, hogy nyitott, de az is, hogy nem eléggé, bár a kevés is több, mint a semmi. Ezek az "effektek" akkor tudnak jól terjedni, ha van szabvány hozzájuk és ennek megfelelő az implementáció. Mire gondolok? Arra, hogy ha egy effekt megvalósításához gyártóspecifikus megoldás kell, akkor az lesz leprogramozva, miért fizetnek, viszont ez lassítja a technológia terjedését. Az RT-nél ez alapvetően rendben van, de a DLSS megvalósítása -vagy ezzel egyenértékű megoldásé- is ilyennek kellene, hogy legyen. Láttuk mi lett a Hairworkssel, vagy a Physx-el (a másik oldalon szintén a hajas móka pl.). Alig használják, mert kötött megoldás, csak bizonyos hardvereken működik, azokon is csak a gyártótól kapott változatban. A piacnak -nekünk- az a jó, ha az ilyenek minden hardveren futnak -jól- és mihamarabb vagy általánossá tid válni, vagy a játékmechanika szerves részét tudja képezni.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
arty
veterán
pont ezek miatt ilyen értékelhetetlen a pécés helyzet
korábban fizix, aztán gameworks, most dlss... (a másik oldali mantle és hbcc simán kiröhöghető volt, szerencsére, piaci részesedésből adódóan)
és most majd lesz majd nyilván inteles patkánykodás is
gsync-freesync-vrr
(és a piaci rész miatt nv masszivan "sikerre" is vitte a saját megoldásait )emellé a steam, epicstore, blizzardstore szegregáció már csak a hab a tortán
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Kansas
addikt
Az, hogy nem érted, miért a RIS-hez hasonlítják az eredeti DLSS-t a cikkben, téged minősít, ha rendesen végiggondolod, abszolút van értelme az összevetésnak, de, már megbocsáss, nem fogom a szádba rágni(segítségül azért: a kulcsszó a "big picture").
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
gV
őstag
ha rám hallgatsz a Techspoton nem húzod fel magad, nem ér annyit: csak nézd meg a DX12U-s cikküket, meg sem említik, hogy a Turing támogatja [link] az új DLSS cikkükben is feleslegesen sokat írnak a Controlról, ahelyett, hogy megnéznék a Bright Memoryt is, na vicc amit művelnek
-
Kansas
addikt
OK, akkor megfejtem a talányodat: a RIS és a DLSS is használható arra, hogy alacsonyabb(és utána felskálázott) felbontás esetén javítsa a képminőséget.
Ráadásul mindkettőnek köze van az antialiasing-hoz: a DLSS egy antialiasing metódus, a RIS pedig korrigálja a túl elmosott AA negatív hatását, ami tipikus a kisebb teljesítmény-igényű AA metódusok esetében(igaz, a túlzásba vitt SSAA-nál is, pedig az eszi a vasat).
Végső soron mindkettő arról szól, hogyan hehet minél több képminőséget megőrizni miközben teljesítményt spórolunk. Jó minőségű képre a sharpeninget ráengedve csak ronthatunk a dolgon, ezt az esetet ezért nem veszem figyelembe.Így már világosabb a kapcsolat?
Egyébként nem személyeskedtem, az ugyanis a személyes tulajdonságaidra alapozva támadta volna az érveid érvényességét, én azonban az érveid minőségét direktben támadtam, és abból vontam le minimális mennyiségű konzekvenciát a személyes kognitív képességeidre nézve(ezt hívják empirikus megfigyelésnek)... amit egyébként azóta sem cáfoltál meg, láthatólag továbbra sem érted, miről van szó. Vagy csak látszólag?
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Az jött át, hogy le vagy ragadva a low-level technikai részletekben, és nem érted, mit/hogy/mire(is) használnak.
Ha mégis érted, akkor Oscart neked, jól adod az értetlent...[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
"75 % render + RIS nem ugyan az mint a DLSS ." - nem, valóban nem ugyanaz, a végeredményt tekintve több fps-veszteségért rosszabb képminőséget nyújt a DLSS, és ez tovább romlik, ha még image sharpeninggel is nyakon öntöd, mert bár a képminőség javul, a teljesítményvesztés is vészesen közel kerül a natív 4K renderinghez.
Pontosan tudom, hogy a DLSS hogy működik, de az összehasonlítás szempontjából ez lényegtelen - erre mondtam, hogy leragadsz a low-level részleteknél.
Lényegét tekintve a DLSS egy NVidia-only AA metódus, tehát ha úgy nézed, hogy:
- 75% render + DLSS + Freestyle image sharpening
- 75% render + AA + RIS
mindjárt teljesen almát az almával összehasonlítás lesz.És mielőtt a dedikált HW(Tensor) támogatással jönnél, megjegyzem, hogy az AMD is HW-ből támogatja az AA-t, csak ez a hardver nem fixfunkciós, hanem a normál shader magok.
Az kétségtelen, hogy a Tensor magok másra is jók, csak épp nem játékos kontextusban.A DLSS2 minden szempontból jobb lesz, ráadásul nem lesz 4K-hoz kötve. Ahogy a TechSpot is írja, a DLSS2 tudja azt, amit a DLSS-nél ígértek.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Kihagynád az élsimítást? A DLSS(Deep Learning Super Sampling) az egy élsimítási metódus
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
OK, adom, ez igaz.
A trükk az, hogy egy leskálázott kép megjelenítésekor a monitorba épített interpolációs algoritmust használod a megjelenítéshez, ami a használt algoritmustól függően effektíve jelent egy AA-hoz hasonló elmosó hatást(ugye ezért jelent meg az Integer scaling minden gyártónál, hogy natív felbontásban küldjék ki a képet a monitorra az egész számú skálázást lehetővé tevő esetekben).
Tehát a megspórolt teljesítményt gyakorlatilag átterheled a monitorra... érdekes lenne tudni, nem növeli-e meg ez az input lagot... illetve hogy az egyes monitortípusok között van-e jelentős képminőségbeli eltérés, vagy mind ugyanazt az algoritmust használja.Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Exkluzív órák
- Villanyszerelés
- Milyen switch-et vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GoPro Topic
- Steam Trade (csak csere!)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- További aktív témák...