Új hozzászólás Aktív témák
-
A sebességet csak úgy tudod összevetni, ha a RIS és 75 % rendernél nem alkalmazol plusz élsimítási eljárást mert a DLSS esetében ezt a neuronhálón számoltatják ki.
Egyébként a neve csalóka, a neuronhálós tanításnál használnak 64x SSAA-t és az AI ebből próbál meg előállítani egy ahhoz hasonló képet,de a GPU itt nem számolja ki ezt a részletet. -
na igen de a tesztben nem így volt ez a gondom vele és vissza értünk ahhoz miért mondtam amit...a DLSS mellé alkalmazhatod az Image shapreninget ezért nem ugyan az.
A RIS és az Image sharpening hasonló elven működik, míg a 75 % render nem ugyan az Mint a DLSS képbutítása. Az egyik egy fix 75 %( vagy az általad beállított) lebutított renderrel dolgozik, míg a DLSS egy neuronhálós szakaszos képminőségi eljárást alkalmaz azaz nem általánosan ront a felbontás minőségen.
Tehát a teszt úgy lenne fair,hogy 75 % render + RIS és DLSS + Image sharpening vagy 75 % render és simán DLSS képjavítók nélkül.... nem csak úgy simán a DLSS mert az úgy soha nem lesz ugyan az, mint egy textúra szűrő/ javító eljárással támogatnám a képet a butítás mellett... a DLSS 2.0 meg főleg jobb lesz sharpeninggel megtámogatva.
Az élsimítást kihagynám mindkét esetben a dologból, ha összemérném a két eljárást.
A 2.0 nak ez a lényege hogy te szabályozhatod még ezt a minőségi romlást is amit amúgy is csak a neuronháló bizonyos részleteknél alkalmaz, nem mindenhol, itt ebből adódóan az image sharpenig a kép bizonyos szakaszain a natív felbontásra dolgozik rá.
Egyébként javít a képminőségen natív felbontáson is a RIS is és az Image sharpening is szerintem, bár ez szubjektív. -
-
Miért minősítene engem? Minek személyeskedsz olyan dolgon amit nagyon egyszerű megérteni és józan paraszti ésszel felfogható?
A DLSS nem RIS elvén és céljából működik, az az image sharpening... A RIS és az Image sharpenig nem növeli az FPS-t és nem nyúl a felbontáshoz. Teljesen másra való két eljárás
Nem nehéz megérteni, hogy a RIS-re válaszul Nvidia az image sharpeninget hozta-,ami a fenti cikk megjelenésekor még nem volt,- ami egy képjavító eljárás a DLSS pedig egy sebesség növelő eljárás mamire a Direct ML van válaszul... az egyik egy textúra szűrő a másik pedig egy felbontás felskálázó eljárás.
Vonatkoztass el egy kicsit az AMD vs Nvidia részétől és próbáld józan paraszti ésszel végig gondolnia két eljárást ,rájössz hogy a DLSS mire való és az Image sharpening mire való és hogy működik, és melyiknek megfelelően működik a RIS, amivel a cikk összeveti hibásan.A Dx 12 U minden újítását egyenlőre csak az Nvidia RTX széria támogatja PC-n..
Ezzel kapcsolatban korrekt cikk az azért valami ilyesmi [link] ebből a szempontból, mert úgy néz ki az alapjait nagyon erősen az Nvidával is és AMD vel is együtt dolgozták ki a mostani frissítésnek és igen támogatja teljesen,de egyedüliként az RTX széria majd év végén az RDNA 2 AMD is. [linkgV: +1
-
már eleve a cikk is hülyeség ahol a DLSS-t hasonlította egy RIS hez amikor teljesen más a két eljárás lényege és másra való. Már akkor is kibuktam ezen.
A RIS és az image sharpening ugyan arra szolgáló a két eljárás és a DLSS és a Direct ML hasonlítható össze. Ennyire bugyuta cikket rég nem láttam.
A tensor magokra épül nagyon sok eljárás a Dx12 Ultimate most bevezetésre kerülő eljárásaiból az RTx kátyákon, gyorsítja őket.amivel pontosan a kártya élettartalma hosszabbodik meg. -
Na igen csak itt a a DLSS egy hardverelem segítségével működik, a tensor magokkal megfelelő sebességgel. Ha ilyen nincs akkor kell egy másik megoldás amire megszületett a Direct ML de ez sem egy általános megoldás mert pl Vulkan vagy Linux alatt nem működik, míg pl a DLSS igen. AMD nél ilyen volt a HBCC ami csak bizonyos hardvereken működik.
persze jó lenne ha minden nyitott lenne és minden ugyan olyan és nem próbálná előtérbe helyezni a saját hardvereket , hogy azt vedd, de ez a piacgazdaságban nehezen kivitelezhető. -
persze ilyen szempontból ez igaz, ennek idő és rengeteg pénz kell.
Ugye az az igazi ha egy játékba már az alapoktól beleépítik, a meg 2-3 év , lásd Control..Az igazán nagy áttörés most fog jönni az új Dx 12 bevezetésével,de ezzel az RTX kártyák életciklusa szépen kitolódik, hisz az egyetlen hardver a piacon jelenleg ami teljesen támogatja az érkező új Dx 12 szolgáltatásait. Ha ezt megfűszerezed a DLSS 2.0 val marketing ide vagy oda azért egyre jobb vételnek tűnik némelyik RTX kártya. ( persze nem mind) -
a Direct ML és a DLSS 2.0 nem zárja ki egymást. Ugye szabványos hasonló megoldásnak ott a Direct ML ez meg az Nvidia felhasználóknak készül, tensor magokat használva , ilyen mag/ hardverelem jelenleg nincs más hardverben ezért nem is tudná szerintem támogatni.
Az RT ben is egy teljesen szabványos eljárást használnak és mint láttad az az új Dx 12 . Ultimate [link] nagyon sok szempontból közösen építkezik az Nvidia megoldásaival( vagy fordítva). Azért mostanában elég szépen nyitott az Nvidia az előző évekhez képest. -
Azért egy 450-750mm2 terjedő GPu-t , aminek drága a gyártása,nehéz nem marketing célra felhasználni,hisz ezért is lett ilyen hatalmas és brutális, mert a felépítését ennek szentelték és 3 éve lassan kizárólag náluk elérhető gaming célra a technológia .hülyék lettek volna nem erre építeni, hisz elég merész húzás. Nem igazán dolgoztok vagy értitek hogy működnek az ilyen jellegű cégek . ha nem lehetett volna erre építeni az egészet akkor nem lenne a mai napig raytracing képes hardver a piacon. Én más területen, de ebben dolgozok 10 éve.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- ROG Astral GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition - 32 HÓNAP IPON GARANCIA
- Csere-Beszámítás! Akciós Gamer PC! R5 5500 / GTX 1070Ti Rog Strix / 32GB D4 / 500GB SSD
- PS3 Játékok 1500Ft/db - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest