- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Magisk
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
egyetértek. Ép tegnap nézegettem hogy a 2070 karim , igaz a z Asus Strix beépített kapcsolós megoldásával,de bizony az 1080 Ti- nyakában liheg az új címekben DLSS nélkül is, ezzel meg simán hozza.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Azért egy 450-750mm2 terjedő GPu-t , aminek drága a gyártása,nehéz nem marketing célra felhasználni,hisz ezért is lett ilyen hatalmas és brutális, mert a felépítését ennek szentelték és 3 éve lassan kizárólag náluk elérhető gaming célra a technológia .hülyék lettek volna nem erre építeni, hisz elég merész húzás. Nem igazán dolgoztok vagy értitek hogy működnek az ilyen jellegű cégek . ha nem lehetett volna erre építeni az egészet akkor nem lenne a mai napig raytracing képes hardver a piacon. Én más területen, de ebben dolgozok 10 éve.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
a Direct ML és a DLSS 2.0 nem zárja ki egymást. Ugye szabványos hasonló megoldásnak ott a Direct ML ez meg az Nvidia felhasználóknak készül, tensor magokat használva , ilyen mag/ hardverelem jelenleg nincs más hardverben ezért nem is tudná szerintem támogatni.
Az RT ben is egy teljesen szabványos eljárást használnak és mint láttad az az új Dx 12 . Ultimate [link] nagyon sok szempontból közösen építkezik az Nvidia megoldásaival( vagy fordítva). Azért mostanában elég szépen nyitott az Nvidia az előző évekhez képest.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
persze ilyen szempontból ez igaz, ennek idő és rengeteg pénz kell.
Ugye az az igazi ha egy játékba már az alapoktól beleépítik, a meg 2-3 év , lásd Control..Az igazán nagy áttörés most fog jönni az új Dx 12 bevezetésével,de ezzel az RTX kártyák életciklusa szépen kitolódik, hisz az egyetlen hardver a piacon jelenleg ami teljesen támogatja az érkező új Dx 12 szolgáltatásait. Ha ezt megfűszerezed a DLSS 2.0 val marketing ide vagy oda azért egyre jobb vételnek tűnik némelyik RTX kártya. ( persze nem mind)[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Na igen csak itt a a DLSS egy hardverelem segítségével működik, a tensor magokkal megfelelő sebességgel. Ha ilyen nincs akkor kell egy másik megoldás amire megszületett a Direct ML de ez sem egy általános megoldás mert pl Vulkan vagy Linux alatt nem működik, míg pl a DLSS igen. AMD nél ilyen volt a HBCC ami csak bizonyos hardvereken működik.
persze jó lenne ha minden nyitott lenne és minden ugyan olyan és nem próbálná előtérbe helyezni a saját hardvereket , hogy azt vedd, de ez a piacgazdaságban nehezen kivitelezhető.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
már eleve a cikk is hülyeség ahol a DLSS-t hasonlította egy RIS hez amikor teljesen más a két eljárás lényege és másra való. Már akkor is kibuktam ezen.
A RIS és az image sharpening ugyan arra szolgáló a két eljárás és a DLSS és a Direct ML hasonlítható össze. Ennyire bugyuta cikket rég nem láttam.
A tensor magokra épül nagyon sok eljárás a Dx12 Ultimate most bevezetésre kerülő eljárásaiból az RTx kátyákon, gyorsítja őket.amivel pontosan a kártya élettartalma hosszabbodik meg.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Miért minősítene engem? Minek személyeskedsz olyan dolgon amit nagyon egyszerű megérteni és józan paraszti ésszel felfogható?
A DLSS nem RIS elvén és céljából működik, az az image sharpening... A RIS és az Image sharpenig nem növeli az FPS-t és nem nyúl a felbontáshoz. Teljesen másra való két eljárás
Nem nehéz megérteni, hogy a RIS-re válaszul Nvidia az image sharpeninget hozta-,ami a fenti cikk megjelenésekor még nem volt,- ami egy képjavító eljárás a DLSS pedig egy sebesség növelő eljárás mamire a Direct ML van válaszul... az egyik egy textúra szűrő a másik pedig egy felbontás felskálázó eljárás.
Vonatkoztass el egy kicsit az AMD vs Nvidia részétől és próbáld józan paraszti ésszel végig gondolnia két eljárást ,rájössz hogy a DLSS mire való és az Image sharpening mire való és hogy működik, és melyiknek megfelelően működik a RIS, amivel a cikk összeveti hibásan.A Dx 12 U minden újítását egyenlőre csak az Nvidia RTX széria támogatja PC-n..
Ezzel kapcsolatban korrekt cikk az azért valami ilyesmi [link] ebből a szempontból, mert úgy néz ki az alapjait nagyon erősen az Nvidával is és AMD vel is együtt dolgozták ki a mostani frissítésnek és igen támogatja teljesen,de egyedüliként az RTX széria majd év végén az RDNA 2 AMD is. [linkgV: +1
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
-
félisten
Én pontosan azt gondolom hogy te nem érted egészen mire való a DLSS és hogy működik. hogy ez mellé az image sharpening ugyan úgy még pluszban alkalmazható ezért a 75 % render és RIS nem ugyan az minta DLSS + Image sharpening sem sebességben sem minőségben.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
na igen de a tesztben nem így volt ez a gondom vele és vissza értünk ahhoz miért mondtam amit...a DLSS mellé alkalmazhatod az Image shapreninget ezért nem ugyan az.
A RIS és az Image sharpening hasonló elven működik, míg a 75 % render nem ugyan az Mint a DLSS képbutítása. Az egyik egy fix 75 %( vagy az általad beállított) lebutított renderrel dolgozik, míg a DLSS egy neuronhálós szakaszos képminőségi eljárást alkalmaz azaz nem általánosan ront a felbontás minőségen.
Tehát a teszt úgy lenne fair,hogy 75 % render + RIS és DLSS + Image sharpening vagy 75 % render és simán DLSS képjavítók nélkül.... nem csak úgy simán a DLSS mert az úgy soha nem lesz ugyan az, mint egy textúra szűrő/ javító eljárással támogatnám a képet a butítás mellett... a DLSS 2.0 meg főleg jobb lesz sharpeninggel megtámogatva.
Az élsimítást kihagynám mindkét esetben a dologból, ha összemérném a két eljárást.
A 2.0 nak ez a lényege hogy te szabályozhatod még ezt a minőségi romlást is amit amúgy is csak a neuronháló bizonyos részleteknél alkalmaz, nem mindenhol, itt ebből adódóan az image sharpenig a kép bizonyos szakaszain a natív felbontásra dolgozik rá.
Egyébként javít a képminőségen natív felbontáson is a RIS is és az Image sharpening is szerintem, bár ez szubjektív.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
A sebességet csak úgy tudod összevetni, ha a RIS és 75 % rendernél nem alkalmazol plusz élsimítási eljárást mert a DLSS esetében ezt a neuronhálón számoltatják ki.
Egyébként a neve csalóka, a neuronhálós tanításnál használnak 64x SSAA-t és az AI ebből próbál meg előállítani egy ahhoz hasonló képet,de a GPU itt nem számolja ki ezt a részletet.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- MANLI GeForce GTX 1660 Gallardo
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK