- Mobil flották
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Megvan a Pura 80 nemzetközi startja
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
-
Mobilarena
iPhone X termékismertető és GY.I.K.
Új hozzászólás Aktív témák
-
markknight
veterán
Én mikor jet 7 plusra vártam, akkor 1 hónap után bementem megkérdezni, hogy mit tudnak mikor lesz belőle, mert eltelt egy hónap és még egy semmi mailt se kaptam. Rám se figyeltek, mondták, hogy majd megkérdezik de közben másik emberrel beszélgettek. Na felment a vérnyomásom 120-ra, egyből követeltem vissza a pénzem, meg hogy mi a jó istent képzelnek magukról, osztán mire kiértem az Árkádból addigra vissza is utalták a pénzt a kártyámra. Ott követted el a hibát, hogy emberként beszéltél velük.
-
-
Criton
veterán
Beszéltem az Amerikai, Ír, Angol és a Magyar ügyfélszolgálattal is, és nagyon úgy fest egy BUG-ról van szó. 11.3 bétában ugye volt egy olyan opció, hogy Message On the Cloud. Ha az ember ezt engedélyezte akkor az sms,imessage üzeneteket felhőbe mentette.Nos úgy fest ez a 11.3 végleges alatt mindenkinek engedélyezve van, és nincs opció ezt ki illetve be kapcsolni, mert ez a funkció kikerült a véglegesből, de ettől független az üzeneteket lementi az iCloudba is és foglalja a helyet. Nálam ez nem vészes mert csak 14MB-ot foglal, feleségem fiókjánál már 3GB-ot foglal- és neki csak 5GB iCloud tárhelye van.Aki nem bétázott azoknál is van ez a probléma. Korábban írta valaki, hogy ez mindig is volt, hogy az üzeneteket mentette az iCloud. Igen, de azt a telefon mentéseként mentette és nem külön!
Ellenőrizni lehet:
Beállítások - Felhasználóneved - iCloud - Tárhely kezelése és ott az Üzenetek.
Ha másnál is van ez, akkor az Apple arra kéri a usereket hogy hívják fel a Magyar ügyfélszolgálatot a +36 80 983 435 telefonszámon és adjanak fel egy hibajegyet. (Magyarul beszélnek, ha kapcsolnak külföldi technikust, akkor a magyar ügyfélszolgálat tolmácsol, szóval nem kell félni őket felhívni)
-
B-L-A-C-K
titán
Akkor persze hogy nem, nem is ez a dolga, viszont sose értettem miért kell beállítani újként egy új telefont, hülyeség az egész, nem lesz jobb tőle. iCloudból kell visszaállítani, az nem hoz magával semmi szemetet, letölti újból az alkalmazásokat is, csak a személyes dolgaidat pakolja be alá. Nekem pl a jelenlegi mentésem kb 30 telefonon van túl, és még is hibátlan.
-
Criton
veterán
Nos, az offot befejezem, de gondolom tanulságos. iCentre-t felhívtuk a javítási azonosító miatt, folyamatosan hárítottak, hogy nekik nincs ilyen azonosító vagy ha lenne is nem adhatnak ki, flegmáztak és még ránk is rakták a telefont. Vissza Apple ügyfélszolgálat, kapcsoltak egy felsőbb támogatási osztályt külföldön, probléma vázolva, felháborodott hogy az iCentre egy hivatalos szerviz, és köteles minden javításról egy javítási Apple azonosítót kiadnia, mondta majd beszél velük és le lesznek osztva, nekem meg 3 másodperc alatt kiadta a javítási azonosítót és most már az Apple oldalán is nyomon tudom követni, hogy az Apple éppen mit csinál a készülékemmel. Egyébként meg nem is tudtam, hogy van ilyen oldala.
És ahogy ezt megírtam jött az sms az iCentre-től, hogy készülék cserélve, és lehet menni az újért
-
-Ben-
veterán
Siralmas...
Rájuk férne egy alapos „karbantartás” az Apple részéről.. Nekem is azt írták anno az iStyleban a munkalapra, hogy karcos a telefon. Megkérdeztem a srácot, hogy már miért lenne karcos, hisz 2 órával ezelőtt bontottam ki a dobozból, a hátoldalán még a gyári fólia van rajta. Válasz: minden készülékre vonatkozik, ami már használt. És valóban, mivel utána még vittem többször is az iStyleba Apple készüléket és gondosan ráírták mindig a munkalapra, hogy karcos.
Tehát egy 2-3 órás készülék, ami még jóformán használva se volt, az már karcos, mert „használt”.
(#5977) Rage47: Legközelebb én is oda fogom vinni a telefont, ha probléma lesz vele. Mostanában sok jót hallok róluk..
-
Criton
veterán
iCentre-be leadtam a készüléket, első körben mondták normális a hátlap kattogása na meg időnként a kijelzőé is... így cserére semmiképp se számítsak.
Apple viszont valahogy nem tudta ezt alátámasztani, szerintük nagy baj van itthon a "hivatalos" iStyle és iCentre-nél is, főleg , hogy az Apple mindig úgy kapja meg Magyarországról az adott készülékeket, hogy a csatolt magyar dokumentáció azt támasztja alá, hogy mint hogy ha a készülékre egyáltalán nem vigyáztak volna, és többnyire ezért is szokta az Apple mostanában elutasítani, a cserét, ami a magyar APR-nek nem tudom miért jó. Az a munkalap amit kaptam elfogadhatatlan, Apple-nek is elmondtam, jegyzőkönyvet is vettek fel. (1.5 hónapos készülék, makulátlan: Csatlakozó : szennyezett, Burkolat: sérült, Kamera poros: igen) Ma egy plusz infót kaptam, Apple elmondása szerint az Apple holnapján le tudom kérdezni a készülékem állapotát egy javítási azonosító és a telefon serial szám közös megadásával (ezt akkor is meg kell kapni ha a készüléket nem küldik a gyártónak, hanem maga a szerviz cserél valamit, hogy a folyamat alatt az Apple is rá tudjon nézni). A serial számmal ugye nincs gond, no de az iCentre eddig soha az életbe nem adott ki ilyen azonosítót - utólag sem, mert a munkalapon ami szerepel az csak a belső azonosításra szolgál.
Apple levele : "Akkor kap javítási vagy esetazonosítót, ha szervizelést kérelmez az interneten, vagy beviszi a terméket javításra egy Apple Store üzletbe vagy egy hivatalos Apple-szervizbe (Magyarország esetén iStyle, iCentre, Almárium, Care Center). Az Apple-től kapott megerősítő e-mailben is megtalálja a javítási azonosítót. "
Mivel ilyen azonosítót nem kaptam, és elküldtem az iCentre munkalapot az Apple-nek, elkezdenek valami kivizsgálást......
-
Criton
veterán
Nos iCentre is hallotta a kattogást mind a kijelzőn és mind a telefon hátulján (meg valami illesztési problémát is), valamint észrevették, hogy a telefon két oldalán a réteg ami a telefonon van, kezd lekopni. 1 hónapos telefonról van szó. iCentre "hát itt lehet cserekészülék lesz, de pár napot teszteljük és ha megállapítjuk, hogy olyan a hiba, akkor cserekészülék"
- nos, már értem az Apple is miért mondja azt, hogy ilyen esetben az ember menjen ki inkább Bécsbe mert ott rögtön cserélik (dobozos újra).
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rövid termékismertető és GY.I.K. az összefoglalóban.
- Xiaomi 15 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- újszerű iPhone 15 Pro 128GB black titanium fekete titán független 3 év garancia ajándék tok
- Apple Iphone 13 128gb csillagfény színű OLCSÓN . Csere/beszámítás
- Xiaomi Redmi 13128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 13128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Nike Airmax 720 43-as sneaker eladó
- Exkluzív AMD Ryzen 7 Setup - Nem csak vásárolhatod, bérelheted is! Kamatmentes rèszletre is!
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest