Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Criton

    veterán

    válasz Criton #5913 üzenetére

    iCentre-be leadtam a készüléket, első körben mondták normális a hátlap kattogása na meg időnként a kijelzőé is... így cserére semmiképp se számítsak.:C Apple viszont valahogy nem tudta ezt alátámasztani, szerintük nagy baj van itthon a "hivatalos" iStyle és iCentre-nél is, főleg , hogy az Apple mindig úgy kapja meg Magyarországról az adott készülékeket, hogy a csatolt magyar dokumentáció azt támasztja alá, hogy mint hogy ha a készülékre egyáltalán nem vigyáztak volna, és többnyire ezért is szokta az Apple mostanában elutasítani, a cserét, ami a magyar APR-nek nem tudom miért jó. Az a munkalap amit kaptam elfogadhatatlan, Apple-nek is elmondtam, jegyzőkönyvet is vettek fel. (1.5 hónapos készülék, makulátlan: Csatlakozó : szennyezett, Burkolat: sérült, Kamera poros: igen) Ma egy plusz infót kaptam, Apple elmondása szerint az Apple holnapján le tudom kérdezni a készülékem állapotát egy javítási azonosító és a telefon serial szám közös megadásával (ezt akkor is meg kell kapni ha a készüléket nem küldik a gyártónak, hanem maga a szerviz cserél valamit, hogy a folyamat alatt az Apple is rá tudjon nézni). A serial számmal ugye nincs gond, no de az iCentre eddig soha az életbe nem adott ki ilyen azonosítót - utólag sem, mert a munkalapon ami szerepel az csak a belső azonosításra szolgál.

    Apple levele : "Akkor kap javítási vagy esetazonosítót, ha szervizelést kérelmez az interneten, vagy beviszi a terméket javításra egy Apple Store üzletbe vagy egy hivatalos Apple-szervizbe (Magyarország esetén iStyle, iCentre, Almárium, Care Center). Az Apple-től kapott megerősítő e-mailben is megtalálja a javítási azonosítót. "

    Mivel ilyen azonosítót nem kaptam, és elküldtem az iCentre munkalapot az Apple-nek, elkezdenek valami kivizsgálást...... :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák