- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
Ohh szépségek
-
aaa3
csendes tag
de utáltam ezeket az alaplapokat... úgy rontottam el a 386osunkat hogy fordítva raktam rá a két dugaszt... utána mondták csak meg a bontóban hogy úgy kell, hogy a feketék belül legyenek egymás mellett... semmi értelme nem volt 2-részesre csinálni :S
aztán amikor pár éve elővettem a gépet nosztalgiázni, sokáig csak kikapcsolva nézegettem hogy milyen szép, nyomkodtam meg minden, át is kapcsoltam a tápot 110V-ra, és az bizony úgy maradt amikor bedugtam! pedig szép fekete L-alakú volt, felnyílós házban, hogy beférjen alá az alaplap ...
gta nagyon szaggatott... még akkoriban volt az hogy egy csomó minden "el sem indult". na meg mindenből csak a demó volt meg, pl keen. duke3d-vel is csak későn játszottam, el is ámultunk a grafikáján. de a wolf3d-t brutál imádtuk (kedvencem volt) meg a streetet. centurio... prince... (hogy utáltam amikor a sok buzinak ma már csak a mobilos szutykok jutnak erről eszébe). colonization demo... meg amikor véletlenül letöröltünk ezt-azt a gépről
sajnos pár nagyon király játékot is
imádtam (-om) a 486-osokat, amikor már nagyon kifutottak olyat akartam duálba.
na meg amikor a duron alaplapját úgy tettem tönkre hogy betoltam a cd-meghajtót az meg letört egy kondenzátort mert rövid volt a torony ház
-
exception
aktív tag
Nagyon beteg
-
alvaro
senior tag
Nem kellett akkoriban GPU semmihez, nem is volt... mindössze némelyik videokártya annyira iszonyat lassan vette az adatokat az ISA buszon keresztül, hogy egész egyszerűen képtelen volt folyamatos mozgókép megjelenítésére, CPU-tól függetlenül. Én tudom, nekem volt olyanom...
-
Babetta-X
senior tag
Erről a cikkről eszembe jut eddigi pc-s pályafutásom legnagyobb hibája, amikor eladtam egy iszonyat ritka, külföldi szervergépből való dual procis 486-os alaplapot.
Egyébként remek írás, nagyon tetszett! -
Tubica
senior tag
Jó írás kolléga
Azon tűnődtem, hol fognak a mai komoly hardverek, 25-30 év múlva tökéletesen működni ?
A legtöbbje 5 év után felmondja a szolgálatot, még ha ki se veszed a dobozból is :SMég egyszer, JÓ ÍRÁS
-
CYBERIA
őstag
válasz
osztraksajt #71 üzenetére
Ez mondjuk kb. olyan '95 tájékán lehetett, meg később, akkoriban itt még egy 386-os is menőnek számított (nekem '96-ban a 8 MiB RAM-om kifejezetten jónak számított), alig néhány embernek volt számítógépe, internet meg kész csoda hogy volt egyáltalán a városban. Emlékszem hogy még a telnetet is használtuk, meg gopherrel próbálkoztunk, de ez csak olyan kísérletezés, meg erőlködés volt, a tartalom nem sokat ért.
Valahogy ezután kezdett robbanásszerűen terjedni a számítógép, szerintem 2000 körül, azaz kb öt év alatt minimum egy nagyságrenddel több számítógép lett.
Arra még emlékszem hogy amikor már nem csak betárcsázós internet volt, akkor az került olyan 8000 Ft körüli összegbe, de mondjuk elég lassú és megbízhatatlan volt. -
Joltee
aktív tag
Kösz az írásért (és a lelkes munkáért, amin alapul) bacsis!
A mai fiatalok így ízelítőt kaphatnak abból az időből, amikor még azon agyaltunk, 2 vagy 4 MB memó legyen a gépben vagy tudunk-e hangkártyát venni, meg hogy mit töröljünk le a 40 vagy 80 megás vinyóról, mert már megint tele van...
Aki meg ebben nőtt fel, legalább nosztalgiázhat! (Az első gépem egy 386SX-33 volt, de a középiskolában még voltak XT-k is.) -
JulWCZar
senior tag
Ahaha TestCPU, a muzeum tabbal, majd 10 eve hogy rafuggtem...
Benne a kor bazinagy slotos procijai amik a csucsot jelentettek, minden fejlodott, semmi nem volt eleg. -
-
30z.Samu
titán
De jó egy kicsit nosztalgiázni...
Én most retro játékokat gyűjtök össze, de nem mindegyik megy Win7 alatt.
Valaki tud valamilyen megoldást miként tudnám működésre bírni a régi játékokat? Gondolok itt pl Fifa 2002-re, vagy ennél régebbi játékra. Bár érdekes, hogy a Heroes III hibátlanul megy Windows 7 alatt.
-
-
Eddig cikket ennyire nem élveztem. Hatalmas gratuláció. Most fogom magam és olvasom a 2. részt is. Csak így tovább!
-
JoolsNOS
veterán
Régi szép idők amikor rohantunk át haverhoz, mert bővitett fél mega ramot
Meg a td játszhatatlan volt, mert szaggatott, ha meg benyomtuk turbót akkor meg semmit nem láttunk úgy beindult. -
-
Peter789
senior tag
maguk a játékok nem használták ki a két procit, de mint ahogy Zoz is írja, a mindennapokban is remekül teljesített. nyilván akinek akkor nem volt 2 magosa az nem tudja értékelni a különbséget, egyszerűen elfogadta hogyha szaggatott a gép a párhuzamos feladatok alatt, vagy éppen meg sem kockáztatta - de azt a helyzetet a 2 procis lazán lekezelte...
-
-
Zoz
őstag
Ezt egyértelműen cáfolnám!!!
Volt már akkor Win2000 is. A dual Celeront már simán a Windows meghálálta, az egész rendszer sokkal simábban futott, nem voltak olyan idegesítő akadások a háttér folyamatok miatt, mint egy egy procis gépen. Ez természetesen igaz volt a játékokra is.
Néhány példa ami csak dual procis gépen volt megoldható akkoriban: tévékártyával szoftveres MPEG2-be felvenni, és közben netezni. Párhuzamos portos szkennert használni, és közben MP3-at hallgatni, stbNagyon szerettem anno a BP6-os gépemet, és nagyon mérges voltam az Intelre, hogy az FCPGA Celeronokban letiltotta a dual használatot
A két P3 meg a megfizethetetlen kategóriába tartozottígy egy procis gépem lett utána, ami csúcsteljesítményben ugyan nagyobb lett, de az idegesítő akadások miatt visszakívántam a két procis rendszert. (Majd sokkal késöbb jött egy AMD64 X2
)
-
-
Peter789
senior tag
válasz
Balage21 #255 üzenetére
hát ez volt a másik "jelentéktelen" különbség a cerka meg a K6-2 között: bár mindkét fenti procc úgy 17e volt 2000-ben, de a super7-es lapot 11-12e-ért kaptam, de egy tuningra alkalmas normális inteles lap jóval 30e felett kezdődött - érdekes módon a dupla procis Abit BP6 viszont alig 1-2e forint felárat jelentett már csak az ugyanolyan 1 procishoz képest...
-
Peter789
senior tag
volt egy PCPartner VIA MVP3-asom, az egész tűrhetően teljesített egy K6-2 500-assal - leszámítva azt az apróságot, hogy a bátyám i440BX-es lapjában a Cel 400-as úgy elhagyta hogy már a kanyarba se látta, ráadásul annak a cerkának 550 körül volt a vége, úgy kb a dupláját tette le a K6-2-nek
(ráadásul 2 ilyen cerka volt abban a lapban, de akkor az még annyira nem jött ki a játékokban)
-
-
-
-
-
JetiRulez
őstag
Mi lenne, ha...
kíváncsian várnám a folytatást? Mert bizony úgy várom, kíváncsian.Lassacskán már nekem is ideje volna alkotni valamit itthon. Az ágyam alatt porosodó maradék gépekből össze is lehetne rakni nem egy jó retró konfigurációt.
Éppen mostanában játszom Én is itthon a Stunts-al. Nem lehet megunni.
-
-
Zoz
őstag
válasz
Balage21 #244 üzenetére
Ezt azért még sok minden más is okozhatta! Akkoriban mindenki úgy mérte a gépeket, hogy pl Pentium 166, PCI-os alaplap, 16mb RAM, S3 Trio
Különböző chipsetekről, de még különböző alaplapgyártókról se nagyon tudott senki, alaplap az alaplap és kész.
Pedig voltak jelentős teljesítmény különbségek pl a PCI port, azaz a VGA teljesítményében, RAM sebességben, vinyó sebességben. Pluszban még a RAM is lehetett FPM, EDO, vagy esetleg már SD.
Mivel kereskedésben dolgoztam, így volt lehetőségem rengeteg cuccot kipróbálni, és a legjobbat választani otthonra.
Arra emlékszem, hogy anno ebben az időszakban külön vadásztunk Abit alaplapokra (PN5, PR5) , nekem és több ismerősnek ez volt. (Az átlag köztudatba pár évvel később a legendás BH6-tal került az Abit). -
Balage21
tag
Így van pontosan '97-ben nekem egy P166-om volt 16mb ram, s3 trio64vx/dx. Emlékszem rá amikor a haverom a megkapta ugyanezt a gépet és az övén gyönyörűen futott a Blood, NBA Live 98, Carmageddon, stb... az enyémen viszont akadt.Valahogy az egész gépe sokkal erősebbnek tűnt.És aztán mai agyammal visszagondolva egyből megvan a válasz.Az övét fél évvel később vették és ez azt jelentette hogy már P166 MMX volt.Bizony akkoriban egy új utasításkészlet még az életet jelentette...
-
rep3at
őstag
Jó kis cikk lett, egész kis koromban még mi is ilyen gépekkel szórakoztunk, jó volt felidézni a régi szép emlékeket
-
-
fatal`
titán
Nagyon jó cikk, várjuk a folytatást.
-
válasz
FerroChrom #236 üzenetére
Az a moncsi nagyon dúrva
Kár hogy nem egy 256 színt megjeleníteni tudó LCD csodát adtak ki ez helyett -
FerroChrom
csendes tag
Hát ez marha jó!
Nem is olyan régen én is összeállítottam egy retro-konfigot:
A konfig alapja egy Compaq DeskPro 386s típusú gép, amihez egy 1990-ben gyártott monokróm LCD-monitor tartozik megjelenítőként. A billentyűzet egy szerverszekrényből származó Compaq tasztatúra, amibe beleépítettek egy trackballt is.
-
nakos
senior tag
válasz
zsolthee #234 üzenetére
Pedig nevetsegesen sokkal tobben jatszak X360/PS3-on a COD-okat, meg Battlefieldeket mint amennyien PC-n... Nem veletlen hogy a Crysis2-nel is vigyaztak arra a gyartok, hogy a fo irany a konzol legyen... meg is lett az eredmenye... habar meg azt mondom egesz turheto lett PCn, de mar messze nem hozta azt a szintet mint anno a Crysis1. Mindenkeppen visszalepes. Persze a konzolosok ujongnak hogy ilyen grafikat meg nem lattak X360-on.
En anno megoprobaltam kontrollerrel nyomni, vegig is vittem PS3-on hobbibol a COD6-ot - kozben tobbszor visitottam duhomben - az automatikus celzasrasegites, a sebezhetetlenseg - hogy jatszhato legyen a jatek...
De aztan azt mondtam SOHA TOBBET! Meg kisebb lovoldozos, pl Mafia, GTA4 meg csak elmegy konzolon, nade egy Crysis? vagy egy Battlefield? Vicc!
Na jol elmentunk a topiktol....
-
zsolthee
senior tag
Valóban, a TPS játékok nagy része ami ugrálós meg csihi-puhi, azt jobb egy gamepaddal vagy konzollal játszani. De a Dead Space 2-t nem érheti kritika. Nagyon jól eltalálták minden szempontból. Szerintem nem az irányítással van gond, hanem a kameranézetet kell megszokni.
COD-ot a MW első részéig játszottam, utána szánalom. (Multi része nem érdekel...)
Egyébként nem értem, ezeket hogy lehet konzolon nyomniPróbáltam de közelébe nem ér a PC-nek.
-
nakos
senior tag
válasz
Peter789 #232 üzenetére
Nagyon jo kis osszefoglalo. Hat igen... globalizalodunk... ez persze nem igazan jo, de a gyartoknak igy nyereseges.... akarcsak a szegeny PC jatekok is tobbnyire (tisztelet a kivetelnek) gyatrabb es gyatrabb... es sut beloluk a konzolport szag es a motto: "huzzunk le rola meg egy bort" ... fajdalmas!!! Amit a jo kis Call of Duty 1-2 bol kihoztak itt mar a Black Ops-nal, az siralmas. Film, nyomd azt a 2 gombot, film, nyomd ismet a 2 gombot... vicc...
Talan a strategiak tudtak megorizni szintjuket, ott azt mondom volt lenyegi fejlodes - meg ha a tortenetiras vagy nem letezik, vagy semmilyen. Dehat ott erthetoen a Konzolvilag nem tudott annyit rombolni...
De nem is ertem hova tuntek a jo kis repuloszimulatorok, vagy az urszimulatorok. Annak idejen egyik meghatarozo irany volt. Manapsag meg orulsz ha van egy-ket alig ismert nev...esetleg egy HAWX (konzolport az is).
Kicsit felek en a DEUS EX-tol is... de ne legyen igazam. Nezzetek meg hogy elbantak a Duke Nukemmel is - a Gamespoton megkapta a 3.5-es pontjat (10bol)...
Es sajnos meg hosszasan lehetne sorolni.A Need For Speed is megelt egy eroteljes visszafejlodest, a melyvolgy valahogy az Underground korul, es utan volt...
Szerencsere azert a DIRT (autoverseny) tartja a szintet, de ritka kivetelek egyike.Lathatoan rengeteg jatek a konzolok miatt alakul at, konzolszaguva: lasd pl Red Faction. Mekkora FPS volt! Persze konzolon sokkal jobban mennek a hatso nezetes csihi-puhik, persze mar az is hatso nezetes, akarcsak sok mas, mint pl Dead Space. Ez utobbit probaltam PCn, hat annyira el van nyesve az iranyitasa egerrel, hogy sirva nyulsz az X360 kontrollerert... Bezzeg anno az Alone in the Dark...
-
Peter789
senior tag
végigtúrva a netet összeírtam, hogy milyen chip gyártók voltak az AGP 1x-2x korszakban, akik 3D-s képességekkel is rendelkeztek...
3Dfx, 3Dlabs, ATi, Cirrus Logic, Intel, Matrox, nVidia, S3, SiS, Trident, Chromatic, Rendition, Number Nine, PowerVR
14... és lehet pár még ki is maradt... most meg mi van ? ATi, nV... az Intel már rég nem gyárt igazi kártyákat csak az integráltra koncentrál, a Matrox is lényegében véve kiszállt a 3D vonalról csak a profi grafikusokra koncentrál, az S3 valahol még kapálózik de nem sok sikerrel, a SiS már integráltat se gyárt, a Trident lehúzta a rolót PC vonalon... jó indulattal még 4 gyártó maradt a piacon, de az is inkább csak 2... régi szép idők, amikor még volt verseny
-
Vidala
senior tag
Tényleg elég mókásnak tűnnek mai szemmel. És akkor még vissza sem eveztünk a C64-Amiga körüli korszak vizeire. Pedig akkor pl. az Amiga a C64-hez képest milyen döbbenet szép volt.
Talán ez it nem számít off-nak teljesen:
Emlékszem, hogy életem első alkalmával a Csokiban találkoztam először Amigával.
Csokonai Művház szombat délelőtti számítógépes klubja, akinek esetleg már nem mond semmit. Oda jártunk új játékokat beszerezni, hogy úgy mondjam biztonsági másolatot készítettünk, hogy megmaradjanak az utókornak
Számszerint 2 db volt a terem "végében" a főhelyen, míg a többi asztalnál hemzsegtek a C64-ek, 16-ok, és Plus4-ek.
Megbabonázva bámultuk a hihetetlen grafikát, és hi-fi hangminőséget. Még arra is emlékszem, hogy az OutRun nevű autós játék ment akkor. -
nakos
senior tag
Na ja! Persze en is folyamatosan az idot kerestem, fosulira is csak majdhogy vizsgaidoszakba jartam, de igy se volt eleg ido mindent alaposan vegigjatszani
Azota meg mar persze meg kevesebb az ido...A Wing Commander link sajnos rossz, itt kuldom ismet az ujbol a jot: [link]
Descent video: [link]
Legend of Kyrandia video: [link] - hogy en ezt mennyit lattam anno minden jatekkezdesnel...
Es a masik alapmu: SYNDICATE video: [link]
Es persze a DUNE2 video: [link]
Hihetetlen hogy ezekkel a grafikai hatterekkel ennyit birtunk anno jatszani. De akkor ez volt almaink netovabbja. A Kyrandia-nal emlekszem havernak hosszasan meseltem hogy "mekkora" grafikaja van!!!
Most igy visszanezve VICC....
-
Vidala
senior tag
A Wing Commander-ről is nagyrészt lemaradtam. Ahhoz a 386 kevés volt, mire a p133-ra ugrottam, a Privateer-el folytattam, és csak egy Wing Commander részt próbáltam ki, de annyira nem kötött már le, mint a Privateer (hiába az ELITE gyökerek). A Descent is hasonló sorsra jutott nálam. Sajnos hiába voltam akkor még iskolás, azért ennyi játékra nem futotta. Illetve az X-Winget, Tie Fightert többször is végéig kellett játszanom.
Főleg, mert az EOB (1-2-3), Legend of Kyrandia (1-2)meg hasonlók: Lands of Lore, Heroes (3), UFO, Dune 2, Monkey Island (1-2-3), Syndicate stb-stb. (ki se férne egy oldalra a felsorolás) is vittek egy kis időt, és hagytak hátra feledhetetlen pillanatokat.
-
-
-
zsolthee
senior tag
Emlékszem, amikor suliban álltam a számtech. terem előtt és vártam a tanárt, hogy a szünet alatt tömörítse be nekem a Doom2-t floppyra.
Amikor meg a haver vitte haza floppyn a Terep2-t, képes voltam egy busszal később hazamenni, hogy átvegyem tőle a játékot és otthon és is nyomhassam.
Télen betekertük sálba meg mindenbe. Inkább torok gyulladás mint Read Error -
FuRiONight
addikt
Grat! Jó volt olvasni, igazi nosztalgikus érzéseket keltettél bennem
-
flash-
veterán
kicsit én is tudom,még emlékszem hogy c64 emen mekkora volt hogy test drive-el játszhattam,vagy hogy később a suliban a 386 oson a prince of persia-val,vagy majd amikor 32 floppyn megszereztem a screamert,és a duke nukem-et ,és mikor az utolsó előtti flopynál olvasási hiba lépett (DN)fel kezdhettem havernál újra tömöríteni a játékot floppyra.............
szép élmények,de most már nem tudnék ezekkel játszani...... -
válasz
Realradical #216 üzenetére
128Mb Ram egy P100-asba?
Nemmá, nekem 2000-be volt olyanom, mikor már a 333-as celók domborítottak az átlag gamer gépekbe, és 32Mb memória volt a vasba, viszont az még akkor is jónak számított egy P1-estől, mert minenkinek 16 votl cask benne, sokxor a 166MMX mellett is -
Vidala
senior tag
Húúú (valahogy könnyen csúsznak ki ilyenek), az is egy legendás kari volt. Ismét csak nyálcsorgatás
Utána már megvan (AMD Duron illetve később proci upgrade után Athlon Xp mellé egy Geforce 2 MX 400-as volt), de a kettő között még mindig csak a berozsdásodott fogaskerekeket próbálom meghajtani.
Egyre inkább várom bacsis következő írását.
Nekem a Voodoo kariról a NFS 2 SE ingame video jut eszembe. Eszméletlenül bitang volt akkoriban.
-
HavocS
senior tag
válasz
Realradical #214 üzenetére
Riva128 bizony PCI volt leginkább, lásd Diamond Viper V330.
-
Vidala
senior tag
válasz
Realradical #214 üzenetére
Biztos, hogy nem a 386-hoz volt, mert ahhoz a Tseng tartozott nálam. Utána nem tudom, hogy a P133-ra ugrásnál mi volt...
-
Vidala
senior tag
válasz
Realradical #211 üzenetére
Én meg akkor a Freespace mellett mentem el. Kinek mi.
Néha szoktam nosztalgiázni, de ma már nem fognék bele egy X-WIng vagy Tie Fighter vagy akár Privateer hosszúságú játékba. Az "öregedés" sajnos egyre kevesebb szabadidővel jár.Biztos, hogy nem S3 Trio, arra emlékeznék, mert egyrészt az egy nagyon népszerű kari volt jó ár/érték aránnyal, és egy-két havernak volt is belőle. Ráadásul asszem az S3-nál erősebb volt a Tseng ET4000-es is.
A Virge se, az sem rémlik túlzottan.
Az biztos, hogy a 3dfx Voodoo kártyák "kimaradtak", csak a nyálcsorgatás maradt meg, utána volt valami. Talán valamelyik Riva kártya (128 v. TNT ilyesmi). Húú de mélyen kell kotorásznom az emlékekben, ebben is a Wikipédia segítségét vettem már elő, hátha beugrik valami. -
b0rZ
aktív tag
válasz
Realradical #211 üzenetére
Gazdagabbaknál Virge
-
Vidala
senior tag
válasz
proci985 #204 üzenetére
Kár, hogy lemaradtál az X-Wing-ről. A Tie Fighter-ben mondjuk már "normális" hangja volt a lézerágyúnak. A X Wing-re ennyi negatív kritikát tudok mondani (az a pluttyogás kissé kiábrándító volt).
Azért akadt: pl. Privateer, hogy csak a soron következőt említsem.
Itt át is kanyarodok a gépre: 386 után egy P133-ra ugrottam, azon már futott 640x480-ban a Quake (ha jól emlékszem), de már nem minden részlet tiszta. Most éppen hiába erőltetem a kis agyam, de nem emlékszem, milyen vidikari volt ehhez a gépemhez.Más: keresgéltem a számlát, de nem akadtam rá. Persze nem adom fel, csak kissé sok papír halmozódott fel ilyesmikből az elmúlt kb. 18 évben.
-
-
b0rZ
aktív tag
És ha már retro, ez feltétlenül nézzétek meg:
http://www.youtube.com/watch?v=4qsWFFuYZYI -
b0rZ
aktív tag
A jó öreg Mendocino mag.. micsoda egy hulladék volt tuning szempontjából (is). Megváltás volt a következő széria, sebesség és tuning szempontjából is. Nem beszélve a hővezetésről a fordított mag miatt.. Igaz, az ügyetlenebb júzerek sorra lepattintották a sarkokat, nem egy olyat láttam ami szó szerint körbe volt törve..
-
-
válasz
proci985 #204 üzenetére
Sajnos ma a latvany a lenyeg. Rendes jatekbol 1-2 van evente. Mondjuk annyira nem hat meg, mert evek ota nincs idom jatszani. Rendszeres, hogy valakitol kolcsonkapom, de ugy adom vissza a jatekot, hogy egy honap alatt feleig sem jutok el. Ami megtetszik megveszem, de a regi tetelekbol meg mindig sokkal tobb van.
-
proci985
MODERÁTOR
azért ezek a maguk idejében mind gyönyörűek és nagyon előremutatóak voltak. Xwing nekem kimaradt, de a TIE etalon volt.
grafikára gyúrásról meg annyit, hogy a klasszikus UT, az NFS1, a deus ex és a duke3d mai napig fent vannak a gépemen
dune2 mondjuk szerintem játékmenetben már sajnos eléggé elavult (volt 2000ben is, amikor néztem, azért a red alert után már eléggé minimál volt funkciókat tekintve), de pl rendes űrhajós lövöldözős móka a TIE óta nem volt pcre.
összes FPSben lehet igazad lesz, bár idénre várható a Deus Ex 3 és a Rage (meg talán a Stalker2 is). shadow of chernobyllel simán el lehetett müttyögni 40+órát egy végigjátszás során, ha az ember végigment a questeken, meg nekiállta felfedezni a rendelkezésre álló (eléggé nagy) területet. a Rage ID (remélhetőleg nem ez lesz az első gyenge fpsük), a DX3 meg ha csak az első lába nyomába ér, már akkor öröm, bódottág, és megjelenés napján megyek a boltba lesz.
hiányolom azokat az időket, amikor még 20-40 óra volt egy fps single player kampánya
-
válasz
proci985 #201 üzenetére
Nem a kinezet volt az elsodleges. Dune2, warcraft, X-COM, XWING es TIE fighter. Meg ma is el lehet veluk jatszogatni, ha az ember nem csak a grafikara gyur. Az XWing kiegeszitokkel egyutt szerintem tovabb tart vegig tolni, mint amennyi az iden megjelent es megjelenesre varo osszes FPS single jatekideje.
-
-
proci985
MODERÁTOR
tény, és 640x480 is elég ritka volt a sprite korszakban. Heroes2 (talán az első is) annyin ment natívban, duke nukem tudta szintén (meg 800x600at is, de ott kicsit elmászott az aspect ratio), meg mintha a Hi-Octane tudott volna még 640x480at.
a quake openglen én is az állam keresgéltem... aztán utánna kapott még gyorsítást a Tomb Raider -ez támogatta az S3masokat is- és a Carmageddon - -hires - is. kb ez a három játék nézett akkoriban a legjobban ki (meg a Heroes3 a maga 800x600ával).
quake hatalmas vízválasztó volt, és jó IDs programhoz hasonlóan kellett pár év, mire lett alá rendesen gépem
b0rZ: ez nagyon durván néz ki
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Béta iOS-t használók topikja
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mini PC
- Vigneau interaktív lokálblogja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Goddess of Victory:Nikke
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- LENOVO ThinkBook 13s - 13.3" FullHD IPS - i5-10210U - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- ASUS Radeon RX 7600 V2 Dual OC 8Gb - Aqua gari 26.12.12 ig
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest