- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Van másik: újabb béta a One UI 8 startja előtt
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Fotók, videók mobillal
- Kínos szituba keveredett a Nothing
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szubence
csendes tag
Sziasztok!
Nem találtam jobb topikot, ezért ide írok...
Egy-két véleményt, tapasztalatot, tanácsot szeretnék kérni a következő témában:
Eddig hobbi szinten programozgattam (TurboPascal, 1 félév C /ebből semmi nem maradt meg/, némi PHP és VisualBasic, munkámhoz kapcsolódó kisebb makrók), de nincs programozói végzettségem (térinformatikai mérnök vagyok, tehát azért annyira nem idegen a dolog). Szeretnék junior programozóként elhelyezkedni (lehetőleg külföldön), ezért gondoltam elvégzek valami konkrét tanfolyamot (meg természetesen miután érdekel a dolog elolvasnék pár könyvet). 3 okítás között vacilálok: C++, C#, Java. Anyagilag (és időben) most csak az egyik férne bele (amúgy mindegyik hasonló árú /az utolsó 2 kicsit drágább/ és intenzitású, 72-80 órás). Kérdésem, hogy elsősorban piacképesség, eladhatóság, másodsorban későbbi továbblépés szempontjából melyik lenne a legalkalmasabb. Egyáltalán hasonló tanfolyamokról van-e valami tapasztalat (az iskola: www.ruander.hu), vagy csak pénzkidobás (arra se időm, se pénzem, hogy most elvégezzem a prog. matot az Eltén, szóval nem ilyen tanácsot várok)?
Nem szeretném hogy most itt mindenki egymásnak essen az általa istenített nyelv kapcsán, hanem tényleg hasznos érveket várnék.Köszi,
Bence
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Darkflash GR12 Darkstorm Házhűtő ventilátor - nagy mennyiségben is!
- Lenovo Yoga Slim 7 15ILL9 83HM0043HV laptop, új, csak kipróbált, 3 év gari
- ELADÓ - SAMSUNG GALAXY TAB S8 ULTRA
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-7G I 16GB I 512SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!