Hirdetés
- Itt a Galaxy S26 széria: az Ultra fejlődött, a másik kettő alig
- MWC 2026: Kezünkben a minden tekintetben európai okostelefon
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- MWC 2026: Bajnoki címre pályázik a Xiaomi Watch 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kiszivárgott termékoldalról derültek ki az Honor 600 Lite fontosabb adatai
- Sokkal jobb ajánlat lett elődjénél az iPhone 17e
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
Valószínűbb, hogy a fogalmazó készségemmel van a baj. Ezen a terepen kezdő vagyok, nem ismerem a szakszlenget, pedig most jól jönne. Szóval nem tudtam elmagyarázni. Sebaj. Már amúgy is eldöntöttem, megkockáztatom, hogy megyek a magam feje után. A kockázati idő és pénz nem jelentős.
Egy szereléstechnikai tippet viszont had kérjek. Sorkapcsok. Mint kiderült, ez sem olyan egyszerű, mint hittem. Fotó:

Sorkapocsba a vezetéket úgy rögzítik, hogy belecsavarozzák. Különbség viszont, hogy az a sorkapocs már eleve rögzítetten része egy eszköznek (pld a jobboldali apróságok fixen be vannak forrasztva), vagy az eszköznek csak egy aljzat a része (középen a csapsorléc, ami be van forrasztva), és abba dugaszolható sorkapcsokat csatlakoztatnak (bal oldali részlet). A dugaszolós kivitel is létezik nem csak ilyen szélesben, hanem 2 vezetékesben is, de a nagyobb példányokról mellékeltem fotót, mert a jelleg így jobban felismerhető.
Nosza, filozom. Pár fotót felleltem neten szerelési szekrény belsőkről. Dugaszolósra éppen nem sikerült példát találnom, de ez csak eseti véletlen is lehet. Egy átlag szaki kényelmesebbnek tartja a fix modellt? Vagy a dugaszolóst tarthatják igazából kényelmesebbnek? Esetleg a dugaszolós szerelést felesleges körülményeskedésnek tartják?
Mi a szitu ez ügyben?
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik