- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Pontosabb, erősebb zajszűrést hoz a Sony kényelmesebb formában
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- iPhone topik
- One UI 8: a kis fejlődés is lehet hangos
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
PlayStation 5 összefoglaló
A túlzott offolás és a konzol vs PC téma nem megengedett!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PTM
aktív tag
válasz
markknight #197544 üzenetére
Ohh. Nálam ez volt az, amelyikhez videót néztem.
Az effektektől alig látszik, de amikor háttal állva fölemeli a kezét, akkor sikerült hárítanom. Többször újraindítottam a második harcot, hogy rögzüljön, mert nagyon kicseszős tud lenni. Aztán amikor legyőztem, akkor meg nem is használta. De hát nem utoljára találkoztam vele. -
PTM
aktív tag
válasz
markknight #197539 üzenetére
Mint Daly a USS Callisterben, bocs de most ez jutott eszembe.Szerintem éppen ezeket ismerem fel nehezen. A
is például annyira nyilvánvaló, de ösztönösen mindig később nyomtam volna a gombot.Renoir-féle vanishing attack -
markknight
veterán
-
GEIL
addikt
Sziasztok !
Helldivers II mennyire pörög még ?
(Bosszant, hogy egyáltalán nem mozdul az ára.....14 ezret meg nem adok érte.....
egy 50%-os akcióban megvenném...de így offos) -
PTM
aktív tag
válasz
bmakszim #197536 üzenetére
Fú, a 30 FPS biztos nem könnyíti meg. Alapból nálam is ilyen módban indult (Quality), de ezt rögtön átállítottam. Nekem az átvezetők és az egész hangulat például nagyon tetszik, kiemelkedőnek tartom ahogy ezt a játékot megrendezték.
Én lehet, hogy fordítva vagyok bekötve, mert gyakran a könnyebbnek mondott játékok vagy bossok adják fel a leckét, a nehezekkel viszont elég jól boldogulok. Lehet, hogy neked is ki kéne próbálnod mit tudom én egy Super Meat Boyt.
-
bmakszim
senior tag
Talán én vagyok már túl öreg, vagy béna, de ez a parry/dodge nekem se ment benne és mivel a játék elég erőteljesen épít rá, hamar le is töröltem. Vagy annak is lehet hozzá köze, hogy series s-en próbáltam, ahol csak 30fps-sel megy és úgy már elég nagy az input lag.
Lehet, hogy a story überf@sza, de pusztán, mint játék, én egyáltalán nem élveztem.
Az átvezetők is feleslegesen hosszúnak tűntek az elején. Percekig tartó, szótlanul a semmibe bámulás és szomorkodás. A frissen befejezett Spider-Man után nem bírtam ezt az érvágós hangulatot se. -
_drk
addikt
Nem olvasok bele de innentől spolier tag pls.
Topikgazdák ha olyan tegyétek már utólag be.
-
PTM
aktív tag
válasz
markknight #197532 üzenetére
Igen, csak a
nekem nehéz, és az sokat is sebzett. Most is olyan fifty-fifty, hogy sikerül-e teljesen kivédeni.strange kombója -
PTM
aktív tag
válasz
Ctrl+Alt~Del #197527 üzenetére
Én nehezen érzek rá ezekre a késleltetésekre, valószínűleg nincs hozzá megfelelő ütemérzékem. Nemcsak a zászlók közt, hanem a nagy térképen is szerettem volna visszamenni ami az vagy gyalogos, vagy később ugye gyorsabb. Értem, hogy direkt ilyen, de nekem nem tetszik.
Illetve a nagy térképen is akadozik a mozgás ha megmozdítom a bal kart, ami kívülről komikusan hathat, de megtapasztalni sajnos nagyon szar. Másoknál is előfoful: [link] [link]
#197528 markknight
Így van. A lista valamennyire fontossági sorrend is, írhattam volna a QoL alá. De nekem ez alkalmanként hiányzott. -
PTM
aktív tag
válasz
Anti-Hero #197525 üzenetére
Rákerestem megint és neked van igazad. Lehet, hogy majd csökkentem, maximum a térkép kitakarításakor, vagy az extra bossnál. Meglátom. Túl könnyűvé se akarom tenni, mert a kombók nehezek nekem, de a hibákból meg vissza lehet jönni mert a sebzések általában nem vészesek. Csak plusz kör, főleg ha a végén rontom el és még rám is castolnak valamit.
De a legtöbb támadást már talán kiismertem, az izommemória tényleg segít. Mime-okat lehetetlennek tartottam, most már képen vannak rúgva, az egyik támadásuk után azért ritkábban. Minibossból is volt, amelyik végül egy 10+ perces csatában hitless sikerült, majd fejött hozzá egy trófea. Annak bólogattam.
Szóval a játék gerince az tényleg eszméletlen jó, az aparjából pedig valószínű sokkal többet elnéznék neki ha egy kicsit ügyesebb vagy türelmesebb vagyok, és ha nincs az a nyomorult bug a futással. Az a türelememet próbára tette.
-
markknight
veterán
válasz
Ctrl+Alt~Del #197529 üzenetére
Én hagytam, hogy kinyírjanak és addig tétlen voltam. Nem sokszor fordult elő, és mivel páratlanul ügyes harcművész vagyok, nekem sem hiányzott.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz
markknight #197528 üzenetére
Vele nem tudsz, de őszintén, meddig tart vele
bárhová?átrepülni Olyan valóban nincs, nekem nem is hiányzott. Azzal a két alkalommal, amikor el akartam menekülni, megvártam a körömet a flee-hez.
-
markknight
veterán
válasz
Ctrl+Alt~Del #197527 üzenetére
Szerintem az a baja, hogy Esquie-vel a nagy térképen nem tudsz ide-oda ugrálni. Mondjuk eléggé belátható szerintem a terület, illetve ha így működne a játék akkor sokat torzítana a felfedezésen. Az újrapróbálkozást meg úgy érti, hogy bármikor nyomsz egy pause-t és "restart battle" ilyen valóban nincs.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
A futás dolgon mosolyogtam, what? Semmi ilyennel nem találkoztam a 30 órám alatt.
A parry szerintem marha könnyű a játékban, abban a pillanatban, hogy a támadások késleltetését megtanultad, gyakorlatilag csukott szemmel lehet nyomkodni. Szerintem egész életemben nem parryztam annyit a teljes soulsborne széria alatt, mint ebben a játékban. Azokban szerintem sokkal nehezebb.
A fast travel elérhető a zászlóknál, bizonyára feltűnt.
Hogyne lehetne újrapróbálni? Megpihensz a zászlónál, aztán próbálhatod újra az összes enemy harcát.
Kilépni is ki lehet, ott a flee gomb a te körödnél, egyébként meg ha már ennyire türelmetlen vagy, hogy ne bírd kivárni, akkor kilépsz a játékból, és betöltöd a két perccel azelőtti mentést.
-
-
PTM
aktív tag
válasz
Anti-Hero #197521 üzenetére
A harcok biztos hamarabb lemennek ha kevesebbet kell gyógyulni, de a parry ablakok tudtommal nem változnak, éppen annyira be kell gyakorolni hogy sikerüljön egy counter. Ami szerintem megunhatatlan, amikor sikerül, főleg amikor gyakran sikerül.
Most nem is a nehézsége miatt akarom pihentetni, hanem az elhagyott dolgokhoz mennék vissza, de a térképezés, mellé a szakadozó futás miatt semmi kedvem már. Erőltetni pedig nem akarom, mert annak semmi értelme.
-
-
PTM
aktív tag
Clair Obscur: Expedition 33
Ezt a játékot az első trailer óta vártam és a vélemények miatt megvettem, annak ellenére hogy a körökre osztott RPG plusz parry mechanika végül elbizonytalanított. A vételt nem bántam meg, de azt igen, hogy nem fél évvel később próbáltam ki. 50 óra után a játék utolsó szakaszába értem, de valószínűleg abbahagyom inkább, mert sajnos elegem van belőle.
Az egész világa, a történet, ahogy a karaktereket megírták, az lenyűgöző. Nagyon beleéltem magam, érdekelt hogy mi fog történni, szenzációs az egész. A ZENÉJÉT én is csupa nagybetűvel emlegetem. Felüdülés hogy mennyire színes, ahogy fényeket is használja hozzá, harcokban a lassításokat, tényleg szuper. Talán az első UE5-ös játékom, ami tartja a rezzenéstelen 60 FPS-t.
Viszont:
- A futás mindkét kontrolleremmel ugyanúgy problémás, ahogy itt is írják. Minimális holtjátékot sem enged valószínű, de semmilyen más játékban nem volt hasonló gondom. PS-en a kamerát irányítva lehet ezt nagyjából megkerülni. Leadtam egy bugriportot rá.
- Hiányzik a hagyományos fast travel. A játék végén egyszerűsödik, de számomra ez nem elég. A már fölfedezett részekre hadd menjek bármikor rögtön vissza.
- Nekem rossz az ütemérzékem, de a parry ablak vagy szigorú, vagy unintuitív, nem tudom, nekem egyszerűen brutál. A Lies of P vagy Grime kutya fasza ehhez képest, bár még azokat se játszottam végig. De azokban érzem hogy mikor kell nyomni, ebben csak tudom a már sokat látott támadásoknál, hogy ennél az animációnál, annál a hangnál lesz jó. A dodge se sokkal megengedőbb nekem, mert amikor sikerül, akkor 5-ből 4 perfect. (Az ugráshoz viszont akkora ablak van hogy elrontani is nehéz, ráadásul külön jelzi, hogy mikor nyomjad.)
- A fentihez kapcsolódik, hogy belefáradtam a játék végi hosszú, késleltetett kombók kivédésébe. Némelyik boss is unfair, bár a számomra legdurvább támadást YT-ról végül kitanultam és bolondbiztosan tudom hárítani.
- A harcokat nem lehet csak úgy újrapróbálni vagy feladni. A saját körödben tudsz állást visszatölteni vagy elemenekülni. Számomra ez is frusztráló és az időmet viszi.Apró QoL dolgok:
- Nincs quest log, de van missable quest amit a guide-ok nem említenek ( ), mert "csak" tartalom van mögötte de trófea nincs. Ezt log hiányában kihagytam, visszatölteni se lehetett már. Nekem az ilyen egy tüske.Ultimate Sakapate harc Gustavval
- A picto mastering mechanika unalmas és molyolós, én feleslegesnek tartom.
- A karakterlapon elég lenne akkor jelezni az új skill pontokat, ha el is lehet őket költeni.Ezeknek az összessége sok nekem, de ha már néhánnyal kezdenek valamit, főleg a futással, akkor lehet hogy jóval kevésbé kritikusan állok a többihez. Szeretném majd később végigjátszani, mert a pozitívumok miatt könnyen válhat egy Outer Wildshoz hasonlóan emlékezetes játékká a számomra. Remélem, hogy ez lesz, és nem a könyvtáram alján fog 70%-nál megpimpósodni, mert nem azt érdemelné.
-
Rigormortiis
veterán
válasz
markknight #197514 üzenetére
Ezt én is adom, csak a kitaposott bohóccipő jelzőket nem.
-
markknight
veterán
válasz
Rigormortiis #197512 üzenetére
Elhiheted, hogy csípi ám a szemét a csávónak. Attól zengett napokig a sajtó, hogy a Square milyen rossz döntést hozott, hogy dobta a turn based receptet, a Rebith és a Remake eladásai még így sem túl jók, aztán előbbire meg 10-pontokat dobált az ipse. Szóval úgy amblokk osztják őket, éppen ezért kellett egy kis válasz a népnek otthon, hogy nyugodjatok meg, ez a játék nem olyan jó mint mondják.
Amúgy jó kis játék volt a Rebirth, de annyi kínos jelenet volt benne, hogy néhánynál már a fejemet fogtam. (Chocobo haja hasonlít Cloudra majd vigyorgás, az a katonás táncikálós idétlenség, a kártyás majomkodás a hajón Red-del és ez csak három dolog ami eszembe jutott hirtelen) Na ha valami, hát akkor ezek erőltetettek voltak és teljesen ki tudtak zökkenteni a történetből.
-
Wesder
titán
válasz
markknight #197492 üzenetére
IGN, mégis mit vártál?
-
Rigormortiis
veterán
válasz
markknight #197492 üzenetére
Ezt nyilván te sem gondolod komolyan.
-
Hiei555
aktív tag
Én most nem kifejezetten az Ac ra meg az Ubira gondoltam nekem tetszik az Shadows a Valhalla után pont ahogy írtad 4-5 év után hiányzott. Neked nem jön be ez van. Meg azért nehogymár mindenert az Ubi legyen a bűnös amiket írtam ugyan úgy igaz másra is. Egyébként a Star Wars és az Avatar sem rossz sőt a division far cry ghost recon splinter cell mind tetszett és mind ubis....
-
markknight
veterán
Valszeg itt arról volt szó, hogy az egész céget az AC tartotta fent. Aztán azt hihették, hogy abból a pénzből tudnak majd kafa, új gémeket csinálni, amik jöttek is. Watch Dogs, Division, Crew.. csak időközben amire alapoztak, elfogyott a kreativitás, aztán ezek is tré játékok lettek. Innentől meg már csak kapálózás ment. Lett egy live service amit tudnak fejni, minden más oltári nagy bukás, de legalább ezen a Shadowson érződik, hogy tényleg foglalkoztak vele.
-
Moby
veterán
válasz
Hiei555 #197506 üzenetére
Ők telítették túl, és semmi hajlandóságuk sem volt leállni vele. Valami elfuserált módon azt gondolták, hogy ha majd nem évente adják ki ugyanazt, hanem lassítanak kicsit, és csak négyévente adják ki ugyanazt átcsomagolva, az jelentősen más végeredményhez vezet. Hát nem vezetett. Így vagy úgy, ezeknek a természetellenes módon túltolt franchiseoknak vége van. Csak így már viszi magával a céget is. Lehetett volna másképp is.
-
Hiei555
aktív tag
Az a baj hogy túl telített a piac. Nagyon sok ugyan olyan game van. Hiába más a körítés mindig ugyan az/hasonló. Ezzel nem is lenne baj a gond a mennyiség/minőséggel van. A másik az rettenetes mennyiségű dlc és roadmapozás meg post launch content. Gyakorlatilag mindig egy fél játékot kapunk ez engem már qvara kezd zavarni hogy hiába veszem meg csomó játéknál várni kell hogy "teljes" legyen és fizethetem ki megint az árát úgy hogy amúgy is emelt áron van... Persze van kivétel nem azt mondom hogy minden dlc rossz hanem inkább hogy a többségnél az alapjáték része kellene hogy legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos:
• hirdetni
• konzol vs PC téma
- Akciókamerák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tőzsde és gazdaság
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Óra topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden USB-C kábel egyforma? Hát NEM. És ez a baj. – Tech Percek #7
- Kiderült mit tud a Nintendo Switch 2 rendszerchipje
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Ally Z1 Extreme 512GB SSD játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch 32GB V2 játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 2TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol extra kontrollerrel garanciával hibátlan működéssel
- !MAKULÁTLAN! - ASUS ROG Ally X - 2 ÉV GARI
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Asus Dual RTX 4060Ti 8GB GDDR6 Videokártya!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest