- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
saelin
veterán
We happy few - We all fall down DLC
Jó, ez picit kiidegelt. A story itt is jó volt, de a platformer részeknél már lemorzsoltam a fogam. Úgy látom a dlc-k teljesen lineárisak és minden survival, loot elemet mellőznek. Nekem ez így annyira nem tetszik. Eddigi tapasztalatom az, hogy ezek gyengébbek az alapjátéktól sokkal. Még egy mini story hátra van, de azt majd máskor. Egy picit elég belőle.
Szerk: Nézek valami brutális gyilkolós játékot. Ezután.
Mondjuk észre vettem magamon, hogy a legtöbb játék dlc-je nem tetszik. Borderlands 3-hoz is ami jött tiszta meh. Bezzeg a Witcher kiegészítői... Tudom, ne emlegessem fel a Witcher-t megint, de valahogy úgy kellene elkészíteni a játékok kiegészítőt ahogy ők csinálták... Dugig tartalommal az alapjátékot kiegészítve.
-
saelin
veterán
We happy few Lighthbearer DLC.
Rövid és nagyon lineáris volt. Egy minimis háttértörténetet adott, de semmi többet. Felejthető, akár skippelhető is, mert annyit nem ad a játékhoz.
Tatyla
Alapjáték tippek:
- szedj össze minden szart
- csináld a mellék küldiket amik adnak skill pontot, mert úgy megkönnyítheted az életed, nem is kicsit.
- digspot-okat is ajánlott párat feltárni, mert vannak a ládákban jó cuccok.Igazándiból semmi különösebb trükkje nincs a játéknak. Fő sztori melett csinálsz pár mellék küldit és rendben is leszel. Act 2-3 már érdekesebb lesz, mert teljesen más játékstílust kell használnod.
-
saelin
veterán
válasz
Tatyla #237682 üzenetére
Sehogy. Úgy kell adagolni a Joy-t, hogy amikor közel jársz a kikészüléshez, akkor elbujsz valahol és kivárod amíg elmúlik a rosszullét.
Vagy ha odáig eljutsz a játékban, akkor Sunshine pill és ahol vannak dokik Mojo. Arthur-al eleinte szenvedés a városban való mászkálás.
Carlos Padre
Popup és hasonlók még most is vannak. Írtam hogy technikailag hagy maga után némi kívánnivalót, de annyira nem vészes. Lehet régen rosszabb volt. Ha nem lettek volna ezek a béna gondok a játékkal, akkor tuti jobb értékelést kapott volna megjelenésekor. A story annyira nem rossz (sőt), hogy amiatt kapja a rossz szót. Én ma kezdem el a dlc-k egyikét. Még nem tudom melyiket. -
saelin
veterán
válasz
Xaels #237671 üzenetére
Tudod, ízlések és pofonok. A tényen viszont nem változtat, hogy kegyetlen jót szórakoztam vele. A stílusa miatt picit kedvet is kaptam a Skyrim-hez vagy a Witcher-hez, esetleg Dragon Age-hez, de inkább folytatom a Pillars of Eternity-t. Az is egy rettenet jó game, csak a sok olvasástól kiesik a szemem. Nem minden szöveg van narrálva.
-
saelin
veterán
Végeztem a We happy few-el... Technikailag lehet nem tökéletes a játék, de a story és a karakterek nagyon rendben vannak. Ez egy hidden gem, amit bizonyos emberek lehúznak az interneten.
Mindenkinek ajánlom aki szereti a lootolós, picit túlélős játékokat, amikben lineáris a story és akad pár mellék küldetés is. Nálam 8/10 az alapjáték. Végig magával tudott húzni, ami mostanában nem sok játéknak sikerült. Ennél leültem és végig seggeltem úgy, hogy semmi más játék nem tudta elterelni a figyelmem róla. Rengeteg gyűjteni való, egyedi side questek, eszement stílus és egész korrekt gameplay van a játékban. Az átvezető jelenetek szinte AAA minőségűek, engem tisztára a Bioshock-ra emlékeztetett ahogy találta a történetet.
Azt hiszem megvan az idei kedvenc játékom!
Kíváncsi vagyok a dlc-kre is, majd azokról is írok külön-külön. Áh, nem is tudom mit kezdjek magammal ezután. Aludni kellene mert holnap meló, de szétvet a kíváncsiság...
-
saelin
veterán
A Nioh 2-ről mondjatok már valamit.
-
saelin
veterán
válasz
Wesder #237615 üzenetére
Technikai oldalról kicsit Bethesda-s. Semmi game breaking nincs benne, de találkoztam már érdekes bugokkal. Igazándiból nem is az a meglepő hogy jó játék (középszerűtől jobb), hanem hogy mennyi játékóra van benne. Videók alapján sacc per kb 36+ óra van benne úgy, hogy végig csak questeltem, és a collectible-ket pedig csak ami az utamba esett vettem fel. Még lesz egy Act 3 aztán 3 Dlc... Szerintem simán 60+ játékóra benne lehet.
Van arcade módja, de oda nem néztem még be.
Carlos Padre
A story közepes, de ami közben történik az végig leköti az ember figyelmét. -
saelin
veterán
Kész vagyok a We are happy few Act 2-vel. Ez a rész tetszett benne a legjobban! Még van egy, de nem tudom tudja-e überelni az előzőt. Eskü, hogy az év meglepetése számomra ez a játék. Olyan érzésem van mint amikor először játszottam a Morrowind-el. Mindent össze akarok gyűjteni, csinálni akarom az questeket (nincs filler vacak, minden side quest egy külön kis story vagy story lánc) és ami a legjobb az egészben, hogy a játék megismerteti veled a főbb karaktereket és hogy mi hajtja őket. Az Act 2 után még mindig keresem az állam.
Azt Act 3 viszont piszok szarul kezdődött. Egy milliószor meghaltam, mert olyan nehéz volt... aztán amikor kirakott a világba megbasztak a méhek. Ki is léptem azonnal, majd folytatom holnap. -
saelin
veterán
válasz
Carlos Padre #237594 üzenetére
Felőlem, csak akkor tegyenek alá akkut.
-
saelin
veterán
válasz
felixo #237571 üzenetére
- Horizon Zero Dawn?
- Days gone
- Just Cause 4
- Watch Dogs
- Mass Effect Andromeda (ne higgy a review-oknak, lehet nem egy mass effect játék, de egy bazi jó Tps.)
- Red Dead Redemption 2
- Star Wars Battlefront 2 jó multis játék
- The Evil Within 1, de inkább a 2.
- Tomb Raider-ek
- Witcher 3
- Assassin's Creed Odyssey vagy Origins. -
saelin
veterán
válasz
Wesder #237567 üzenetére
Nekem csak az alapjátékban van már vagy 30+ órám és még mindig megy a fősztori. A lényeg az hogy ne álljatok meg az első végigjátszásnál,
. Nem tudom innen ki ismeri a Doctor Who című filmet, de sokszor tiszta olyan hangulata van ezzel a retro-futurisztikus világgal. Igazándiból nem is tudtam hogy van benne story. Úgy voltam vele, hogy olyan mint a Don't starve című játék. Hát nem.mert a másik karakterrel teljesen új élmény átélni a világot. Ráadásul a két karakter története párhuzamosan fut és rengeteg mindent megmagyaráz a secound playthrough -
saelin
veterán
válasz
Carlos Padre #237554 üzenetére
Már nem olyan vészes a helyzet... legalábbis pro-n. Mint írtam is a fov-ot 90--ről 75--re kelett venni, hogy meglegyen egy stabilabb frame. Tényleg szarul portolták ezt aláírom.
felixo
A For Honor nekem nagyon nem jött be. A story unalmas, a harcrendszere idegesítő és amikor én próbáltam bizonyos játékmódokhoz nem is talált játékosokat. Minumum 5+ perc volt a legfelkapottabb játékmód matchmaking-je. Szerintem ps4-en picit halott a játék. -
saelin
veterán
Végeztem a We are happy few első végigjátszásával. Ez egy hidden gem, de komolyan.
Most jön a második végigjátszás egy másik karival, más story-val és más gameplay-el, és ez még mindig az alapjáték nem a dlc! -
saelin
veterán
Mondtam már hogy a We are happy few jó játék? Talán ma a végére érek.
-
saelin
veterán
válasz
Wesder #237454 üzenetére
Pont hogy nem. Az eredeti ötlet egy túlélő játék lett volna story nélkül. A végeredmény pedig egy lineáris, de nyilt világú erősen story orientált játék lett. Szerintem azért szólják le, mert nem azt kapták amit ígértek. Én is mérges lennék, ha fizetnék és egy teljesen más zsánert kapnék.
A story tényleg jó, és nem csak a main questre kell gondolni. A mellék küldik is tök jók. Kb azt sem tudom egy egy küldetésnél hogy mire számítsak, mert mindig van valami random. Tényleg, ha már random... a világ procedurálisan generált. Ezt az egyik yt videóból tudtam meg. Ez megmagyarázza a drogos város labirintus szerű kialakítását.
Playlist-em a felvett játékról.
[link] -
saelin
veterán
Megint egy kis We are happy few.
Meglepően jól össze van rakva. Azt viszont elmondom, hogy a fov-ot le kelett venni pro-n 90-ről 75-re, hogy ne nagyon droppoljon az fps. Gyakorlatilag egy túlélő játék az egész alapja, amit utólag alakítottak át story központúvá. Két fajta mission van:
- Egyértelműen a main, ami a történetet viszi előre a karakterünk szemszögéből. Új craftolható cuccokhoz is így juthatunk hozzá és területek nyílnak meg így. Nehéz spoiler nélkül írni róla. Higgyétek el, hogy a story beteg, agyament. Mintha a készítők is drogoztak volna közben.
- Side mission-ök. Ide tartozik minden olyan, ami nem viszi előrébb a story-t, de hozzá ad a világ hangulatához és segít kicsit megérteni a dolgokat. Voltak olyan küldetések is, amin felhúztam a szemöldököm, hogy most ez komoly?A csihi-puhi harc tetszik. Tudunk simán támadni, hosszan tartva erőset csapni, védekezhetünk, parry-zhetünk és mint valami zombis játékban el tudjuk magunktól lökni az ellenfeleket. Nem ritka hogy egyszerre 3-4 ellenféllel is kell táncolni, az igazán muris tud lenni.
A halál rendszert nem sikerült még megértenem. Talán úgy működik, hogy autó save-el és oda spawnol vissza a játék akkori állásával. Furán működik, mert küldetést kelett halál miatt elölről kezdeni, de a cuccaimat nem vesztettem el. Szóval passz. Egyébként van manual save is.Aztán még pár szó a karakterfejlődésről. Ugyan a karakterünk nem kap szinteket, de skilleket tudunk fejleszteni. Ezt úgy oldották meg, hogy a a küldetések jutalmába vannak a skill pontok.
Említettétek itt a Deus Ex-et. Na, ez a játék pont olyan, csak van benne survival elem (létszükséglet, ami nem öl meg, de ha nem tartod kondiban negatív hatásai lesznek rád). Ez csak az alapjáték. Mind a három dlc-ről külön fogok írni. A We are happy few egy nagyon jó kalandot tartogat a játékosnak.Lábjegyzet a negatívumokról, hogy ne higgyétek azt hogy elfogult vagyok. Én a legkedvencebb játékomban is meglátom a szart.
- A grafika teljesen oké pro-n, még hdr is van. A performance viszont nem jó. Lentebb kelett vennem a field of view-ot, hogy meglegyen egy stabilabb 30-as fps, ami még így is a nagyon zsúfolt helyeken 2-3 frame-et tud esni.
- Mivel nem AAA játék, így rengeteg karaktermodel újra van használva. Ez picit illúzió romboló, de a gameplay-be igazándiból nincs beleszólása. A főbb karakterek kaptak egyedi kinézetet és szinkront is.
- Az npc-k nagyon buták. Legyilkolom a fél várost egy baltával, majd az őrök egészen a bunkeromig üldöznek amibe ha belépek töltőképernyőzik egyet, ugyan ez kifelé és máris " Good day sir." - jön az előbb üldöző őr szájából. Ha elbújunk valahova ugyan ilyen hamar feladják. "I catch you later, bastard."
- Naaaaagyon könnyű a lopakodós lefojtás hátulról. Ettől nem halnak meg csak eszméletlenek lesznek.Az őrökön ez nem működik, oda külön skill kell, de utána már még könnyebb lesz a játék.
- Emlékeztek az Oblivion és a Morrowind töltőképernyőire az openworld mappon? Néha itt is van. Egy pillanat az egész, de ha pont szaladsz, akkor a karidat megakasztja és nyomhatod újra az L3-at előre. Amikor az ember menekül - -, akkor az nagy szívás. Nem egyszer emiatt kaptam a tarkómra egy nagyot.oh, boy. mert az fogunk sokat az elején
-A Joy nevű drog piszok hamar lejár és állandóan figyelni kell, mert különben ha észreveszik, hogy nem vagyunk betépve és nekünk jön az egész város. Egyből gyilkosok, downer-ek, bastard-ok leszünk.
- Patkányokon és talán madarakon kívül semmilyen más állatot nem láttam. Nem értem miért.Kb ennyi amit el tudok róla mondani, ha végigvittem írok róla még egyszer. Vajon megéri-e a sok nyűg vagy sem.
-
saelin
veterán
válasz
Bad Pritt #237309 üzenetére
Kipróbáltam. Teljesen story orientált, rengeteg lootolással, craftolással, harccal, lopakodással. Szerintem kibakott jó! Van hozzá 3 dlc is a Deluxe-ban, amik más karakterek story-ját viszik és így másik nézőpontból látjuk a dolgokat. Vannak szükségleteink, mint éhség, szomjúság, fáradtság, van stamina és a Joy (drog) szintedet is tartani kell, mert ahogy jössz le a szerről azt észre veszik és agresszívek lesznek feléd. Rengeteg interakció van a világban, pár side quest is akad, puzzle-ök stb. A karakterünk a drog hatására elvesztette az emlékeit, mint mindenki, de flashback formájában szépen összeáll a kép, hogy mégis mi történt vele, hogy jutott oda ahova. Áh. Nagyon jó. Nem tudom miért húzták le, és mint mondtam 4 történetet kapsz a dlc-kel.
-
saelin
veterán
Ebben a double discount-ban behúztam a We are happy few deluxe-ot. Azt olvastam a játékról, hogy sokat változott az eredetihez (early access) képest, és a deluxe-ban van season pass is, ami ennyiért bőven megéri. Már aki szereti a túlélő lootolós játékokat.
Kipróbálni viszont csak délután körül fogom tudni, addig marad az amit olvastam régen róla.
-
saelin
veterán
A világa nekem is tetszett. A story viszont csak egy bizonyos pontig érdekelt. Amikor már kiderült ez+az, már csak legyintettem az egészre. 3 dolog tetszett a játékban csak:
- a robotok
- a grafika
- a harcMindem más meh kategória volt nekem. A végét már alig vártam hogy elérjem, mert már semmi újat nem tudott felmutatni, önismétlő lett.
Ha a HZD 2-ben jobban rágyúrnak a story-ra, akkor tuti nálam bekerül a top 5-be. A koncepció zseniális... ROBOTOKKAL teli ökoszisztéma! Emlékszem az első trailer-ekkel mennyire fel hypeolt, mert végre egy egyedi ötletet láttam. Kb ugyan ezt váltotta ki belőlem a Nier Automata is, amit sajnos a mai napig nem vittem végig, csak egyszer... De ami késik nem múlik.
-
saelin
veterán
Haza megyek megmondom. Fejből amit tudok:
- Aim assist off
- vertical sense 20 körül
- horizontal 40+
- acceleration classic
- az ads is valami 20-30 közöttAzt tegyük hozzá, hogy sosem játszottam semmilyen taktikai fps-el. Apex Legends-ben is szarrá lőnek. Egyedül ami ilyen pörgősebb volt és nagyon jó voltam benne az a Titanfall 2. Úgy aprítottam benne mint valami állat. Majd veszek fel videót és felrakom ide, hogy lássátok milyen szinten vagyok. Hátha aki tőlem okosabb és szemfülesebb észre veszi a hibáimat.
-
saelin
veterán
Akkor marad még egy kicsit. Március végéig próbálkozom vele és ha látom nem fejlődök, akkor hagyom, mert nem nekem való. Rosszak a reflexeim, össze vissza float-ol a célzásom és sorra hozom a rossz döntéseket ami miatt meghalok. Nagyon ott kell lenni fejben. Ha valaki azt mondja ezek után hogy a dark souls nehéz mostmár kiröhögöm. A Siege minden eddigi játéknál nehezebb mint amivel eddig találkoztam.
-
saelin
veterán
válasz
Carlos Padre #237151 üzenetére
Sosem követtem semmilyen játékban a metát, sem team comp-ot vagy hasonlót, csak leülök és játszok. Szerintem hagyom, mert ez túl hardcore nekem. Marad multi fronton a Sw Battlefront 2 és az Overwatch.
Single-ben meg ölöm az órákat a Pillars of Eternity-be. Nagyon jól meg van írva csak a hülye pause-olós realtime harc ne lenne benne. Annyira gagyi így.
-
saelin
veterán
A Siege-et meg nem tudom hagyjam e vagy sem. Már játszom vele egy ideje, de gunfight-ot nem vagyok képes még most sem megynyerni benne. Néha összejön 1-2 kill, vagy van amikor megszalad, de általában negatív a teljesítményem. Látom hogy ott az enemy, lövöm, de rámfordul és egy lövéssel végem. Vagy a kukucskáló helyzetéből nem jövök ki jól. Rendre azt is elveszítem.
-
saelin
veterán
Eszement nehezek tudnak ezek lenni egy átlag játékosnak. Nioh-ban is volt egy duo aminél vért fostam és még úgysem lett meg. Valami 6 órán keresztül próbálkoztam vele.
Bezzeg ahogy meg videót néztem róla... Ilyen meg olyan buff, ezt várd ki és akkor tamadj, előbb azt öld meg... A csávónak meg megy pár perc alatt, míg jó esetben 30-40 perceket táncoltam vele. Ez a zsáner nagyon súlyos és nem mindenkinek való. Simán agyfa-t lehet tőle kapni. Az ember nem tudja elviselni a folyamatos vereséget, egyszerűen a mai videojátékok pszichésen a jutalmazásra mennek rá. Itt meg egyre nehezebb és szopatósabb az egész. Persze egy idő után, ha van gearelés könnyebbek is lehetnek a dolgok. A Nioh pl ilyen, a Hollow Knight nem.
-
saelin
veterán
Nah, pár napnyi Rainbow Six Siege után alkotnék egy véleményt a játékról. Vagyis inkább egy tételes listát, mert nincs kedvem wall of text-et írni.
Szóval:
- Senki nem használja a voice chat-et.
- Gyakoriak a kickek különféle okok miatt. Elvettem az operátorát, utoljára maradtam és nem hoztam le a kört, csak úgy.
- Nem túlzok ha azt mondom, hogy minden meccsen van kilépő. Lehet tőlünk, de az ellenféltől is. Elvileg bünteti a rendszer, de úgy látszik hogy se quick playen, se rankeden nem tartja őket vissza.
- Kezdőknek nem egy leányálom! Mocsok jó játékosok vannak benne, akik pár pixelt látva a karakterekből képesek kilőni azt. Régebben játszottam Cod-ot, de ott azért jobbak voltak az esélyeim mint itt. Ezt szörnyek játsszák!
- Ugye a játék nem mai és sok pro is van benne, akik fejből vágják a mappokat. Hol érdemes campelni, hova tegyenek kamerát vagy pusztán csak annyi, hogy hogy közelítsenek meg egy gunfight-ot. Nehéz velük felvenni a versenyt.
- A Deluxe verziót vettem meg, ami tartalmaz pár operátort. A többit meg kell venni ingame credit-ből vagy valódi pénzért egy "season pass"-t. Én amondó vagyok, hogy ingame currency-ből vegye meg az ember, mert addig tanulja a karikat.- A gameplay viszont tényleg jó. Minden operátornak vannak egyedi statjai, gadgetjei vagy képességei, de még a fegyvereik is különböznek, amiket testre lehet szabni (nem a skinekre gondolok).
- Rombolható falak, padló, tető, minden. Azt sem tudod megmondani hogy honnan fognak támadni ha védő vagy, de támadóként is vagy 20 helyről mehetsz be az objektíváig. Minden mérkőzés egy igazi challenge!Bírom a játékot, de solo-ban nagyon tudni kell hogy haladjon az ember.
-
-
saelin
veterán
válasz
hjtz4t3wrseg #236964 üzenetére
Na ezt kipróbálom akkor.
-
saelin
veterán
Azt sem tudom kit akarnék megvenni. Ezekkel szoktam játszani:
Támadók:
- Doakkebi, Zofia, Blackbeard, Ying, Hibana.Védők:
- Ela, Mira, Caveira, Frost, néha Valkyre.Tanulni ezek bőven jók. Kedvencem pedig Doakkebi, Ying, Hibana, Ela, Frost. Talán még Mira is, de vele nagyon rossz a win rate-em.
-
saelin
veterán
Nekem is ez a Deluxe van. A többi meg csak operátorokat ad, amit tökre ráér az ember feloldani. Nekem már van 10k renow-om, pedig csak pár napja játszom vele, és ahogy nézem a legdrágább opi 25k pont. Olyan két és fél hét alatt szerintem kifarmolható ha minden nap játszik egy kicsit az ember. A legolcsóbb karakterek 1k renow-ba kerülnek.
Én vígan elvagyok azokkal amik a Deluxe-ban benne vannak. Úgysem a gadget számít sokat, hanem az célzás és reakcióidő, na, meg a mappok ismeret! Néha úgy érzem magam mint akit ledobtak egy idegen országban és akkor találd fel magad. Még ha egyszer meg is unom, akkor sem fogom bánni, mert ennyiért nagyon sok játékórát nyújt. Arra azonban készülj fel, hogy szarrá fognak ölni! A játék több éve kint van és rengeteg jó játékos szaladgál a pályákon. Akkora a skill gap egy újonc és egy akár haladó között, hogy az hihetetlen. Nagyon kevés találat kell hogy meghaljon egy karakter. Értelemszerűen a heads shot instant kill, akár egy kósza golyótól is.
Hogy mennyire toxikusak a játékosok? Vannak gyökerek, de tényleg nem annyira vészes mint amit anno tapasztaltam. Ez a reversed fire jó fenyítő eszköz, plusz ha bekapsz egy lövést felugrik egy notification, hogy szerinted direkt volt vagy véletlen. Gondolom ez alapján is jár valami bünti. Sajna velem is előfordult már, hogy elém szaladt a csapattárs, vagy a nagy feszültség alatt direktben telibe lőttem a társam... Igen, noob vagyok. Eleinte az is előfordult, hogy számomra ismeretlen gadgeteket lőttem ki, mert azt hittem hogy az ellenségé pl a pók valamit vagy a nitro-t. Rengeteg tanulást igényel.
-
saelin
veterán
Tetszik a gameplay, csak béna vagyok. Amit észrevettem az az, hogy quick play-en normálisabbak az emberek, mint unrankeden. Egy csomó TK és leaver van abban a módban, meg néha indokolatlanul kapom a kickeket még a meccs kezdete előtt.
A legdurvább az egészben, hogy nagyon sok a jó játékos. Szinte emberfeletti reflexel képesek lelőni. Tudom hogy ott van a sarkon, tudom pontosan hol, de ha szemtől szembe próbálkozom mindig én húzom a rövidebbet. A pingem szuper jó (10-30 közötti), úgyhogy arra nem foghatom. Szoktam Terrorist Hunton bemelegíteni és ugyan realistic-on nem sikerült még végig vinnem, de átlagosan 10 npc-t le szoktam szedni kb bármelyik karival. Egyértelműen az aim-om nem a legjobb, mert inkább torzót lövöm ha hirtelen kell reagálni mint a fejet. Arról nem is beszélve, hogy mintha rosszabb lenne a figyelmem, mint a többi játékosnak. Néha olyan pici terület látszik ki belőlem és mégis one shotolnak akár több tíz méterrel távolabb egy ablakon keresztül. Ilyen csak egyszer fordult elő és csak annyit mondtam rá hogy "Wow".
Alig láttam magam a kill camban, ő meg egy lövéssel leterítettt.
Sajnos team kill is sikerült már kétszer. Egyszer besétált a drága jó csapattársam elém és pont kapott egy headshotot. Kickelni is akartak miatta, de végül nem lett belőle semmi. A másik meg úgy sikerült, hogy nitro-val amikor pukkasztottam egy odut - az mondjuk király volt, mert 3-at... csapattárssal együtt 4 embert szedtem ki. A camper-ekkel viszont sokszor meggyűlik a bajom. Befészkeli magát valahova és ha nincs semmi gránátom vagy valamim amivel ki tudnám ugrasztani, akkor szenvedés az egész. Annyi biztos, hogy én ezt a játékot csak flank-elve tudom játszani, mert másképp krumpli vagyok.
-
saelin
veterán
válasz
Carlos Padre #236736 üzenetére
Nem, tényleg. A taktikai gameplay elképesztően jó benne!
-
saelin
veterán
Ez a Siege bazi jó!
Mondjuk egy két embert gázosítani kellene benne annyira önzők és kicsinyesek.
-
saelin
veterán
A gameplay nagyon állat, de hatalmas a skill gap köztem és többi játékos között. Csoda ha egy embert le tudok lőni egész meccs alatt. Pedig az fps alapok megvannak. Nem a földet nézem amikor megyek előre, nem rusholok be a semmibe, de még így is one tap vagyok a legtöbbször. Ugye én casual fps játékokhoz vagyok szokva, ahol nincs ekkora fegyver visszarúgás és hasonlók... Át kell drótoznom magam.
Az sem nagy segítség, hogy csak a meccs kezdetekor mutatja a térképet és játék közben nem. Lehet hogy tök hülye helyeket próbálok reinforce-olni, ahol nem is jön soha enemy, vagy támadó ként olyan helyekről közelítek amit nagyon védenek.
-
saelin
veterán
Ezt az R6S-t védőként lehet másképp játszani mint egy sarokba begubbasztva várjuk az ellent? Mert ez a taktika nagyon jól működik. Azt meg még mindig nem vágom, hogy hogy halok ilyen sokszor benne, pedig fejre célzok.
-
saelin
veterán
válasz
Carlos Padre #236589 üzenetére
Nagyon nehéz. Ennyire negatív score-al még egy fps-ben sem voltam. Annyira jó itt az emberek reakcióideje, hogy mire meghúznám a ravaszt már halott is vagyok. A botokat meg egész könnyen ölöm, de azok meg bambák.
-
saelin
veterán
Huh, ez az R6S eléggé nehéz játék. Csoda ha egy embert le tudok lőni. Az előbb úgy haltam meg, hogy épp barikádoztam egy ablakot és animáció közben egy másik ablakon benézve lőttek le. Alig látszottam ki és kiszúrt!
Kíváncsi vagyok meddig lesz ilyen szopóroller a játék.
Btw: toxic playerrel nem találkoztam még a newcomer mapokkon.
-
saelin
veterán
Ti örülnének neki ha Ps5-ből is lenne fat és pro verzió? Személy szerint én egyetlen egy gépnek örülnék, amit később slimesítenek. Ebben a generációban is hiába volt Pro meg X, ha a gyengébb gépekre terveztek alapból. Egy gép legyen és kész! Nem kell túl variálni.
-
saelin
veterán
válasz
KaitouP #236561 üzenetére
Olvastam az írásod, de nem tudom az én pici kezemmel mennyire lenne kompatibilis.
Szerk:
Teszek még egy próbát a Rainbow Six Siege-el és videóra veszem a meccseket. Totál noob vagyok, szóval nem az lesz a célom hogy megmutassam milyen jól játszom, hanem hogy egy newbie mit tapasztal mikor elkezdi játszani a játékot. -
saelin
veterán
Szvsz kurva szar a BDO. Rettentő ronda konzolon, nem is fut jól, a story nagyon gyenge és az átvezetők minősége is csapnivaló. Két pozitív dolog van csak benne:
- A kari kreáló odabasz. Órákat el lehet vele szöszölni.
- A harcrendszer elsőre furának tűnhet, mert hasonló mint egy verekedős játék csak tpv-ből, de nem is ez teszi furává, hanem a kombókon lévő cooldown. Szokni kell, de ha az megvan és betanultad a rotation, akkor nagyon szórakoztató tud lenni a farmolás.Meg lehetne említeni a life skilleket és a többi igen mélyen kidolgozott mechanikát, de nekem pont a lényeg hiányzott. Nincsenek igazi party feladatok, dungeon-ök, raid-ek, csak a szörnyek végeláthatatlan farmolása olyan cuccokért, amik esési esélye 0.001% és hasonlók.
Pay to win-nek viszont nem kifejezetten mondanám, mint amennyire sokan állítják. Egy előfizetés nem árt mellé ha az ember komolyan akarja tolni, mert azzal járnak bónuszok, több stash slot és hasonlók. Konzolra én nem ajánlom. Esetleg Ps5-re, ha ott képesek normális kinézetet összehozni neki.
Suuper más
A Disgaea 6 csak nextgen-re jön majd? Semmi hír, videó vagy bármi belőle. Én az ötödik résszel szálltam be a sorozatba és valami kegyetlenül ráfüggtem. Nagyon jó tápolni, fejleszteni, formálni a kis seregem. Idén lehet visszarakom az 5-öt és platinázom a fenébe!Tényleg tudtok még ilyen supper addiktív játékot mondani? Amiket én ennek tartok:
- Disgaea, Dragon's Crown Pro, Forager. Ezek tipikusan azok a játékok, hogy csak még egy kicsit, még egy kicsit és már másnap reggel is van. -
saelin
veterán
Az Overwatch egy casual trash. Semmi érdemi update nem jön hozzá, csak ugyan azon a pár mappon rohangálsz. Nem nagyon van R6S-nek alternatívája. Ha nagyon kell multi, akkor sw battlefront 2-t tudom ajánlani! Rengeteg játékmód, pálya, karakterek, fegyverek. Ez is inkább casualabb, de nagyon jókat lehet vele játszani. Nem mellékesen autentikus Star Wars élmény (a gagyi light saber hero-kat leszámítva).
Persze tehetsz próbát az OW-al is, de ott eléggé monoton a játék pár kör után. Nem sok változó van benne.
-
saelin
veterán
válasz
penge111 #236371 üzenetére
Remélem ez a töltési idő bug fixálva lett. Ezután pedig a Divinity Original Sin első része jön majd, amit anno el is kezdtem, de tettem is félre, mert sok időt kért és nem volt annyim. Most így gen vége felé már simán beférnek az ilyen lassabb játékok, mert nincs havonta/kéthavonta valami kapós megjelenés.
A Torment-et viszont tényleg nem tudom dicsérni, mert az egy nagyon férc munka. Rengeteg sebből vérzik és ezen az LSD-n megálmodott világ sem segít semmit. Ellenben a Pillars of Eternity-ben van rendes kalandozás, van értelme a skilleknek és spelleknek, sok minden lootolható és meg is éri ezeket a rejtett kincseket keresni. Egyedüli hülyesége a valós idejű harcok amik pause-olhatók, de valami nagyon gagyi így egy harc. Ennek a játékstílusnak a körökre osztott harc áll jól, mert sokkal nagyon kontrollt és taktikai lehetőségeket kínál. Itt meg kb egy káosz minden ütközet.
Peace
MI nem tetszett benne? -
saelin
veterán
Tegnapi tides of numenera csalódásom után a Pillars of Eternity kész felüdülés! Normálisan megírt párbeszédek (nem formázatlan wall of text), némelyik szinkronizált, ami nagyon sokat tesz hozzá az élményhez és egy közepes harcrendszer egy tucat választható kaszttal. Szintenként új képességeket tudunk elsajátítani, amivel még egyedibbé lehet varázsolni a karaktert. Nekem egy chanterem van, aki harc közben folyamatosan kántálja az általam összeállított buffokat és debuffokat. Minden chant befejezése után nő egy számláló és ezeket a pontokat el lehet költeni pusztító vagy támogató varázslatokra. Még nem igazán találtam ki hogy melee vagy ranged legyen, mert még nincs tankunk... Annak viszont egész jól működik.
Ezt megpróbálom végig vinni, mert valami ilyesmire vágytam.
Egyébként nem is értem miért megy a sírás a Baldur's Gate 3-nál, hogy jaj, körökre osztott a harc... Sokkal jobban működik mint ami itt a Pillars of Eternity-ben. Pl van egy kardos harcosom és csak minden első második másodpercben támad. Addig áll és néz, de ugyan ez az ellenfél. Üt egyet és várja amíg újra töltődik a támadás, néha közé beszúr egy skill-t és annyi. Tiszta idióta rendszer. Turn based-en meg csak úgy repkednek a csapások. (Legalábbis Divinity Original Sin-ből így emlékszem.)
-
saelin
veterán
válasz
saelin #236350 üzenetére
A napi szarhoz jöhet a Torment Tides of Numenera is. A story-t leszámítva a játék minden más aspektusa katasztrófa. Az enemy ai kegyetlen hülye, képes beragadni lehetetlen helyekre, rengeteg töltőképernyő és ami nagyon nem teszik az az, hogy minden csak szövegben történik meg. Ez nem játék, hanem egy szarul leprogramozott visual novel.
Végig olyan érzésem volt, mintha egy 90-es években megjelent játékkal játszanék, mert biza semmi fejlődést nem mutat fel azokhoz képest.
Szerk: Megnézem milyen a Pillars of Eternity ehhez képet.
-
saelin
veterán
Napi negatív:
Picit visszanéztem Path of Exile-ba. Hát... még mindig szarul fut annyi biztos. Ha sűrűn vannak az enemy-k akkor garantáltan 20 fps alá zuhan a játék. Szerintem így játszhatatlan. Egy ARPG-nek smooth 60-al kellene mennie, nem úgy, hogy néha eléri a 30-at. Így kár volt kihozni konzolokra.Napi pozitív:
Nem tudom közületek hányan ismerik a They are billions-ot, de ez a játék mocsok jó! Már hónapok óta játszom kisebb kihagyásokkal és nem bírom megunni. Bekerült egy camping is valamelyik update-ben... Még bele sem néztem. A random mappos része bőven elegendő szórakozást nyújt! -
saelin
veterán
válasz
kiserik #236332 üzenetére
Mert a ping számit igazán, hogy az adatot milyen gyorsan tudja A-B-A pont között vinni (a valóságban ettől is hosszabb úton megy keresztül az adat). Lehet csak halucinálom, de pl mióta gigabitem van többször tapasztalok lagot és slow connection-re felhívó üzenetet. Lehetseges hogy újra natolva vagyok? Sőt lehet az IPv6-ot is visszakapcsolták vele? Most hogy feljött ez a téma újra elkezdett érdekelni a dolog.
-
saelin
veterán
válasz
Carlos Padre #236262 üzenetére
Azt nem kifejtésnek nevezném, hanem vitának.
-
saelin
veterán
válasz
hombre[EU] #236277 üzenetére
A Ninja féle volt nekem. Próbáltam leverni a boss-t, de nem tudtam magamon erőt venni, hogy újra és újra nekimenjek. Szerintem az első nagyobb akcióban meg is veszem ezt a játékot, mert nagyon jó helyen nyúltak hozzá! Kb ugyan az mint az első rész, csak kibővítve, tovább gondolva. Valahogy így képzelem el a játékok folytatásait, de eddig mindig kevesebbet kaptam cserébe.
-
saelin
veterán
válasz
hombre[EU] #236273 üzenetére
Ezt a Burst Counter-t nagyon szokni kell. Egy csomószor azért halok meg, mert anima nélkül próbálom használni a boss arcában. Meg fura vele valami. Néha nem counter-el, hanem csak keresztül repül az ellenfelen.
-
saelin
veterán
Nioh 2-ben hogy lehet counterelni azt a piros aurás támadást? Lusta vagyok megint újrakezdeni a tutorial-t miatta.
-
saelin
veterán
Ne is álmodjunk hogy a jelen generációs konzolokra kijön a Baldur's Gate 3, mert nem bírnák el, csak ha nagyon lebutítanák. A kövi generációs port viszont nincs kizárva.
Már vártam mikor jön egy játék ami ezzel takarózik.
-
saelin
veterán
És most látom hogy lefújták a GDC-t. Valahogy nem lep meg.
-
saelin
veterán
válasz
kill_switch #236238 üzenetére
Ez de vagány! Ilyet még nem láttam!
Megnéztem a legrégebbi kontrollerem most és semmi rozsdát nem látok rajta. Vedd ki azt a csavart és tegyél be oda egy újat.
-
saelin
veterán
válasz
raggg #236225 üzenetére
Köszönöm a fejtágítást!
Komótosan elkezdtem a Torment Tides of Numenera-t. Ebben nincsenek szinkronizálva a dialógusok sajnos. Szerintem jó lenne, ha legabb ez alap lenne ennél a stílusnál. Ha olvasni akarok elő veszek egy könyvet inkább... Egy játékban nem feltétlen ezzel szeretném tölteni az időm 2/3-át, hanem játszani, aktívan elfoglalni magam. Arról nem is beszélve, hogy nem csak könnyítés a szinkron, hanem ad egyfajta dinamikát és karaktert a játéknak. Felőlem lehet néma a hős, ha ezen akarnak spórolni, de a többi karakter szólaljon meg! Még az utolsó hobó is!
A Divinity ilyen téren fényévekkel jobb és ahogy láttam a Baldur's Gate 3 is hasonló utat fog követni. Ami menti az egészet eddig az az, hogy érdekes a világ és a benne lévő karakterek, sőt, a főhős sem az a sablon fantasy/sci-fi kaszt. Harcolni szerencsére eddig nem kelett, és ha lehet nem is szenvednék vele, mert anno pont amiatt hagytam abba. Nagyon szenvedősek a harcok.
-
saelin
veterán
válasz
Xaels #236222 üzenetére
Mondjuk akkora kételyeim nincsenek. A DOS 1-2 is eléggé jól sikerült. De (mindig van egy de) a d&d alapú harcok nálam sosem jöttek be. Egyetlen egy játék volt amit végigjátszottam és kicsit hajazott a d&d-re, az pedig a Planescape Torment volt. Ez úgy 10-15 éve lehetett és akkoriban nagy hatással volt rám a világa mert még a hozzá kapcsolódó könyvet is elolvastam. Azóta nagy Forgotten Realms "rajongó" is lettem, annak is hasonlóan sötét a világa és ha jól tudom az is a d&d-n alapul, csak egy alternatív dimenziójában/síkjában? Vagy valami hasonló. Annyi biztos hogy Baldur's Gate mint helyszín benne van.
De lehet ma megint erőt veszek magamon és elkezdem a Torment Tides of Numenera-t vagy a Pillars of Eternity-t... Csak ha jól rémlik valamelyikben nincs szinkron és emiatt állandóan elaludtam a szövegek olvasása közben. A Divinity is megvan! Azt viszont utoljára akarom hagyni, mert sokkal jobbnak és kiforrottabbnak éreztem mint a fenti két játékot. Igaz, egyikben sincs több mint 10 órám...
-
saelin
veterán
válasz
vonSux #236216 üzenetére
Nálam az fog dönteni, hogy hogy néznek majd ki az idei ps4 játékok és hogy hogyan futnak. Nem szívesen költenék úgy rájuk, hogy tudom ps5-ön jobban fog futni. Főleg hogy kétszer kb semmit nem játszom újra.
Engem csak a Cyberpunk, Tsushima és Nioh 2 érdekel idénről. A többi ráér nextgen-en, addig pedig gyilkolom a backlog-omat ahol tudom. Szépen lassan, komótosan és ízlelgetve. Jól kiéheztetem magam jövőre!
-
saelin
veterán
Eléggé ki vagyok égve most gaming szempontból. A Death Stranding óta nem nagyon játszom single játékkal csak multiplayerrel, mert egyszerűen semmi más nem köt le. Az Uncharted első részével kínlódom pár naponta ilyen fél órákat...
Most végig lépkedtem pár játékon, hogy hátha kedvet kapok hozzájuk... de nem. Csak a multi köt le és a Netflix. Érdekes ez nálam, mert eddig mindig úgy csináltam, hogy 1-2 multis játék között ugráltam és melette volt ugyan így 1-2 single is. Most meg felborult a mérleg. Holnap este még megnézem a Detroit Become Human-t, mert azt elkezdtem pár hete, csak el lett felejtve a nagy Netflixezés közben. Ha az sem fog lekötni eladom a ps-t!
-
saelin
veterán
válasz
hombre[EU] #236114 üzenetére
Megnézem megint. Új helyszín?
-
saelin
veterán
válasz
Zsolty20 #236014 üzenetére
Tegnap csak beletekergettem és azt láttam, hogy egy bazi nagy robot harcol egy Kaiju-val. Ma újra megnéztem és most láttam, hogy egy ember "átváltozik" azzá a robottá. Ez tényleg inkább Ultraman szerű lesz. Annyi a hasonlóság, hogy meg sem lepne ha tényleg az is lenne.
-
saelin
veterán
Star Wars battlefront 2-ben elvileg vannak új reinforcement, de capital supremacy alatt nem találkoztam még velük. Mégis melyik módba kerültek be?
-
saelin
veterán
válasz
hombre[EU] #236006 üzenetére
Úúú, bakker! Csak nem egy Kaiju vadászós valami lesz mint a Pacific Rim?
-
saelin
veterán
Elérhető Overwatch-ban az experimental mód. Itt 3 dps, 1 tank, 2 supp van. Picit borul a meta, de a que time-ok dps oldalon így kb 2 percre redukálódtak.
-
saelin
veterán
válasz
bagyulajuve #235907 üzenetére
A Doom-mal nekem is voltak gondjaim, de szerintem azért, mert a glory kill az r3-on volt és lefáradt tőle az ujjam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Könyvajánló
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Béta iOS-t használók topikja
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...
- Xbox Series/ One kontrollerek eladóak
- Nintendo switch Oled megkímélt Opcionálisan megvásárolható kiegészítőkkel
- Nintendo Switch Oled - 256 GB SDcard - BigBen tok -Okosított
- Eladó Ps5 (fat) digital, 2 kontrollerrel.
- Nintendo Switch OLED Zelda Tears of The Kingdom Megapack! Új, Bontatlan!! Ingyen Foxpost!
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3059
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest