- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- BYD Atto 3 menetpróba
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Ilyen lesz a Zenless Zone Zero
gp A készíők egy hosszabb gameplay videót osztottak meg velünk a hamarosan megjelenő játékból.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
Gomez1984 #196179 üzenetére
Ahogy Zolee írja előttem, jellemzően sok tempós menet felsózott autópályán (gyakran az előtte haladó autó trutyi-csóvájában).
Nem túl vészes, a generátor házának nem árt. Ugyanakkor én engedtem már el hasonló okból autót, azon az összes motortéri csavar rozsdás volt, ahogy ezen a bilincsek.
-
válasz
Gomez1984 #196925 üzenetére
Szia!
A 9. és a 10. másodperc között hallható "tompa vonyításra" gondolsz?
Nem tudom, hogy normális-e, mindenesetre 2 db Golf 7 2.0 TSI-nél megfigyeltem ugyanezt, csak több órás pihenést követő indításnál hallható. Zavar, de megszoktam már.
A kommentek szerint "normális", azt hallani ahogy az olajpumpa felszedi a kiürült olajat. -
válasz
Gomez1984 #197606 üzenetére
Szia!
Igen, az a kick-down kapcsoló, automata váltó esetén visszkapcsol ha addig lenyomod a gázpedált.
Manuális esetén elvileg nincs szerepe, ugyanakkor úgy sejtem, hogy tovább engedi forogni a motort (az enyémben konkrétan ~7250-ig, másik motor, 2.0 TSI).Szerk: most olvasom, ezek szerint manuális esetén arra jó, hogy törli a speedlimitert. Nem szoktam használni. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz
Gomez1984 #197609 üzenetére
Attól még a kapcsoló ott van a pedál alatt.
Nálam Golf7 - en annyi a funkciója, amit írtam.
Történetesen ha a tempomat nem normál sebességtartó módban van, hanem speed limiten (azaz pl. nem engedi tovább gyorsulni az autót 90-nél.), akkor a padlón lenyomott kapcsoló kioldja a korlátozást és megindul a kocsi.
Ha beesik a sebesség a beállított határ alá, akkor újra él a korlátozás.
Ezt a módját nem használom amúgy a tempomatnak. -
-
Szada85
aktív tag
válasz
Gomez1984 #204082 üzenetére
Bár nem írtad, hogy tetöablakos-e az autó, nálam üvegtetös verziónál ez volt a gond és a megoldás.
Ha nem tetöablakos, akkor is borítékolható a beázás, amiröl még olvastam az az oldalajtók hangszórójánál becsorgó víz, tetöablak híján a padlókárpitokat tapogatnám végig, nem nedvesek-e.