- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JimBeam00
csendes tag
válasz
focvis #97034 üzenetére
Hmmm... őszintén szólva, ha biztos lehetnék affelől, hogy nem lesz komolyabb gond belőle, akkor nem erőltetném én se most még a cserét, főleg nem 300k-ért. Alapjáraton ill. menet közben baromi csendes a kocsi, szépen ketyeg... a maszek szerint állítólag fordulaton már van egy kis hangja a láncnak, én még nem figyeltem meg. Amit mondtam, minden 5. indításnál max. 2mp-ig "dízeles"...
A felét minden zokszó nélkül kifizetném... de mit tudjuk ez sajnos nem így működik. Bár, ha az általad említett utángyártott cuccokra gondolok akkor...
-
JimBeam00
csendes tag
válasz
focvis #97026 üzenetére
Köszi az infot...
Ez a 22-es csapdája... nem akarok garasoskodni, szeretném ha minőségi cuccok kerülnének a kocsiba, mert nem szeretném ha 40.000km után ismét szét kellene szedni vagy csörögne, szakadna stb. viszont jó lenne azért ebből az árból faragni... szerintem márkaszervízben dolgoznak ilyen árakon...
Hulla vakon vagyok egyébként, hogy utángyártott cuccok terén mi a prémiumabb minőség és hol érdemes keresgélni... amit linkeltél az szerinted..?
-
Ace owner
addikt
válasz
focvis #96832 üzenetére
Kanyarokat preferálom, nem a nagy sebességet. Egyébként gumis azt ajánlotta inkább használt jobb minőségűt, mint csájnakottont. Köszi, majd körbenézek jövő hónapban jobban hátha találok valami jó vételt.
Csavar tuti hogy kicsi, mert lemezhez való és a Merci alu túl vastag neki.De úgy tűnik egy közeli srácnál van, holnap elugrok hozzá, szóval megoldódni látszik a gond
-
VR6-Fan
veterán
válasz
focvis #96761 üzenetére
nekem is gyárilag az 1,6 75le féke van kb a kocsin, leszámítva a hátsó tárcsát amit ha nem ül hátul mind a két anyós a fék erő szabályzó kb 0-ra ignorál
egyszer bementem a szerémire lámpázni (racse tárcsa, racse betét) 3. lámpa után, beton kemény lett a fék és semmi fékhatás nem volt csak hűtős után, na azóta van elől dupla dugattyú!hihetetlen hogy akkoriba mennyire alul méretezték a féket!
ill, véleményt kérnék ki milyen színt javasol kájha ezüst autóra (valószínű sőtét felni lesz majd egyszer) fék nyereg tekintetében? (racse píros, citrom sárga, fekete, egyéb és mi)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
focvis #96498 üzenetére
Nem kell levenni hozzá az olajkádat. A feszítő takaró eleme és a kád közé kell a paszta.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
TaaT
nagyúr
válasz
focvis #96454 üzenetére
Néztem pagid-ot, az nekem elöl egész jól teljesített, de nem volt olcsóbb az EBC-nél, aszem az ATE-t is néztem, és az sem volt olcsóbb.
A harapás egyik része a súrlódási együttható. Ezt nagyon ritkán adják meg a fékbetéteknél. Az EBC Black 0,46-ot tud a magyar oldal szerint (valszeg maximum) Itt meg egy ferodo táblázat [link]
tomcsi23:
-
TaaT
nagyúr
válasz
focvis #96446 üzenetére
Ok, majd kipróbálom
Fékbetét: harapjon, ne poroljon, és olcsó legyen... kettőt (rosszabb esetben egyet) választhatsz
Az olcsó semi metallic betétek között nincs nagy különbség, szerintem.
Sokáig rágódtam ebben a témában, és pont a hátsó féknél mert oda nem gyárt kerámia betétet az SCT. Én végül az EBC Ultimax (Black) betétnél kötöttem ki. De mivel még csak pár km-t mentem vele nem tudok nyilatkozni hogy mindenben teljesítette az elvárásokat.
Igaz, haver már jó ideje használ egy ugyanilyet de őt nem érdekli annyira, nem figyel rá.
-
válasz
focvis #96446 üzenetére
Megint én.
Hátsó gyári fékbetét cserés (G6, 157 e. km), tárcsa is gyári, de szvsz még van benne anyag - inkább nem cserélem.
Ennek okán nem a legtartósabb betétet keresem, inkább valami olyant ami harap és majd a tárcsával együtt megy a kukába.
Nem baj ha nem porol - bár ez talán ellentmond a fentieknek.Összefoglalva: Nem baj ha nem drága, csak fogjon, nem számít ha gyorsan kopik.
Mi az ajánlott a fentiek tükrében?
-
Ace owner
addikt
válasz
focvis #96336 üzenetére
No igen az árak. Lassan lelakják az összes kőmíves Golfot és a hülyegyerekek is széthajtják, összecsukják őket. Aztán pár év és klasszikus lehet belőle, mint lassan a G1-ből. Ezért foglalkoztat nagyon az E30 pár hete, addig kéne megcsípni egyet amig nem szállnak el az árak teljesen.
-
JimBeam00
csendes tag
válasz
focvis #95795 üzenetére
Hmmm... érdekes...
Mondjuk a lényeg, hogy a frissítés megoldotta a problémát a Te esetedben. Nekem szerencsére azóta nem jelentkezett az EPC hiba és egyre inkább kezdem azt hinni, hogy csak beképzelem a rosszabb menetteljesítményt a hiba jelentkezése óta...
Azért ezek a "randomra" jelentkező hibák költségesek tudnak lenni...
-
TaaT
nagyúr
válasz
focvis #95717 üzenetére
Az elsődleges ok az volt hogy (az én ingerküszöbömhöz képest) nagyon poroltak a hátsó textar betétek (a képen az alsó). [link] Az elsők (pagid) még szódával elmentek.
Aztán kicsi pénzért hozzájutottam az első kerámia betétekhez, így el lett döntve hogy mindet kicserélem. -
rob210
nagyúr
-
válasz
focvis #91884 üzenetére
Nem nézem meg ma a G6 dízelt, mert szombaton zárva van a kereskedés. Mint kiderült ismerem régről az értékesítőt, beszéltem vele. Bizományos az autó, igy beszámítás nincs, 2 lökhárítót fújták, a vége 2,75 m.
Basszus, igazából kicsit többért van Passat is, persze nem Highline és 4x4 (ami nem is kell nekem).
Szivesen ettem volna egy halászlevet D.földváron.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
focvis #91636 üzenetére
Nemrég itt is volt fél méter hó a parkolóban, azt hittem, nem fog kijönni. Aztán, mikor kikapcsoltam a sok elektronikus segítőt, kuplunggal gáz nélkül kijött, mintha nem is lett volna hó.
Elég meredek részen lakunk, szóval értem én. Amúgy a 4x4 nem csak akkor kell, maikor hó van, teljesen más érzés vezetni a különböző futómű miatt.
-
válasz
focvis #90424 üzenetére
Megérkezett az ELM327 OBD2 kütyüm az ebay-ről, egész gyors volt a posta Hongkongból.
Milyen droidos app ajánlott hozzá, a Torque Lite elég lesz?
Volt egy kérdésem pár napja, esetleg valaki tudja, hogy mekkora plusz fogyasztást okoz a Haldex-es 4Motion egy 2.0 TDI-nél?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Autós topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Óra topik
- PlayStation 3
- Hardcore café
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- RC modell földön, vízen, levegőben
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plusz
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest