- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz87
addikt
Biztos, hogy az órának nincs valami erre vonatkozó beállítása? Lehet, jobban járnál ha Samsunghoz Samsung órát vennél. Szerintem egyre inkább olyan irányba mennek el a fejlesztések, hogy házon belüli márkával működik legjobban minden. Nekem is S21 van, és egy Watch Active 2, de eddig nem tapasztaltam még semmi anomáliát, a kocsiban abszolút nem kavart be az óra.
-
-
parijani
tag
válasz MunezXBK #190404 üzenetére
Köszi! Ez okozza mind a két jelenséget, illetve van esély garanciás javításra? A nagy kérdés, hogy hova vigyem, mert a Porsche Budában 3x frissítettek szoftvert a kamerahiba jelzésnél (akkor még a manőverezős fék nem jelentkezett), de gondolom ha visszaviszem a 4-ik is meglenne.
-
Bdanyy
addikt
Hello! Ha nem zavar, hogy az órán sosem megy a hívás, akkor a Bluetooth beállításainál ki tudod választani, hogy melyik eszközön mehet a media, melyiken a hívások stb.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #190405 üzenetére
Keress meg privátban ha gondolod, bár már most szólok, ne várj csodát a nagy hullámok felén már túl vagyunk. Persze innen is lehet még ügyesen duplázni. ETH még talán ilyen csúcsokon is megérheti... de én biztos nem fektetnék bele MOST. Várnék egy korrekciót ami lehet 2-3 nap de lehet 2-3 hét és akkor-30%al olcsóbban bevásárolni.
De most te is a "tömeg" vagy épp aki a csúcson akar beszállni, az esélyek itt a legrosszabbak.
(én már dupláztam a befektetéseim , de igaz januárban szálltam be.)Vagy bányászni akarsz? AZ megint más téma.
Nem egyszerű a dolog ha nem értesz hozzá szólj, tényleg segítek , hogy átlásd.
Adózni csak profit után kell amúgy...Vagy egy pulled mellet megbeszéljük valamikor Ha jársz esetleg erre szólj, aztán össze olajozhatod a kocsibejárót
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
parijani
tag
-
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Golf mk7 2014, 2.0 cr tdi, 110kW crbc.
Mennyire gond, ha olajcserénél 4,3 liter helyett 4,7 ment bele?
Tehát +4 dl.
Kivételesen nem én cseréltem az olajat, hanem szerelőnek adtam ki a fékolaj + féltengelyek mellé,és hát több ment bele a kelleténél.
~23 km-t mehettem csere óta.
Maradhat vagy szívjam ki a többletet? -
veterán
válasz Lacess #190415 üzenetére
Egyébként pont hétvégén néztem a Passaton (CFGB 2.0 CR) és max felett van az olaj.
Szerintem 1-2 órája már minimum ott parkolt. Vízszintes, legalábbis nem venni észre hogy lejtene.
A nívó viszont furcsa, eddig a Mazdán, Hondán lapos fém volt, ez meg hengeres és egy műanyag van a végén, bedugáskor van egy megszorulási pont amin át kell tolni és a végén nagyot kattan a tövénél, amitől tuti hogy lent fröccsen az olaj.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
válasz rasotamas #190420 üzenetére
Regenerálásnál a motorvezérlő szándékosan elbssza a befecskendezést hogy ne minden égjen el a hengerben , mert akkor a dpfben gyullad be és ott lehet kiégetni a czucot. Namost ez törvényszerűen bekerül a motorolajba is el nem égés esetén. Ha sokat szakad meg a regenerálás akkor egyszer csak max felett lesz a motorolajad és örülhetsz ha nem lesz csapágyas.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Richard #190421 üzenetére
Nem éreztem gázolajszagúnak egyáltalán. Ugyan olyan színű, szagú mint a Mazdán volt a 6,5 év alatt bármikor.
A hülye csalószoftverjavított viselkedésnek hála simán előfordulhat regen megszakadás, de nem vettem észre mostanában, hogy kiszállok és megy a venti.
Általában napi 2x7km (nyáron költözés, csak addig, onnantól 2x40) és legalább hetente egy picit hosszabb (30km) 2 hetente meg egy közel 100-at próbálok beletenni kompenzálni. De nincs benne 300-400 mióta pályáztam ezret.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Tin
veterán
válasz 1stVikman #190424 üzenetére
Hivatalosan üzemmeleg motornál pár perc után vízszintes talajon kell nézni. Hidegen magasabb lesz mert visszafolyik a teknőbe.
A mennyiség attól is függ mennyire folyatta ki cserekor. Ha otthagyta leeresztőcsavar nélkül 2 órát, simán kifolyhatott meg 1-2 deci.
Nézd meg melegen vízszintesen.
-
macilaci78
nagyúr
válasz 1stVikman #190424 üzenetére
Pláza, vagy akár Tesco parkoló. Ahova a bevásárlókocsit ki tudod tolni, azt vízszintesre szokták csinálni. Simán egy bevásárlás után megnézed...
Tin: én mindig hidegen nézem a teremgarázsban. Vízszintesen áll, mindig teljesen azonos körülmények között lefolyva, így összehasonlíthatóak az adatok. Most vagyok a ciklus közepén és 4-5 mm fogyott a friss cseréhez képest. Általában kicsit túltölti a szerelő (1-2 mm-rel), most még középállás fölött van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tin
veterán
válasz macilaci78 #190426 üzenetére
Hasonlításhoz én is hidegen nézem, úgy jól látszik a fogyás, mindig ugyanott, másnap reggel. De max szint belövéshez jobb melegen.
-
1stVikman
senior tag
Én mindig hidegen néztem. Használati is elvileg úgy írja. Mióta nálam van mindig én cseréltem az olajat, katalógus alapján 4,3l kell bele és elég is volt eddig.
Most sajnos nem volt lehetőségem magam cserélni, és a klasszikus módszerrel öntötték fel, azaz még egy kicsi, majd nívó nézés, még kicsi, nívó nézés stb. És így lett benne 4,7.
Tudom és látom is, hogy több van benne, mint kéne.
De mindegy a kérdés arra vonatkozott, hogy nem tesz-e kárt benne a több olaj? Azaz még elmegy a többlet, vagy vegyek ki belőle, mert túlnyomás vagy akármi lesz miatta?[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz macilaci78 #190426 üzenetére
Berettyóújfalu Lidl parkoló na ott simán elgurul a kocsi olyan lejtések vannak, és nem csak egy irányba lejt
Olajszint
Amúgy teljesen mindegy hogy hideg vagy meleg motor, csak mindig vízszintes helyen és mindig vagy hidegen vagy melegen, és akkor lehet látni ha nő ha csökken mert van viszonyítási alap( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 1stVikman #190429 üzenetére
Ha kicsit van feltte az nem baj, de ha sokkal több van benne akkor szívj le belőle. Ha túl sok az olaj akkor kinyomja valamelyik szimeringet az nem olyan olcsó mintha leszívnád a felesleges olajat.
Én is hideg motornál szoktam nézni amúgy a szintet de a kezelési nekem is melegen írja (a motor leállítása után kb 3 percet várva, sík talajon).
#nincsbennetarcsi
-
MM
őstag
válasz Bdanyy #190408 üzenetére
Köszönöm, ezt kipróbáltam, segített. Eddig azért nem sikerült, mert csak aktív hívás közben lehetett kikapcsolni, egyébként azt mutatja, hogy ki van kapcsolva, és nem is lehet állítani.
A fenti BT beállításokat figyeltem, miközben hívtam magam egy másik telefonról, és csak akkor kapcsolt be, mikor AA-n voltam vezetékkel. Ekkor lekapcsolva megszűnt a "hívás eltulajdonítása". Így az órán keresztül nem lehet telefonálni máskor sem, de szerencsére ez pont nem hiányzik.
#190403 Gabesz87:
A Huawei az egyetlen, ami mindent tud amire szükségem van, és 2-3 hét az üzemideje. A többi alig bír pár napot, no meg a design is elég különböző. -
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #190436 üzenetére
Dpf hála égnek rendben teszi a dolgát, kb.az összes regenről van screenshotom VagDPF - ből.
Két olajcsere között szokott kb. a nívó 2/3-ára, felére lemenni a szint, ha normálisan 4,3 litert töltök bele cserekor. -
L1ZRRR
senior tag
hali
2016 1.4 tsi 125/150 le gepnel a vezerles mennyi km/ vagy ev?
koszi
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
papg79
tag
Sziasztok!
Féknyereg felújító készletből milyet ajánlanátok? Egy ideje küzdök azzal, hogy mikor behúzom a kéziféket, a jobb hátdó féknyeregnél csöpögni kezd a fékfolyadék. Az autó egy 2003-as Sharan. Köszönöm előre is a segítséget.
-
mk2 Octaviára nézek felniket, elég a PCD méret+kiosztást tudni, vagy más speckó is kell ? Illetve ha találok másik Octaviáról lehúzott darabot, legalább mk2-n belül ugyanaz megy a Facelift és pre-Facelift modellre?
Itt nem látom, hogy különbséget tennének a 2004-2012 közötti modelleken belül.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
do3om
addikt
Hi
Kitört a jobb fényszóróm, Golf 6.
Tud valaki ajánlani olyan helyet ahol érdemes érdeklődni?
Párat már kérdeztem (Bontó) de eredmény még nincs.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
do3om
addikt
válasz molnarpeter #190447 üzenetére
meglesem
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Sziasztok,
2015-ös Superb 3V, 2.0 CR TDI (150lóerő) DSG váltóval az alany...ha ez számít bármit a problémám esetében....
Fékezéskor jelentkezik a bibi, alacsonyabb sebességnél nem annyira érzékelhetően és hallhatóan....nagyobb sebességről intenzíven fékezve viszont sokkal de sokkal jobban....zavaróan. Remeg a kormány, illetve nyomorék hang hallható. A gumik 2019 év közepén gyártottak, 7.7mm profilmélységgel...Pirelli Cinturato-k. A féktárcsákról linkelek ide egy képeket. Első és hátsó
Kérdésem: Érdemes-e kerék súlyozással/csekkolással kezdeni? Vagy ez tuti fék? (Tárcsa...betét...bármi)....vagy egyéb hiba?
Csak fékezéskor jelentkezik, menet közben nem érzékelem hogy remegne bármi....talán egy nagyon-nagyon picit magasabb sebességnél (90 felett ) de akkor sem durván...alig érezni.
A kocsi kereskedésben állt már egy jó ideje. Lehet ez okozza?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hdanesz #190449 üzenetére
Ugyan azt a képet raktad föl kétszer.
Mivel azt a legegyszerűbb, pár ezer forint és ha most vetted a kocsit amúgy sem ártana kicentíroztatni, esetleg futóműbeállítást ellenőríztetni/beállítani ha kell, ha átrángatják kicsit a fuzóművet az se baj, szintén pár ezresért, hamár ilyen jó viszonylag új gumi van rajta ne kopjon félre.
Nemcsak fék de futómű is lehet szerintem.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Netfone
- iOS alkalmazások
- Politika
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen