- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 11 Pro Max - tiltott gyümölcs
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Vivybaba85 #190799 üzenetére
Szia!
Meg kellene nézni az akksi állapotát és ha lehet akkor a cserélt kábelt is ellenőrizni nehogy valami el legyen kötve.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kornyiktamas
aktív tag
válasz molnarpeter #190780 üzenetére
koszonom. Megprobalom. Viszint ez a reseteles mire lesz jo? Vagy mikor alkalmazzak? Koszi
-
Attila2019
tag
Üdv. Külső tükörlapot mivel érdemes vissza ragasztani?
A jobb oldali fűthető tükörlapom félig le vált a mögötte lévő műanyag lapról amin a fűtőszálak is vannak.
( menet közben remegett a tükör)Mivel érdemes vissza ragasztani ami strapabíró és nem gond ha megy a tükör fűtés?
Vw cc 2013
-
Saccco
nagyúr
válasz Attila2019 #190803 üzenetére
Vegyél bele egy új tükörlapot. Annyi, mint egy normális kétoldalas ragasztó. (1-2eft)
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
veterán
válasz focvis #190795 üzenetére
Köszi a linket, innen le is szedtem a pontosat és nem kell át méretezgetni!
Azért köszi f4lcon.Másik küszködésem jelenleg, hogy WLAN-t nem tudom beállítani. Amikor elkezdek keresni akkor nem találja meg a telefont amiről osztani akarom a netet, de minden mást lát...
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Saccco
nagyúr
válasz Mágus2 #190807 üzenetére
Megkerült a hiba!
A bal oldali belső féltengely csukló hiába nem lógott mégis az volt a rossz. A jobb oldali ki lett cserélve, mivel nem szűnt meg a hiba, így próbára átkerült a másik oldalra és ezzel megoldódott!A motortartó bakot már kellett cserélni rajta.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Bdanyy
addikt
Csak úgy általánosságban egy pl 2016-os 1.4 TSI + DSG, vagy a 2.0 TSI + DSG a jobban sikerült konstrukció?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
macilaci78
nagyúr
Képrejtvény. Odáig tiszta sor, hogy ázás, de a tetőkárpit száraz. Mi lehet még?
B5 Passat kombi.
Tavaly júniusban cseréltem antenna szigetelést, azóta mentem már pályán is szakadó esőben egybefüggő 150 km-t, ázott álltában a ház előtt, de nem volt bent sehol sem víz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #190811 üzenetére
Erős esőben ülj be csomiba, nekünk új tömítéssel is jön be víz, szóval most tömítőgyűrűn gondolkodom...
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #190812 üzenetére
Nem felülről cseppent rá a víz, felette a tetőkárpit száraz és nem a múlt heti zápor volt az első eső azóta. A folt friss.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #190811 üzenetére
Nekem akkor van ilyen nyom ha eso/mosas utan felnyitom az 5. ajtot es visszacsopog a kalaptartora a viz.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Bdanyy #190809 üzenetére
Nekem 2.0 van, pár hónapja kapott egy tuningboxot, nagyon jó, el se akarom adni, bőven elég az ereje bármikor. Padlógázra 1-2-ben elkapar (akár 80 kmh-nál) kuplung nélkül.
Szvsz a 2.0 előnyei az 1.4-hez képest:
- a jobbik, tartósabb olajos DSG-t kapja (de ebben cserélni kell az olajat),
- nem kokszosodik a dupla befecskendezés miatt,
- erősebb, jobb hangja van.1.4 előnyei:
- kevesebbet fogyaszt országúton ~ 1 literrel, városban 2+ literrel (Golf 6-ban volt 1.4-em, azt alapul véve 160 felett a 2.0 fogyaszt kevesebbet),
- szíjas vezérlésű, egyszerűbb termosztát - olcsóbb a karbantartása,
- kevesebb motorolajat kell utántölteni.[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
Sziasztok!
2007/9 Polo 1.4 PD TDI 80hp BMS motorral szerelt autón szeretnék olyan mókát megvalósítani, hogy rendszeresen kiolvasnám a DPF adatokat. Mikor volt az utolsó regeneráció, mennyire telített, stb... Komolyabb szinten nem akarok belenyúlni, például kényszer-regenerációt indítani stb... Elegendő lenne az adatok kiolvasása. Emlékszem, hogy korábban ez már volt téma itt fórumon, és akkor VAG DPF appot ajánlotta valaki, viszont amennyi infót találtam az alapján sajnos nem viszi a motorkódomat...
Van esetleg ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata/ötlete, hogy mivel tudnám megoldani?
Már azon is gondolkodtam, hogy nem applikációs vonalon indulok, hanem veszek egy diagnosztikai eszközt, de amiket eddig találtam és a specifikációjában szerepelt a DPF szó, annak eléggé borsos ára volt. ((lehet, hogy azért, mert azok már bővebb funkcionalitással bírnak DPF terén is)) Olyan kb. 30-35k amit erre a projektre maximum elköltenék.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
Sziasztok a4 b5 1.6 adp 1995evj autó nehezen indul. Viszont gyújtás ráadásakor nem megy az ac, csak önindítózás közben. Normális ez a tünet? Úgy gondolom gyújtás ráadásakor mennie kellene.Nem voltam a kocsi közelében, csak ismerős hívott, hogy ez van. Köszi
-
őstag
felni téma: oldalanként kellene 10mm szélesítés - ehhez már kelleni fog hosszabb csavar?
a központosító a B6 Passaton elbír 10mm pogácsát, vagy olyan kell már abból is, aminek van saját központosítója?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
papg79
tag
Sziasztok!
Az autóm folyamatosan szivat engem. A télen megcsináltuk rajta a termosztátot, mert nem melegedett be az autó, majd a bal hátulján elkezdte ereszteni a vizet
Kicsérltük a felső csövet, mégpedig úgy, hogy a fémcsőből vágtunk le egy kicsit, és egy hosszabb gumicsövet tettünk be. Most viszont, ahogy melegedett az idő, a bal hátsó keréknél, ahol megy be az utastérbe a fűtés, ott kezdett el ereszteni.
Itt a két bilincsnél engedi most a hűtőfolyadékot. Szeretném kicserélni ezeket a bilincseket, normál bilincsre, viszont a gumicsövet sehogy sem tudom lehúzni a fémcsőről. Van ennek valami trükkje, hogyan lehetne leszedni? Köszönöm szépen előre is a segítséget. -
dssport
tag
válasz molnarpeter #190817 üzenetére
Köszönöm szépen! Így elsőre a VCDS szimpatikusabbnak tűnik.
-
Bdanyy
addikt
válasz focvis #190815 üzenetére
És vzsryl
Köszi szépen! Gondolom a "legjobb" meg a 2.0 dízel lenne. Most főleg 1.6dizelt használok, néha meg a régi 1.8t-t, és utóbbi sokkal jobb vezetni (leszámítva hogy városban simán 2-2.5 annyit fogyaszt ) . De mivel mindkét kocsival azért sűrűbben jönnek elő problémák mint szeretném, gondolkozom hogy valamikor váltani kéne (csak előbb a javításokat még leautozom )
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
papg79
tag
válasz dssport #190824 üzenetére
Ez már nekem is eszembe jutott. Lassan 3 éve van nálam az autó,éseleinte kicsit fura volt, hogy szinte sosem éri el az üzemi hőfokot, de mikor rákérdeztem a szerelőnél, azt mondta, hogy ez ilyen. Aztán végül tavaly decemberben csináltuk meg a termosztátot, azóta eléri az üzemi hőmérsékletet, bár ahhoz képest, hogy 1.9 pdtdi, elég hamar. Most ezekben a meleg napokban van, hogy 8km, és már középen áll a mutató.
-
bul07
nagyúr
válasz papg79 #190825 üzenetére
Nekem 21fokos külsőnél 3.5Km után(ennyi míg kiérek dolgozni) 70környékére felmegy óra szerint, még ugyan ennyi és 90közelében a mutató
Nálam is így volt, szerelő szerint ez ilyen, egy idős sharan tulajdonos hogy ő már kettőt cserélt és nem ért semmit
Utána csere nálam és lett fűtés, szépen beáll 90-re[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
dssport
tag
válasz papg79 #190825 üzenetére
,,van, hogy 8km, és már középen áll a mutató"
- szerintem az normális, mert optikailag így szép... van benne egy kis csalás. Ha géppel kiolvasnád, a valóság kevesebb lenne. Ezért ha már nem éri el a középértéket a mutató, vagy elindul visszafelé lámpánál röfögve, vagy amikor hűti a menetszél, az már egy nagyon rossz termosztátra utalhat.
Én 1.4 PD-vel szerintem kb. 8-9 évig jártam úgy, hogy nem ment a venti alacsony fokozata, de a mutató soha nem mozdult ki középről a felső tartományba .......................................................................................... No comment.............. egy klímatöltéskor a szakinak tűnt fel, hogy csak maximum fokozaton indul el a venti, amikor már bőven pirosban járt a maszek nyomásmérője. Olyan volt mint egy Zs kategóriás tengeralattjárós filmben amikor találatot kapnak vagy túl mélyre merülnek és mindenki csenden be van sz@rva és az összes mutató pirosban és elkezd mindenhonnan víz előtörni, de szerencsére minden csőszakaszon van 30 centinként egy elzárócsap, amit a személyzet gyorsan elteker és és és elkalandoztam bocs................... -
bul07
nagyúr
válasz papg79 #190828 üzenetére
Hát valamennyi nyomásnak lennie kell, ha lazítod akkor lehet nem lesz meg
Azt megtudom tenni bár nem tudom mikkor lesz ilyen, hagy ha rendesen bemelegszik felveszem videóra hogy mekkorát szisszen mikkor letekeremDe amúgy nem nagy pénz lehet egyből venni kellene egy újat
Pl az én Touranomhoz 1e Ft magasságában lehet kapni it pl [link] és [link]2003 Vw Sharan 1.9 PDTDI ASZ , rákerestem [link]
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
korpas15
tag
Sziasztok! Tudnátok segíteni, hogy vw polo 4 fojtószelepét hogyan tudnám újratanítani?
-
newmoonlight
senior tag
Tud valaki arról, hogy miért tűnt el megint az Audi navigációjából a Google Maps-nézet?
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
válasz newmoonlight #190832 üzenetére
Mikori a kocsid?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
newmoonlight
senior tag
-
Sinu
senior tag
Sziasztok,
Egy 2000-es gyártmányú VW Polo gyári rádiójának kódját szeretném megtudni. A rádiót kiszedtem, nincs rajta, szervízkönyvben nincs nyoma, hívtam a gyártót, 15k ellenében megmondják. Hol próbálkozzak?
Köszönöm,
AronNo Future
-
veterán
Fogyasztás: Tegnap 440 kilométeres Feketeerdő karika eredménye: 6,8 liter/100km, 170 ló összkerék dsg dízeltől szerintem annyira nem rossz.
Oda falvakon át emelkedős-lejtős kanyargós utakon, vissza pálya tempomat 140.
Én barom egy képet nem lőttem a verdáról ezen a gyönyörű vidéken:
Ma reggel pedig a Dekránál megcsináltattam a műszakit, 125€ volt, azt hittem 100-ban megáll, lehet az összkerék plusz költség. Minden tökéletesen rendben volt, mondjuk nehezen értelmezem ezen mit kéne látni:
https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz newmoonlight #190835 üzenetére
Nah akkor készülj Minden 2017 előtti MIB2 elveszítette a google earth funkciót és amúgy is a kocsihoz 3 év Connect jár ingyen aminek a része a google maps, de utána ez törlődik és évente kell megújítani - már ha nem az említett év előtti mert akkor nem biztos h menni fog.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
newmoonlight
senior tag
válasz Kiskokó #190840 üzenetére
Carplay nincs. (Még garanciás a kocsi, nem akarom buherálni.)
A Navi menüben, a MAP nézeteknél.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
őstag
válasz bitpork #190842 üzenetére
ez mondjuk milyen már, megveszem a funkciót újonnan, majd később közlik velem, hogy bocsi, de már nem kapod.
aha, és kárpótolni mivel akarnak? mert megvételkor senki nem mondta, hogy ja, ezt csak 4 évre adjuk....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz f4lcon #190844 üzenetére
Ez tisztán a Google sara - szimplán újra dolgozta a kódot és a tegra alapú rendszerek már nem bírják. Az Audi az akkori legjobb technikát pakolta a sárkányokba. Én sem örülök neki de ilyen a világ. Már olvasom a megoldást és állítólag van tükör szerver (bár nem értem ki és miből üzemelteti).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
newmoonlight
senior tag
válasz bitpork #190842 üzenetére
Bearanyoztad a napomat.
Azért majd szólj légyszi, ha lesz rá valami orvosság.“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #190844 üzenetére
Hát, ilyen ez az okos rendszer. Dobhatod el, pedig autóként még sokáig tökéletesen funkcionálna.
Ezért nem veszi be a gyomrom azt a megoldást, hogy a kocsi komfort részeiért felelő agya nem cserélhető külön. Nem lenne egy nagy kaland egy barbone PC térfogatába berakni a szükséges hardvereket és ezt cserélgetni.Bezzeg a nagyobb turbóra, ültető szettre, meg a nagyobb felnire van megoldás...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
válasz macilaci78 #190847 üzenetére
Minden egyes Audi cucc MAC címe szűrve van a gyárból kijövet. Csak azokkal működik és csak Audi szolgáltatáson keresztül h vinné el a fene. Most 20€ Egy (1) hónap Audi Connect.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Az alany egy GOLF VII GTI DSG lenne. Egyik percről a másikra 3-ból 2-be visszaváltáskor 2-ben elkezdett rángatni az autó, azonban, ha a rángatás alatt kirakjuk manual módba az autót, megszűnik a hiba. Mindezek mellett P-ből D-be való kapcsoláskor üt az autó. Gyári diagnosztikával kiolvasva eltárolt hiba nincs. A kuplung vissza lett állítva alaphelyzetbe, a helyzet még rosszabb lett, alig akart elindulni az autó, folyamatosan le akart fulladni. A fenti műveletek márkaszervizben történtek.
Volt esetleg már valakinek tapasztalata hasonló hibával? Esetleg valami tipp, hogy mi lehet a hibás?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Sorozatok
- A Plus modell gyengébb lett
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest