- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #189498 üzenetére
Nem ér egy forintot sem szerintem. Nem fizetnék elő rá a helyedben. Lényegében annyi, hogy látod a Google műholdképet amit ingyen látsz a telefonodon is. Kell hozzá egy adat sim kártya vagy pedig a netet kell megosztanod a mobiloddal a kocsinak. Használd az AA-t inkább, sokkal többet ér. Discover Pro-n már jól látható. Ha mindenképpen elő akarsz valamire fizetni akkor az legyen inkább az e-remote, annak van egy minimális haszna is legalább. [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mauzes
őstag
Sziasztok, van valakinek VW Touran vagy próbálta esetleg? Hátul 3 ülést alakítottak ki, de a középső azért nem teljes értékű. Az lenne a kérdés, hogy mennyire fér el benne tényleg 3 ember? Pontosabban a valós felhasználás az lenne, hogy szélső üléseken 1-1 gyerekülés és középen egy feleség.
Jelenleg Passat B8-ban ez a felhasználás elég kényelmetlen hátul a középsőnek, mert Passat-ban a szélső üléseket nagyon fotelszerűen alakították ki, az ajtótól viszonylag nagy távolságra befelé. Ha a Touran-ban a szélső ülések "kijebb vannak", akkor az már nyerhet 5-10 centit a középső embernek. Már ha hasonló az autó kialakítása, szélességre amúgy majdnem egyeznek.
Tudom, Sharan lenne a tuti 3 főre hátul, de az ára miatt az nem jön szóba.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mauzes #189502 üzenetére
Ismerősöméknek van, hatfős család.
Már csak a legfitalabb gyerek gimnazista, a szülők elöl ülnek, a gyerekek középen és hátul, ritkán a nagyival. A gyerekek sportosak, vékonyak (tájfutás, néptánc, stb), elférnek.Nagyban függ attól, hogy milyenek a gyerekülések és mekkora a menyecske. Szerintem guruljatok el egy szalonba, tegyétek át a két gyerekülést a Touranba és Anyuka üljön be közéjük.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Mauzes
őstag
válasz macilaci78 #189503 üzenetére
Persze, nyilván ez lesz majd, ha komolyabbra fordul. Meg hát 7 üléses kivitel lenne a cél, tehát worst-case át lehetne tenni leghátra egy gyerekülést, de a csomagtartóra nagy szükségünk lenne. :-)
-
bul07
nagyúr
válasz Mauzes #189502 üzenetére
Melyik szériás Touran
Enyém 2005-ös
Hárman nem simán de elférnek hátul
Ülés dolog már kérdéses hogy mennyi hely marad középen mert ez nagyban függ az ülés méretétőlEbben hozzászólásomba van pár kép hátsó ülésekről
Amúgy sok 7személyes Touran is van a piacon
Esetleg meggondolandó hogy úgy berakni a gyerekeket hogy második sorban kivenni a középső ülést és egy gyerek leghátra egy elé a gyerek felügyelő meg másik oldalon és mivel nincs bent a második sorban a középső ülés nincs elzárva a leghátsó sorban utazó gyerektőlEsetleg ajánlhatom ezt a csoportot , olvashatsz a főbb visszatérő hibákról(Hátsó ajtó zár), meg eladó kocsikat is szoktak berakni
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mauzes #189504 üzenetére
Sógoromék Toyota Proace-t vettek fél éve. Ott 5-7-9 évesek a gyerekek. Korábban Ford Focus és Mondeo kombi volt a családi autó, 2 gyerek üléssel a hátsó ülésen egy vékony felnőttnek sem volt kényelmes.
A Proace kasztnija magasabb, dobozabb, így nem nyomja össze az utasteret érzetre. Szerintem jobbak az esélyeid.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz ngaba #189507 üzenetére
nekem ezzel kapcsolatosan még biztonsági aggályaim is vannak. feltételezem a hátsó középső ülés a legkevésbé szerencsés hely ilyen szempontból. nálunk nincsenek gyerekek, remélem egyszer ide is eljutunk, de ez egyébként bevett szokás, hogy anya hátul utazik a babával? mi indokolja, hogy ott üljön egy pár hónapos gyerek mellett, aki egyébként semmit sem tud csinálni? nem kötekedés, csak érdeklődés
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #189506 üzenetére
Rifter, Combo, Berlingo, Proace mind ugyanolyan PSA kisdobozos platformra épülnek. Nekem egy fullos, long verziós Rifterrel van tapasztalatom. Tökéletesen elfér benne 7db 100 kilós férfi, az extrái nagyon személyautósak, de ettől függetlenül ezek alapból nem személyautók, hanem kisteherautók.
A Touran viszont személyautó, egyterű.
Valamit valamiért...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Mauzes
őstag
Köszi mindenkinek a válaszokat!
re "dobozos" autók: ismerem a kategóriát, Opel Vivaro-ban utaztam is többször. Ezekben nagyon kényelmesen elférnénk, DE sokkal jobban szeretnénk személyautó jellegűt, egyterűt. Ezt az autót az esetek 80%-ában a feleségem vezetné gyerekszállítás céljából Budapesten. Erre még szerintem sem praktikus egy dobozos, de a feleségem meg biztosan kiakadna tőle. Egy egyterűvel még jól elboldogulna városban, amikor meg távolabbra utazunk, akkor én vezetném és 3-an ülnének a második sorban.
Jelenleg a Passat-ban is "muszájból" így csináljuk, de nyilván középen nem kényelmes, a gyerekülések mindkét oldalt már érik a feleségem oldalát. Egyébként kívülről benézve mondjuk egy Renault Espace-ba, ott elég gálánsnak tűnik a középső ülés is, és feltételezem, hogy vannak még hasonlók (Sharan, Ford Galaxy, stb). De ezek árban már nagyon magasan vannak pozicionálva, ezért akartam előbb körbejárni a Touran kérdést, ami jóval olcsóbb és városban prakitkusabb is.
re kisbaba/hol utazzon anyuka: nem tudom mások hogyan csinálják, biztos van, aki kevésbé parázik. De mi nem tudjuk elképzelni, hogy egy hosszú úton (ilyenből sokat csinálunk), ne üljön a baba mellett az anyja. Amikor nagyon pici, akkor kifejezetten úgy érezzük, hogy figyelni is kell rá aktívan. De amikor már nagyobb, akkor is kell nyugtatni, altatást segíteni, stb. Elég sokat tudnak sírni. :-) De még akkor is, ha már elmúlt 2 éves, sokkal jobb neki, ha ott van mellette valaki, aki olvas neki vagy játszik vagy enni/inni ad neki.
-
Mauzes
őstag
válasz molnarpeter #189513 üzenetére
Jelenleg nem árulják.
Bocs, még egy fontos infót nem tettem hozzá: elsősorban családi támogatásos autóban gondolkodnánk, tehát újnak kell lennie. Ezért sem annyira játszik, amiket fent írtam (Espace, Sharan, Galaxy), mert ezek iszonyat drágák újonnan, 13-15 misi körül. Prius+ is ekörül ment, amikor még volt.
Persze simán lehet, hogy az lesz a vége, hogy ami olcsóbb, az kicsi és nem férünk el. Amiben meg elférünk, az vagy drága vagy dobozos. Ha ide jutunk, akkor esetleg bejátszhat a használt piac.
-
bul07
nagyúr
SUV ID.4 X keleti reklám videó
[link]Ára
[kép], [kép]
(Ha jól számolok olyan 9.5-11 millió körül adják ott)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
ooooobi
senior tag
Sziasztok, 2008-as 5ös golf plusnak váltó környékéröl hallani egy fura motorikus, hangot. Mi lehet ez, váltócsapágy? Üresben vettem észre, bár lehet sebességben is hallatszik,csak elnyomja a többi hang.
[fél percnél hallatszik a legjobban][ Szerkesztve ]
https://steamcommunity.com/id/ooooobi/
-
ooooobi
senior tag
válasz molnarpeter #189518 üzenetére
Ha megtalalom az obd olvasom radugom. Kozben annyi valtozas, h nem is jell üresben jaratni a motort, ha gyujtas van rajta mar hallatszik. Igy kizarhatom a valtocsapagyat.
https://steamcommunity.com/id/ooooobi/
-
Gabesz87
addikt
Passat GTE (2015/12) dohányzó pakkja (hamutartó+szivargyújtó - amiben érdekes módon nincs is benne valójában szivargyújtó, csak egy üres dugó) lecserélhető wireless teló töltőre? Néztem erről videókat, láttam van a komoly szétszedős, bekábelezős megoldás, meg láttam olyan olcsó 5 másodperces Ali-s megoldást, hogy hamutálcát kiveszem, és odateszem a helyére a Qi padot (bele van építve alul a 12V csati).
-
tresh
addikt
Hello Urak!
Ha valakinek lenne otlete az alabbiakkal kapcsolatosan azt szivesen veszem (jovo heten lesz csak idom foglalkozni a kocsival)
Szoval passatrol ledobtam a remek trw fekeket beteteket mar kukak voltak,plusz nem szeretem ezt a markat amugy se.
Zsir uj Ate tarcsa betet elol hatul csere kitakritva, dugatyuk stb ellenorizve zsirozva a csuszkak stb minden faszan mukszi. Egyenesbe nagy tempoba semmi hangja fekezeskor minden ok, de lassu kanyarodasnal fekezeskor nyik nyik hang (femes). Porvedok nem ernek bele sehol semmi , megemelve forgatva a kerekeket semmi hang. Csak lassu kanyaradaskor terhelve... kormanyosszekoto, talapas, stab minden hibatlan nem log semmi. Add ketto a szar tarcsa betetnel is volt ez a hang de azt betudtam a kopott beteteknek.Jovo heten szetboritom ujra az egeszet de otletem sincs hirtelen. Egy nappal az enyem elott ugyan ezt a szettet tettem egy ugyan ilyen passatba semmi baja.
Ha valakinek van tippje szivesen veszembocs az ekezet offert telorol irtam
-
Lacess
tag
válasz tresh #189521 üzenetére
Hasonló volt a jelenség nálam, amikor szétrohadt az ABS jeladó póluskereke. Kezdetben csak "nyisz-nyisz", aztán ABS-hiba...
Egy fél éjszakán át kerestük, hogy honnan jön a hang. Ráadásul téli garnitúra felpakolás után közvetlenül. Már a fax nagyon kivolt, jéggéfagyva, november közepén. Kézzel hiába forgattuk a kereket, akkor nem lehetett hallani, átnéztünk mindent 8421-szer, fékre gyanakodtunk, azzal meg ugye nem játszunk. De el kellett engednünk "majd kialakul" címszóval, pár hétre rá ki is alakult. Ahogy a gyűrű elrozsdásodott, kitágult, és már nem volt teljesen kerek, egy ponton csiszolta a jeladót. Le is darálta teljesen, úgyhogy póluskerék+jeladócsere lett a buliból.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
tresh
addikt
válasz Lacess #189522 üzenetére
Ennek kb olyan hangja van mint amikor egy kemenyebb betet teszel fel es csikorog. A fura hogy allo helyzetbe is csinalta jobbra tekerve a kormanyt kb majdnem fel allsba piciket mozgatva. Beneztem alla mintha a porvedo hozza erne az also lengokarhoz volt is kis femes kopas jele. Visszahajtottam azota allva tekerve csend van. Ezert nem ertem..lehet megis a talpas gombfej sz*pat nem tudom... meganomnal volt ez de azt ha nyomkodtam a toronynal akkor is nyikkant itt kuss van
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy 2016-os VW UP, ami nem rendelkezik központi zárral. Sajnos az ajtózárak bowdenes megoldással vannak szerelve, és nem elektromos zárral, a tudomásom szerint.
Szeretnénk bele központi zárat szereltetni, viszont amiket néztem univerzális szetteket, ha jól láttam csak elektromos zárakhoz vannak.
Van valami megoldás esetleg a központi zár beépítésére?Köszönöm előre is!
-
Tutivesztes
tag
Nagyon félve kérdezem a tapasztaltabb márkatàrsaktól, hogy egy éves autón a köztes olajcsere (4,3 liter 0w20 olaj, és olajszűrő) szakszervizben nekik mennyi volt? Tőlem a Porsche Pest 100000 forintot kért erre a munkára. (Látva hogy a neten a 0w20 castrol longlife 4500 körül simán megvan, hihetetlen fájdalom a garancia miatti hit okán kifizetni ezt)
Agyatlan idiótaként élni jó. Én csak tudom.
-
veterán
válasz Tutivesztes #189527 üzenetére
Néhány éve (3?) kérdeztem a Porsche Budánál, ők 11-12 ezer Ft/ liter árát mondtak az olajra. Plusz szűrő, plusz munkadíj, plusz mobilitás garancia... Összejön a százas.
Garanciális autót az érdi Bara Autóházhoz vittem, kedvezőbb az ár, illetve eddig még mindig meg tudtam beszélni, hogy én viszem az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tutivesztes #189527 üzenetére
Nekem a Superben (2.0 tsi) 93 ezer volt a köztes olajcsere. Tehát simán lehet 100 ezer.
Szerk.: ugyanez az A6-on (3.0 tdi) 200 ezer körül volt.
[ Szerkesztve ]
-
d.tiborz
aktív tag
válasz Tutivesztes #189527 üzenetére
Én a "köztes" olajcserét megúsztam kb 15e Ft-ból/alkalom. 2 éves korában (garancia miatt) márkaszerviz: olaj (4L)+szűrők (olaj+levegő+pollen)+mobilitás gar.=96e.
De ezt már leírtam. -
válasz Tutivesztes #189527 üzenetére
A probléma ott kezdődik, hogy nincs olyan h köztes olajcsere csak. Olyan van hogy xx km inspekció, olajcserével és az inspekció függvényében a-b-c-d-... eljárás. Egy autó sem gondozásmentes, még garancia alatt sem. Ha valaki azt akarja hogy ne zörögjön pl akkor az inspekció alatti megbontás csavarjait cserélik (darabja lehet akár 500-1500 ft is), vagy pl tetőablakot minden 30k méternél újra kell zsírozni és minden 60k-nál kicserélni benne a gumitömítést.
A másik, hogy a márkakereskedést fenn kell tartani. Képzésekkel, szerszámokkal mindennel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mauzes
őstag
válasz bitpork #189531 üzenetére
Ez igaz, sokan csak az anyagköltséget hasonlítják össze. DE, ettől függetlenül a márkaszerviz nagyon igencsak megkéri az árát a munkaórának, inspekciónak, segédanyagoknak, stb., mind-mind külön kifizetteti. Tehát az olajra a retail ár 8-szorosát felszámolni azért elég erős...
-
6030D
Ármester
válasz Mauzes #189532 üzenetére
Gondolom kiszámolták, hogy egy év alatt az egész cégnek X költsége van (hitel, amortizációk, anyag- és munkaköltségek stb.) illetve szeretne valami kis hasznot is termelni. Ezt ha leosztják a munkaórákkal, akkor az fájdalmasan sok lesz a számlát nézve, ezért az anyagárba is be kell építeni. A vége ugyanaz, ő annyit keres, amit szeretne, a vevő annyit fizet, amennyit, csak mondjuk 5 liter olajat nem 20000 Ft-ért kap, és lecserélik 20000-ért, hanem 30 az olaj és 10-ért cserélik. (Csak kb példa)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szabonagyur
félisten
-
válasz szabonagyur #189534 üzenetére
Se feltétlenül hiszen ha csak egy spec szérszám kellene akkor már ott vagy hogy olcsóbb kifizetni a szerelőt. ODIS hozzáférés amivel lehet pl komponens védelmet legálisan felengedni éves szinten majd 1 millió - és akkor ezért csak egy logint kapsz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bul07
nagyúr
válasz bitpork #189531 üzenetére
Vagy olyan márkát kell választani ahol nem akarják a márkaszervizek ennyire lehúzni az embert
Van ilyen is a piacon
60hó 100e Km-re a szerviz szolgáltatás ára 235e Ft( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
grizlisandor
addikt
válasz yodamester10 #189540 üzenetére
Milyen tárcsa+betét ment fel?
-
yodamester10
őstag
válasz grizlisandor #189541 üzenetére
Ate.
-
-
bul07
nagyúr
válasz bitpork #189543 üzenetére
Oké persze
De pont ez az hogy egy "gyengébb" márka ezt be tudja vállalni akkor a nagy erős drágább márkát áruló nemPont a kicsittől nem várná ezt ember
Duster minőssége persze olyan amilyen, de nem is +10millió
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
válasz bul07 #189544 üzenetére
Az a +10 millió nem csak alapanyag! Hanem a már említett eljárások. Szerinted miért nem recseg ropog akár 10 évesen sem az audi? Mert minőségi követelmény hogy ha egyszer egy csavart kiveszel akkor újat teszel bele.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
babszon
csendes tag
Srácok Épitett már be valaki Darkside Developerses s3 coolert? 2.0 PD, be ? Esetleg Hard PipeWork kit-el?
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
Neoteric
addikt
válasz bitpork #189545 üzenetére
Aha. Hát tudnék mesélni, hogy a Porsche Győr-nél milyen szakszerű minőségi követelmények vannak, mikor össze kell legozni egy pár hónapos Q7-t.
Ehhez kapcsolódóan tudtok amúgy valakit, aki kvalitásra legalább olyan, mint a Vörös Jenő, csak VAG vonalon?
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
dssport
tag
Sziasztok!
Kérem, hogy valaki, aki nálam nagyobb típusismerője az 5-ös golfoknak nézzen rá erre a jószágra: hahu
Néztem élőben, és a küszöbökkel vannak erős fenntartásaim. Az a műanyag csík valami utólagos cucc? Mert akármennyi golfot megnéztem, nem láttam rajtuk ilyet. A konkrét példány küszöbjein élőben, a gyárinál durvábbnak tűnik a rücsi. Tinó fejemmel nem néztem meg, hogy az emelési pontokat jelző kis háromszögek megvannak-e...
Amúgy mindkét küszöb eleje meg van indulva, az ajtófalcba benézve a küszöb elején bal oldalon 1 anyacsavart jobb oldalon 2 látható... Gépháztető szerintem nem gyári, mert nincs benne VW jel, valamint a jobb első sárvédő ha nem is cserélve de fújva tuti, hogy volt, mert az ajtót kinyitva látszik az élén, hogy meg van folyva a festék. Ezekkel az elemekkel nem is lenne gondom, mert ahol dolgoznak ott hullik a forgács... de a küszöb.... az ba1762.,. a fantáziám.
Lehet, hogy naiv vagyok de 1,6 misiért sz.tem azért ne legyen láthatóan rozsdás a küszöbök eleje.
-
grizlisandor
addikt
válasz Neoteric #189547 üzenetére
Azt a videót megtaláltad, de pár résszel előttit nem, ami neked lenne releváns.
Toldi Diesel Performance - Car Performance Garage, így videó alapján érti a dolgát.
(#189549) dssport:
Ezzel az 1.4 szívóval nem egy erőgép, városba elmegy.
Sajnos rengeteg Golf 5 küszöbje és első sárvédői rohadnak, mert megáll a sár a dobbetét mögött és ritka az a tulaj, aki legalább évente takarítja.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest