- Poco X6 Pro - ötös alá
- iOS alkalmazások
- Mégse száll ki a Meizu?
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz focvis #189100 üzenetére
6,5-es a felnim, ezen van téli gumi, megrendeltem rá a 205/50 nyári gumikat. Lehet hogy hurka, nem fogok most 150-200 ezerért venni felniszettet 1-2 centi miatt.
Itthon már nem annyira szigurúak a vizsgán, kicsit el lehet térni et-ben, stb, talán jövőre eladom az egy éves gumit és megyek picit feljebb, de pont ez a felniméret et-ben is egyezően drága
Igen, nem váltóméretek, kiragadtak egyet a normál passat méretei közül hogy az jó lesz alap méretnek meg télre az ajánlott (de annak a 4 váltóméretét nem kapta meg) és van a két túlméretes 17 és 18-as Alltrack specifikusan.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
m3tr0
senior tag
válasz yodamester10 #189095 üzenetére
Az autó semmilyen hibaüzenetet nem írt.
Csak a gyári szoftverrel való kiolvasáskor derült ki,hogy baj van a váltó mechatronikával.
(ha jól emlékszem, nem vagyok az irodában pedig ott van lefűzve a kiolvasott pontos hiba)https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Drizzt01
őstag
Sziasztok. Van egy 2002-es B5.5 passat kombim és kicseréltem benne a rádiót. Azóta nagyon gyengén fogja az adásokat. Kipróbáltam már külső antennával is és jelerősítővel is, de nem lett jobb. A passat csoportba az fb-n azt mondták, hogy valószínű power antenna volt a gyári és nem kap áramot. A rádióhoz tartozik egy kék vezeték ami antenna felíratú, azt kellene bekötnöm? Ha igen, akkor hova, mert nem találok semmilyen vezetéket. Illetve a kormány vezérlést is rá lehet kötni valahogy, de annak sem találom a kanócait. Ha esetleg valaki tudna segíteni, hálás lennék, mert már szénné idegelt.
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
Lacess
tag
válasz Drizzt01 #189105 üzenetére
Szia!
Jól tájékoztattak amott. Egy ún. fantomtápra lenne szükséged a probléma megoldásához. A gyári antenna és a rádió közé kell bekötnöd, plusz az általad is említett kék vezeték. Plug and Play a dolog.
A kormánytávvezérlés fejegység-függő. Sajnos nem sok fejegység tudja, de amelyik igen, azoknál általában szükség van egy típusspecifikus kiegészítő kábelkötegre. Gyártónál/forgalmazónál érdemes utána járni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
c00per
tag
Udv!
2.0 PD alapjarat mennyinek kell lenni? vcds szerint 790-810, de en azt keveslem. jelenleg 880rpm melegen -
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Autókat nézegetek, de minél jobban beleásom magam, annál rosszabb a helyzet
Jeleneg (Vectra C), B5.5, B6 passaton agyalok, B5 tetszik, de öregecske már, viszont állítólag elég megbízható, nyilván diesel-t vennék már, csak ugye ezekben benne van a világ össze km-re
Ezért gondolkodtam az újabban, B6-on, még megfizethető számomra, de nem írnak annyira jókat róla, sok motorral szereték, de egyik sincs kiemelve különösebben, hogy nagy ász, illetve olvasni elektronikus hibákról stb
Nektek mi a véleményetek? Érdemes venni még B5.5-öt min 5 évre? Vagy ne féljek a B6-tól?
Xbox One: bandymnc
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandi0000 #189108 üzenetére
Nekem a B6 nem tetszik, kollégának B5.5 van és itt-ott rohad, néhányszor vakarták is a fejüket, például mikor több hűtőfolyadék fogyott, mint gázolaj és ez a harmadik Passat, mit megérte megtartania. Nekem B5 van, ismerőstől vettem, aki 14 évig hajtotta.
Véleményem szerint egy használt autó adhat meglepetést, mindegy, hogy B5, 5.5, vagy 6 széria. Vagy ismert előéletűt keress, vagy legyen a zsebben 250-400k.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Lacess
tag
válasz bandi0000 #189108 üzenetére
Ez egy hosszú válasz lesz, ami leginkább vélemény.
Nem szeretnék megbántani egy B6 tulajt sem, de szerintem az 5.5 egyszerűen egy jobb autó. Jobbnak tartom, pedig van hibája annak is. A futómű kényes (ami talán nem is hiba, inkább csak az útjaink nagyon sz@rok), a hosszmotor okán kicsit macerásabb a szervizelés. Viszont a B6-hoz képest kevésbé rohad, rozsdát én 5.5-nél csak a kritikus pontokon láttam (csomiajtó, sárvédő). B6-ot többet láttni szó szerint hónaljig felrohadva.
5.5-ben sokkal jobb a motorpaletta, B6-ban kb. keresni kell a valamire való motort, ami talán jó : 1,9BXE (de csapágycsere kell, meg kicsit kevés abba a bódéba), 3.2/3.6VR6 (ez inkább hobbiautónak való mert azért igényli a törődést, de kurv@jó motor), meg talán a CR-ek (olajpumpát ott is rendbe kell rakni, plusz DPF ennyi idősen már biztos nem kerek). A többi motort én be nem vállalnám B6-ban. 5.5 elektronikában stabil, B6-ban van pár taposóakna (elektromos kézifék, kormányoszlopelektronika, gyújtáskapcsoló, etc)
Érdemes megnézni az árakat is, egy valamire való 5.5 egy árban van, vagy drágább egy hasonló állapotú B6-nál. Ennek is oka van.
Még eszembe jut sok minden, de nem szeretnék regény írni. Azt gondolom, hogy nem lett méltó utódja a B6 az 5.5nek.
Az 5.5-tel az a baj mára, hogy nem nagyon lehet épkézlábat találni, megöregedtek. Na nem mintha a B6-ok olyan fiatalok lennének, azok viszont sokkal csúnyábban öregednek/-tek.Kiemelném, hogy nem vitaindítónak szánom a hsz.-t és csak a véleményemet szerettem volna megosztani. Peace és
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bandi0000 #189111 üzenetére
Ezzel nem szerettelek volna lebeszélni egyikről sem, sőt, azt gondolom, hogy kellő kitartással és pénzmaggal a zsebben még lehet találni jó 5.5-öt. Ha ép a bódé még sokáig hű társ lehet. Persze a törődést kérni fogja, már csak a korából fakadóan is.
Esetleg nézd meg az MK1 Superbeket is, csak sedan van belőle, ugyan az a technika mint az 5.5, csak nagyobb a tengelytáv.Drizzt01: Nekem is egy ilyen fantomtáp van Alpine 9887R mellett. Ritkán hallgatok rádiót, de akkor nincs vele gond. (azon kívül, hogy ugye alig vannak rádióadók) A gyári rádió olyan rövid ideig volt bent vásárlás után, hogy nincs összehasonlítási alapom. Más megoldást viszont nem tudok.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
bandi0000
nagyúr
válasz Lacess #189114 üzenetére
Sok választásom nincs, mert 3 millióm nincs 2010 utàni autóra
Bugyuta kérdés, de ha teszem azt veszek egy b5/b6 ot a kínálat felső részéből, mi az a reàlis idő/km amit el tudok vele menni anélkül , hogy ne kerülne a javítás annyiba mint az autó, vagyis hiba esetén megérje javítani
Mert én azt szàmolom, hogy a kötelezőkön kívül mondjuk vannak pd elemek, kettőstömegű, kuplunk, esetleg futómű felújítàs, ezek mind 100k+ tételek, de ha kicserêltetem, akkor kizàrtnak tartom, hogy nálam 5 éven belül ezeket megint cserélni kelljen
Xbox One: bandymnc
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandi0000 #189116 üzenetére
Ezeket... Egy 15-20-25 éves autón ha mindent ki is cserélsz, a kora még nem változik.
Tehát például veszel egy rozsdamentes példányt, ami nálad kezd el rohadni...
Vagy kicserélteted a kuplungot, de a szimering 2 év múlva adja neg magát és lehet megint szétszedni.
Valamelyik ajtózár, vagy kábelátvezetőben a kábel adja meg magát.Ne azért vegyél nagyobb értékű autót, hogy a 300k-s javítás ne 70%-ot, hanem 25%-ot jelentsen.
Nálunk kb 3 év múlva jut el a kocsi a következő vezérléscseréhez. Valószínűleg fékpofák, első tárcsák, kuplungtárcsa is esedékes lesz, valamint a hidrotőkék. És még nincs meglepetés. Meglátjuk, mik lesznek akkor a lehetőségeink és lehet, cserélünk egy fiatalabbra.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bandi0000
nagyúr
válasz macilaci78 #189117 üzenetére
Tehàt ha jól értem az az àltalànos vélemény, hogy inkább gyűjtsek még és vegyek egy 10 évnél fiatalabb autót, és akkor azzal màr nem érhet olyan nagy meglepetés
Xbox One: bandymnc
-
őstag
válasz bandi0000 #189118 üzenetére
Meglepetés bármivel lehet. Az előző autóm egy még garancialis B7 volt. Nagy harcok után garanciaban megcsinálták rajta a légszűrő házat, kicserélték a termosztátokat és a két első lámpát. Ez a mutatvány 1 millió Ft felett lett volna saját zsebből. Az autó akkor ért 4-et.
Szerk.: biztos nem vennék már b5 vagy b5.5-öt. Mondom ezt úgy, hogy van itthon egy b5 500k+ km-el ami újkora óta a miénk.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz bandi0000 #189118 üzenetére
Használt autó bármi bármikor taftogathat meglepetést, az új tulajdonosának.
Én max 2010 ig veszek autót magamnak.
Azt ha kell sos van magad is még javítod de már itt is a szerviz kell, vagy egy rendes megbízható autó szerelő.
Menyivel jobbegy 7 éves 350k rol visszatekert céges oktavia?
Azt vedd amit elbir a keret és a keretből hagyj tartalékot a javitasra ha kell. -
bul07
nagyúr
válasz bandi0000 #189116 üzenetére
Csak annyiért vegyél kocsit amennyit nem sajnálsz kidobni, nem hiányzik a megléte
Egy saját hibás törés és könnyen gazdasági totálkár lehet
(egy fekete jégbe bárki belefuthat és vége,
nem is kell felelőtlenül vezetni hozzá)Vagy olyan fiatalt érdemes venni hogy megérje Cascót fizetni rá
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bandi0000
nagyúr
Köszönöm srácok, most egy Fastrát vezetek, 130k km megkímélt, és szeretnék ilyesmit kifogni, hogy kb a kötelezőket kelljen rajta csinálni, meg esetleg olyanra költeni, ami nem lenne létfontosságú, csak kicseréltetem, mert zavar, de majd szétnézek, idő van, ha jó számokat rakok ma meg akkor pénz is lesz
Xbox One: bandymnc
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandi0000 #189122 üzenetére
Jaja, ez a B5 kombi mindenben kiszolgál, ami az igényem. Jön, megy, megáll, mindezt akaratom szerint. Tudom, kicsik az igényeim.
Egy kocsi infotaintment rendszere nem érdekel, majdnem olyan gyorsan avul, mint egy mobiltelefon, de a kocsit nem akarom kétévente cserélgetni, mint a telefonjaimat kell.
Parkolni tudok mindenféle segítség nélkül is, így a tolatóradar, kamera, park assist számomra felárat nem ér.
Vegyes fogyasztásban 6,5 literrel megvan a 116 lovas 1.9 PD TDI.
Helykínálat korrekt, érzésre több is, mint egy Octavia 3-ban.Persze csak EURO 3, meg a biztonság már nem összemérhető a frisebb típusokkal, ezt is tényként kell kezelni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
yodamester10
őstag
válasz macilaci78 #189124 üzenetére
Az addig igaz amíg nem hajtasz nap mint nap egy jóval felszereltebbet
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #189125 üzenetére
S-Class Mercedes áll mellette, amit néha hajtok kisebb-nagyobb távon, nem irigylem a gazdájától. Mondjuk, nem olyan kényelmes és sofőrként a fejtér nekem kicsi, a tolatókamera még hagyna 10-15 centit, a radar elöl-hátul többet az a kb 250 lóerő se adja azt a hűha érzést a 116 paci után. Viszont az automata váltó finomabb manőverezést enged meg, mint az eUp!-é.
Meglátta a gazdája, hova parkoltam le vele (szedán, a csomagtartó fedél nem tud felnyílni a mögötte lévő faltól, a kocsi és a jobb oldalán lévő oszlop közt kb tenyérnyi hely) azt mondta, hogy én direkt prógálgatom a kocsit. Mondtam, ha próbálgatnám, az látszana is rajta.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #189125 üzenetére
Nem feltétlenül, nekünk is ott a 2019-es Superb Style, benne jó pár extrával. A fapados japónkban meg semmi sincs (manuális klíma meg paraszt tempomat). A holttérfigyelőn kívül semmi nem hiányzik nekem (az is csak azert mert mar merev a nyakam).
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz macilaci78 #189126 üzenetére
Na ne már. A b5-höz képest már egy b6 is hiper űrugrás előre. Az S classe egy kicsit azért más liga mint egy passat
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
-
Cetli
tag
Sziasztok.
Adót egy Audi Q5 3.0 V6 TDI 239 Lovas 2009 évjárat. A problémám a következő, a parkoló asszisztens nem működik, a monitoron vagy szürke, vagy ha beenged lépni akkor azt írja adjam rá a gyújtást.
Tegnapi nap folyamán furcsa hang jött elő, recseg et a hangszóró ( csak a tolató rendszere ) plusz elkezdett villogni a ki-be kapcsoló gombja is. Eddig ezt nem csinálta, kb egy hónapja van nálam, így vettem. Nem tudom esetleg mit lehetne vele csinálni?!
Köszönöm szépen előre is -
-
Misi_D
tag
válasz L1ZRRR #189101 üzenetére
Nem tetőablakos.
Viszont a beázás kérdéses lehet. Amit említettem, hogy más problémával voltam szervizben: szétment a hátsó ablaktörlő motor, ill. a szélvédőmosó csöve elkezdett csepegni (valszeg utóbbi miatt következett be az előbbi), továbbá bexart a csomagtartófedél zárja, nem lehetett nyitni, szintén a belekerülő folyadéktól (mondhatni szétrohadt). Szóval, cserélték a hátsó ablaktörlő motorját, ill. a hátsó fedél zárszerkezetét is, meg (elvileg ) már nem csöpög az ablakmosó folyadék. Ezek miatt el tudom képzelni, hogy lefolyt belül a tolatóradarig, és annak is adott...Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
-
Doki16
addikt
válasz focvis #189141 üzenetére
Nem, csak letelt az egy hónap és felrkatam újból valamivel olcsóbban. Golf most annyira nem megy ahogy észrevettem. Én vagy a GTE csoport moderátora és látom a belépők válaszait és mindenki csak Passatot keres.
Igen Passatot akarok, mert már így hárman kicsi a Golf. Nem akarok elválni a GTE vonalról, mert nagyon bejön. Villanyost vennék de azok meg egyre csak drágábbak.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #189144 üzenetére
i3 még rosszabb lenne mint a Golf, sokkal
Tetszik meg minden, de nem lenne előrelépés. Egy ioniq lenne a minimum amit akarnék villany vonalon. Persze az ID3 baromi jó lenne, de teljesen esélytelen olyan drága.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #189146 üzenetére
Az i3 amúgy tényleg csökken valamiért, de az összes többi vagy stagnál vagy csak emelkedik, nagyon lassan megy lefele egy 4-5 éves villanyautó ára ami használható bármire is. Egy Citigo vagy Eup szuper lenne, de azt meg kapni nem lehet sehol se.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
Rendelhető az Arteon SB normális motorral.
Ebbe átülnék a superbből, de "kicsit" sokallom az árát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Filmvilág
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Atomenergia
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózatokról alaposan
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen