- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Series 7 - új idők széle
- Eleglide C1 - a középérték
Hirdetés
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Primary92 #190496 üzenetére
Az is kerdes, hogy mi lenne a napi hasznalat? Egyebkent a 10-15eves, passat meretu/bonyolultsagu auto igazi money pit. Tapasztalatbol mondom
Vagy fiatalabbat erdemes venni, aminek meg nincs (annyi) baja vagy kisebb kategoriat, ami egyszerubb es olcsobb. Vagy ha mindenkepp meg kell b.szodni, akkor legalabb ne egy Passatert, hanem Audiert
ezt egy B4 es ket B5.5, meg egy A4 B6 utan mondom. -
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #190481 üzenetére
Szombat viszem kerékcserére, még csak most megy fel a nyári. Kap egy centírt, meg átnézik lóg-e valami. Több szem többet lát alapon.
Bár futóművet már szétellenőriztettem, de hátha...BK87
Melyik járás?[ Szerkesztve ]
-
korpas15
tag
Sziasztok. Van egy 2004 es 1.4 es polom ami azt a hibát produkálja, hogy beinditás után beindul de le is áll rögtön a controll lámpák elalszanak, semmi hibát nem jelez. Reggel még használtam és ezt a hibát nem produkálta.
Gázadással az előbb sikerült beinditani. Mi lehet a baja?[ Szerkesztve ]
-
őstag
Passat B6 beragadt rögzítőfék motor cserénél csak simán torx csavarral le a régit meg fel az újat, vagy szoftveresen is kell babrálni valamit vele?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
-
Sziasztok,
2015-ös, 2.0 CR TDI (150LE) dízel Superb-hez milyen akksit ajánlanátok?
Start/stop-os cuccra lenne szükségem. Eleve...mekkora akksi kell bele? Nézegettem a kézikönyvet, de nem láttam benne hány Ah-s kell.....Tippre 70? Exide, Banner...Varta...ilyesmiket néztem eddig. Itt helyben láttam Duracell-t is, de őszintén megmondom sosem hallottam még róla hogy autókba is gyártanak akksikat...
Egy kis poén a végére.....Még csak 3 napja van meg a kocsi, de mindig lenyűgöz a nagysága. Másik autóhoz viszonyítva meg végképp.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz bitpork #190510 üzenetére
Ez a tipikus szegénygyerek lottóötös álma
Megvenni az egész paneltömböt amiben lakik és... összenyitni.
Most gondold el a havannán van 10 emeletes 10 lépcsőházas épület szintenként asszem 4 lakással (de lehet hogy több) az 400 lakás, nagyobb mint a román parlament[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Passat GTE 2015 térképfrissítésnél a memóriakártyánál van valamilyen korlát? 32GB-ostól nagyobb is beletehető? -
veterán
válasz gyenesmartin #190517 üzenetére
Golf GTI-be jó volt a 64-es.
Passatba akkor biztos 128-as kell. (viccből) -
Gabesz87
addikt
válasz gyenesmartin #190517 üzenetére
Én pár hete csináltam meg, 64GB-os kártyával. Annyi hogy lehetőleg Class 10-es legyen.
-
őstag
válasz hdanesz #190509 üzenetére
hogy érdemi válasz is legyen: 2019-es 150 lovas CR TDI Kodiaq-omban gyárilag 70Ah (indítóáram 700A) EFB+ Exide van gyárilag, 5TA 915 105 B a cikkszáma
szerintem ez a méret neked is jó kell legyen (275 x 190 x 175)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Sziasztok! 2015 Superb, 2.0 TDI, 110kw. A kocsi ezt írja ki: Hiba: szerviz! Gépkocsit csak a P helyzetben szabad elhagyni! Tegnap reggel volt akksi csere, emiatt lehet ez a hiba? Az akksis ember mondta, hogy dobálhat majd hibákat... De ilyet? Amúgy a kocsi jön és megy, vált szépen minden fokozatot, rükvercet is... Ja, igen... DSG váltó... Ha nem lenne egyértelmű a fentiekből. 😄
Valaki találkozott hasonlóval?
-
-
Doki16
addikt
válasz hdanesz #190522 üzenetére
Igen ismert hiba. Az irányváltó karnál egy mikrókapcsoló szokta megadni magát. Nem befolyásol semmit sem ez a hiba. VCDS-t rá kell dugni és törölni kell a hibát, ha visszajön akkor vagy DSG váltó kulissza csere vagy együtt élsz vele
Amúgy elég kókány az akksis ember akik azt mondja, hibákat dobálhat. Nem nem dobálhat semmit. Rá lett tanítva rendesen az akkumulátor a kocsira? Ugye nem maradt áram nélkül a kocsi csere közben?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #190524 üzenetére
Köszi szépen! Fura is volt, hogy amúgy szépen pakolgat mindent mint eddig. Délután köpte be először, de akkor még egy újraindítással eltűnt a hiba felirat. Most már nem....ott van szépen mindig.
Holnap elviszem az itteni szerelőhöz, csak van neki ilyen VCDS cucca....mert itt helyben nincs Skoda márkaszerviz.Az akksi témához: Rákötött egy külső akksit vagy mit hogy ne maradjon áram nélkül a kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz hdanesz #190525 üzenetére
És csere után számítógéppel ráprogramozta? Megadta neki az új számokat, hogy az energiamenedzsment tudja, hogy új akksi van benne? Ha nem csinált ilyet akkor olyan mintha nem is lett volna akkumulátor csere.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz hdanesz #190527 üzenetére
Akkor azt meg kell ejteni minél hamarabb. Nem nem nagy dolog, csak új sorozatszám és, hogy 70Ah helyett 72Ah pl. nem tudom mi lett belerakva pontosan. nem is rég lett kitárgyalva ez a topicban egy Passat B8-al kapcsolatban azt hiszem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #190528 üzenetére
Köszi szépen! Visszamegyek hozzá.
Ez a DSG mikrokapcsolós dolog komoly mutatvány? Egy váltó olajcserénél elvégezhető?
Gondolom nem kis pénz ha opció 'együtt élni' a hibával....Most jár majd' 140 ezernél a kocsi, a váltóolaj 127 ezernél volt cserélve....így az még odébb van. És feltételezem a szerviz sem fog rögtön elvállalni. De a fenti válaszodból úgy közlekedhetek a kocsival mint eddig. Bár én nyugisabb lennék ha nem világítana ott a kis háromszög.
[ Szerkesztve ]
-
Attila2019
tag
Üdv
Egy gyors kérdés lenne csak.
A jobb oldali tükör rezeg látványosan menet közben, pályán jól látszik hogy ez nem normális.
Kézzel simán ki tudom feszíteni h picit mögé lássak. Hiába nyomom vissza kézzel ugyan úgy laza ellenben a balos feszes, kemény.Tudom elektromosan állítani azzal nincs baj. Mi lehet a probléma?Elég egy új tükör lap (fűtött) vagy a mozgató motor romlott /lazult ki ?
Vw cc 358 2.0 tdi cfgb
-
Doki16
addikt
válasz hdanesz #190529 üzenetére
Hát kíváncsi leszek rá, hogy mit fog mondani. Biztos valamit el fog hinteni, hogy nem is kell, meg különben is a sok okos fórumozó jobban tudja, na persze Tényleg csak egy apró beállítás de kelleni fog. Start stopos kocsinál fontos.
Szerencsére a mikorkapcsolo csere nem vészes helyen van, egyből ott van a váltókar alatt. Yodamester csináltatta már meg az övét. Olyan 50-60 körüli mutatvány ha jól rémlik. De várj vele mielőtt nekiugrasz. Lehet csak egy egyszerű hibakód tényleg az akkumenedzsment miatt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Attila2019 #190531 üzenetére
Nálam a tükörlapot tartó 4 pöcök egyike tört el, ragasztó megoldotta.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
válasz Doki16 #190532 üzenetére
Azt mondta, hogy ha bármi gond van, hívjam fel....menjek vissza nyugodtan. Na, holnap erre sor kerül...
Remélem tényleg csak ezért 'hülyült' meg kicsit szegény autó. Kicsivel több mint 5 éves autónál és 140 ezer (valós) km-nél már ilyen hiba jelentkezne? Persze az ördög nem alszik...5 napja van nálam a gépezet, már beletekertem 500km-t és nagyon szeretem. 10% pálya, 70% országút és 20% város.... 5.1 literes fogyasztással (BC szerint), egy majd' másfél tonnás automata autóval. Az 1.4 TDI Fabia ugyanilyen felhasználás mellett 4.9-et tudott (BC szerint 4.6) visszatankolás után. Meglátom a Superb mit dob majd tankolásnál.
[ Szerkesztve ]
-
bim
veterán
Üdv urak!
Van egy 2005-ös Alhambránk és a hátsó rugók irányából vannak ilyen pattogó hangok mint amikor egy összenyomott rugó beszorul valahová és hirtelen kiszabadul. Kanyarokban és alacsonyabb sebességű úthibáknál hallható. Találkozott már valaki ilyennel és ha igen hogy oldotta meg a dolgot?
Nem befolyásolja az úttartást csak idegesítő ez a hang. -
Doki16
addikt
-
Szada85
aktív tag
válasz Doki16 #190537 üzenetére
Elvileg (a kinti GTI/Cupra fórumok szerint) két széria van a DSG-nél, az egyiknél cserélhetö a mikrokapcsoló önmagában is, a másiknál viszont kompletten kell az egész választókart cakk-pakk cserélni.
Sajnos konkrétabb sorozatszám, vagy bármi azonosítót eddig nem találtam, bár a Leonnál eddig elkerült ez a hibaüzenet (kop-kop-kop). -
prannk
őstag
Üdv!
2004 es audi a4 nél le lehet falazni az egr szelepet vagy kidobja a check enginet?
Avf 131 pd tdiGalaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
prannk
őstag
Értem. És az mennyire baj, ha tegnap meglett hajtva egy 15km en és a nivópálca kilett húzva és tolta ki a füstöt? Vagy gözt
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
válasz Doki16 #190537 üzenetére
5-re viszem szerelőhöz, elvileg rendbe lesz téve. Mármint ami az akksi részét illeti. Remélem esetleg tud valami megoldást a mikrokapcsolós dologra is.
Kipróbáltam a neten talált tippet (10-15 alkalommal váltogatni a fokozatok közt - mármint P-R-N-D)...és hopp tényleg eltűnt a hiba. Aztán kb. 10 perc múlva visszatért, de akkor csak 10-15mp-ig maradt. Azóta csendben van.Persze, meg fogom nézetni....mert nem akarok ezzel a tudattal élni, hogy bármikor becsipog ismét.
-
Doki16
addikt
válasz hdanesz #190543 üzenetére
Mit mondott rá, hogy fel kellene programozni? Tudta magától, ha igen akkor miért nem csinálta meg? Ha meg nem, akkor most, hogy akarja megcsinálni?
Váltókar mikrokapcsoló hiba nem fog galibát okozni, tényleg csak zavaró dolog. mert ugyanúgy megy tovább gond nélkül a kocsi vele.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #190544 üzenetére
Az akksit szakboltban vettem, nem szerelőnél. A boltban nincs számítógép amivel 'tanítani' tudna. Mérőcuccok vannak, de más nincs.
Ezért megyek szerelőhöz.A boltos srác azt mondta, hogy elképzelhető, hogy tanítani kell...de nem minden esetben, szerinte csak ha hibát jelez csere után. Kicsit fura volt, de mivel én semmit nem értek ehhez...ezért ráhagytam. Anno a 2016-os Fabia-ban is cseréltem akksit (másik szaküzletnél), ott nem sem tanított senki semmit és működött minden rendesen. Hogy ez szerencse volt-e vagy nem is kellett azt nem tudom. Szintén start/stop-os autó volt.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok. Öcsém készül új autót venni, és egy Audi A4 lenne a kiszemeltje. 2-2.5 misi körül nézelődik,2008- as évjárat fölött. CRTDI 2.0 a kiszemelt (dízel kell mert napi 140 km-t fog menni oda-vissza melóba), viszont van fent egy két 2.7 V6 is. Ezek mennyire megbízhatóak? Maradjon inkább a 143 lovas 2.0-nál? Ill. automata váltó (Multitronic) mennyire bajos? Haverom már eltántorított tőle, de hát öcsém meg jobban örülne egy automatának...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Anaren91 #190546 üzenetére
Inkább 2.0, sok km-re érezhető a különbség szerintem ($), ugyanez miatt csak első kerekes verziót néznék. Multitronic nem ajánlott. A4-ben 177+ lovas 2 literes kapott S-tronic (DSG) automatát, csak az meg összkerekes. Esetleg az A3 van még szintén DSG-vel és első hajtással, ott a váltó javítás már nem nagyon drága, csak drága.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz molnarpeter #190547 üzenetére
Hát az a baj, hogy 2 fajta játszik. A4 amíg fiatal mérnök, és ha majd befut akkor egy S7 A3, meg úgy a csapott seggű autók nem tetszenek neki. Akkor marad a jó öreg 6 fokozatú kézi. (Pedig kinéztem neki egy szép 30d-t, de hát neki Audi kell )
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
veterán
Ismerős küzd egy régi polo classickal, nem kapcsol le a lámpa de munka miat egyelőre nem tudja szerelőnél nélkülözni. Akkutöltögetés helyett éjszakai akksisatu levétellel próbálkozik. Létezik hogy levett akkusaruval nem tudja zárni-nyitni s kocsit?
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI internet
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- DraXoN: Netfix lemondva
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A Plus modell gyengébb lett
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen