- Yettel topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Mágus2 #182997 üzenetére
Kód alapján ez keverékképzés probléma lesz (injektor, O2 szenzor), amit alátámaszt az is hogy most hidegindulásnál sokkal hangosabb volt a katalizátor előfűtés, durrogott, remegett, stb. ezt ennyire durván még nem csinálta... VCDS nincs, most próbálom Barcsikhoz vagy valaki máshoz bekönyörögni az autót..
"Ez nem turbó. Az 1-es azt jelenti, hogy az üzemanyag-oxigén keverékképzéssel van a gond. Az első 5-ös az O2 szenzorban jelez hibát (katalizátornál), a második ötös pedig befecskendezés hibára utal (talán túl sok üzemanyag). Így ez a hibakód rossz keverékképzésről árulkodik, de hogy pontosan mi miatt... légtömeg/légnyomás szenzorok esetleg hibás adatot küldenek, és emiatt rosszul állítja be a befecskendezett üzemanyag mennyiséget, vagy maga az injektor hibás, vagy a katalizátorral van valami. Igazából élő adatokat kell nézni, abból talán több kiderül.
Te otthon max annyit tudsz csinálni, hogy lehúzod a légtömeg mérőket, hogy valami alap keverékképzést használjon a motor, és megnézed, hogy akkor is produkálja-e a hibát. Ha igen, akkor nem ezekkel lesz a gond, hanem valahol az injektorok környékén. Vagy hibás adatokat ad az O2 szenzor."Kaptam egy ilyen véleményt, ez alapján talán nem a turbó a ludas..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section