Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Motion_Blur

    félisten

    válasz Mágus2 #182997 üzenetére

    Kód alapján ez keverékképzés probléma lesz (injektor, O2 szenzor), amit alátámaszt az is hogy most hidegindulásnál sokkal hangosabb volt a katalizátor előfűtés, durrogott, remegett, stb. ezt ennyire durván még nem csinálta... VCDS nincs, most próbálom Barcsikhoz vagy valaki máshoz bekönyörögni az autót..

    "Ez nem turbó. Az 1-es azt jelenti, hogy az üzemanyag-oxigén keverékképzéssel van a gond. Az első 5-ös az O2 szenzorban jelez hibát (katalizátornál), a második ötös pedig befecskendezés hibára utal (talán túl sok üzemanyag). Így ez a hibakód rossz keverékképzésről árulkodik, de hogy pontosan mi miatt... légtömeg/légnyomás szenzorok esetleg hibás adatot küldenek, és emiatt rosszul állítja be a befecskendezett üzemanyag mennyiséget, vagy maga az injektor hibás, vagy a katalizátorral van valami. Igazából élő adatokat kell nézni, abból talán több kiderül.
    Te otthon max annyit tudsz csinálni, hogy lehúzod a légtömeg mérőket, hogy valami alap keverékképzést használjon a motor, és megnézed, hogy akkor is produkálja-e a hibát. Ha igen, akkor nem ezekkel lesz a gond, hanem valahol az injektorok környékén. Vagy hibás adatokat ad az O2 szenzor."

    Kaptam egy ilyen véleményt, ez alapján talán nem a turbó a ludas.. :F

    [ Szerkesztve ]

    Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Új hozzászólás Aktív témák