Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ledgeri

    nagyúr

    Miután a 8. ígérete sem teljesült, se nem a technikus csapat, se nem ő nem hívott vissza, küldött emailt, én hívtam a paypalt megint

    Kilencedik hívás:
    Új hívás, elmondom, hogy az előző héten mi volt, és van-e annak eredménye.
    Ő azt mondja, hogy ő nem lát bele.
    Oké kérdem, hogy van-e bármi nyoma a korábbi hívásaimnak, ő azt mondja, hogy ő csak májusig lát vissza. Ő megkérdezi, hogy mit is akarok... Ekkor elmondom a story-t. Erre ő "ilyet még soha sem kértek", mondom, "ezt így nem hiszem", erre jött ő ,hogy "hogyan bizonyítsam, hogy nincs nálam egy csomag" erre én, hogy "ez azt jelenti, hogy soha senki sem küldött csömagot senkinek?!"... Ok itt volt egy picit váltás.
    Megkérdezte, hogy miért akarom ezt, mondom, mert van rá opció. Ő jött, hogy igazából nem fogok kapni semmit amit nem én osztottam, meg, hogy a paypal csak az elmúlt 2 évből rogzít adatokat, így ha nem volt tranzakcióm az elmúlt 2 évből, akkor nem fogok kapni semmit, amit nem én osztottam meg. Mondom, oké, de attól még kérem. Ő: akkor kérem, hogy küldjék el a tranzakciók történetét?, mondom nem, én kérem az összes adatot, ami kérhető. Erre ő, hogy de miért, mondom, ha a tranzakciósokat kérem, akkor csak a tranzakciósokat kaphatom, ha mindent ami elérhető kérem, és csak a tranzakciósokat kapom, vagy fordítva, akkor megkaptam mindent ami elérhető...
    Erre ő (még nem utánanézvén), a tranzakciósokon kívüliket én osztottam meg, tranzakciós nincs, így lényegében annyit kapok vissza, amit én adtam meg. Ha kéne paypal regisztráljak újjat és ugyanazok lesznek az adatok, mert én ugyanaz vagyok, ha nem, töröltethetem ezt. Erre én megint: ennek az adatait akarom elérni, és majd ezt töröltetni.

    Ekkor jött, hogy milyen régi az account, és mikor használtam utoljára, és mikor léptem be utoljára. Ő látta a fiók korát, de nem tudtuk, hogy mikor is volt az utolsó tranzakció. Erre az jött, hogy a "régi" fiókokat a rendszer lezárhatja, így megszűnik a hozzáférés. Kérdeztem, hogy akkor erre mégis miért a 9-hívás, és 1-év, vagy 3-4 hónap supportozás után kell rájönniük az ő oldalukon, mint infóra?? "jaj, hát mert így mert úgy". Ok... kérdem, hogy akkor miért kellett KYC-znem az elmúlt 2 hónapban 2 féleképpen is, ha ez az account státusza? Erre az jött, hogy a rendszer próbálkozás után 72 óráig kizár. Kizárja őket is, és csak ha jöhet error üzi, akkor tudnak valamit csinálni. Kérdezem kik ők, van-e magasabb szintű hozzáférésű valaki, akit el lehetne érni? Erre "ők, mint paypal, mert a rendszer automatikus"... Rendben (szóval senki sem tudja fölülírni a rendszert)

    Rákérdeztem, hogy van neki demo accountja, vagy valami, hogy nézzen már rá arra az opcióra, hogy mi a neve ahol az adatok elérhetőek. Elmondta. Rákérdeztem, hogy akkor mégis miért az a neve, és hogy miért opció... (jött egy kis "one moment").(megint 5 perc, hogy de miért, mit, mit nem)
    Kérdeztem, hogy korábban említette az egyikük, hogy van mód az adatok emailben való kikérésére. Élnék azzal, akko,r ha már én be nem jutok a fiókomba. (one moment).
    "Talált egy opciót, ahol/ahogy ez megtehető, és kérem-e. Kérdem, hogy mi is ez az opció akkor, ő rákérdezett, megint hogy kérem-e. Mondom igen. "Jó, akkor le lesznek kérve a személyes adatok, banki adatok, és a tranzakciók a következő dátum zónában 2024-06-10 és 2024-0...... ez így nem jó.... hmmm.... 2012 (vagy bármikori is az account kezdete) és 2024-06-10, de a rendszer azt mondja vissza, hogy 30 napig készül, szóval addig ne próbálkozzak belépni sem! De ez még mindig majd a paypalon belüli üzenet központba fog kerülni, ahonnan még ki kell kérni (lesz tizedik hívás...)


    Szóval összegezve:
    -sokadik hívásra derülnek ki már korábbiaknál is fennáló státuszok, hiába ugyanaz a probléma ugyanazzal.
    -Továbbra sincs hívás nyomkövetés, egyre hosszabb az elmondandó.
    -Végig kell nyomni a "mindent kérek"-et, mert kevesebbre nem lehet többet kapni, többre lehet kevesebbet kapni.
    -Állítja, hogy 2 év, a rendszer viszont az egész account-kor-lekérésre ad lehetőséget... Mégis miért? És ha lesz benne adat korábbról, mint 2022... akkor mégis miért kell mantrázni a két évet, kb hazugan? ha tényleg elmúlt 2-év az adat kora max, akkor miért így kínálja fel a rendszer?? Majd kiderül ki mond igazat...
    -Értesítést "jaj használd, mert kizárunk" metódusról nem kaptam, még az sem egyértelmű, hogy "a belépegetés nem számít, tranzakció kell". Fiókzárásra 3 év inakcivitást ír a rendszer... nem voltam nem belépve ilyen hosszan mióta a fiók létezik.
    -N+1-edik ügynök, n+1-edik hozzáállással, és n+1 edik info variációval/kombinációval, információ pakkal rendelkezik.

    Folyt köv, 30 nap+hétfődél múlva. :))

    // #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

Új hozzászólás Aktív témák