Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- PC emulátorral debütált a Red Magic 10S Pro
- Lefagyhat a Galaxy A56, így lehet feléleszteni
- Google Pixel topik
- Ultra és Racing változatot kapott a OnePlus Ace 5
- Nemzetközi vizekre evezett a Realme GT 7 és GT 7T
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
Másnál is gond van az online felülettel?
-
albiosz
őstag
Urak!
Nem tudja valaki, hogy simple takrékszámláról folyószámlára vezetésnek mennyi az átfutási ideje? Ez is csak hétköznap megy? Másik banknál saját számlák között azonnali a folyamat, itt meg se híre se hamva még.
Amikor átvezettem, kiírta a rendszer, hogy végrehajtva, nem a bankon kívülinél megszokott üzenet jött, hogy a következő nyitáskor hajtják végre.
-
Hege1234
addikt
válasz
szabogabor10 #1195 üzenetére
nahh azt nem vágom melyikben van (nővéremé)
de sztem mindig más árat szokott írni
de nem mostanában utaltam és tudom hogy elég nagy kavarás volt ezekkel -
-
Hege1234
addikt
Sziasztok!
ha utalok neten keresztül akkor hogy tudom azt kiszámolni hogy az otp mennyit von le plusz-ba ?
pl ha utalok 15000ft -ot vagy 150000ft-ot
érdemesebb részletekben vagy inkább egyben vagy ebben nincs különbség ?
-
Jövő hónapban lejár a kártyám, de még nem kaptam meg az újat. Fogom tudni használni még júniusban?
-
-
skylaner
senior tag
Sziasztok!
Más is tapasztalt olyant, hogy a terhelésekről jövő sms-t 2x küldi el a bank (pár másodperc különbséggel)?
Csak a számlaKontroll van bekapcsolva. -
DS39
nagyúr
üdv!
az otp-s hirdetményben hol találom (kerestem, de nem lelem), hogy mi a díja a otp-s bankkártyák közötti átutalásnak? (ami 7x24-ben működik) ingyenes vagy annyi a díja, mint a bankon belüli eseti átutalásnak?
-
dptrsk
addikt
válasz
Dead_slow #1174 üzenetére
Tudtommal nincs olyan, hogy átutalási napi limit. Nem lehet, hogy az összeg+tranzakcios illeték nem állt rendelkezésre?
Simple direktben nézd meg a tranzakciok ellenőrzése menüben.
Lehet hogy akkor adtad a megbízást amikor az utalási rendszer zárva volt, s akkor csak következő munkanap reggel teljesül, addig várakozó státuszba kerül. -
Dead_slow
tag
Sziasztok!
Hol tudom megnézni az Simplere vonatkozó napi átutalási limitet? Mert, a szerződésen nem találtam ilyet, az átutalás mégsem volt sikeres.
Köszönöm -
albiosz
őstag
Urak!
Simple vásárlási limit módosításnak van díja? Lesz egy nagyobb vásárlás addig emelném, utána visszaállítanám.
-
SkyS1gn
félisten
OTP direkthez a jelszót tuti a készítéskor/szerződéskötéskor kérik?
Tesómnak csináltunk, ő nem emlékszik hogy megadott volna valamit, nekem meg anno nemtudom hogyan lett megadva.
Nincs valami basic alap szám? Úgy is meg kell változtatni. -
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Ha én a bankkártyámról naponta maximum 100 ezer Ft-ot vehetek le , akkor a belföldi forint alapú átutalásnál is csak 100ezer Ft a maximum összeg amit elutalhatok ?
Köszönöm
-
Gabesz1019
senior tag
Köszönöm a válaszokat!
-
dptrsk
addikt
válasz
Gabesz1019 #1159 üzenetére
Megtaláltam az Üzletszabályzat hatályos pontját:
"2.3 A webKÁRTYA számlán jóváírás kizárólag a JUMP számláról érkezhet, terhelés internetes vásárlás céljából, illetve a JUMP Számlára történhet a fel nem használt összeg visszautalásával. "
-
dptrsk
addikt
válasz
Gabesz1019 #1159 üzenetére
Nem tud utalni szerintem. Ha jól rémlik csak a főszámláról fogad utalást és csak a főszámlára tudsz utalni WEBkártyáról.
-
válasz
Gabesz1019 #1159 üzenetére
Szia!
Szerintem inkább a főszámlád számlaszámát add meg, az a biztos.
-
Gabesz1019
senior tag
Sziasztok!
OTP Jump számlacsomagom van amihez tartozik egy webkártya is. Ezzel a webkártyával szoktam vásárolni netene így mindig csak annyi összeg van rajta amennyi épp kell.
A kérdésem az lenne, hogy ha ennek a webkártyának a számlaszámát adom meg annak aki tőlem vásárolt, akkor nekem erre tud utalni összeget? Vagy erről csak én tudok vásárolni és a főszámla számát kell megadnom ahhoz, hogy nekem tudjanak utalni? -
lacy86
addikt
válasz
szabogabor10 #1157 üzenetére
Bizony!
-
Végre iOS 7-es megjelenést kapott a SmartBank app.
-
wiggen123
senior tag
-
wiggen123
senior tag
A simple oldalon megadott utalások SMS megerősítőkódjai gyakran tűnnek el? Már nem az első, hogy nem jön az SMS...
Nagyon szomorú vagyok.
-
canniball
nagyúr
Más csomagoknál tudnak töredék hónapot számolni, itt is tudnának ha akarnának.
Én pl. nem utalok annyit hogy megérje előfizetnem a nevezett kiegészítő csomagra. Ingyen persze nem tiltakozok ellene, nem vagyok a pénztárcám ellensége. De ha most kérem, majd júni. 1-én kitalálják hogy vége az akciónak akkor is ki kell fizetnem az egész hónapot...
Vagy ott van pl. az sms-csomag. Részben azért váltottam simple-re mert előtte már kétszer annyit fizettem az sms-ekért mint a net csomag havidíjáért. Váltáskor jeleztem is ezt a bankban és kértem az sms-csomagot, mire közölték hogy azt ott nem lehet, majd ha megtörtént a váltás akkor én tudom a neten aktiválni; persze várnom kellett a köv. hóig hogy aktiválódjon és addig fizethettem az sms-ket.
Summa summarum: ez az én szememben semmi más mint az ügyfelek újabb lehúzása. -
dptrsk
addikt
válasz
canniball #1145 üzenetére
Én sem értettem az elején, de talán az az oka, hogy havidíjas csomagok és esetleg lenne olyan aki bekapcsolja 1 napra elutal mindent majd kikapcsolja(az online tranzakcios csomagot, ha több nap utal akkor mindig 1-1 napra kapcsolja be), ezt képezld el több tízezer ügyfélnél, a rendszer is leterhelődne, s valljuk be ez a rendszer kijátszása lenne. S ha hó közben kapcsolod be, mi alapján számlázzon? Lehet hogy amikortól bekapcsoltad 10szer annyit utalsz, mint az akinek már aktív, 2 hónapja aktiválta s ebben a hónapban a teljes díjat fizeti. Vagy neked is számlázza ki a teljeset, de akkor meg veled szemben nem fer, hogy fele annyi napig használhatod csak és ugyan annyit fizetsz érte. Talán ezért van az, hogy ami a hó utolsó napján aktív, az aktiválódik be kövi hónapra.
Nem csak a tranzakciós csomagról van szó, hanem bármelyikről(csak az volt "kéznél").
A bank így próbál védekezni, a kiskapuk ellen, illetve így informatikailag is sokkal könnyebb megvalósítani szerintem. -
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #1139 üzenetére
De most ingyenes az online tranzakciós csomag. Igy mindenkinek ingyenes lehet
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz
szabogabor10 #1136 üzenetére
Egyértelmű, de minden számlacsomagnak megvannak a feltételei.
-
válasz
Vesztor87 #1135 üzenetére
Persze csak akkor ingyenes, ha teljesíti a köv. feltételeket:
- minimálbérnek megfelelő jövedelem számlára érkezése, amennyiben a számlatulajdonos még nem töltötte be a 35. életévét,
- minimum 150.000 Ft összegű jövedelem számlára történő érkezése, amennyiben a számlatulajdonos betöltötte a 35. életévétHa ezek nem teljesülnek, 722 ill. 833 Ft a számlavezetési díj, ami nem annyira kedvező.
-
válasz
szabogabor10 #1130 üzenetére
Nabazze. Ezt nem is tudtam. Akkor ezek szerint csak saját számlák (pl. főszámla és webKÁRTYA számla) között ingyenes. Sorry.
-
-
Sziasztok!
Junior csomag esetén, OTPDirekten keresztül végezve mennyibe kerül ez?
- 7*24 órás, OTP bankkártyák közötti azonnali átutalás
-
Keem1
veterán
válasz
szabogabor10 #1127 üzenetére
"Néha tényleg úgy érzem, hogy nem a legmegfelelőbb emberek ülnek a bankfiókokban"
Nem csak a bankfiókokban (pl. Magenta telkó, digi üszolg)...
-
válasz
luciferk #1126 üzenetére
Végülis igen. De ez se ment ám simán: előadtam a bánatomat, rögtön gondolták, hogy az a gond, hogy nincs megadva jelszó. Csakhogy az új POS-okon nem lehet ám jelszót megadni, csak a régieken. Erre megkérdezett a nő pár kollégát, hogy van-e még a bankfiókban régi POS. Nagy nehezen pár perc után kiderült, hogy van még 2 a hátsó pultoknál. Átirànyítottak, megadtam a jelszót, és megoldódott a probléma. Először kérdezte, hogy nem használom a netbankot? Mondom dehogynem, csak nem akarok minden kérdésemmel / problémámmal bankfiókba mászkálni, mivel a chat nem alkalmas hivatalos ügyintézésre. No comment.. Néha tényleg úgy érzem, hogy nem a legmegfelelőbb emberek ülnek a bankfiókokban...
-
luciferk
senior tag
válasz
szabogabor10 #1123 üzenetére
A telefonos titkos jelszó gubanc megoldódott?
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #1124 üzenetére
Ha felhívod az OTPdirektet ott kérsz ügyintézőt, elmonodod, hogy egy bankkártyás tranzakció adataira lenne szükséged megmondják beazonosítás után!
-
Sziasztok!
Újabb OTP-s élménemet osztom meg: észrevettem, hogy nem jött SMS, amikor hozzárendeltem a webkártyámat a PayPal fiókomhoz, és megterhelték az 1 dollárral, illetva a 400 Ft-tal a kártyámat. Na voltam ma a bankfiókban, hogy állítsák be a kártyakontrollt az alszámlára is. Azt mondta a nő, hogy nem lehet, de azért csinált egy beállításfrissítést, hátha mégis jó lesz. Utána chat-en is megkérdeztem ugyanezt, azt a valaszt kaptam, hogy csak hitelkártyákhoz és normál bankkártyákhoz lehet beállítani az SMS értesítést, de webkártyához nem.
Most hozzárendeltem az Apple ID-mhez a webkártyát, és láss csodát: azonnal jött az SMS a zárolásról. Ennyit az ügyintézőkről.Ha már a PayPal hozzárendeléskor is jött volna SMS, most nem kellene várnom, hogy lekönyveljék végre a tranzakciót a kód miatt, mert az SMS-ben az is benne lett volna.
-
-
luciferk
senior tag
válasz
szabogabor10 #1121 üzenetére
Hát akkor meg kell kérdezned az otp fiókban az ügyintézőtől, hogy kell e a telefonos szolgáltatáshoz külön jelszó vagy sem. Nekem más titkos jelszó van a netes szolgáltatáshoz és más titkos jelszó van a telefonos szolgáltatáshoz, bár én vagy 15 éve kötöttem a szerződést.
-
-
luciferk
senior tag
válasz
szabogabor10 #1119 üzenetére
A szerződés nem utal arra, hogy a megadott titkos jelszó a netes és a telefonos szolgáltatásra egyaránt alkalmas? bár érdekes lenne ha mind a két szolgáltatásra akalmas lenne mert a netesre 8 számjegy vagy karakter adható meg akár vegyesen, míg a telefonosra csak 7 számjegy adható meg.
-
válasz
luciferk #1118 üzenetére
Most megnéztem a szerződést, be van ikszelve az OTPdirekt telefonos része is. Most azt nem tudom, hogy csak 1 jelszót kell megadni szerződéskötéskor, és az mindkét szolgáltatásra (netbank, telefon) érvényes, vagy külön kell megadni 1-1 jelszót mindkét szolgáltatáshoz. Itt dőlhet el, hogy valóban van-e telefonos szerződésem is. Mert tőlem csak 1 jelszó begépelését kérte a nő, és azt mondta, hogy meg kell változtassam interneten keresztül (a telefonos részről egyáltalán nem beszélt).
Köszi, néztem már ezt az oldalt, sajnos sokkal okosabb nem lettem, mintahogy az OTPdirekt ÁSZF-étől sem.
-
luciferk
senior tag
válasz
szabogabor10 #1117 üzenetére
A szerződéskötéskötéskor az ügyintéző kérdezte tőled, hogy az otpdirekt netes szolgáltatáson kívűl igényled e az otpdirekt telefonos szolgáltatást is? mert ha nem, akkor csak otpdirekt netes szolgáltatásod van és így telefonos titkos jelszavad sem lehet vagyis a telefonos szolgáltatást nem tudod igénybe venni. Elsétálsz a legközelebbi otp-s bankfiókba a bankkártyáddal együtt és igényled az otpdirekt telefonos szolgáltatást, megadod a csak számjegyekből álló 7 számjegyű titkos jelszavad, ezután már a titkos jelszavad ismeretében tudod használni a telefonos szolgáltatást is. A telefonos szolgáltatással kapcsolatban [ide] is bekukkanthatsz.
-
válasz
szabogabor10 #1115 üzenetére
Annyit hozzátennék, hogy a hiba a 4-es, azaz OTPdirekt-tel kapcsolatos ügyintézésnél történik, de a Telekódot a 2-es menüben érdekes módon meg tudtam változtatni.
Egyébként külön kell szerződni az OTPdirekt netes és telefonos szolgáltatásaira? Azaz 2 jelszót kellett volna megadnom szerződéskötéskor (egy alapot a netbankhoz, amit meg kell változtatni és egyet a telefonos ügyintézésekhez)? Mert velem csak 1 jelszót (netes) adatott meg a nő.
-
Sziasztok!
Tapasztalt már valaki olyant, hogy miután hívom az OTPdirekt tel.számot és beírom a kártyaszámom utolsó 10 számjegyét és a telekódot (elvileg alapból a számlaszám utolsó 3 számjegye), bemondja, hogy "köszönöm" és bontódik a hívás? Nagyon furcsa.
A másik: mi ez a 7 számjegyű titkos azonosító? Amikor voltam benn szerződést kötni, be kellett írjak egy alap 7 számjegyű kódot, de netbankon ezt azonnal meg kellett változtatnom. Az új jelszóban viszont vannak betűk is. Akkor most milyen titkos jelszóra gondolnak?
-
luciferk
senior tag
Lekérdezések / Számlakivonatok / Lekérdezés / Megnyitás és megnézed.
Pl: az enyém így néz ki= NET SZÁMLACSOMAG - FEDEZETI SZÁMLA SZÁMLAKIVONAT
SZÁMLASZÁM: 1177XXXX-XXXXXXXX IDÕSZAK: 14.03.02-14.04.01 IBAN: HU39 1177 XXXX XXXX XXXX 0000 0000 BIC(SWIFT)KÓD: OTPVHUHB DEVIZANEM: HUF -
fulton
addikt
Sziasztok
nem tudja valaki otp direktben hol tudom megnezni a swift kódom?
külföldröl utalnanak nekem. Ahoz kell AZ Iban kód vagy mi -
Varoz
addikt
Ezek után kérdezze meg valaki, hogy miért nem szeretem az OTP-t.
-
válasz
energy4ever #1106 üzenetére
Na megkérdezve. Édesanyámék a központi ügyfélszolgálatot hívták fel, nyomkodták a gombokat, amíg emberrel nem beszéltek, utána pedig ott elmondták, hogy panaszt szeretnének tenni, hol tudják ezt megtenni -> nem kellett semmit csinálni, ott helyben felvették az adatokat, meg a történetet
Ennyit tudtam segíteni
Amúgy a válaszlevélben az volt, hogy az érintett alkalmazottat elküldték viselkedés-trainingre meg elnézést kérnek, de amúgy kb kitörölheted vele a fenekedet.
-
energy4ever
addikt
válasz
ittakary #1105 üzenetére
"Holnapra kész tényekkel jövök, hogy mi a reklamáció menete!"
Majd azert ezt ne felejtsed el, mert valahol ahol foglalkoznak is vele, szeretnem jelenteni.
Legalabb egy sorszamos automatat csinalnanak, es kesz. Az a no nem lenyeges nekem, nem vagyok bosszuallo tipus, we haragos, csak a bank mukodese, hogy sorszam nelkuli, az a legzavarobb! -
válasz
energy4ever #1104 üzenetére
na ehhez inkább nem is szólok hozzá semmit, különben megyek "pihenőre" ...
-
energy4ever
addikt
válasz
ittakary #1103 üzenetére
Koszonom segitsegedet, varom majd a konkretabb valaszodat!
Hardverapron lebeszeltem magamnak egy hirdetovel egy valamit, hogy hetfon ahogy nyit az otp befizetem neki az osszeget. Nyitas utan nem sokkal be is mentem a Csomori Auchanba az OTP-be(az van a legkozelebb). Leultunk varakozni baratnommel. Mivel baratnomnek kellet felvalltani is penzt, ezert mondtam neki, vizesse be o az osszeget. Mikor latta, hogy nincsen mar mas elotte varakozo a bankban(sot rajtunk kivul mas varakozo nem is volt) ezerr egy kiuresedett pult ele allt, jellezve azzal, hogy o kovetkezik. Par percig lapozgatta a pultos no az elotte levo papirt, majd hasonlo kedves szavakkal mondta, hogy oda faradhat a kovetkezo. Baratnom odament, leult kb meg fel percig lapozgatta a no a papirt. Ezzeleddig gond nem volt. De benyitott egy (roma) no, ket gyerekkel, odament baratnomhoz, hogy alljon fel mert o a kovetkezo. Erre az Otp-s no mondta, hogy nem latta, hogy varakozik a (roma) no, de ha ilyen surgos, akkor alljon fel baratnom, intezek el a dolgait, es ha elinteztek utana baratnom intezze tovabb! NA DE EZ MI A...Ezt kovetoen odamentem, szep szoval nyugofdt hangon kervenyeztem a panaszkonyvet, es meg ram is uvoltott a no, hogy nincsen panaszkonyv, es nincsen semmi hasonlo! Igaz ezutan nem kellet felallnia baratnomnek, es igazsagosan a (roma) no jott utanunk. De igy viselkedni nem lehet...
Nemtudom hogy engedhetett meg maganak ilyet mikor en koszontem, o nem koszont, szep higadt szavaimat uvoltozo agresziv szavai kovette....
Rengetegszer megyek bankba befizetni,(hacsak a hardverapro moadti vasarlasokert), de ehhez hasonlo dologgal meg sosem talalkoztam, es remelem nem is fogok! -
válasz
energy4ever #1102 üzenetére
Édesamányék az itteni fiók vezetőjével veszekedtek a múltkor. Konkrétan az történt, hogy a zárás előtt 20 perccel értek oda, erre a csávó ilyet engedett meg magának:
"Hát ilyenkor kell jönni, amikor már megyünk lassan haza?"
Azonnal mondta apám, hogy jó, akkor ezt így innen folytatjuk a panaszkönyvben. Illetve írtak volna, de szerintem nem volt, hanem emailt küldtek az OTP-nek valahova, ahonnan visszajött egy válaszlevél (postai), tele kamu virnyákolással, hogy mennyire rohadtul sajnálják, stb, de amúgy rohadtul leszarták, semmiféle díjkedvezményt nem ajánlottak fel, vagy ilyesmi.
Holnapra kész tényekkel jövök, hogy mi a reklamáció menete! De annyit kérek tőled, hogy ne hagyd ezt ennyiben, hanem igenis jelentsd be ezt a bunkóságot. Amúgy leírod bővebben mi volt a sztori? A vita normális keretek között zajlott, vagy azért provokáltál te is rendesen, és azért akadt ki ennyire a nő?
-
energy4ever
addikt
OTP bankban tenyleg nincsen panaszkonyv?
Tortent tegnap bent egy vita, a pult mogott allo osszes ember figyelmetlensege miadt, es mikor kiakartam kerni a panaszkonyvet ramuvoltott(szo szerint ramuvoltott) a pult mogott allo no, hogy nincsen semmi fele panaszkonyv, se semmi mas hasonlo... -
canniball
nagyúr
válasz
szabogabor10 #1100 üzenetére
A bankkártyával pont egy hete sikerült lukra futni és kaptam róla; webkártyám nincs azt nem tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kuponkunyeráló
- Automata kávégépek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- TCL LCD és LED TV-k
- Xbox tulajok OFF topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Eladó jóárísított vízhűtők, Lian Li, Artic, Enermax, Alphenpön! LCD-s is több féle!
- Apple Watch Series 8 45mm Silver Alu bontatlan szíjjal + kiegészítők
- Eladó Gamer szék párna csomag!
- Lenovo ThinkCentre M710s SFF / i5-7500 / DDR4 / USB 3.1 / NVMe M.2 / WIFI / több db / számla
- ÚJ kipróbálásra felbontott MacBook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azon
- Lenovo ThinkStation P520 Workstation! W-2145, 64GB, 512 SSD /Quadro - Számla, garancia
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest