- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
szabogabor10 #7590 üzenetére
Oh, tehát úgy néz ki, az appban nem működik a mail cím megerősítés.
Rápróbáltam még egyszer böngészőben, mostmár oké. Elsőre tetszik a felület. -
Golyo69
senior tag
válasz
szabogabor10 #7542 üzenetére
Semmit :)
Csak használom rendszeresen a masikat es lehet ezert. De en is meglepődtem. -
_Petya_
őstag
válasz
szabogabor10 #7368 üzenetére
Tényleg lehet valami központi hiba is, tegnap 4 helyen próbáltam fizetni, kettőnél elutasította az Apple Pay-t is, az egyiknél nem láttam a hibaüzenetet mert a szuper COVID plexi miatt nem láttam rá a terminálra, a másiknál "egyéb hiba" volt. Egy másik esetben sikerült az apple pay fizetés, és a negyedikben chippel próbáltam, az is ment.
Valaki tudja mi történik itt? Most már nem csak a kártyám rossz, hanem az Apple Pay sem megy rendesen?
-
_Petya_
őstag
válasz
szabogabor10 #7366 üzenetére
Ezt próbáltam, de mivel épp most központi hiba van, így az OTP-s logika szerint nem lehet rossz a kártyám.
Ki sem próbálhattam a csávó terminálján. Biztos én vagyok a hülye
Ez a prémium ügyfél kezelés az OTP-nél -
viktorhu
veterán
válasz
szabogabor10 #7137 üzenetére
Nincs jelentősége, megvan a Mastercard API, megvan hozzá a saját szoftverük, amit csak át kéne venni az anyacégtől. Van pl. Ukrajnában is Smartbank, amiben vannak nem OTP ügyfeleknek szóló fizetési szolgáltatások is, simán beletehetnék ezt a modult is az itteni simple-ből.
Ehelyett a google megoldását vették át.
-
Normi™
őstag
válasz
szabogabor10 #6600 üzenetére
sirarcheer
szabogabor10Köszönöm a választ.Felvettem a kapcsolatot az Otp-vel.Átnézték az elutasított utalásaimat,válaszként azt kaptam,hogy a közlemény,illetve a kedvezményezett mezőbe ne írjak ékezetet...és lőn világosság megtörtént az utalás.Állítólag valami hiba az új rendszerben,de orvosolni fogják.
-
tomp
félisten
válasz
szabogabor10 #6415 üzenetére
Pontosan! E mellett nem kell használni az Simple általi MC token rendszerét amit a Simple igen rosszul illesztette bele az appba. Google Pay egy fix token+változó kriptogrammot használ.
-
TomMusic
őstag
válasz
szabogabor10 #5587 üzenetére
Köszi a választ!
(#5588) namenlos: Neked is!
És ennek a 7x24h utalásnak van valami extra díja? -
kokokka
addikt
válasz
szabogabor10 #5563 üzenetére
Van Erste-m a lakáshitel miatt, de mér tizenöt éve együtt használom a kettőt. Ez nem lehet gond.
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #5541 üzenetére
Ha Smart csomagja van, akkor ez fizetős művelet lesz
-
Oliverda
titán
válasz
szabogabor10 #5527 üzenetére
Szerintem az MC-nek addig mindegy amíg megkapja a kis díját, ami egyébként a hitelkártyák után magasabb.
-
Oliverda
titán
válasz
szabogabor10 #5522 üzenetére
Pedig annak látszik az elfogadóhely számára, az pedig már csak egy technikai részlet, hogy a saját pénzedet vagy a bankét költöd, a végeredmény szempontjából nem számít. Akinek csak évente egy-két bérléshez kell, annak tök felesleges hitelkártyát fenntartani, mert jó eséllyel belefut majd késedelmi díjba és/vagy kamatba.
-
Keem1
veterán
válasz
szabogabor10 #5522 üzenetére
Igen, én is így tudom, és ezért gondolkodtam valódi hitelkártyában, még ha a legmacerásabb és/vagy költségesebb is.
-
Serpiko
addikt
válasz
szabogabor10 #5456 üzenetére
Ezt jó hallani köszönöm.
-
Oliverda
titán
válasz
szabogabor10 #5301 üzenetére
Maestróval is megy.
-
_Petya_
őstag
válasz
szabogabor10 #5237 üzenetére
Érdekes a normál vásárlásról, utalásokról az SMS-ek megjönnek, szóval a telefonszám nem lehet rossz.
dptrsk: Erről valami hivatalos linket tudsz mutatni?
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
szabogabor10 #5183 üzenetére
Amióta van Apple Pay elő se vettem a kártyát.
-
Oliverda
titán
válasz
szabogabor10 #5185 üzenetére
Erre jelenleg minimális esély mutatkozik.
-
Oliverda
titán
válasz
szabogabor10 #5183 üzenetére
Mivel az androidos telefonok ezerféle különböző hardveres implementációt kínálnak, ezért kvázi képtelenség egy appal letesztelni az összes együttállást. Az Apple esetében jóval kevesebb a variáció, miközben a hardvert és a szoftvert is házon belül tervezik.
-
namenlos
tag
válasz
szabogabor10 #4833 üzenetére
Nem biztos. Visa is volt eddig. Mondjuk csak dombornyomott.
-
Oliverda
titán
válasz
szabogabor10 #4717 üzenetére
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #4714 üzenetére
Igen, érdekes, miért nincs mindenhol...
Bár az is furcsa, hogy nem tudok fizetni az OTP virtuális POS oldalán, mert nincs ilyen kártyám... Érdekes lesz, hogy fizetem be a számlát. -
vnorbi
aktív tag
válasz
szabogabor10 #4691 üzenetére
Nekem már volt olyan, hogy nem OTP-s bankkártyával simán végigment a vásárlás kód küldése nélkül. Konkrétan MÁV vonatjegy, K&H-s kártya, OTP-s webes kártyaelfogadás (még a Simple előtt). A legtöbb eseten jött az sms, beírtam a kódot, levonta a pénzt, de volt pár alkalom, amikor nem jött sms, nem kért kódot, és levonta a pénzt. Ugyanaz az összeg, mindent ugyanúgy csináltam. Felhívtam a K&H-t, hogy szerintük ez normális-e, és azt mondták, hogy előfordul. Nem ért kár, de olyan furcsa ez az egész, hogy nem kötelező minden webshopnak ezt használni akkor sem, ha a kártyára be van kapcsolva, és aki meg egyébként támogatja, annál sem kell mindig működnie.
A másik nem velem történt, de egyébként láttam, hogy külföldi webshop zárolta a pénzt, aztán pár óra múlva törölte a vásárlást (a pénzt is elengedte), és csak külön kérésre árulta el, hogy a 3D Secure miatt nem tudják elfogadni a kártyás fizetést, de hogy pontosan mi volt a bajuk, az nem derült ki.
-
GEPESZ66
veterán
válasz
szabogabor10 #4634 üzenetére
Vagy csak pénzt akarok kivenni,az automata kéri a kódot.
-
KubanitoS
veterán
válasz
szabogabor10 #4634 üzenetére
Én legszívesebben az összes bankkártyás fizetésemnél kérném a pin kódom, de erre nincs lehetőség.
-
vnorbi
aktív tag
válasz
szabogabor10 #4454 üzenetére
És egyébként visszafelé haladunk. A hagyományos OTP webes kártyaelfogadó-rendszere támogatja ezt a lehetőséget, viszont ott is van, hogy elfelejti használni, és nem jön SMS, de cserébe legalább nem is kell megadni a kódot, hanem megy tovább a fizetés nélküle (ez azért megkérdőjelezi a biztonságosságát).
A visszafelé haladáshoz egy példa, hogy a MÁV leváltotta ezt az OTP-s kártyaelfogadást egy másik OTP-s kártyaelfogadó rendszerre (Simple), amiben alapból nincs benne a 3D Secure.
-
válasz
szabogabor10 #4452 üzenetére
Értem, köszi. Kicsit még nézelődtem magamtól is, és a mastercard gyik oldalán olvastam egy ilyet:
K: Olyan webáruházakban is vásárolhatok majd, amelyek elfogadnak Mastercard kártyát, de nem biztosítják a Mastercard SecureCode szolgáltatást?
V: Igen, a SecureCode kódot nem kell megadnia e vásárlások alkalmával.
Ez így elég érdekesTehát csak szűkíteni lehet a kört, hogy hol költik el a pénzem
Bár gondolom kevés hely lehet, ahol nincs ez a biztonsági kódkérés hozzákapcsolva.
-
válasz
szabogabor10 #4437 üzenetére
Valaki kipróbálta már? Hogy működik ez a gyakorlatban? Hova írom be a kódot?
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
szabogabor10 #4254 üzenetére
+1!
-
válasz
szabogabor10 #3985 üzenetére
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #3430 üzenetére
Simple NFC fizetés esetén ott van a Simple appban a tranzakciók között.
Tudom ez nem mindenkinek megoldás, én is elvárnám, hogy legyen egy lista az előjegyzett forgalmakról. -
viktorhu
veterán
válasz
szabogabor10 #3430 üzenetére
A tranzakció később történik meg, ilyenkor csak a te számládon jegyzik elő az összeget. A másik meg a sikertelen tranzakció beragadt befoglalása, az is a számládon van, lehet hogy fel is tudod oldatni, és nem kell megvárni, míg lejár.
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #3428 üzenetére
A zárolásokat látni, az előjegyzett tranzakciók nekem is hiányoznak néha...
-
scream
veterán
válasz
szabogabor10 #3207 üzenetére
Na ja, valóban jó lenne, ha ApplePay is beérkezne Mo-ra, de szerintem arra még várnunk kell egy ideig...
-
nofi
addikt
válasz
szabogabor10 #2722 üzenetére
Wow, az nem lesz rossz
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #2718 üzenetére
Ez van amikor az IT és Marketing osztály nem egyeztet...
-
kenny123
addikt
válasz
szabogabor10 #2594 üzenetére
Köszi!
-
razorka777
veterán
válasz
szabogabor10 #2162 üzenetére
Ezek szerint nem csak nálam van gond.
Már kezdtem megijedni. -
vwpolopg
őstag
válasz
szabogabor10 #2158 üzenetére
Köszi!
-
haromegesz14
aktív tag
válasz
szabogabor10 #2022 üzenetére
Remek hír, köszi a segítséget!
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #2015 üzenetére
A zárolásokat tételesen is lehet listázni.
OTPDirekt web-Lekérdezések-számla részletes adatai-a zárolások mellett van részletek gob, ami kiírja.VIGYÁZAT zárolás nem azonos az előjegyzett forgalommal !!!
Előjegyzett forgalmat csak öaszesen lehet látni
-
Jhonny06
veterán
válasz
szabogabor10 #1935 üzenetére
Szia!
Köszi szépen, így már érthető. De akkor végülis látok minden tételt, ha lekérdezem, nem? Csak a dátum nem a levonás dátuma, hanem a könyvelésé, meg várni kell néhány napot.
-
fgabor87
tag
válasz
szabogabor10 #1854 üzenetére
Köszönöm mindenkinek.
Bekapcsoltam a tranzakciókhoz az sms kódot, és most már valóban enged mindent. Megspóroltatok nekem egy fölösleges bankba menést. -
válasz
szabogabor10 #1743 üzenetére
Már rendben van.
-
Jhonny06
veterán
válasz
szabogabor10 #1713 üzenetére
Eddig junior csomagban voltam és valószínűleg nem is volt kártyadíj, ezért lepődtem meg. Csak most kerültem Jump csomagba, de gondolkozom rajta, hogy lépek máshova..
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #1681 üzenetére
Simple esetén, a 7*24 bankkártyák közötti utalás a Tempo csomag szerint van, mivel a Simple hirdetmény által nem említett dolgok a Tempo csomag szerint árazodnak.
Sima utalás a Simple hirdetmény szerint.
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #1666 üzenetére
Bankfiókban nincs PayPass olvasó, szerintem ott nem tudják ellenőrizni az állításodat.
itt kérnék visszahívást, s megkérdezném mi ilyenkor a teendő. Az ÁSZFben nincs benne, mi a teendő elromlott kártya esetén.
-
Keem1
veterán
válasz
szabogabor10 #1621 üzenetére
Köszi srácok. Akkor elmondom az egész sztorit, hátha tudtok segíteni. Nincs PP accountom, egy ismerősnek segítenék. A weboldalára kitett egy donation gombot, és az én feladatom lett volna letesztelni. Tettem a webszámlára 100 forintot, hogy annyival kipróbáljuk az adományozást (könnyen levonja-e, mekkora összeget kap ő végül). Tehát én csak bankkártyával rendelkezem, az én kártyámról vette volna le a PP a 100 Ft adományt. De ez nem jött össze.
Most el kell húznom, de később kipróbálom nagyobb összeggel, plusz teszek azon felül is a webkártyára, hátha...
-
válasz
szabogabor10 #1498 üzenetére
Ezt majd fiam tudja megmondani, nála vannak a papírjai, de jelenleg még csajozik, és nem tudom mikor ér haza... De kétlem!
Majd megírom, addig is köszönöm!
-
válasz
szabogabor10 #1496 üzenetére
Szia!
Az SMS megvan már, azt kapja fiam, én az internetbank részre gondoltam, hogy neten meg tudja nézni az egyenleget, tranzakciókat indítani, ellenőrizni, stb... Csak nem tudtam pontosan mit takar az OTP Direkt, ezért is írtam kérdőjellel!
Én ERSTE-s vagyok, nem ismerem az OTP szolgáltatásait...
-
válasz
szabogabor10 #1494 üzenetére
-
válasz
szabogabor10 #1490 üzenetére
Junior
De most hogy mondod... novemberben töltöttem be a 24-et és lehet, hogy Jump-ra váltottak? Fasza, hogy erről semmilyen értesítést nem kap az ember.
-
Newyorker
addikt
válasz
szabogabor10 #1473 üzenetére
És az OTPay?
-
raziel01
veterán
válasz
szabogabor10 #1372 üzenetére
Köszi.
Havi számlavezetési díj ehhez még hozzáadódik ugye és azt havonta vonják le? -
raziel01
veterán
válasz
szabogabor10 #1370 üzenetére
Most nézem levontak egy ilyet csütörtökön:
BANKKÁRTYÁVAL KAPCS. DÍJ Bankkártya éves díja
-3.605(JUMP csomag)
Ez most összefügg azzal, hogy OTP direkt-et igényeltem vagy amúgy is levonták volna?
Nem úgy van, hogy a jump csomagban nincs a bankkártyának díja? (márciusban raktak juniorból jumpra) -
raziel01
veterán
válasz
szabogabor10 #1368 üzenetére
Mobil Aláírás beállítások
Megerősítés tranzakcióknálEz Paypal-os ebay-es vásárlásnál is működik? Hogy kell ezt elképzelni?
Vagy csak akkor van ilyen ha mondjuk neten utalok más számlára?
Van SMS díj vagy nincs? (úgy gondolom nincs, mert ez is ilyen biztonsági SMS) -
raziel01
veterán
válasz
szabogabor10 #1366 üzenetére
Az a baj, hogy sokat vásárolok ebay-en. Aztán az úgy nem fasza, hogy minden 1 dolláros rendelésről még egy 25 Ft-os SMS is jön.
Vicc, hogy ezt nem lehet testreszabni. -
raziel01
veterán
válasz
szabogabor10 #1364 üzenetére
Köszi
Kártyakontroll díja mennyi JUMP-ban?Amúgy a számlakontroll-nak végülis nincs is értelme, mert hiába állítom be, hogy mondjuk 2000 Ft feletti terhelésnél küldjön SMS-t az úgyis csak pár nap múlva jön meg. Valaki lenyúl lóvéval de csak pár nap múlva veszem észre így.
Kártyakontroll-nál meg nem lehet testreszabni.
Nekem csak annyi kéne, hogy ha a kártyámról X összeg felett levesznek vagy vásárolok akkor jöjjön SMS rögtön.
-
Keem1
veterán
válasz
szabogabor10 #1354 üzenetére
Talált-süllyedt
Ezt nem értem, eddig a zárolások 7 nap alatt mindig megjelent a számlatörténetben. Ja, és ezt a menüpontot nem ismertem, még életemben nem használtam...
KöszönömJa, még valami: ha nem sikerült a vásárlás, akkor a zárolás magától feloldódik majd?
-
válasz
szabogabor10 #1349 üzenetére
Szia!
Magyarul ha megbízom a szolgáltatóban, és direktben fizetek a kártyával (gondolom az is átirányít az OTP-hez azért, valami titkosított kapcsolaton) akkor csak az SMS kerül pénzbe (kb. 10-15 Ft), viszont ha netbankból nyomatom akkor van tranzakciós díj. Aha. köszi
Üdv. core2
-
OgKush
senior tag
válasz
szabogabor10 #1345 üzenetére
Nem, mindig küld új sms-t, de most sms-t se kapok, csak rosszak az adatok.
-
looser
addikt
válasz
szabogabor10 #1337 üzenetére
Köszi az infót, ezt jó tudni! De az mondjuk elég gáz, hogy a tájékoztatókban egy szó sincs a kártyakontrollról.
-
po1son
addikt
válasz
szabogabor10 #1329 üzenetére
Köszi a gyors választ.
-
priti
addikt
válasz
szabogabor10 #1295 üzenetére
Valamelyik összeszedte magát meg valami nagymellűt, mert a péntek reggeli történet ma, hétfő reggel már számlatörténetet képezett a vonatkozó számlán. huá
-
starpeter
senior tag
válasz
szabogabor10 #1318 üzenetére
Köszönöm!
Meg spóroltam egy utat
-
starpeter
senior tag
válasz
szabogabor10 #1297 üzenetére
Ha egyedi képet akarok a tenni az OTP Junioros bankkártyámra akkor az mennyibe kerül?
Ezt írja az otp junior oldalán:"sajátkártya képpel is megrendelheted bankkártyádat, és olyan képet helyezünk rá, amilyet szeretnél, legyen az egy általad készített fotó vagy bármilyen kiválasztott kép"
-
albiosz
őstag
válasz
szabogabor10 #1213 üzenetére
Pedig nem.
Igaz 10 éve van náluk a számlám, de rendszeres (átlagos) fizu még csak tavaly óta érkezik rá. Ráadásul most vettem fel lakáshitelt náluk.
(#1214) pietrasko: eszemben sincs aktiválni, nem egy szerencsés konstrukció. Bankban dolgozom (egy másikban), hitelkártyákkal is foglalkozom. Vannak jó konstrukciók, amik tényleg megérik, de ez nem az. Számomra az ajánlott keret, ami megdöbbentő. Általában nálunk a nettó fizu kétszeresét szokták adni, nekem sajnos nem 750K a nettóm, szóval értetlenül állok a helyzet előtt
(#1215) talpas: nálam is hasonló sorsa lesz. Maga a plasztik tényleg nagyon jól néz ki, ez is egy extra parasztvakító faktor.
-
Hege1234
addikt
válasz
szabogabor10 #1195 üzenetére
nahh azt nem vágom melyikben van (nővéremé)
de sztem mindig más árat szokott írni
de nem mostanában utaltam és tudom hogy elég nagy kavarás volt ezekkel -
lacy86
addikt
válasz
szabogabor10 #1157 üzenetére
Bizony!
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #1139 üzenetére
De most ingyenes az online tranzakciós csomag. Igy mindenkinek ingyenes lehet
-
Vesztor87
senior tag
válasz
szabogabor10 #1136 üzenetére
Egyértelmű, de minden számlacsomagnak megvannak a feltételei.
-
válasz
szabogabor10 #1130 üzenetére
Nabazze. Ezt nem is tudtam. Akkor ezek szerint csak saját számlák (pl. főszámla és webKÁRTYA számla) között ingyenes. Sorry.
-
Keem1
veterán
válasz
szabogabor10 #1127 üzenetére
"Néha tényleg úgy érzem, hogy nem a legmegfelelőbb emberek ülnek a bankfiókokban"
Nem csak a bankfiókokban (pl. Magenta telkó, digi üszolg)...
-
luciferk
senior tag
válasz
szabogabor10 #1123 üzenetére
A telefonos titkos jelszó gubanc megoldódott?
-
dptrsk
addikt
válasz
szabogabor10 #1124 üzenetére
Ha felhívod az OTPdirektet ott kérsz ügyintézőt, elmonodod, hogy egy bankkártyás tranzakció adataira lenne szükséged megmondják beazonosítás után!
-
luciferk
senior tag
válasz
szabogabor10 #1121 üzenetére
Hát akkor meg kell kérdezned az otp fiókban az ügyintézőtől, hogy kell e a telefonos szolgáltatáshoz külön jelszó vagy sem. Nekem más titkos jelszó van a netes szolgáltatáshoz és más titkos jelszó van a telefonos szolgáltatáshoz, bár én vagy 15 éve kötöttem a szerződést.
-
luciferk
senior tag
válasz
szabogabor10 #1119 üzenetére
A szerződés nem utal arra, hogy a megadott titkos jelszó a netes és a telefonos szolgáltatásra egyaránt alkalmas? bár érdekes lenne ha mind a két szolgáltatásra akalmas lenne mert a netesre 8 számjegy vagy karakter adható meg akár vegyesen, míg a telefonosra csak 7 számjegy adható meg.
-
luciferk
senior tag
válasz
szabogabor10 #1117 üzenetére
A szerződéskötéskötéskor az ügyintéző kérdezte tőled, hogy az otpdirekt netes szolgáltatáson kívűl igényled e az otpdirekt telefonos szolgáltatást is? mert ha nem, akkor csak otpdirekt netes szolgáltatásod van és így telefonos titkos jelszavad sem lehet vagyis a telefonos szolgáltatást nem tudod igénybe venni. Elsétálsz a legközelebbi otp-s bankfiókba a bankkártyáddal együtt és igényled az otpdirekt telefonos szolgáltatást, megadod a csak számjegyekből álló 7 számjegyű titkos jelszavad, ezután már a titkos jelszavad ismeretében tudod használni a telefonos szolgáltatást is. A telefonos szolgáltatással kapcsolatban [ide] is bekukkanthatsz.
-
válasz
szabogabor10 #1115 üzenetére
Annyit hozzátennék, hogy a hiba a 4-es, azaz OTPdirekt-tel kapcsolatos ügyintézésnél történik, de a Telekódot a 2-es menüben érdekes módon meg tudtam változtatni.
Egyébként külön kell szerződni az OTPdirekt netes és telefonos szolgáltatásaira? Azaz 2 jelszót kellett volna megadnom szerződéskötéskor (egy alapot a netbankhoz, amit meg kell változtatni és egyet a telefonos ügyintézésekhez)? Mert velem csak 1 jelszót (netes) adatott meg a nő.
-
canniball
nagyúr
válasz
szabogabor10 #1100 üzenetére
A bankkártyával pont egy hete sikerült lukra futni és kaptam róla; webkártyám nincs azt nem tudom.
-
canniball
nagyúr
válasz
szabogabor10 #1098 üzenetére
Ez nekem kimaradt. Talán másfél éve van pp kártyám, mindig jöttek az sms-ek (mint ahogy előtte a nem pp kártyánál is).
-
canniball
nagyúr
válasz
szabogabor10 #1096 üzenetére
Miért ne küldene? Nekem mindig is küldött arról is.
-
válasz
szabogabor10 #1074 üzenetére
Juniorhoz nem igényelhető.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest