Hirdetés
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz Daywalker #14555 üzenetére
Na, akkor ezután ha épp kell és nincs akcióban a coraban megnézem az auchanban is
Szerintem is jó, olcsó is mert ennél már valóban hova legyen olcsóbb amikor 4 liter GM is 4500 körü van és nekem be is vált.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
válasz Daywalker #14494 üzenetére
Nem a boltos, hanem a beszállítója b.szta el. Gyakori jelenség. Szaporodnak a megbízhatatlan nagykerek/beszállítók. De a legnagyobbak is ezt csinálják, mert a csomagok összeállítását diákok végzik, és kiküldik a szart.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
csaresz002
senior tag
válasz Daywalker #14480 üzenetére
asszem tavaly előtt volt ilyen gondom, 2szer állt meg a szivattyú, utána meguntam kivettem, szürőt le, szétvágtam és kitakarítottam kívül-belül, pákával összeolvasztottam körbe a műanyag peremét aztán vissza.... eddig bírta. ahogy néztem most, áll a retek, homok meg ilyenek....plussz a szűrő alján vmi pelyhek etanolt nem merek tankolni még felesbe se,mert úgy feloldja a retket,hogy aztán az életbe el nem indítom a kocsit
(#14482) TasiA : nincs kiszakadva.... az a gáz hogy ilyen szűrőt eddig csak szivattyúval együtt találtam,30ezret meg nem akarok kiadni addig amíg megy.
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #14480 üzenetére
Az ilyen megszorulások inkább a meghaló AC pumpa jellegzetességei. HA sűrűsödik a megszorulás, akkor gáz lesz. Amúgy én nehezen tudom elképzelni, hogy bármit felkap. Vedd ki a pumpát és rá fogsz jönni miért mondom. Azon a szűrőn keresztül, amin át szívja a benyát a pumpa, csak az jut át, ami folyékony, más nem nagyon. (már ha nincs kiszakadva)
-
Gabesz357
csendes tag
válasz Daywalker #14176 üzenetére
Neharagudj hogy csak most válaszolok csak nem mindig tudok idenézni. Nagyon szépen köszönöm a választ minden bennem felmerülő kérdést kielégített . Mégegyszer köszönöm szépen
| Corsair CX400W | GIGABYTE MA770-UD3 | AMD Athlon X2 6000+ | Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5 | Kingmax 1GB DDR2 + Kingston 2GB DDR2 | 1TB Samsung HD103SJ SATAII | Logitech Z-5500 | 22" LG E2240S-PN LED |
-
luw2win
őstag
válasz Daywalker #13867 üzenetére
Tudom hogy csípi az orrukat...
A másik meg az hogy kicsi rendszám rá is ment volna, semmi bajom nem lett volna vele.
Kecson volt kitéve egy GT szintén fekete csak 2008as és sokkal drágábban, na annak ott volt a nagy fehér plecsni az orrán, hát szerintem az már gusztustalan....
Most télen ugyis pihen, nyárra meg majd rá lesz téve a nagy matrica... nem lehet mit tenni...KrenAtesz: , igazából ez ilyen testvéri ajándék, tesóm most végezte el az orvosit és álma vágya volt egy kábrió, már évek óta, Tigrát szeretett volna, de édesapám meglepte egy ilyennel(tény a fele hitelre...), azzal hogy ez a kocsi közös, szóval most bentáll a garázsba én néha előveszem, tesóm meg amikor jön haza akkor ő vezeti végsősoron az övé, megérdemelte ennyi év szívatás után
Amúgy imádom amikor az ember emailcíméből még az adószámára is rá lehet jönni. Mindenkinek anno igy tanították hogy ezt igy nem felejted el
[ Szerkesztve ]
.“Azért nem jut olyan sok ember sehova az életben, mert a hátsó kertben keresgélik a négylevelű lóheréket.”
-
_seth_
veterán
válasz Daywalker #13823 üzenetére
Én szilikonnal szoktam a télit befújni miután leveszem, jó sokat rá és olyan volt felrakáskor is mintha új lenne
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
tzsolesz
nagyúr
válasz Daywalker #13498 üzenetére
Hm.
Van most olyan, hogy tudnék hozatni Perion 56AH 480EN-t 15800HUF-ért, ezt el hozza az aki arra jár az ismerősök közül.
De van webáruházban 14900HUF-ért Freedom (Varta gyártott, Calcium-os) 56AH 480EN-es. Ennek a vége 16400HUF lenne.
Van itt Freedom 14000Ft-ért is, 52AH, 470EN-os is. Csak ugye megint plusz a 1500HUF szállítási költség, így a vége 15500HUF.
Csak az érdekel most már engem, hogy vajon melyik a megbízhatóbb, és jobb? Mert árban hasonlóak.
Van Varta 15500HUf-ért 52AH-ás, 470EN-es. Ez meg van 17K-ból. Nem tudom miért, de ettől már idegenkedem, mert így is 13K-t szánnék rá. Már a felső 15K is a lélektani szívritmus szabályozós téma. -
Tomoty
senior tag
válasz Daywalker #13410 üzenetére
Én teljesen elégedett vagyok vele. Nem istenítem, de nem bánom az 1,8-as választást (1,4-1,6-ot már rég lecseréltem volna). Minden szituban elég (nekem) a nyomaték, és a motorerő.
Versenyeztem már valami dizel-RS oktáviával az M6-on. Évenként 1* csinálok ilyet, tudjátok a kisördög ! 210-is fej-fej mellett haladtunk, utána tudott "elmenni" csiga tempóban mellettem.
1/2 éve kollégám kölcsön kapott egy Fiat Bravót (1,6 turbó-benzin 150LE). Gyorsultunk egyet 0-100-ra, és csak 2 méterrel volt előrébb a fiat orra, mint az opelé.
Szóval nem egy "sz*r" motor az a Z18xe.
Biztos vannak nála erősebbek is, de ha én azt kerestem volna, akkor veszek egy RX8-at, vagy egy Civic type-r-t pl.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
nagyúr
válasz Daywalker #13386 üzenetére
Egy fejegységtől nem fog akkorát javulni, hogy érdemes legyen beruháznia egy majd 100 ezres fejre, Szerintem, de. Minden ott kezdődik. És pont hasonló szettel kellett ezt nekem is megtapasztalnom először. Százszor fontosabb, hogy normális fejegységed legyen, mint hogy drága erősítőd/hangszóród.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Henk
veterán
válasz Daywalker #13280 üzenetére
Ez remek, akkor keresek is egy másik órát hozzá. Tekerést szerintem én sem úszom meg mert 93 van a kocsiban, valószínű ennél több km-es órát fogok csak találni.
A hőmérséklet mérős kérdésemre esetleg ötlet? Meg még egy hamár így belejöttem.
Le akarom cserélni a mechanikus ablakemelőt elektromosra, meg is vettem hozzá egy gyári bontottat de a csatikat úgy vágták le róla. A vezetékek színjelölését nem tudja valaki honnan lehetne kideríteni? Nem akartam villamosságszerelőhöz vinni ezért és valahogy ki kéne derítenem mit hova. -
Henk
veterán
válasz Daywalker #13267 üzenetére
Na megnéztem. Egy zöld vezetéket találtam a csati felső sorában balról az 5, a bejelölt. (jó kis teflonos kép)
Az órában ott pont egy üres láb van, íme. Elképzelhető, hogy ez a fordulatszámmérő vezetéke és ha berakom a másik órát menni is fog?
más: elképzelhető, hogy a középkonzol kijelzőjén azért nem mutat a hőmérséklet kijelző mert maga a műszer ment tönre? Izzó lett benne cserélve és azóta csal vízszintes vonalat mutat. Megnéztem de rendesen rajt van a csatija. A külső hőmérséklet érzékelőt meg rádugtam egy másik kocsira de azon működött így arra a következtetésre jutottam, hogy a műszer nem jó. Lehetséges ez? -
Henk
veterán
válasz Daywalker #13267 üzenetére
Spirálos az óra mert szedtem már ki és azt megnéztem. Akkor ha kiveszem az órát és az óra ellendarabjában a műszerfalban a csatiban valamelyik szál zöld akkor az garantálja, hogy el van hozva az óráig a megfelelő szál? Mert kikapom akkor ma az órát és megnézem. A másik kérdésem, hogy a csati lábkiosztása egyforma a 2 óránál? Tehát minden visszajelző működni fog megfelelően? Mert ennél 4 láb üres (bár ez elektromos de gondolom ez a bowdenesnél is ilyen) a fordulatszámosnál meg minden lábon van érintkező.
-
_seth_
veterán
válasz Daywalker #13136 üzenetére
Igen, és csak pár szabályt érdemes betartani ha műszakiztatás a cél:
E betű még csak nem is lényeg nem nézik legalábbis 3 műszakiztató hely alapján mondom:
-ne lógjon jobban ki mint a lökhárító tehát az autó végéhez állva egy vonalban az autó legjobban kiálló részével ne lógjon ki
-ne legyen hangosabb mint széria autókba szerelt kipuff és itt sokat engednek azért mert vannak gsik is gyárilag és morgósabb autók de a herélt dobokat nem szeretik...
Felfogatása rendben legyen de ez már csak a te érdekedIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Daywalker #12484 üzenetére
Belül mostam már én is kettőt is de a vectráét nem bántom... kiszedni sem egyszerű a víz egyébként meglepően tiszta a rendszerben. Vízpumpa, termosztát, komplett folyadék csere megvolt nálam is Magasnyomásúval meg annyiból kell vigyázni, hogy vmi speckó géppel akarta haverom lemosni és ahova nyomta a vizet ott el is hajlította a bordákat! Szóval éljenek a kínai gyenge gépek mint az enyém is (na jó ez is ír a betonra ).
Egyébként meg az sem egyszerű amikor túl hideg a rendszer... ha meleg leállítani egy kicsit és már csökken is a hőmérséklet de ha nem akar bemelegedni? -13 -17 fokban amikor meg kell állni 20 kilométerenként mert centi vastag jég van a fényszórón.... és a motor csak 80 fokos.... az a vicces.... télikabát, sapka, kesztyű, benzinkúton melegedés... így mentem ki télen prágába amikor a legrosszabb volt az idő (debrecen-miskolc-győr-pozsony-prága). (hibás volt a termosztát... csak a belsejét akartam cserélni de akkor éppen sehol sem volt íg meg kellett vennem házzal együtt ami miatt nem 2,5e volt hanem 12e...)
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
_seth_
veterán
válasz Daywalker #12479 üzenetére
Hehe
Nekem is milyen szép is volt amikor az 1.3S hűtője helyére beraktam a C20NE hűtőjét ami az én régi kasznisomban a motorháztetőbbe belelógott így még a gumi tappancsokat sem lehetett alatta hagyni a rögzítése pedig a gyorskötöző volt... de akkora tepsi nagy hűtő volt, hogy melegedéses problémám nekem sem volt Ja és abban sem volt klíma
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#TOTTI
őstag
válasz Daywalker #12437 üzenetére
Vagyok akkora majom, hogy most rááltam erre a motorozás témára.. De csak azért mert nem tudok ennyiért olyan autót venni mint szeretnék, úgy döntöttem kisebb autó meg egy motor..
2003/04-es R1 Ma elmegyek befizetek egy joggsira, nem tudtam aludni.. Arra gondoltam addig veszek egy 200as Runnert rendszám nélkül.., Az R1-re még idén számolok.., szeretnék vele kicsit vagánykodni a balatonon mármint letámasztani ide oda, csak le is kell jussak... 43 lovas RS125-el köröztem kb 3-4 éve... versenyszerűen..
-
fero02
nagyúr
válasz Daywalker #12338 üzenetére
Közben kicsit utánakérdeztem ennek az ABS-nek. Hát, kellene hozzá idő és türelem bőven.
Az üléses kérdést viszont nem jól értetted. Áttenni 1:1-ben át lehet az tudom, de nekem a rajta lévő kárpitot is át kellene cserélnem. Ez lett volna a kérdés, de jobban utánagondolva nem lehet, mert a fejtámlásén van könyöktámasz is, az meg az enyémben nincs és ott szabni kellene... Vagy komplett kárpit csere.
-
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #12244 üzenetére
Gyááá C20XE előtt a C az csak a katalizátort jelenti, amihez kell lambda. C nélkül nincs lambda, ennyi. Ugyan az a motronic 2.5 a vezérlője, meg minden ugyan az. C20NE és NE között sincs semmi külömbség. DIS-esben én sem tudok kártékony verzióról, főleg, mert 93-tól gyártották csak. Én arra akartam kilukadni, ami a lényeg, hogy ne bántsa, legyen gyári, bőven elég 151, vagy 157 ló, főleg egy 1,3-as után Kb mintha átülne az Űrszekerekben lévő, ENTERPRISE űrhajóba és teretváltana.
Na , de ha nagyon nem bírja ki, akkor hengerfej csere és már is jobb lesz.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daywalker #12205 üzenetére
sajnos neki terveztetnie is kell és a "kötukinál" bevizsgáltatni ahol egyszer vissza dobják majd újra fizetheti a vizsgálati költséget (100k+) no meg az újra terveztetést, ki van ez találva, egyszer számolgattam hogy a VRT-t mennyi lenne bepapirozni az egyesbe majd nem 2 milla jött ki
Atesz:kivel akarod kipoliroztatni a HF-et és mennyiért?
meg minek a nagyobb spricni? teszel bele hegyes tengelyt komolyabb CR nővekedés lekönnyítés hogy pörögjön mint egy barom?
meg ki igazítja hozzá a mot. vezt.?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Tálydi
senior tag
válasz Daywalker #12179 üzenetére
Nem, a srác már a fél autót ujjáépítette(tudniilik az autó kb egy roncs volt amikor átvettük ),tehát megbízható, de végülis 30k-ért szerzett egy felújított, 1év garanciás kompresszort,+5k ért feltölti gázzal 10k a munkadíj+3k egy ilyen kis hőérzékelő mert 5-8 fokot csal, csütörtökön megy az autó hozzá pénteken kész lesz, meglátjuk mi lesz.
TasiA:mondom, megbízható a srác, meg rendes is, az autó kb nem ér annyit mint a kompresszor,de mondt,hogy ne adjuk el...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
-
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #12178 üzenetére
Neeem, a gáz rendszer nem hengerenkénti volt. Gondolom a régi fajta reduktor, meg valhol bemegy a szívórészbe a gáz, oszt jól van. AZ amerikai motor meg azért "hulladék", mert az minden csak nem jó hatásfokú. Kb mint a Zsiguli, jó szar sürítési viszonnyal. Legalább is a régebbi amcsi motorok, azok mind azok.
Azért az nagyon erős volt, hogy + 3 literrel fog neki többet enni gázból, mikor szinte csak autópályáznak, akkor városban meg +5-6? Ezért lestem nagyokat. -
JanR
addikt
válasz Daywalker #12159 üzenetére
Orulok neki, hogy ti igy latjatok, csak sajnos en ugy vagyok vele, hogy az enyem es zavar De annak nagyon orulok, hogy kaszni (komolyabb) es motor hibaja egyaltalan nincs. Mondjuk az elozo elmondta, hogy a motort most csinaltatta meg, a futomu meg sajnos a betegsege miatt maradt ki.
-
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #12075 üzenetére
Arról nem is beszélvee, hogy 10-ből 9-nem már a motorszáma sem látszódik.
Atesz: akkor nem tudok. Itt a bontóban van egy, csak éppen kinéz az oldalából a hajtókar. Mondjuk a vez.tengely megy bele az enyémbe. Ha esetleg dugattyúk , elektronikam,vagy bármi kellett volna, arra jó. Ennek még csak 2 soros a kábelkötege, mert computere van. Szerintem jobban járnál 1 C20NE-vel, abból annyi van, mint égen a csillag. Síkoltatsz 1 mm-ert és máris van egy majdnem SEH motorod.
Sok külömbség nincs a 2 között, csak a sűrítési viszony,vezérműtengely+computer.
Fog még kellenni másik váltó+gólyalábak+féltengelyek+ AC pumpa.[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #11995 üzenetére
Azért a 80 fokot ne keverd a 95-el! Üzemi hőmérsékletről van szó.
Hát szerintem meg teljesen mind1, hogy 92, vagy 94, vagy 96,3 , vagy 98, 2 C fokon van az a motor. Felőlem vitázhattok itt napestig, de nincs olyan autó ami pont (legyen mondjuk) 95 fokon tartja a vizet. A hűtővíz hőmérséklete folyamatosan ingadozik, csak nem mindegyik óra mutatja azt a pár fok ingadozást. Ahogy nyit zár a termosztát, ki-be kapcsol a hűtő. -
tomyoy
senior tag
válasz Daywalker #11995 üzenetére
én tavaly kicseréltem a termosztátot azóta 85 fokon van az üzemi, akkor lehet azért eszik egy kicsivel többet mert az ecu adja neki a cuccot?azelőtt 92 fokon volt folyamatosan, jah és mióta belekerült a nagy hűtő felment olyan 87-88 ra.....
kicserélem egy új újra
tegnap tankoltam e85-öt, elindultam. olyan 5km után 2000 nél elkezdett rángatni 1-2 km-en keresztül, utánna meg jó volt, azóta is jó.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz Daywalker #11963 üzenetére
áh használtat nem veszek, nemtudom mennyibe kerül egy ilyen papírmunka, meg a blokk, de szerintem van ugyanannyi, mint ezt felujjítani, emlékszem a 1200Lada blokk 42e ft volt( főtengelyköszörülés, új csapágyak, új dugók-csapszegek, gyűrűk, fúrás, hónolás), csak abba 8e a dugó készlet ebbe meg 24e....inkább megcsináltatom és akkor az tuti jó, ez a biztos!
szerelési költségem nem lesz...
Totál felesleges ennyit rákölteni: nekem már nincs visszaút 900e nél tartok összesen 1 év alatt
még lesz: a generál kb 100e, alufelni 40e, téli-nyári gumi 80e, lökösök kilincsek visszapillantók színre fújása 60e, és Si-sítés 45e
eladni nem fogom 150-200e ért amennyi most a piaci értéke....mostmár lehet hülyézni
(#11964) csaresz002: rutinosan már kb 1óra volt, egyébként 2-3 órát is ellehet velek szarozni...
(#11967) omcsi :szinte minden újra van kicserélve a blokkon kívül, 3 hétig csinéltam(tuk)
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz Daywalker #11943 üzenetére
azért nem állandóan, de volt jó pár alkalom...ott basztam el, hogy tavaly nem néztem meg a savszintet, és a nyári hi-fizés "kiszárította" teljesen a cellákat, de ezt csak télen vettem észre amikor reggelre lemerült, teljesen kivolt száradva, volt benne kb 2-3 deci....utánna lett öntve, de csak annyit használt neki hogy nem merül le reggelre, de már nehezen indul....
nyiknyiknyiknyik
-
insyde5
aktív tag
válasz Daywalker #11929 üzenetére
én ezt értem, és ez igaz is h 50 es kell rá csak még nem volt lehetöségem lecserélni, viszont az a fémes nyekergös hang ami van kicsit zavar, akkor amikor hátra ülök és ugrálok akkor nem a gumi hangjat hallom, akkor a bal oldalon is kellene olyat hallani, valamint a gumit tudom mikor ér bele, ez tuti vmi fémes dolog lesz.
-
insyde5
aktív tag
válasz Daywalker #11925 üzenetére
szia
olyan "'nyekergos" . ha hátra ülök és lekezdek "ugrálni" akkor is hallhato.
torony csapágyprobléma is lehet? a rugo nem törött. a leng. csillapito olajos gyártmény,de nem folyik. és csak a jobb hátso keréktöl jön a hang.
valamint még egy talán fontos info. a jobb hátso sárvédöivbe néha beleér a gumi bal fordulatnál. a bal oldaliba is ért már bele de akkor le volt sullyozva.
a gumi 195 /55 15 " felnin.
lehet olyan h kifáradt a rugo?
-
Quan-Chi
őstag
válasz Daywalker #11784 üzenetére
a miénk 10 éves 250K van benne míg haveréké 6 éves és 40K ... használattól függ, a 200K már reális lehet , de a motoron ha nincs felújítva azonnal meglátszik ha vssza van tekerve
énis ezt a Calibrat linkeltem elösször, nem tetszik a zöld szín de ez a legkorrektebb, és ha azt mondod hogy 700KP-ba azonnal oda fogják adni , válság van ... a KP nagyon jól hangzik mostanában
[ Szerkesztve ]
kajaidőben kérem ne zavarjanak! 8:00-22:00
-
whited
addikt
válasz Daywalker #11794 üzenetére
Opel Calibra C20NE X20XEV C20XE C25XE X25XE C20LET összesen:
széria modell 114,630 17,000 59,996 8,661 1,548 13,292 215,127
Classic 529 456 - 347 - 143 1,475
Cliff 83 425 - 19 92 11 630
Color Edition 12,308 1,185 1046 265 7 365 15,176
DTM (& Keke R.) Edition 527 982 - 346 107 208 2,170
Last Edition - 733 - - 243 - 976
Special - 184 - - 148 - 332
Young 1207 956 - - 115 - 2,278
129,284 21,921 61,042 9,638 2,260 14,019 238,164Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
nagyúr
válasz Daywalker #11710 üzenetére
Opelen talán. De pl. a régi Peugeotom a hűtőben mérte a vízhőfokot. Simán megfőhetett volna a motor tőle, ha elromlik a termosztát. El is romlott, szerencsére biztonsági termosztát volt, mely úgy romlik el, hogy nyitva marad.
Mi az a hőgomba?Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
tomyoy
senior tag
válasz Daywalker #11599 üzenetére
Hali!
ma összeraktam a motorteret, már csak olaj kell bele, és hajrá
Sajna, a bal szélső hf csavar alá nem raktam be az alátétet és lepattant a vezérmű ház sarka( a csavar feje szétnyalta a házat a furatnál, majd oldalara feszítette és lepattan teljesen) az a csavar úgy lesz meghúzva, hogy sehogy, szal majd szereznem kell házat...basszus..
volt egy két vicces baki is, pl mikor felraktam a hf-et, a lambda kábele és csatlakozója befityent a 4. hengerbe és szépen kezdem meghúzni a csavarokat majd kikell cserélni a vezetéket....
lesz még meló....
Jövőhét Hétfő 8 óra műszaki viszga, pénteken szélvédős,
addig: lökhárító fel, fényszórók indexek, fel, job-bal sárvédő elem fel, kézifék beköt beállít, ajtócsapokat kicserél.nyiknyiknyiknyik
-
_seth_
veterán
válasz Daywalker #11331 üzenetére
Nitró amúgy sem jó mert leszedi a lakkréteg tetejét is inkább valami más kell, benzin, gázolaj stb Vagy ha mégis hígító akkor nagyon óvatosan.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- eFootball
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest